Jubileum!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Er zijn zeer weinig discussies die ik niet win of tenminste gelijk speel.

Het is maar hoe je het bekijkt. :D

Nog een prettige avond verder, het was mij een genoegen.

Je discussiepartners wegjagen door onredelijk gedrag noemt geen gewonnen discussie

Je verliest zelfs want men vind je niet eens meer waard om op je punten te worden gewezen.

Trouwens het feit dat er bij jou 'EX w30 & 33" staat betekend dat jij mij niets te verwijten hebt over topspelers die volgens jou alles te maken hebben met volhouden

want kijk is naar mijn handtekening daar staat helemaal niets ex, dat is allemaal nog bezig


Wat heb je daarop te zeggen?
 

DeletedUser71233

Guest
Dan bedoel ik wel met een eigen account ;)

Co`en of Accounts overnemen van een ander geeft weer een andere richting.
Na voldoende Massa`s te hebben verslagen, en te hebben uitgevoerd. En een redelijke termijn gespeeld te hebben op het account.
Kan je wellicht ook bij de top behoren.

Dan gaat het inderdaad niet zo zeer om te skills, maar meer om je ervaring die je daar in dat account toe past ?
Mee eens ?
 

DeletedUser65921

Guest
Ja klopt, mijn w29 accje ben ik pas opgekomen op een dorp of 5 ofzo, maar sindsdien heb ik (tot wegspelen na omringing door vijand :() alleen of met co verder gebouwd tot 5 à 6 mil en veel defwerk gedaan. Dus dat noem ik ook wel mijn acc, in tegenstelling tot een acc waar ik volledig safe op kwam maar wel hoger mee sta en nog altijd bestaat.
Het hangt allemaal af van hoeveel tegenstand je acc krijgt of je het echt een belangrijk acc kan noemen.
 

DeletedUser

Guest
Volhouden is niet hetzelfde als skills?

Heb je gelijk in.

Het is de volhouder die uiteindelijk wint..

En het zou mooi zijn als de volhouder (de winnaar) ook nog de meeste skills heeft.
Op wereld 1 had je een gigantische dominante stam (Opus). Die stam heeft niet gewonnen omdat ze het niet vol hielden.

Opus is te vergelijken met Styl! op deze wereld.

Dus Styl! volhouden... :D


Marching hammers heeft uithoudingsvermogen! :)
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben te agressief in de start en krijg dan altijd hele stammen over me heen :(
En dat volhouden komt goed, gewoon zien dat je je blijft amuseren :D
 

DeletedUser65921

Guest
Ik lig midden in zo'n massastammen en clear dan 3 van hun leden en dan valt al de rest mij aan :D
Uiteindelijk is ts dan te laag om te blijven recappen en backtimen :(
 

DeletedUser

Guest
Ik lig midden in zo'n massastammen en clear dan 3 van hun leden en dan valt al de rest mij aan :D
Uiteindelijk is ts dan te laag om te blijven recappen en backtimen :(

PPPppphhhffffppp....

recappen en backtimen
Zegt mij helemaal niks.
Maar ja ik ben ook een Noob. :D
 

DeletedUser68201

Guest
Ben jk wint..

En het zou mooi zijn als de volhouder (de winnaar) ook nog de meeste skills heeft.
Op wereld 1 had je een gigantische dominante stam (Opus). Die stam heeft niet gewonnen omdat ze het niet vol hielden.

Opus is te vergelijken met Styl! op deze wereld.

Dus Styl! volhouden... :D


Marching hammers heeft uithoudingsvermogen! :)

Stiekem wel benieuwd hammers.
Alhoewel kunnen style en Immortal echt spreken van uithoudingsvermogen :D

Alleen lordperre is overgestapt toen der tijd gemengd met een vieze actie door de stam op te heffen
Maar we zijn er weer ;)
 

DeletedUser71679

Guest
Stiekem wel benieuwd hammers.
Alhoewel kunnen style en Immortal echt spreken van uithoudingsvermogen :D

Alleen lordperre is overgestapt toen der tijd gemengd met een vieze actie door de stam op te heffen
Maar we zijn er weer ;)

dat is zeker waar en tot nu toe heeft marham nog 0,0 % bewezen van wat ze zwammen hier
 

DeletedUser63643

Guest
Je discussiepartners wegjagen door onredelijk gedrag noemt geen gewonnen discussie

Je verliest zelfs want men vind je niet eens meer waard om op je punten te worden gewezen.

Trouwens het feit dat er bij jou 'EX w30 & 33" staat betekend dat jij mij niets te verwijten hebt over topspelers die volgens jou alles te maken hebben met volhouden

want kijk is naar mijn handtekening daar staat helemaal niets ex, dat is allemaal nog bezig


Wat heb je daarop te zeggen?


Je discussiepartners wegjagen door onredelijk gedrag, haha, en dat zeg jij ?

W 30 gewonnen, W 33 gefuseert met Hawkeyed, zou jij toch moeten weten.
Anders Laurens wel, maar die kent de voorgeschiedenis niet denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Nee inderdaad :p
Wist enkel dat jij er al op zat toen ik erbij kwam.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dus nu om jouw redening verder te zetten:

Topspelers zijn enkel topspelers als het komt door vol te houden, dit met uitzondering van spelers die door hun vrouw verhinderd worden om vol te houden.


Ja dat wordt een leuke definitie voor een topspeler :D
gaan we er nog een stukje aan breien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan