Fictieve top 20

DeletedUser65921

Guest
Moeilijk om mensen ook echt op nummertjes vast te zetten maar goed hier is mijn lijst:

1 Drasp
2 Ultimate Question
3 Away From Keyboard
4 Kragtwijk
5 Ibra Gonza
6 Mr Sjeiks
7 QA2880
8 TheoNL2
9 Nivelle
10 Lipides
11 Angeleyes
12 SQRT.
13 MisterNice
14 C-W-B
15 Simon Says
16 Roald
17 Saccha
18 Error
19 Vikanov
20 Nachtwaker

Zo 20 namen! Gewoon op volgorde dat ze in mij op kwamen, ik zou ze allemaal nog 20x kunnen wisselen :p
 

DeletedUser62454

Guest
Ik speelde op misternice trouwens voor de mensen die zich dat afvroegen.
Bedankt voor de vermeldingen.
 

DeletedUser

Guest
Moeilijk om mensen ook echt op nummertjes vast te zetten maar goed hier is mijn lijst:

1 Drasp
2 Ultimate Question
3 Away From Keyboard
4 Kragtwijk
5 Ibra Gonza
6 Mr Sjeiks
7 QA2880
8 TheoNL2
9 Nivelle
10 Lipides
11 Angeleyes
12 SQRT.
13 MisterNice
14 C-W-B
15 Simon Says
16 Roald
17 Saccha
18 Error
19 Vikanov
20 Nachtwaker

Zo 20 namen! Gewoon op volgorde dat ze in mij op kwamen, ik zou ze allemaal nog 20x kunnen wisselen :p

stukken logischere lijst dan die van Roald :D
 
Reactiescore
60
:rolleyes:

Niet geloofwaardig wes :p
 

DeletedUser

Guest
Voor alle mensen die nieuwsgierig zijn waarom ik een hekel heb aan Roald, hier is dus de reden waarom ik vind dat hij niet in de top 20 thuis hoort.

Roald valt mea vota (rang 56, solo speler) al enkele maanden aan. Roald heeft mea gedumpt om naar Para! te gaan en liet het volgende bericht achter op het forum bij Ctrl:
58729d45c6.png

Ik kon de PM niet terug vinden dat hij aankondigde dat hij mea ging aanvallen. Ik weet wel dat mea intussen bijna rang12 ODD staat en dat ondanks alle tijd en moeite die Roald erin gestopt heeft mea en Ctrl nog steeds bestaan.
Het is een oorlogsspel, dus het is niet raar dat hij mea is gaan aanvallen, verbaasd was ik ook toen ik inlogde op mea vota en de volgende pm zag:
2c672e2f40.png
Mooie sportieve PM is het en was er positief verrast over.

Roald heeft al een verleden met stabben, dat heeft ie op andere werelden (w19 waar ik hem goed ken) en op w29 heeft ie eigenlijk Ctrl gestabt. Zou ik Roald nu eindelijk gelijk moeten geven dat hij verandert is?
Dat was zo tot ik iemand in PM sprak die me het volgende bericht stuurde:
1313378089.png
Hier op het AF verkondigde Roald
ffda5f5600.jpg

Dus even een recap: (vrijdag) 18:11 zegt roald dat hij katas aan het maken is voor mea op zijn stammenfora, maar dan om (vrijdag) 18:30 bedankt hij mea en belooft hij haar niet meer aan te vallen...
Hier op het AF (vandaag) verkondigde Roald dat hij flink gaat stijgen kwa ODA, maar neem ik een kijkje naar de kaart zie ik het volgende:
Roald - paars, PM - zwart, mea - geel
nl29

