Top 20

DeletedUser

Guest
Gelukkig vind 99% van heel tribalwars jou een triest figuur mede door die actie ja. Een professionele TW speler doet zoiets niet, enkel gekken.
 

DeletedUser19123

Guest
Gelukkig vind 99% van heel tribalwars jou een triest figuur mede door die actie ja. Een professionele TW speler doet zoiets niet, enkel gekken.

Dat is heel mooi, dan zijn ze wat meer gemotiveerd om me uit te schakelen, alleen hoop ik wel dat iemand van die 99% het beter doet als jij, al zou dat niet moelijk zijn om het beter te doen als jij want jij heb op iedere vlak keihard gefaald ;)

http://www.youtube.com/watch?v=FsqJFIJ5lLs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67973

Guest
Tis dat ik geen zin heb om mijn kata's te sturen maar heb toch een 30.000 kata's staan voor kebab eventueel, mocht iemand via vv willen (a)

Weet je wat het leuke hieraan is. Uiteindelijk zijn er een handjevol personen op een wereld die echt met plezier de kata's gebruiken, alle anderen op de wereld gebruiken het voor de rest v/d looptijd op de wereld als payback op een kata actie van iemand anders weer. Dit is volgens mij echt een ding waar we helaas niet meer vanaf gaan komen hier...
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat het leuke hieraan is. Uiteindelijk zijn er een handjevol personen op een wereld die echt met plezier de kata's gebruiken, alle anderen op de wereld gebruiken het voor de rest v/d looptijd op de wereld als payback op een kata actie van iemand anders weer. Dit is volgens mij echt een ding waar we helaas niet meer vanaf gaan komen hier...

Oowh nee niet iedereen krijgt kata's van me hoor, heb nog niet "eens" gouden vandaal, dus wees gerust:) alhoewel er best een paar mensen (op 1 hand te tellen, die nog niet van de wereld gespeeld zijn) die ze wel verdient hebben, zelf naar gemaakt, door gedrag of speelstijl

Des al niet te min, het is ook wel echt puur een vorm van tacktiek.. Wat zou te zijn zonder kata's "tw zonder kata's" :p majaa je snapt me vast

Spater alligator
 

DeletedUser19123

Guest
.....Hoef ik gelukkig alleen van jou aan te horen aangezien de rest daar een stuk anders over denkt.

Het zit je wel diep anders blijf je niet erop reageren:)

Overig valt het me wel op dat je denkt voor iedereen te kunnen denken, zou dat misschien niet mis zijn gegaan in choice? :p

Ik heb je iig behandeld zoals je mij behandeld heb en had je me goed behandeld dan had ik je ook goed behandeld :)
Je krijgt wat je verdient ;)
 

DeletedUser

Guest
oh, dan de bg van je oude stam :p Ik dacht dat je weer begonnen was omdat 'gestopt' uit je handtekening weg is, en er Creed! staat :p
 

DeletedUser51416

Guest
Om weer activiteit in dit topic te krijgen zal ik een lijstje maken. De mensen die mijn lijst van de vorige keer nog voor de geest kunnen halen weten dat het een lange post zal zijn. Waarschijnlijk weer met een tussenpost. Eigenlijk is er wel een garantie op een tussenpost, misschien wel meerdere. Naast dat ik de huidige top 25 zal beoordelen zal ik ook terug kijken op mijn vorige lijst. Waarom terug kijken op mijn vorige lijst zie ik jullie denken, nou dat is enkel omdat ik eigenlijk in mijn hoofd had om dit elke twee weken te doen. Echter ben ik hier niet aan toe gekomen, dus zal ik nu met mijn beoordeling van de huidige top 25 de vorige lijst erbij pakken. Als laatste zal ik de top 5 van de stammenranglijst beoordelen. Net zoals de vorige keer is mijn mening gebaseerd op eigen ervaring met het account en hier en daar twstats om mijn te kort te komende kennis over het account te compenseren.

Te beginnen met de huidige top 25 en de top 25 van mijn vorige lijst:

Huidige:
pug0l.png

Vorige:
o7vr75.png

Opvallende verschillen / overeenkomsten:
Het eerste wat opvalt is natuurlijk de vrije val van AA die ingezet is, hier later meer over. Verder valt het op de Creed! beter vertegenwoordigd is in de top van de wereld en dat daarin tegen Choice wat minder opvalt. Wat ook opvalt is dat Wasps uit de absolute top is gevallen, tijdens mijn vorige post zag het er toch uit dat deze zich zou handhaven in de top van de wereld. Veel van de spelers die de vorige keer in de top 25 stonden staan nu weer in de top 25, dat vind ik op zich wel opvallend.

