Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser

Guest
Vervang in dat vetgedrukte stuk de naam Harry door Peeta, Harmen, Jan en de zin klopt nog altijd ;)
Wanneer jij zegt dat iets onmogelijk is terwijl dat wel is, is dat iets verzonnen. Wanneer jij zegt dat er in de regels staat dat het niet mag terwijl dat niet zo is, is het verzonnen. Wanneer jij zegt dat ik een illegale methode heb om het een en ander te omzeilen is dat verzonnen. Maar neuh hoor, jij verzint niks.

Ik verzin geen dingen. Sorry.
 

DeletedUser62862

Guest
Vanaf morgen 12:00 start er een vredesperiode, deze zal duren tot volgende week donderdag 28/8 waar in de loop van de dag de wereld zal eindigen.

Het is dan zover
 

DeletedUser69727

Guest
Beste,

Daar ben ik dan sinds maanden weer op AF.
Zelden zag men mij hier, al die onnodig haat en niet ben ik net zo van.

Maar nu de wereld sluit wil ik toch de vijand feliciteren met de overwinning.
Het was zeer mooi om op w21 te spelen.

Leuke strijd vele massa gedeft maar ook mijn energie raakte op.
Als er dan ook nog meer mensen stoppen dan wordt het zwaarder en zwaarder, en dan besluit je om de wereld te stoppen.
Want zoals nu ging kon het niet meer.

Het was een mooie strijd, gefeliciteerd

Groet
Hans/Monsigneur
 

DeletedUser47069

Guest
Proficiat met de overwinning fruit!
Na al dit te lezen vind ik het zeer jammer dat ik ben gestopt op W21 wegens tijdgebrek,,, :(

Met de stam ~MoM~ heb ik mijn beste wereld gehad sinds dat ik startte op TW, fijn om te zien dat hiervan nog een hele boel spelers zijn overgebleven tot het einde!

Proficiat NikolaasII, just forgotten, gerben, Unknown., p0lat & Unforgotten!
Ookal hebben jullie verloren, toch zijn jullie deels winnaar omdat jullie het zo lang hebben volgehouden!!!
Misschien dat ik jullie nog zie op een volgende wereld! ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Unforgotten is een Fruit. speler dus denk dat je hier perongelijk een verkeerde naam noemt
 

DeletedUser

Guest
Hij spoort niet,dat zal ook wel nooit veranderen. Ik had niet verwacht dat Harry nog iets van zich ging laten horen. Deed hij jammer genoeg wel :p



ach arme andre toch,

jij bent de verantwoordelijke persoon voor het verlies van Resist op Wereld 21 door het ontslag van oriskany met
alle geweld te willen doorvoeren, een jaar eeerder had je al gezegd dat je bij een mogelijkheid mij kwijt kon je dat zou aanpakken wat je naar al jou leugens hebt kunnen doen omdat de anderen jou verhaaltjes geloofden en niks durfden zeggen.

maar het ontslag heeft de wereld omgedraaid omdat ik niet stopte zoals jullie hadden verwacht, ik kreeg zelfs nog mededlingen van oud stamgenoten waarom ik stopte met spelen en of ik dorpen wou leegzetten.

maar enkel en alleen door het kontakt wat ik op dat moment met jorn had en via hem met ghost en een paar anderen deden mij besluiten om verder te gaan, er zijn een aantal veranderingen doorgevoerd zoals bekend, en dat was het begin van het einde van resist, vele spelers liepen weg van acounts en hadden geen zin meer,2 liepen zelfs rechtstreeks over naar Fruit.

enkel en alleen om de dingen die bij jullie achter gesloten deuren gebeurde.

vind het zonde dat de wereld gaat eindigen hoor, want had graag jou vernietiging meegemaakt,

das ook de reden dat jij weer in resist hebt voorgesteld de wereld te stoppen, in overleg met koen van target.

jij kon het niet meer aanzien dat er elke keer weer een acount werd kapot gespeeld totdat jij zelf aan de beurt zou zijn, en daarom gooi je de handdoek gauw.

had ook niet anders verwacht van jou, want als het er op aankomt ben je muisje stil, want deffen wou je niet, en vele keren hoor ik je nog zeggen dat als jij een massa zoals muay of unknownn op je dak zou krijgen je of een aantal dagen niet zou inloggen of vv afgeven want dat deffen kon jij niet.

ik hoop ook jou op geen enkele wereld meer te hoeven treffen, want een lagere en lafhartige tegenstander heb ik in alle jaren TW nog nooit meegemaakt.
 