Verklaar mij, wie dan ook, waarom dat Roald, een speler in de winnende stam en speelt zelf op rang14, hier mea vota, een solo speler op rang 56, niet gewoon aan het naaien is?
Want dit is wel heel typerend voor het type dat roald is, voor het beeld dat de volledige community van w29 heeft en het beeld dat ik eerder in dit topic van roald schetsde

edit: Omdat de held nog niet online geweest is hier (het is bedtijd geweest :p ) heb ik mea nog even gesproken net:
btw, er is geen pm waarin hij aankodigt mij aan te gaan vallen
[11:45:59 PM] Mea: idem nooit naar cuppy of s.vanneste toe geweest
[11:46:02 PM] Jimmy: skype?
[11:46:09 PM] Mea: wel is er een pm van mij naar roald
[11:46:14 PM] Mea: van rond de pasen
[11:46:22 PM] Mea: waarin ik hem aanschrijf
[11:46:29 PM] Mea: omdat hij mij aanvalt.....
Dus natuurlijk om het verhaal compleet te maken ben ik weer een paar seconde ingelogd op w29...
Daaruit kwam een aardig lang gesprek te voorschijn, zal even relevante stukken erbij pakken.
Mea Vota 18.04.14 22:07
Heb je zo'n hekel aan me? :eek:

Roald97 18.04.14 22:08
Welnee, maar er moeten toch dorpjes binnen gehaalt worden om aan 75% dominatie te komen.. :(
En mijn edellimiet loopt beetje te ver op..

Wat mij betreft sluiten ze die wereld nu gewoon, dan kan ik hier stoppen en me focussen op 38.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
Voor alle mensen die nieuwsgierig zijn waarom ik een hekel heb aan Roald

Denk dat niemand met enige betekenis op w29 geïnteresseerd is naar uw mening over w29 gerelateerde zaken.....
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Voor alle mensen die nieuwsgierig zijn waarom ik een hekel heb aan Roald, hier is dus de reden waarom ik vind dat hij niet in de top 20 thuis hoort.

Roald valt mea vota (rang 56, solo speler) al enkele maanden aan. Roald heeft mea gedumpt om naar Para! te gaan en liet het volgende bericht achter op het forum bij Ctrl:
58729d45c6.png

Ik kon de PM niet terug vinden dat hij aankondigde dat hij mea ging aanvallen. Ik weet wel dat mea intussen bijna rang12 ODD staat en dat ondanks alle tijd en moeite die Roald erin gestopt heeft mea en Ctrl nog steeds bestaan.
Het is een oorlogsspel, dus het is niet raar dat hij mea is gaan aanvallen, verbaasd was ik ook toen ik inlogde op mea vota en de volgende pm zag:
2c672e2f40.png
Mooie sportieve PM is het en was er positief verrast over.

Roald heeft al een verleden met stabben, dat heeft ie op andere werelden (w19 waar ik hem goed ken) en op w29 heeft ie eigenlijk Ctrl gestabt. Zou ik Roald nu eindelijk gelijk moeten geven dat hij verandert is?
Dat was zo tot ik iemand in PM sprak die me het volgende bericht stuurde:
1313378089.png
Hier op het AF verkondigde Roald
ffda5f5600.jpg

Dus even een recap: (vrijdag) 18:11 zegt roald dat hij katas aan het maken is voor mea op zijn stammenfora, maar dan om (vrijdag) 18:30 bedankt hij mea en belooft hij haar niet meer aan te vallen...
Hier op het AF (vandaag) verkondigde Roald dat hij flink gaat stijgen kwa ODA, maar neem ik een kijkje naar de kaart zie ik het volgende:
Roald - paars, PM - zwart, mea - geel
nl29

Verklaar mij, wie dan ook, waarom dat Roald, een speler in de winnende stam en speelt zelf op rang14, hier mea vota, een solo speler op rang 56, niet gewoon aan het naaien is?
Want dit is wel heel typerend voor het type dat roald is, voor het beeld dat de volledige community van w29 heeft en het beeld dat ik eerder in dit topic van roald schetsde

edit: Omdat de held nog niet online geweest is hier (het is bedtijd geweest :p ) heb ik mea nog even gesproken net:
btw, er is geen pm waarin hij aankodigt mij aan te gaan vallen
[11:45:59 PM] Mea: idem nooit naar cuppy of s.vanneste toe geweest
[11:46:02 PM] Jimmy: skype?
[11:46:09 PM] Mea: wel is er een pm van mij naar roald
[11:46:14 PM] Mea: van rond de pasen
[11:46:22 PM] Mea: waarin ik hem aanschrijf
[11:46:29 PM] Mea: omdat hij mij aanvalt.....
Dus natuurlijk om het verhaal compleet te maken ben ik weer een paar seconde ingelogd op w29...
Daaruit kwam een aardig lang gesprek te voorschijn, zal even relevante stukken erbij pakken.