Beoordeling van de huidige top 25
Inclusief eventuele terugblik op mijn vorige post

1. Volcanotjex
Een stijging van plek drie naar de top van de wereld. Zo op het oog een uitstekende prestatie, echter is dit niet geheel op het conto te schrijven van dit account. Naast dat het farmbeesten zijn (geweest) en stug door zijn gegaan met internen (ik kan uit ervaring zeggen dat dit zeer vervelend is), zijn AA en Wasps weg gevallen uit de top. AA door de wel bekende reden en Wasps door inactiviteit. Beide gevallen zal ik later uitgebreid op terug komen. Toch is dit team stug doorgegaan met farmen en internen, dat is niet zo zeer een proef op je skills, maar wel een uitdaging om de motivatie te bewaren. Het einde is in ieder geval in zicht, ik hoop oprecht dat de gewenste tegenstand zich nu kan gaan bieden en dat zij zich kunnen gaan bewijzen. Verder ligt het account tegen Dogma aan, hier en daar wat struggles, verder niet echt noemenswaardig. Het cluster van Volcanotjex is lang gerekt en een smalle strook naar het zuiden, dit komt vooral door de bg met pino en dogma. Dit account is niet de absolute top van de wereld, puur en alleen omdat het zichzelf nog niet heeft kunnen bewijzen op skills, wel op motivatie. Op basis van de motivatie is het wel een acc dat in de top 3 hoort.

2. Brigitte1
Recentelijk is dit account overgestapt naar Pino, al kan je dit geen overstap noemen. Scrt en Pino zijn al tijden eigenlijk een stam. Scrt stond bijna geheel onder vv van Brigitte en co, dat choice hier niet doorheen gebroken is is volledig op hen conto te schrijven. Echter is het natuurlijk de vraag wat de mislukte visie van choice hier mee te maken heeft. Als hier meer de aandacht op gevestigd zou worden dan zal hier waarschijnlijk meer winsten geboekt zijn. Echter/gelukkig is dit niet het geval geweest en hebben ze zich staande weten te houden. Verder zal het mijn toekomstige buur worden en zullen we samen op het front gaan knallen. Ik heb de volste vertrouwen er in dat we samen hier wel uit gaan komen en dat we nog menig tegenstander slapeloze nachten gaan bezorgen. Als de overstap helemaal in kannen en kruiken is, hoop ik wel dat dit account zich vol gaat richten op hun front. Er mag wel eens meer actie komen in het zuiden van wereld 34. De stijging die het account heeft doorgemaakt in vergelijking met de vorige keer is volledig te wijten aan de vele interns die het account heeft gehad. Ik hoop oprecht dat hier snel een einde aan zal komen, want het cluster is daardoor ook niet echt om naar huis toe te schrijven. Of nou echt alle skills getest zijn wil ik betwisten, er zijn genoeg andere accounts die meer tegenstand hebben gehad en nog overeind staan. Daarom kan ik hen helaas niet een plaats geven in de absolute top, in de top 5 moet echter wel kunnen. Mits er meer aandacht aan het aanvallen van het front wordt gevestigd, daar heb ik nog vrij weinig van gezien.

3. Chronus
Beast, dat is de enige juiste omschrijving van dit account. Naast het onderhouden van zijn eigen front doet deze speler veel voor de stam. Def voor andere onder massa's, off er uit sturen naar alles wat maar voor een ander in de weg ligt. Het is echt een stamspeler. Naast deze kwaliteit (ja ik zie dit echt als een kwaliteit, want er zijn maar weinig van dit soort mensen) bezit het ook andere kwaliteiten om zijn front totaal in paniek te brengen. Er zijn al verschillende spelers op het AA account geweest, maar geen enkele heeft een deuk in het front kunnen slaan. Ik zal hier niet verder uitweiden over het account wat W34 onwaardig is, dat komt straks wel. Echter heeft het allemaal te maken met de kwaliteiten die Chronus bezit. Voor mij en met mij vele andere is Chronus de absolute nummer 1 en zal dit ten einde van tijden blijven. Of dit ooit gaat lukken ligt puur aan het feit of Brigitte, Volcanotjex en Kebabfish de gewenste tegenstand zullen krijgen en minder hard zullen groeien.