DeletedUser69459

Guest
ach arme andre toch,

jij bent de verantwoordelijke persoon voor het verlies van Resist op Wereld 21 door het ontslag van oriskany met
alle geweld te willen doorvoeren, een jaar eeerder had je al gezegd dat je bij een mogelijkheid mij kwijt kon je dat zou aanpakken wat je naar al jou leugens hebt kunnen doen omdat de anderen jou verhaaltjes geloofden en niks durfden zeggen.

maar het ontslag heeft de wereld omgedraaid omdat ik niet stopte zoals jullie hadden verwacht, ik kreeg zelfs nog mededlingen van oud stamgenoten waarom ik stopte met spelen en of ik dorpen wou leegzetten.

maar enkel en alleen door het kontakt wat ik op dat moment met jorn had en via hem met ghost en een paar anderen deden mij besluiten om verder te gaan, er zijn een aantal veranderingen doorgevoerd zoals bekend, en dat was het begin van het einde van resist, vele spelers liepen weg van acounts en hadden geen zin meer,2 liepen zelfs rechtstreeks over naar Fruit.

enkel en alleen om de dingen die bij jullie achter gesloten deuren gebeurde.

vind het zonde dat de wereld gaat eindigen hoor, want had graag jou vernietiging meegemaakt,

das ook de reden dat jij weer in resist hebt voorgesteld de wereld te stoppen, in overleg met koen van target.

jij kon het niet meer aanzien dat er elke keer weer een acount werd kapot gespeeld totdat jij zelf aan de beurt zou zijn, en daarom gooi je de handdoek gauw.

had ook niet anders verwacht van jou, want als het er op aankomt ben je muisje stil, want deffen wou je niet, en vele keren hoor ik je nog zeggen dat als jij een massa zoals muay of unknownn op je dak zou krijgen je of een aantal dagen niet zou inloggen of vv afgeven want dat deffen kon jij niet.

ik hoop ook jou op geen enkele wereld meer te hoeven treffen, want een lagere en lafhartige tegenstander heb ik in alle jaren TW nog nooit meegemaakt.

Kuch kuch, andre heeft niet gezegd de wereld te willen beindigen(dat was maanden geleden) dat was Jozien nadat ik de avond ervoor zei ermee te stoppen omdat in 5vv's had en ik er genoeg van had.

Dit bedoel ik dus. Jij verdraait alles naar hetgene wat jij denkt dat er gebeurt is. Mijn broer leefde ook in zijn eigen fantasie wereldje en geloofde zijn eigen leugens. Die heeft dan ook enkele maanden in een instelling doorgebracht, just saying ;)
 

DeletedUser

Guest
Vervang in dat vetgedrukte stuk de naam Harry door Peeta, Harmen, Jan en de zin klopt nog altijd ;)
Wanneer jij zegt dat iets onmogelijk is terwijl dat wel is, is dat iets verzonnen. Wanneer jij zegt dat er in de regels staat dat het niet mag terwijl dat niet zo is, is het verzonnen. Wanneer jij zegt dat ik een illegale methode heb om het een en ander te omzeilen is dat verzonnen. Maar neuh hoor, jij verzint niks.



dank je voor je steun warre,

als je goed met een stamgenoot omgaat zal het andersom net zo zijn.

de tijd dat ik in fruit heb gezeten heb ik vernomen hoe je ook met elkaar om kunt gaan, ook daar heb ik wel es gelezen dat er af en toe een speler iets had, maar dan werd dat door de 2 spelers onderling uitgesproken en opgelost.

en daar zit het grote verschil, als er in resist iets was kreeg je geen antwoord, en dan moest je blijven zeuren, dan kreeg je wel een antwoord, maar daarbij werd je gelijk afgezeken en uitgemaakt voor zeur enzo.

