Wereld 6 laten doorgaan

DeletedUser71203

Guest
Zouden we Tribalwars kunnen oproepen op de wereld 6 te laten doorgaan
het is zo een mooie wereld met zo een prachtspelers tot de wereld helemaal is veroverd en verdeeld ?
 

DeletedUser17072

Guest
Zouden we Tribalwars kunnen oproepen op de wereld 6 te laten doorgaan
het is zo een mooie wereld met zo een prachtspelers tot de wereld helemaal is veroverd en verdeeld ?

Elke wereld heeft een winnaar nodig, maar welke groep van dappere dorpsleiders zal zich verenigen om Wereld 6 te winnen?

Om zichzelf echt te bewijzen moet een stam minstens 100% van de spelersdorpen op deze wereld bezitten. Dit staat ook wel bekend als het dominantie percentage van een stam.

Om een te vroege en onbevredigende overwinning te voorkomen moet de wereld minstens 180 dagen oud zijn voordat een stam zichzelf tot winnaar kan uitroepen.

Zodra een stam de overwinning heeft bereikt, zal de wereld doorgaan voor 14 dagen.

Dit zijn de overwinningsvoorwaarden.;)
 
Reactiescore
2.489
Dat zijn momenteel ook de overwinningsvoorwaarden... Maar als je het op 85% zat wordt kan je nog altijd support indienen :p

We zien wel hoever jullie komen!

Groeten,
Duckje
 
Reactiescore
2
Duckje, tegendat die 85% hier zal gehaald worden, zijn we weer een hele tijd verder, tenzij er iets speciaals gebeurd in 1 van de 2 stammen ofcourse ^^
 

DeletedUser53052

Guest
Duckje, tegendat die 85% hier zal gehaald worden, zijn we weer een hele tijd verder, tenzij er iets speciaals gebeurd in 1 van de 2 stammen ofcourse ^^

Nou, op W4 hebben we er nog eens 2 jaar over gedaan om van 50% naar 85% te gaan toen de 2 laatste stammen definitief gevormd waren. Good luck :D
 

DeletedUser20001

Guest
Agh op wereld 1 zijn we ook nog steeds bezig om die 100% te krijgen, is wel een gedoe hoor!
 
Reactiescore
2
Achiemenou, Mem wordt straks nog actief :$$$
 

DeletedUser72568

Guest
Nummer 1! Verkenningen gaan op pad
Nummer 2! De clears gaan er dan nog uit
Nummer 3! Sander doet ff pi-pi
Nummer 4! De fakes maken ook plezier
Nummer 5! Wat zien we daar nou?
Nummer 6! En daar gaan de edels
Nummer 7! Dorp is binnen eeeeeeen daar gaan we

7 ACTIES IN 1 NACHT
7 STRATEGIEEN DOOR MIJ BEDACHT
JE MAAKT ME VERLEGEN, DEF HOUDT ME NIET TEGEN
JE DOET ME BLOZEN ALS JE DEF VERSMACHT
7 ACTIES SPECIAAL VOOR JOU
7 ACTIES OM TE TONEN DAT IK NIET VAN JE HOUUUUUUUUUUUUUU

Christoff - 7 zonden
 
Reactiescore
2
Jij bent en blijft raar, wist je dat?
 
Bovenaan