[Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #182

DeletedUser

Guest
Hmm even situatie tussen mij en Dai teruggelezen en ik vind het bij nader inzien toch wel erg verdacht. Dai trok zich terug meteen nadat ik mijn stem had gezet en bleef vervolgens uit de spotlight. Nu is hij bezig om Capri uit de brand te helpen, alhoewel dat misschien niet op een hoog niveau gebeurt.

Ik ben benieuwd of Dai meer uitleg had, dan 'ja het was een troll'. Das eigenlijk nog gek ook want daarvoor zat hij te pushen dat ik wolf was.

Voorlopig dus mijn stem naar Dream About It

Klopt, ik trok hem redelijk snel terug, maar ik had geen zin dat er dadelijk mensen dat als counterstem gingen zien.

Ik moest wel mijn trollstem pushen, anders dacht ik dat mensen het niet zouden geloven. Wou kijken wie er met mij meeging.

Verder heb ik op DoB gestemd met de argumenten van Arbeitman en toen had ik weinig te melden.

Over de eos en capri.
Ik heb capri niet verdedigd, er is nog steeds kans dat ze wolf is. Ik heb eerder eos verdedigd, omdat je zoiets niet doet als je wolf bent.
De reden daarvoor is gewoon dat het te gevaarlijk is en je hebt de consequenties gezien bij eos.

Genoeg?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Bewezen Capri? Enkel omdat Dai dat beweert?

Niet bewezen, de logjes zijn wel nep, dat bedoelde DAI.

Ik bedoelde ook die logjes.
Door het topic heen staan zoveel feiten (bijvoorbeeld dat ik om 10:58 helemaal niet op skype zat, en nog een paar) dat het me duidelijk dat het nep is.

Wat mij wel opvalt is de claim van burger die je enorm eenvoudig plaatst bij EoS. Bij mij durfde je nauwelijks te claimen namelijk.

Die hele logjes zijn verzonnen.

Ik heb alles maar half gelezen. Als ik moe hen dan ben o ook moe.

Maar goed, het is dus allemaal nep?

Jep.

Misschien omdat hij burger was en het daarom deed.

Zou kunnen, dat hij het saai vond, en daarom deze stunt deed.
 

DeletedUser5312

Guest
Ik vind EoB wel verdacht. Niet dat ik EoS per se geen wolf vind, maar ik vind de manier waarop EoB niet veel zegt, stemt en vervolgens weer niets zegt verdacht. En over zijn stempost: mensen die serieus op basis van de dingen die EoS zegt op Capri gaan stemmen, zijn niet echt serieus te nemen. De manier waarop hij haar aanvalt kan je niet echt serieus noemen, dus dat je op hem stemt 'omdat hij haar dood wil' is imo raar.

@ Flex een wolf wil niet als wolf overkomen dus kan EoS dit best wel als wolf doen.

hm beetje raar om vanwege zulke redenen op mij te stemmen? ik had al aangegeven dat m'n laptop weer kuren vertoonde waardoor ik niet makkelijk wvw kon spelen aangezien ik alles via mobiel deed. en ik plaatste gewoon snel een stem omdat ik ging skateboarden en wist dat ik voor de deadline nog niet terug zou zijn. verder neem je mij het kwalijk dat ik op iemand ga stemmen die lijkt te liegen? voor zover ik weet is dat wolveneigenschap #1 dus ik vind dit maar een beetje een slappe stem
 

DeletedUser

Guest
hm beetje raar om vanwege zulke redenen op mij te stemmen? ik had al aangegeven dat m'n laptop weer kuren vertoonde waardoor ik niet makkelijk wvw kon spelen aangezien ik alles via mobiel deed. en ik plaatste gewoon snel een stem omdat ik ging skateboarden en wist dat ik voor de deadline nog niet terug zou zijn. verder neem je mij het kwalijk dat ik op iemand ga stemmen die lijkt te liegen? voor zover ik weet is dat wolveneigenschap #1 dus ik vind dit maar een beetje een slappe stem

Emperor of blood

Vond je al verdacht, had mn gevoel moeten volgen. Ik geloof je gewoon niet. Je draait om de pot heen.
 

DeletedUser5312

Guest
Hier wel ja. Heb het kaartspel wel al een paar keer gespeeld met een grote groep vrienden.

okay dan, het kon natuurlijk ook dat je expres de noob uithangt om geen stemmen te krijgen.

Emperor of blood

Vond je al verdacht, had mn gevoel moeten volgen. Ik geloof je gewoon niet. Je draait om de pot heen.

een beetje argumentatie graag? ik draai nergens omheen?
 