ik heb in fruit gezien hoe het ook kan dus, en maakte niet uit eigenlijk met wie je aan het praten was, er kwam altijd een normaal en eerlijk antwoord op vragen en er werd niet omheengedraaid of moeilijk om gedaan.

tis niet voor niets zo, dat ondanks dat velen voor wereldeinde hebben gestemd, toch willen ze allemaal met elkaar in kontakt blijven, dat zegt heel veel over de sfeer in een stam dus,
en ik ben blij dat ik daar deel van heb mogen zijn

greetzzzzz all

Harry
 

DeletedUser69459

Guest
Haha, ik herinner me nochtans wel Jorn die uit de stam ging en kids pkr vanwege ruzies met elkaar. Hmmmm, dit is nogal tegenstrijdig :eek:

En wat een steun van warre. Hij heeft niet eens jouw post gelezen zegt die zelf ;)

En man, het beeld dat jij vormt van Resist komt toch totaal niet overeen met de werkelijkheid. Weetje wat? Steek het anders maar op mij dat jij uit Resist bent. Ik was nl. Diegene die het in vraag stelde waarom ettie niet verdeelt kon worden onder andere mensen dan relax en klein stukje moises. Mrja, jij begon weer te flamen en het slachtoffer uit te hangen. Dat vermeld je nooit he? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kuch kuch, andre heeft niet gezegd de wereld te willen beindigen(dat was maanden geleden) dat was Jozien nadat ik de avond ervoor zei ermee te stoppen omdat in 5vv's had en ik er genoeg van had.

Dit bedoel ik dus. Jij verdraait alles naar hetgene wat jij denkt dat er gebeurt is. Mijn broer leefde ook in zijn eigen fantasie wereldje en geloofde zijn eigen leugens. Die heeft dan ook enkele maanden in een instelling doorgebracht, just saying ;)



enige wat jij kunt is beledigen,

jij en iedeereen in resist weten dat het andre was die het al voorstelde toen ik nog in resist zat
voor die stemming om de wereld te beeindigen, dat heeft de stam toen afgewezen.

andre was ontevreden over de stam, stapte er tijdelijk uit, kwam terug, en jullie spraken weer over beeindigen van de wereld in de stam. toen de meerderheid voor was werd er kontakt opgenomen met Fruit hierover.

en nou niet zeggen dat ineens andre dit niet wou en geen voorstander was, want hij was al maanden groot voorstander ervan.

andre wilde graag eindigen, ook koen van target wou eindigen, en die hebben hun mening echt niet bijgesteld in een nee, die hebben lang genoeg doorgedramt dat het afgelopen moest zijn.

want het was ook niet jozien he die het kontakt hierover maakte met Fruit, dat kwam uit het hoekje Koen/andre

das allemaal allang bekend hoor, dus ontkennen heeft geen zin

net als dat je niet kan ontkennen dat jullie de oorlog gewoon dik verdiend verloren hebben omdat Fruit jullie op alle fronten afgetroefd en afgestraft hebben.
 

DeletedUser69459

Guest
Nope. Andre was al gestopt sinds 1 augustus. Dat is pech he? Overigens benaderde Warre mij al over beindigen van de wereld voordat er sprake van was in resist. Wil je nu zeggen dat hij alles in gang heeft gestoken? Neen. Koen heeft gewoon fruit. Gecontacteerd maar Jozien heeft het topic gemaakt op het forum. Maar jij kon toch kijken op het forum zei je? Moet je dit toch weten? (Think)

Fruit. Heeft mij niet afgestraft en afgetroefd. Iemand naar beneden kata'n is niet iemand aftroeven. Mrja, iets deftig verwachten van jou is een utopie. Onrealistisch dus.