4. Kebabfish
Er zijn wat strubbelingen geweest met de oude speler(s), niet intern, maar met motivatie problemen. Helaas moest dit account intern opgevangen worden, maar nu hier een nieuwe speler op zit lijkt mij dat de weg omhoog weer in gaat. Het account heeft zich ook nog niet echt bewezen, veel interns staan op het conto van het account. Vraag mij af of het account zich ooit zal kunnen bewijzen. Het front wat er is is nog niet actief en de laatste verovering is al weer van een tijd geleden (16 augustus). Ik hoop dat dit is omdat hij zich aan het voorbereiden is op een giga aanval zodat niemand meer vergeet wie kebabfish is, maar ben bang dat dat niet het geval is. In vergelijking met mijn vorige post is het account stabiel gebleven, ondanks een mindere periode. Voor als nog de top niet waardig, ik geef het een top 10 waardering, maar dan moet er wel binnenkort wat uitgevoerd worden op het account.

5. DontQQWhenINobleYou
Ik zal proberen om het account zo objectief mogelijk te beoordelen. Na mijn vorige post is er veel gebeurd in de wereld wat van toepassing is geweest op dit account. Tijdens mijn vorige post was al LoC gevallen, of dit nou te verwijten is aan de val van het zuiden van choice, aan wasps of wat dan ook. Het feit is dat hij gevallen was. Ik durf met bijna zekerheid te zeggen dat wij er ook wel degelijk mee te maken hebben gehad, bij elke aanval die wij deden waren er verliezen te zien aan zijn kant. Als hij winst had geboekt op mij, dan was het anders geweest. Na het weg vallen van LoC kon ik mij richten op Wasps, echter zat deze ondertussen in Pino, waar een bg mee was. Toen is hier een tijd aangebroken die niet goed is voor de motivatie, een intern tijd. Ten eerste is er een 100 tal dorpen van wasps overgenomen waarna ik front had met red allert en Icy Lord. Hier kwam ik relatief gemakkelijk door en kwam ik een nieuwe intern periode tegen. Maximus en in een later stadium een deel Brigitte, Babylove en Airranger. Daar ben ik nog steeds mee bezig en dat zal nog wel even duren. Daardoor is ook mijn stijging ten opzichten van de vorige post gelijk omschreven, interns interns interns, ik haat het, maar het is niks anders op het moment. Echter heeft dit een aanslag gedaan op het fantastische team wat er was op het account, ik speelde tot voor het weekend solo. Gelukkig heb ik versterking gekregen nu ik langzaam aan mijn front aan het creëren ben. Deze nieuwe co heeft mij al blij verrast en ik heb er zin in om een fijne tijd met hem door te brengen. Strijden tot aan het einde van de wereld! Ik vind het account trouwens te hoog staan voor zijn prestaties, er zijn veel meer accounts die hun waarde bewezen hebben. Lastig om mezelf dan wel een plek toe te wijzen, dus daarom laat ik dat maar open staan.

6. Turboteemo
Een stijging in de ranglijst is een feit, Echter een veel verdere stijging zal niet zo snel gebeuren, er is een groot gat ontstaan ondertussen. Na de vakantie periode is er nu weer wat leven in de brouwerij op het account, een gezellig persoon in de stam. En zeker een stamspeler die zich inzet voor de stam en niet beroerd is om troepen af te staan. Is gegroeid richting choice en pakt nu ook zijn dorpen van het (gebroken/gestopte) fluffy account. Zal zijn huidige positie wel weten te waarborgen, vooral als hij super buren heeft als The Tiramisu en Ridder1234. Verder valt er vrij weinig over het account te verzinnen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
tussenpost
 

DeletedUser51416

Guest
7. Veldmaarschalk
Vanaf het begin van de wereld was dit account getipt voor de toekomstige nummer 1 positie. Echter hebben ze dit niet waar kunnen maken, of tenminste niet waar kunnen maken. De top bestaat vooral uit rim spelers of intern noobs, dus echt daar boven uit steken is lastig. Als je puur naar prestaties kijkt staan ze tweede (chronus eerste). Sinds het aller begin zijn ze al directe buren van mij geweest en heb altijd pretig met hen samengewerkt, jammer dat alleen J. over is van het account. Het was echt een bazenteam op dat account. Nu F. J. is komen versterken is het weer gestegen in activiteit, nu samen snel front maken en weer ouderwets gaan beasten! Ik heb nog steeds spijt dat ik F. nooit heb toegelaten op mijn account, hij had toen gesolliciteerd, maar ik durfde het niet aan. Nog steeds spijt van! Het account staat nog niet op zijn waardige positie, zeker top 3 is een mogelijkheid, indien het front gemakkelijk gebroken kan worden. Ben benieuwd of het verwezenlijkt kan worden.