Ik heb het over skype aangekondigd :)
Verder ken jij mij helemaal niet goed, het vreemde is dat stamgenoten en naaste spelers op tw mij altijd totaal anders leren kennen dan jij, ook ben jij de enige absolute 'hater' op het AF.
Dat van die 700 kata's is een grapje, ik heb laatste dagen mijn moraalbreker gecleared met mijn clears. al mijn rammen en kata's in één dorp gezet en weggecleard vandaar de ODA stijging ;)
Mea weet er weer iets leuks van te maken, Daniel is zeker wel ingelicht van de overstap. Cuppy inactief.
Ook is ze uiterst naief, ik heb met mea meermaals mijn visie wbt controls toekomst besproken. iets in de trant van 'control word niets meer, ik zie enkel toekomst in para!' kwam niet echt over, na een paar weken wachten, want daniel wilde de touwtjes in handen nemen, heb ik zelf acties ondernomen.

Verder ga ik niet in dit soort persoon gerichte propaganda (voor zover je het dat mag noemen), men mag me best haten. Wie beter weet, is dat ik met iedereen het beste voor heb.
 

DeletedUser58372

Guest
Roald,

Mea Vota zei:
't Enige wat hij echt gedaan heeft, was dus informeren bij de stam wat zij wilden, nadat er een 2e aanvaring met Para was geweest (volgens mij nog steeds een bewuste keus van Para, net als de 1e aanvaring, puur om de alliantie te kunnen verbreken en Ctrl. te kunnen dumpen en als edelruimte te zien, maar da's nog altijd een "gevoel" van mij en niet bevestigd (en zal ook wel nooit bevestigd worden) en die kloppen meestal ;) )
Tsja en dat "informeren" van Roald.... heeft hij dus maar meteen die stab-fusie van gemaakt door met een aantal spelers naar Para te gaan.

En dat het juist Roald was, die zelf graag op Para wilde gaan, zoals hij vaak gezegd heeft en die dan snel een fusie regelt als "stamleider". da's wat mij nog het meeste pijn gedaan heeft toen aan die hele stab, want ik voelde me persoonlijk zwaar belazerd door Roald, die ikzelf altijd een hand boven het hoofd heb gehouden.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat niemand met enige betekenis op w29 geïnteresseerd is naar uw mening over w29 gerelateerde zaken.....

Beste PJ, als een van de oprichters van MT, scripter binnen MT en iemand die constant een adviserende rol heeft gespeeld binnen MT heb ik toch echt recht op een mening over w29 :)

Ik heb het over skype aangekondigd :)
Verder ken jij mij helemaal niet goed, het vreemde is dat stamgenoten en naaste spelers op tw mij altijd totaal anders leren kennen dan jij, ook ben jij de enige absolute 'hater' op het AF.
Dat van die 700 kata's is een grapje, ik heb laatste dagen mijn moraalbreker gecleared met mijn clears. al mijn rammen en kata's in één dorp gezet en weggecleard vandaar de ODA stijging ;)
Mea weet er weer iets leuks van te maken, Daniel is zeker wel ingelicht van de overstap. Cuppy inactief.
Ook is ze uiterst naief, ik heb met mea meermaals mijn visie wbt controls toekomst besproken. iets in de trant van 'control word niets meer, ik zie enkel toekomst in para!' kwam niet echt over, na een paar weken wachten, want daniel wilde de touwtjes in handen nemen, heb ik zelf acties ondernomen.

Verder ga ik niet in dit soort persoon gerichte propaganda (voor zover je het dat mag noemen), men mag me best haten. Wie beter weet, is dat ik met iedereen het beste voor heb.