En harry, jij hebt niets toegevoegd aan deze oorlog. Noch op Oriskany, noch op k-rim. Dus meespreken hierover kan jij eigelijk niet doen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik herinner me nochtans wel Jorn die uit de stam ging en kids pkr vanwege ruzies met elkaar. Hmmmm, dit is nogal tegenstrijdig :eek:

En wat een steun van warre. Hij heeft niet eens jouw post gelezen zegt die zelf ;)

En man, het beeld dat jij vormt van Resist komt toch totaal niet overeen met de werkelijkheid. Weetje wat? Steek het anders maar op mij dat jij uit Resist bent. Ik was nl. Diegene die het in vraag stelde waarom ettie niet verdeelt kon worden onder andere mensen dan relax en klein stukje moises. Mrja, jij begon weer te flamen en het slachtoffer uit te hangen. Dat vermeld je nooit he? :eek:

dat is het grote verschil tussen jullie en warre/Fruit he.

zij beginnen op 0 en hebben geen vooroordeel klaar over iemand,

bij resist is het zo dat sommigen alles kunnen zeggen en doen en anderen mogen niks zeggen of doen

en dan wilden ze resist nog een vriendengroep noemen zonder leiding, dat was alleen de eerste paar weken zo, daarna werd er ineens een groot verschil gemaakt met spelers die wel vertrouwd forum konden lezen en anderen weeer niet,

dat was het eerste besluit al wat verkeerd was, en vele anderen volgden er achteraan.

maakt allemaal niet meer uit, Resist ligt verslagen op hun knietjes om het eind van de wereld te smeken omdat ze niet nog verder vernederd wilden worden.

want al hele lange tijd was het geen oorlog meer, maar een vernedering van resisters, alles werd kapot gelagen en geedeld.

niet voor niets dat de handdoek word geworpen en Fruit meer als terrecht tot winnaar word uitgeroepen.

en Peeta? pak jij je blokkendoos maar weer uit de kast, want mischien dat je daar wel mee kunt spelen, want dit spellletje is te hoog gegrepen voor jou zoals de stats duidelijk laten zien he

verlies naar verlies en dan naar ander acount vluchten waar het gewoon verder gaat.

en dan kun je achteraf wel gaan roepen dat je gestopt bent, maar dat was Jan ook elke keer en ook maar terug bleef komen.

tis over en uit, Resist is kapot en dat is terrecht omdat ze het niet konden opbrengen de strijd fatsoenlijk aan te gaan

Nope. Andre was al gestopt sinds 1 augustus. Dat is pech he? Overigens benaderde Warre mij al over beindigen van de wereld voordat er sprake van was in resist. Wil je nu zeggen dat hij alles in gang heeft gestoken? Neen. Koen heeft gewoon fruit. Gecontacteerd maar Jozien heeft het topic gemaakt op het forum. Maar jij kon toch kijken op het forum zei je? Moet je dit toch weten? (Think)

Fruit. Heeft mij niet afgestraft en afgetroefd. Iemand naar beneden kata'n is niet iemand aftroeven. Mrja, iets deftig verwachten van jou is een utopie. Onrealistisch dus.

En harry, jij hebt niets toegevoegd aan deze oorlog. Noch op Oriskany, noch op k-rim. Dus meespreken hierover kan jij eigelijk niet doen.


was niet heel resist al gestopt op 1 juni??

dat kun je beter zeggen hoor, dan klinkt het enorme verlies nog beter he

ook toen jullie allemaal nog speelden werd er dik verloren, want iemand die hier ook nog reageert is niet met het spelletje gestopt hoor,

je bent pas gestopt als je niet meer inlogd op iets van Tribal Wars. en zolang je dat doet ben je niet gestopt
 

DeletedUser69459

Guest
Say what? :D

Ik heb mij al lang getoond op w22 waar ik 4maand lang een stam rechthield met vv's. Ook op w21 heb ik wel degelijk getoond dat de minachting over w22 op niets gebaseerd is. Hoeveel aanvallen heb jij gedefd sinds maart? Nou, ik een stuk meer als jou. Kan je overal terugvinden. En raad eens? Al deze aanvallen werden met succes afgeweerd ;)

Weetje, het feit dat speeder, jorn en nog wat anderen jou niet bijstaan om mij direct af te breken toont al aan dat ik hier gelijk heb. Zij hebben de dingen die jij hier claimt nog nooit in de mond genomen hoor. Mrja, zij zijn dan ook normaal...
 

