Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser62862

Guest
Gespot :D

5c2fa1ba84e2a31eee17575db413d8ab.png


Volg je ons :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alleen denk ik niet dat het dan van jou zal komen, die P&P :D



Heb je z'n hardstyle set al? Die is redelijk goed, al zeg ik het zelf.



I loll'd :D

Lol Frans, je verliest bakken met dorpen :D:D

Ja ja i know :p Ik doe voor dat clustertje niets in c53, had men def er al terug getrokken :D Een def slurpend cluster waar je geen fuck aan hebt :D Van clustering hebben ze iig niet gehoord op w17 :D
 

DeletedUser53787

Guest
Er is sinds een korte tijdje een oude, mogelijk onbekende, speler teruggekeerd naar deze wereld:)
Heb vroeger niet goed gespeeld (noobie), maar toch een linkje
 

DeletedUser62436

Guest
Ja ja i know :p Ik doe voor dat clustertje niets in c53, had men def er al terug getrokken :D Een def slurpend cluster waar je geen fuck aan hebt :D Van clustering hebben ze iig niet gehoord op w17 :D

je bent gewoon noob frans :D

@magnar, 2000 incs kan zelfs een noobie als ik deffen :eek:
 
Reactiescore
0

DeletedUser

Guest
Voor een aantal van je stamgenoten was 2000+ anders wat teveel van het goede. :D

Tja, wij zijn dan ook pro he :D We komen ook om het niveau van deze wereld zeer ver omhoog te halen :D #Bazenniveau :cool::D

Dus binnekort is voor geen enkel stammie 2k meer zoveel :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Tja, wij zijn dan ook pro he :D We komen ook om het niveau van deze wereld zeer ver omhoog te halen :D #Bazenniveau :cool::D

Dus binnekort is voor geen enkel stammie 2k meer zoveel :p

Niet zo opscheppen jij, straks heeft neoh precies de speelstijl die onze zwakke plekken goed weet te raken en staan ze ons kei hard uit te lachen op het end :D
 

DeletedUser

Guest
Useless - Vision de origin?
Van het oude ZERO ... of later erop gekomen?
 

DeletedUser

Guest
Useless - Vision de origin?
Van het oude ZERO ... of later erop gekomen?

Ik ben er later op gekomen. Maar je zal mij wellicht kennen vanaf het account Zoeperman, Mark daarentegen heb je wel gekend. Echter speelt hij sinds een jaartje niet meer nu.
 
Bovenaan