Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser55442

Guest
W21 is eindelijk beëindigd. Hiermee is gelijk een eind gemaakt aan de verleiding om toch weer in te loggen op mijn account.
Op zich jammer dat het een maand na mijn stoppen al zover was, ik had graag het einde van de wereld mee willen maken. Maar ja, "achteraf kijk je de koe in de kont" zegt Edwin Evers altijd.

Wie weet plop ik wel weer een keer op in een andere wereld...
 

DeletedUser

Guest
W21 is eindelijk beëindigd. Hiermee is gelijk een eind gemaakt aan de verleiding om toch weer in te loggen op mijn account.
Op zich jammer dat het een maand na mijn stoppen al zover was, ik had graag het einde van de wereld mee willen maken. Maar ja, "achteraf kijk je de koe in de kont" zegt Edwin Evers altijd.

Wie weet plop ik wel weer een keer op in een andere wereld...

Ach Andre, de rest van Resist, waaronder ik, had iets meer tijd nodig om de onvermijdelijkheid van de uitkomst te accepteren. Groeten Jan
 

DeletedUser

Guest
Van Resist gaat een team van Koen (Target), Angela (Target), Jozien (Unknownn) en Hans (Monsigneur) door op een oude wereld. De rest van de ouwe hap is er wel (even) klaar mee, waaronder ik dus.
 

DeletedUser53787

Guest
Iedereen van Fruit. die ik snel kan bedenken is mee op een oude wereld:D
 
Reactiescore
217
Van Resist gaat een team van Koen (Target), Angela (Target), Jozien (Unknownn) en Hans (Monsigneur) door op een oude wereld. De rest van de ouwe hap is er wel (even) klaar mee, waaronder ik dus.

Eey ikkuh ook :D
 

DeletedUser

Guest
Van Resist gaat een team van Koen (Target), Angela (Target), Jozien (Unknownn) en Hans (Monsigneur) door op een oude wereld. De rest van de ouwe hap is er wel (even) klaar mee, waaronder ik dus.

Correct zij zijn nu allen stammies van me op W11 :p
 
Bovenaan