DeletedUser

Guest
Say what? :D

Ik heb mij al lang getoond op w22 waar ik 4maand lang een stam rechthield met vv's. Ook op w21 heb ik wel degelijk getoond dat de minachting over w22 op niets gebaseerd is. Hoeveel aanvallen heb jij gedefd sinds maart? Nou, ik een stuk meer als jou. Kan je overal terugvinden. En raad eens? Al deze aanvallen werden met succes afgeweerd ;)

Weetje, het feit dat speeder, jorn en nog wat anderen jou niet bijstaan om mij direct af te breken toont al aan dat ik hier gelijk heb. Zij hebben de dingen die jij hier claimt nog nooit in de mond genomen hoor. Mrja, zij zijn dan ook normaal...


ach zoek maar excuses voor het feit dat je op alle acounts waar je in w21 gespeeld hebt bijna alleen maar dorpen verloren hebt, behalve dan de interns, maar die vechten niet he en moesten ze ook nog voor je leegzetten.

iedereen op w21 kan duidelijk in de stats zien dat jij alleen maar dorpen verloren hebt waar je ook gespeeld hebt, dat zegt meer als zat.

trouwens, je zei kort geleden nog dat je altijd om half 10 al naar bed ging, alleen met trainen dat het hooguit 11 uur zou zijn en je dan zou slapen????

niet met excuus komen van vakantie, maar nou ineens kun je wel lang opblijven zelfs tot aan na half 3 snachts????

had je in de tijd van de aanvallen ook kunnen doen he, maar toen schoof je het probleem af naar vvers. en als die dan dorpen waren verloren trok je nog een bek open ook dat ze het niet goed hadden gedaan, remember??

had je het zelf moeten doen he, maar dat wou je niet, je ging liever andere dingen doen en vver er voor op laten draaien, terwijl je wel online op skype stond op dat moment, maar nooit tijd had om het zelf te doen.

en andere werelden waar je acounts hebt overgenomen hoef je ook niet mee te komen he.

dan moet je komen met een acount wat je zelf van begin aan hebt opgebouwd en groot gemaakt, maar dat heb je niet, enkel en alleen met acount die je gekregen hebt lopen te pronken.

get a life en begin zelf een keer iets in plaats van alleen maar wachten tot er een groot bestaand acount beschikbaar komt
 

DeletedUser69459

Guest
Wrong wrong en nog eens wrong.

Ik zit op gsm, zijn jouw zaken overigens niet.
Ook heb ik jou nooit op skype gehad. Nog eens een leugen. En zelfs als je mij had gehad, skype zegt bijna altijd dat ik on ben door mobiel. Of is Warre dan ook 24/7 online op skype volgens jou? :eek:
Vvrs verloren trouwens geen dorpen, get yours facts right :rolleyes:
En tja, mag men niets zeggen als iets slecht is? Hij geeft ook toe dat hij fouten maakte, heb de post al 2 keer ofzo getoond, maar jij kan blijkbaar niet lezen.

Mannetje, ik heb van maart tot juli gespeeld op muay, constant onder aanval gelegen en 10dorpen verloren.

Ik heb accounts grootgebracht, maar als ze mij vragen om over te stappen omdat ze mij graag in hun stam willen en ik er veel kon bijleren, ga jij dat afslaan? Ik niet iig. Dat ik op veel accounts heb gespeeld volgens jou? Tja, is jouw probleem, ik lig er niet wakker van.

Get a life in dezelfde zin als tw spelen? Mooi leven heb jij dan. Ben jij zo'n 40jaar oude vrijgezel die alleen tw heeft in zijn leven? :D
 

DeletedUser

Guest
Wrong wrong en nog eens wrong.

Ik zit op gsm, zijn jouw zaken overigens niet.
Ook heb ik jou nooit op skype gehad. Nog eens een leugen. En zelfs als je mij had gehad, skype zegt bijna altijd dat ik on ben door mobiel. Of is Warre dan ook 24/7 online op skype volgens jou? :eek:
Vvrs verloren trouwens geen dorpen, get yours facts right :rolleyes:
En tja, mag men niets zeggen als iets slecht is? Hij geeft ook toe dat hij fouten maakte, heb de post al 2 keer ofzo getoond, maar jij kan blijkbaar niet lezen.

Mannetje, ik heb van maart tot juli gespeeld op muay, constant onder aanval gelegen en 10dorpen verloren.