8. Zaeres
Dit is een account binnen Choice die zich nog niet aan het front heeft geroerd, jammer want er schijnt veel kwaliteit op het account te zitten. Ik vraag mij dan ook af waarom hier nog geen front mee gecreëerd is en zichzelf wilt gaan bewijzen. Vooral nu het minder gaat in de stam zou het uitstekend uit komen dat er ergens winsten geboekt worden. Of houdt choice liever accounts met kwaliteit in de safe zodat er altijd gezegd kan worden dat de lijstjes niet objectief genoeg zijn? In ieder geval hoop ik dat dit account zich komt bewijzen, zal leuk zijn voor de wereld! Voor nu niet zijn plek waardig, top 15 zal het zijn.

9. Manthings
Een van de vele tactische rekruuts van Creed! om de rim veilig te stellen. Daarnaast blijkt ook dat dit account de motivatie kan opbrengen om rovers en plunderaars te behalen. Omdat het in de rim gelegen is heeft het account zich nog niet bewezen. Het is wel lastiger om de motivatie te behouden in de rim. Vooral nu er een rekruut is gedaan door dogma die de edelrichting blokkeert van Manthings. Het duurde trouwens even toen ik door had dat het Man Things is en niet een of andere Japanse naam vanuit een of andere hentai achtige anime. Waar veel van mijn stamleden hun namen vandaan hebben. Nog weinig kunnen bewijzen in de wereld, top 25 is dan wel terecht, de huidige plek dus iets te hoog.

10. Plutonixx
Als ik het goed heb is dit de nieuwe leider van Choice, helaas geen bijster sterk resultaat om mee te pronken. Ik hoop wel dat zij zich oprichten en volgas terug slaan op Creed! Ja je hoort het goed, ik zou graag willen zien dat wij verliezen gaan leiden zodat er weer moraal zal zijn in Choice. Er is nog te weinig tegenstand geboden aan Creed! om een noemenswaardige plaats te krijgen in de historie of TribalWars. Over het account zelf kan ik weinig vertellen, een klein beetje front, overgenomen van Vlemis, verder een groot gedeelte safe in het gebied. Ik hoop dat ze zich kunnen staande houden in het geweld dat wij leveren aan ons front. Voor nu niet zijn rang waardig, top 20 moet wel mogelijk zijn.

11. Bigarrow
Dit account is omhoog komen stormen sinds mijn vorige storm, ik ben gaan kijken op twstats hoe dit is gekomen. Dan kom ik tot de conclusie dat het niet heel veel voorstelt, veel barbarendorpen en restanten van Rellen. Daarnaast heb ik mee gekregen van het noorden van Creed dat ze niet heel blij zijn met hem als naaste buur. Beetje rare acties met cf-en en etc. Ik heb daarom niet een hele hoge pet op van dit account, echter heeft het laatst wel een aanval van Creed overleeft. Ik ben benieuwd of hij het vol kan houden aan het front met Creed, in ieder geval een uitdaging voor deze spelers. Voor nu niet deze top plek waardig, ik geef hem zelfs niet eens een top 25.

12. Aku ni wa aku wo
Aus, meer hoef ik niet te zeggen over dit account. Aus is op zich al een topspeler en nu hij versterking heeft gekregen van J. zal het account niet meer te stoppen zijn. Zie het resultaat als Aus weer eens los gebroken is: Arreat. Deze spelers zullen nog veel pijn doen aan Choice en daardoor minimaal de top 10 binnen stormen of ze het gat nog kunnen overbruggen naar de absolute top, dat weet ik niet. Achterstand is al degelijk door de vele interns van de andere teams.

13. Wasps
Dit account is aardig afgezakt sinds mijn vorige post, dit zal komen door zijn overstap van choice naar pino. De uitdaging was weg in zijn ligging en inactiviteit sloeg toe. Helaas dat hij zijn motivatie niet kon blijven behouden, toch zonde van het hele verhaal omtrent zijn overstap. Nu er een andere speler op het account zit hoop ik dat er weer ouderwets geedeld wordt (interns of niet). Ik had begrepen van de nummer 1 op het moment dat er weer leven in de brouwerij was ontstaan, dus ben benieuwd! Voor nu niet zijn rang waardig, nog weinig bereikt/bewezen in de wereld. Top 25 is dan wel reëel.