Dus je beweert mea niet te gaan naaien? En ga vooral er verder niet op in, zegt genoeg over je.

en roald, er wel eens overnagedacht hoe ik aan deze info kom als ik je enige hater ben? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Beste PJ, als een van de oprichters van MT, scripter binnen MT en iemand die constant een adviserende rol heeft gespeeld binnen MT heb ik toch echt recht op een mening over w29 :)

Dus je beweert mea niet te gaan naaien? En ga vooral er verder niet op in, zegt genoeg over je.

en roald, er wel eens overnagedacht hoe ik aan deze info kom als ik je enige hater ben? :eek:

Kom je credits werven voor die paar maandjes? :eek:
Dat zegt helemaal niets over mij, deze discussie is al gevoerd.
Ik heb in eerste instantie mijn uiterste best gedaan om samen met de toenmalige andere stam: Salut, tegen para te gaan. Dit omdat ik wel zin had in een oorlogje. Helaas waren mijn stamleden, althans vele, erg passief en inactief. Zodra ik met plannen kwam was mea niet concreet en de rest gaf amper een reactie. Uiteindelijk wilde Daniel, die lange tijd inactief was, ineens weer aan het roer. Die ging de opties met para bekijken, maar dat liep verkeerd af en para kreeg een conflictje met hem. Mea accepteerde dat (mss wel terecht) niet, en weigerde. Ik liet mijn toekomst niet bepalen door een stel koppige spelers die weken lang niets deden. Vergeet niet dat Para eerst bontgenoot was en een ultimatum stelde gezien we extreem inactief waren. we kregen 3 weken de tijd om iets te veranderen, de leiding ondernam nagenoeg niets. Ik laat mijn toekomst niet beinvloeden door een stel koppige passieve leiders. Ik heb genoten van mijn tijd in control, maar ik ben net als ieder ander vrij om een stam joinen. Immers was het onze bg. Ik had best wel een gevecht aan willen gaan, zoiets motiveerd mij enkel. Maar niet met een stel inactieve spelers waarvan ik bij de meeste zelfs nog in twijfel durf te trekken waartot ze instaat zijn.

Het laat mij totaal koud wat jij van mij vind, jou reputatie verslechterd allen maar puur door jou haat naar een persoon waar je al 3 jaar geen contact meer mee heb. Get over it, mensen veranderen. Als mea er echt zo mee zit, moet ze maar met mij zelf gaan praten en niet een totaal onredelijk persoon sturen, dat niet op de hoogte is van de situatie. Iedere idioot kan een vv vragen en het forum lezen, maar heb je ook de skype gesprekken teruggelezen, of de toenmalige wereld situatie opgezocht?

Ik heb niemand gestabbed hier, op w19 in jou opinie wel. Ookal was dat puur omdat jou collega trachtte mij aan te zetten tot stabben. Maar daar gaat dit forum niet over. Jij bent typisch een persoon wat alleen het slechte in iemand kan zien. Geef eens duidelijk aan wat je nou wil weten, of wat je wil bereiken. Ik zie het nut van jou reacties hier niet. Wil je mij openbaar zwart maken? (want daar lijkt het behoorlijk veel op, zomaar uit het niets) Ga je gang jongen, ik word gewaardeerd door de gene van wie mij dat uit maakt. Uiteindelijk was Para! joinen de beste keuze voor mij, en heb ik de 3 die ik mee nam (ookal mocht iedereen mee) erg gelukkig gemaakt, weg met de passiviteit (en gezelligheid) en op naar een grotere ietwat professionelere stam waar ik weer nieuwe ervaringen en contacten heb mogen opdoen, en uiteindelijk houd je er toch 2 co spelers, en een stel contacten aan over.

Lang niet iedereen mag me, maar niemand haat mij, behalve jij. Ik haat jou niet hoor, het is slechts een dom spelletje waar jij een iets te hoge pet van jezelf op heb, en ervan geniet om andere te kleineren.
 

DeletedUser

Guest
Beste PJ, als een van de oprichters van MT, scripter binnen MT en iemand die constant een adviserende rol heeft gespeeld binnen MT heb ik toch echt recht op een mening over w29 :)
Ok. Als ik ex-MT zou vragen of ze jou zouden kennen zou 90% nee zeggen. Waarschijnlijk zelfs 95%.
 

DeletedUser

Guest
Ok. Als ik ex-MT zou vragen of ze jou zouden kennen zou 90% nee zeggen. Waarschijnlijk zelfs 95%.

en toch ken ik de meeste van hun (iig de oud spelers) wel :) maar terzijde

Roald ik wil benadrukken dat ik nergens zeg dat ik je haat, ik heb een hekel aan je, dat is iets anders.
Je wordt heel duidelijk gewaardeerd, maar dat komt nog wel naar buiten als w29 straks (eindelijk) gesloten is.
 
Bovenaan