FTW vs Add

DeletedUser68464

Guest
Naja, maar even technisch gezien gingen alle leden ermee akkoord om een nieuw begin te zoeken. Allemaal tesamen, gewoon zonder de stam. is het dan 'vallen' ?

True, het was nodig om zo een grote verandering te veroorzaken :cool: Nooit spijt van gehad :cool:
 
Reactiescore
746
true dat

Maar dan.

Mooi dagje he? Vogeltjes fluiten, geen wolkje aan de lucht, add die uit elkaar valt enzo... :rolleyes:
Ik dacht dat het daar goed ging jongens? Dat het einde van Pirate nabij was? Sjonge, dit had ik totaal niet verwacht. (wel dus)
wie had er nu ooit gedacht dat 1 massa van FTW zoveel effect ging hebben?

Wie heeft er de weddenschap gewonnen? Ik denk Rik, die had 6 weken geloof ik.
 

DeletedUser23168

Guest
mmmm zou het aan het mooie weer liggen meschien alhoewel zo mooi is het niet meer of meschien nog mensen op verlof .
ik hoop dat het een goed excuus is voor jou poo anders zoek ik effe verder naar een ander :D:D:D
 
Reactiescore
19
ligt er aan waar hij vandaan moet komen en waar hij naar toe moet
stel dat ik die fles rum zou moeten brengen, en het is redelijk ver weg, ga er dan maar vanuit dat die fles rum zo goed als leeg is
 

DeletedUser63648

Guest
Dat weten we bert, daarom geven we er jou altijd 5 mee: 4 voor onderweg en 1 voor de winnaar.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee, maar na anderhalve fles ben je aangekomen bij de winnaar, en dan weten piraten nog wat ze moesten doen. En dan heb je nog wat over voor de terugweg ook :)
 
Reactiescore
533
Nee, maar na anderhalve fles ben je aangekomen bij de winnaar, en dan weten piraten nog wat ze moesten doen. En dan heb je nog wat over voor de terugweg ook :)
Jup Bertje in zijn bedje stoppen :)
 

DeletedUser63648

Guest
Samen met de dochter van de kapitein, volgens het welbekende liedje :)
 
Reactiescore
533
Nu wij hebben ons zegje al gedaan.

Maar ik vraag me af wat denken de believers van Add. over hoe de wereld gaat evolueren?
Geloven ze nog in een happy end of vrezen ze een langdradig einde?
 
Bovenaan