14. Boregore
We zullen de zomer maar de schuld geven van een tijd lang inactiviteit bij dit account. Nu ed weer terug is (hopelijk voor een lange periode) is er ook weer wat te zien op het account. Samen met Speeser hebben ze een mooie slag geslagen op Igranka, de nekslag van Igranka is de blokkade van Eefje geweest. Anders was dat account de edeltarget geweest van Boregore. Eigen schuld dikke bult zullen we dan maar zeggen. Het account had ook een groot aandeel in de strijd tegen Cake, strijd zullen we het maar niet noemen, snelle val van Cake. Mits het account actief blijft (ja Lars, dit is voor jou bedoeld) is het zeker een top 10 waardig, nu blijven doorbeuken!

15. Speeser
Wat hier boven gezegd is geldt eigenlijk precies het zelfde voor Speeser, beide hebben een groot aandeel gehad in de oorlog tegen Cake, de val van Igranka en hebben een tijd lang last gehad van inactiviteit. Nu Mark daar op speelt is in ieder geval meer activiteit gekomen, dat is gelijk terug te zien in de grandioze aanval op Igranka. Als ze zo door blijven gaan is het account top 10 waardig.

16. Angry Animals
Ik heb de gehele lijst gemaakt voor ik ben begonnen aan dit account. Je kan hier wel een heel boek over vol schrijven, maar het zal ten alle tijden dezelfde conclusie zijn: Het account, met al zijn spelers, zijn wereld 34 onwaardig. Er zijn al verschillende vreemde acties ondernomen; dorpen slopen en opgeven zonder dat er ook maar enige dreiging was, farmen met al zijn off terwijl hij onder aanval ligt, inclusief zijn recap off (en dan nog de vv afgeven), veel leden aangevallen met verschillende kata's in het achterland en nu als laatste wel de smerigste actie: Hij dumpt al zijn off op creed leden (met dus de kata's op verschillende doelen), zet de AM aan om zijn dorpen te slopen en zet het account op delete. Jammer dat er mensen zijn die zo makkelijk het bijltje er bij neer gooien. In plaats van een deff wall op te zetten 10 dorpen achter het front en je proberen te bewijzen kiezen ze allemaal de makkelijke weg. Ik hoop dat hij al een tijdje op delete staat en snel verwijderd van deze wereld. Want ik vind het account echt wereld onwaardig, ik hoop dat de spelers hiervan geleerd hebben en nooit meer zulke acties uitvoeren. Of beter gezegd dat ze hun eigen kwaliteiten kennen en zichzelf verstoppen onder een steen en er voorlopig niet meer onderuit komen.

17. Ridder1234
Dit account heeft eindelijk zijn groei gevonden, er is weinig tegenstand van het (gebroken) fluffy account en de periode van de vele cf's in hun cluster is voorbij. Het team wat hier op speelt is een zeer sterk team en ieder heeft zijn eigen kwaliteiten. Nu door blijven beuken en geen genade meer tonen aan jullie vijanden, geef ze gewoon geen ruimte om te cf-en! Als ze zo door blijven gaan dan zeker een top 10 waardig, kunnen ze het gat overbruggen naar de absolute top?

18. Benny24
Dit account heeft ook een sprong gemaakt sinds mijn laatste post, het zat toentertijd nog in BOA en heeft de stap gemaakt naar Creed! Weer een van de geniale zetten van de leiding (ohja, welke leiding?). Bigarrow is zijn directe en de laatste aanval is geen succes geweest. De volgende actie zal wel van een wat hoger tactisch niveau zijn, dus ben benieuwd of het dan wel gaat lukken. Het is zeker ook een stamspeler, hij heeft zelfs bij mij op het account twee farm rondes gedaan waardoor ik mijn laatste rover heb behaald, dat blijft mij nog lang bijstaan. Voor nu is er nog weinig bewezen op het account, het is immers ook een rim account. Top 20 is wel mogelijk.

19. EagleEye.
Het account is ver afgezakt en heeft zijn potentie niet waar kunnen maken, dat heeft echter meer te maken met de inactiviteit van kebabfish, dan met eigen gebreken. Er valt weinig meer over het account te vertellen, voor nu rang onwaardig, zal ook wel afzakken in de nabije toekomst.

20. W.W. Heisenberg
Vorige keer gaf ik aan dat dit account de top 20 waard is, ze zitten nog op het rand van deze potentie. Ondertussen zit er wel een nieuwe speler op en ik ben hartstikke blij met deze speler. Aangezien mijn eigen account een verminderd aantal edels heeft en ik zelf de motivatie niet meer kan vinden om te farmen, zal hij een deel van mijn safegebied gaan overnemen om zo edels voor mij vrij te krijgen. Ik kijk er naar uit en ben daarom zeer tevreden over dit account! Op dit moment moet ik alleen zijn potentie bijstellen, ik denk dat het net buiten de top 25 behoort en er niet in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
swagger
 
Bovenaan