DeletedUser

Guest
Zo ik ben weer terug en ik stel me uiteraard beschikbaar als Burgemeester! ik wil weer actief spelen en heb er iig weer veel zin in! verder stem ik zelf op blueknife als BM, aangezien het gewoon een goede speler is en hij word toch wel gezien als hij slechtje blijkt.

hm beetje raar om vanwege zulke redenen op mij te stemmen? ik had al aangegeven dat m'n laptop weer kuren vertoonde waardoor ik niet makkelijk wvw kon spelen aangezien ik alles via mobiel deed. en ik plaatste gewoon snel een stem omdat ik ging skateboarden en wist dat ik voor de deadline nog niet terug zou zijn. verder neem je mij het kwalijk dat ik op iemand ga stemmen die lijkt te liegen? voor zover ik weet is dat wolveneigenschap #1 dus ik vind dit maar een beetje een slappe stem

Sorry van mijn afwezigheid maar ik moet het voor nu even allemaal via mijn mobiel doen, mn laptop besloot opeens om weer raar te gaan doen. Maargoed ik snap het hele capricorni vs Empire of statement gebeuren niet. Een van hun zit duidelijk te liegen en dat is wat wolven doen. Maar als ik het goed begrijp beweert EoS met capri te hebben gepraat waarbij ze heeft toegegeven wolf te zijn en capri beweert juist dat er helemaal geen gesprek heeft plaatsgevonden?

Dit zijn zo ongeveer al je posts, paar korte dingen er buiten gelaten. Ik geloof je gewoon niet. Je komt allerminst oprecht over. Er klopt iets niet aan je.
 

DeletedUser5312

Guest
okee dan, ik kan me hier een beetje moeilijk tegen verdedigen, maargoed ik had al aangegeven waarom ik niet zoveel posts had, en bij die eerste post waar k zei dat ik heel actief wilde spelen deed mijn laptop het ook gewoon nog. verder kan ik alleen zeggen dat ik wel oprecht ben...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind DoB nog steeds verdacht.

Capricorno

Die logjes vertellen het mij wel.

Ondanks, nadat bleek dat de logjes overduidelijk vals bleken te zijn, vertelde hem het duidelijk wel. Maar waarom?

Tegen EoS die aankaartte dat ze vals waren reageerde hij zo;

Wat zit jij te verdedigen?

Als goedje wil je natuurlijk de echte wolven pakken. Enkel omdat je vermeent dat iemand een goedje is staat dat niet gelijk aan een individu verdedigen.

Hier aan vooraf werden er enkel random en onserieuze posts gedeponeerd. Het geen wat Arbeitman al aanhaalde in dit topic.
En het blijft nu ook stil vanaf zijn kant zo na de lynch en lunch terwijl hij gister en vandaag wel al heeft ingelogd op het forum. Laatste activiteit Vandaag 11:43
 

DeletedUser

Guest
Ik vind DoB nog steeds verdacht.



Ondanks, nadat bleek dat de logjes overduidelijk vals bleken te zijn, vertelde hem het duidelijk wel. Maar waarom?

Tegen EoS die aankaartte dat ze vals waren reageerde hij zo;



Als goedje wil je natuurlijk de echte wolven pakken. Enkel omdat je vermeent dat iemand een goedje is staat dat niet gelijk aan een individu verdedigen.

Hier aan vooraf werden er enkel random en onserieuze posts gedeponeerd. Het geen wat Arbeitman al aanhaalde in dit topic.
En het blijft nu ook stil vanaf zijn kant zo na de lynch en lunch terwijl hij gister en vandaag wel al heeft ingelogd op het forum. Laatste activiteit Vandaag 11:43

Lekker intressant wanneer ik online was. Btw, het is niet dat ik online, dat ik iets ga posten hoor. Anders is het weer spam en word ik weer verdacht...
 

DeletedUser

Guest
okee dan, ik kan me hier een beetje moeilijk tegen verdedigen, maargoed ik had al aangegeven waarom ik niet zoveel posts had, en bij die eerste post waar k zei dat ik heel actief wilde spelen deed mijn laptop het ook gewoon nog. verder kan ik alleen zeggen dat ik wel oprecht ben...

Je hebt wat te verbergen. Ik denk dat je welp bent. Of wolf.
 

DeletedUser

Guest
Lekker intressant wanneer ik online was. Btw, het is niet dat ik online, dat ik iets ga posten hoor. Anders is het weer spam en word ik weer verdacht...

Misschien zegt het weinig dat je eerst veel post en na je stem uitgebracht te hebben niet meer.
Alsnog de manier van posten en hoe je stemt slaat kant nog wal.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik vind het gewoon ziek dat mensen altijd de kleinste redenen zoeken om anderen te lynchen op dag 1.
Eerder zou ik er dan een inactiefje uitstemmen ofzo.

Ik ben over deze post heel erg verbaasd. Ja, je kan er een inactiefje uistemmen, die die dag misschien niet online kan zijn, maar de dagen daarna wel, en speciaaltje is. Dan is het heel wat beter om iemand er op een klein dingetje eruit te stemmen. Ik vind dit zo een rare post. Dit vind ik zo verdacht van DoB.


DoB is volgens mij dus een wolfje. Hij heeft heel veel hele rare posts gemaakt, vooral de eerste dag. Het word wat saai om die te quoten. Dat is namelijk al een paar keer gedaan. En dan ook nog wat hierboven staat.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik denk dat D-A-I wolf is.

Capri en EoB staan ook op mijn lijstje
 
Bovenaan