Praathoek

Reactiescore
2.303
Is dit wereldwijd ik val manslaughter aan dag ofzo? :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Weer telaat tim?:eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Ik vind dat DLS zo'n kansloos stammetje. Na een week lang vechten, speler van 500k kaal gespeeld. Gaan ze hem weer volzetten en snel internen. Echt een pesthekel aan die speelstijl.

Het bijkomende feit dat ze mensen aanvallen, waarvan bekend was, dat hun moeder op overlijden ligt. Inactief dus..
 

DeletedUser73942

Guest
Ik vind dat DLS zo'n kansloos stammetje. Na een week lang vechten, speler van 500k kaal gespeeld. Gaan ze hem weer volzetten en snel internen. Echt een pesthekel aan die speelstijl.

Het bijkomende feit dat ze mensen aanvallen, waarvan bekend was, dat hun moeder op overlijden ligt. Inactief dus..

Wie is die speler waarover je spreekt?
 

DeletedUser73696

Guest
Wie is die speler waarover je spreekt?

Jeremy, Schoterbos & met name Etheri.

Maar maakt toch niks meer uit :) stabben is normaal :) Hoelang zal het duren voor Fortune en Manslaughter geinternt word:) (oeps dan geld het natuurlijk niet meer dat internen niet oke is :D )

Wij internen niet. Zeker niet in deze fase. We stabben ze ook niet, dus ik snap de problemen niet. Wij hebben gister 24/7 voor hun lopen deffen, dus praat pas als je alles weet ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeremy, Schoterbos & met name Etheri.



Wij internen niet. Zeker niet in deze fase. We stabben ze ook niet, dus ik snap de problemen niet. Wij hebben gister 24/7 voor hun lopen deffen, dus praat pas als je alles weet ;)

:D ik weet denk ik meer dan jij denkt :)
 

DeletedUser

Guest
Manslaughter en Mr.Fortune zijn de zwakke schakels van het oude Medici. Je hoort ze zelden, deden ook weinig.
Internen is hier een noodzaak, want Rats gaat met die 17% lopen.
 
Reactiescore
2.303
:D ik weet denk ik meer dan jij denkt :)

En nog steeds behoorlijk weinig.
Je spreekt me aan over mogelijke stabs terwijl we al 2-3 dagen keihard aan het werken zijn voor manslaughter op zijn geheel te houden, omdat een andere vv jouw dan blokkeert kom je plots af dat we stabbers zijn?

Het is met beide leden besproken hoe we het gaan doen hoor, maar hoezo hang ik dit allemaal aan jullie neus?
Rats is ook maar na Nolife een grote intern boel geweest of niet?

Tara ga ergens anders je zever komen verkondigen, en begin gerust nog eens over w36 :)
Das ook weer al zo een lariekoek van je....

[5:28:28] Tara: vreemd dat sinds jullie de vv hebben manslaughter ons heeft geblokkeerd. het echte spel word idd niet meer gespeeld

Je wilt gewoon gemakkelijker dorpjes omdat je 0 dorpjes van ons hebt kunnen pakken na je 100 aanvallen en tientallen treintjes, best sneu dat je van ons meteen stabbers maakt :)


Ook is drogyn gestopt met leiding geven en de stam was gewoon een grote kleuterboel. Het spijt me dat ik initiatief neem om een betere en sterkere stam te maken..
 

Deleted User - 2248860

Guest
Manslaughter en Mr.Fortune zijn de zwakke schakels van het oude Medici. Je hoort ze zelden, deden ook weinig.
Internen is hier een noodzaak, want Rats gaat met die 17% lopen.

De enige juiste oplossing idd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ook is drogyn gestopt met leiding geven en de stam was gewoon een grote kleuterboel. Het spijt me dat ik initiatief neem om een betere en sterkere stam te maken..

Met drogyn was DLS al grotendeels weggeweest en had Manslaughter zelfs mss geen problemen meer, omdat die alle def tegen Rats kon gebruiken ..
En de nieuwe stam staat er nu wel degelijk, en ze staat er goed :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Manslaughter en Mr.Fortune zijn de zwakke schakels van het oude Medici. Je hoort ze zelden, deden ook weinig.
Internen is hier een noodzaak, want Rats gaat met die 17% lopen.

you kidding? :p

Als je je "vijand" de eindoverwinning niet gunt, dan ga je hun aanvallen... Meer internen zeg jij :D:D:D

Opzich is dat wel 1 vd beste tw uitspraken datk al heb gelezen ... :p
 

DeletedUser36716

Guest
Hmmmm nieuwe stijl nieuwe stam beginnen om van manslaughter af te komen :p

Van Manslaughter afkomen?
Zoals emile zegt was het lachwekkend hoe easy het deffen tegen je was ondanks de stand van het account :p.
Met daarbovenop nog de hulp van Etheri en Jeremy :rolleyes:


Maar maakt toch niks meer uit :) stabben is normaal :) Hoelang zal het duren voor Fortune en Manslaughter geinternt word:) (oeps dan geld het natuurlijk niet meer dat internen niet oke is :D )

Stabben?
We gaan een accje stabben dat we deffen tegen 3 spelers? :D


Internen?
En waar heb je dat nu wederom gehaald ^^, er gaat heel wat meer denkwerk over dan louter internen.
Dat Rats internt zonder na te denken kan ik niet aan doen (niet iedereen Social I know :p)

:D ik weet denk ik meer dan jij denkt :)

Neen hoor, dat denk je.



you kidding? :p

Als je je "vijand" de eindoverwinning niet gunt, dan ga je hun aanvallen... Meer internen zeg jij :D:D:D

Opzich is dat wel 1 vd beste tw uitspraken datk al heb gelezen ... :p

Daar heeft Lokky zich even gemist denk ik want dat zijn niet volledig de plannen hoor, wij gunnen Rats de overwinning belange niet ;)
 

DeletedUser

Guest
you kidding? :p

Als je je "vijand" de eindoverwinning niet gunt, dan ga je hun aanvallen... Meer internen zeg jij :D:D:D

Opzich is dat wel 1 vd beste tw uitspraken datk al heb gelezen ... :p

Niet bedehand doen, je weet er niks van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72708

Guest
Internen?
En waar heb je dat nu wederom gehaald ^^, er gaat heel wat meer denkwerk over dan louter internen.
Dat Rats internt zonder na te denken kan ik niet aan doen (niet iedereen Social I know :p)

Volgens mij doet je stam zelf ook aan internen?? Kijk naar Grondleggers??
 
Bovenaan