Ik heb accounts grootgebracht, maar als ze mij vragen om over te stappen omdat ze mij graag in hun stam willen en ik er veel kon bijleren, ga jij dat afslaan? Ik niet iig. Dat ik op veel accounts heb gespeeld volgens jou? Tja, is jouw probleem, ik lig er niet wakker van.

Get a life in dezelfde zin als tw spelen? Mooi leven heb jij dan. Ben jij zo'n 40jaar oude vrijgezel die alleen tw heeft in zijn leven? :D



precies al dus zoals ik zei

zelf nog nooit een acount begonnen die je groot kon maken, enkel en alleen bestaande acounts overnemen waar je verder speelt.

en jij heb heel wat meer verloren in de tijd dat je speelt als jou genoemde 10 dorpen, alleen al de dorpen in 1 avond die je aan ghost verloren hebt en ik heb teruggeedeld. en dan nog alle clusterfucks van jatudread die je kreeg waar je nooit een donder aan deed.

elke keer moest dan een ander het weer doen omdat je weer jankte dat je wou stoppen als er geen vv zou komen?

alleen al op Muay ben jij 2 keer gestopt en weer begonnen en vlak nadat ik vertrok gaf je aan dat er een nieuwe op muay speelde, en ook op andere acounts die al heel lang zonder speler waren ineens allemaal spelers hadden.

ook dat was van jou enkel en alleen een uitvlucht, hopend dat Fruit daarom zou stoppen met de massa aanvallen die ze begonnen waren op jou, ook ik en unknownn kregen toen een portie, echter jij kreeg bijna 15 duizend aanvallen meer als ik en unknownn, enkel en alleen om die grote bek van jou, dat ze zoveel extra stuurden.

jij hebt al die ellende op jezelf afgeroepen met al die domme uitspraken op het AF, vele keren hebben wij je toen nog gewaarschuwd die grote bek es een keer dicht te houden, want de rest van de stam moest er altijd voor opdraaien omdat jij bij een massa weer stopte, totdat de massa weer voorbij was, dan ineens kwam je weer.

dus zeg jij aub niet dat jij het zo goed hebt gedaan op deze wereld, jij hebt alleen die grote bek opengetrokken en dorpen verloren, thats it

deal with it boy and get a lolly
 

DeletedUser

Guest
Nope. Andre was al gestopt sinds 1 augustus. Dat is pech he? Overigens benaderde Warre mij al over beindigen van de wereld voordat er sprake van was in resist. Wil je nu zeggen dat hij alles in gang heeft gestoken? Neen. Koen heeft gewoon fruit. Gecontacteerd maar Jozien heeft het topic gemaakt op het forum. Maar jij kon toch kijken op het forum zei je? Moet je dit toch weten? (Think)

Fruit. Heeft mij niet afgestraft en afgetroefd. Iemand naar beneden kata'n is niet iemand aftroeven. Mrja, iets deftig verwachten van jou is een utopie. Onrealistisch dus.

En harry, jij hebt niets toegevoegd aan deze oorlog. Noch op Oriskany, noch op k-rim. Dus meespreken hierover kan jij eigelijk niet doen.

You say what? Wij hebben je wel degelijk afgetroefd. Zo hard zelfs dat je tot 2x toe gestopt bent op het account. Kata' s zijn en onderdeel van het spel en daarmee het slopen ook. In een Verder stadium van de wereld kan je namelijk geen hele accies meer breken. Wij als vijand hebben nooit edels genoeg om een account van degelijke grootte in 1x weg te kunnen spelen.

Hier komt de maar, het is wel mogelijk om door en tactische massa (zoals een sloopmassa) en speler doen besluiten tot stoppen. Dat is in mijn ogen de enige manier omeen accie tijdelijk of definitief (ivm geen speler) uit te schakelen. Dat was ook het voornaamste doel met die massa op jouw.

Dus nogmaals wij hebben je zeker een vast afgedroogden afgetroefd.

Verder ben ik daar eeuwig durende gezever beu. De wereld komt tot zijn eind en er zijn er nog steeds die niet normaal met elkaar kunnen praten. En ja hier bedoel ik ook mijn stammies mee. Vanaf 12u start de vredesperiode, ik hoop dat jullie deze in de communicatie ook in acht nemen
 
Bovenaan