Top/Flop stammen?

Reactiescore
2.303
Reactiescore
661
Mijn feiten zijn perfect juist. Geen woord staat er fout. Teruglezen en begrijpend lezen, daar had jij het net over.
 

DeletedUser74029

Guest
Ik doelde op de muren , niet alle stammen.
Dus nee , je feiten zijn fout in wat je daar zegt
 
Reactiescore
661
Ik doelde ook op de muren , daar je het zelf zei
Komop
 

DeletedUser74029

Guest
Hey gast, nou kan je vanalles zeggen over "het clickje", maar je moet wel een beetje serieus blijven. Jij doet zelf mee met een aanval met verschillende stammen samen, om alleen maar onze muren neer te krijgen. Dus ik vermoed dat jullie zelf denken dat wij anders ongenaakbaar zijn, niet. Anders zou je het anders aanpakken.

Trouwens, ik zal dan toch eens arrogant zijn. Haal OVI uit je handtekening, want dat is geen stam om mee te stoefen. Prutsstam was het.


Je zegt dit op vandetta en niet richting mij.
Alleen ik doelde op de muren. Hun doel was anders dus nee je feiten zijn fout in wat je hier zegt. Nogmaals.
 
Reactiescore
661
Als jij de aanval coordineerde, was het doel dan niet gelijk voor iedereen die er aan mee deed ?
 
Reactiescore
661
Ok, good point , dan nog blijft de stelling dat hij mee doet met verschillende om ons te pakken. Wat mij het idee geeft dat hij denkt dat het anders moeilijk wordt.
En dus moet hij niet zeggen dat we uit de hoogte doen.

Denk dat ik in 99% van mijn posts zelfs heel nederig ben. Zo erg dat ambrose er misselijk van werd. Dus die dikke nek zal wel meevallen.
 

DeletedUser74029

Guest
Nja , dit is reactie op kiss my bow die delete vroeg om te helpen.
Ik twijfel of ik die pm nog heb maar kiss heeft hem van mij gekregen.

Actie reactie als jullie niet alleen willen kom ik ook met meer
 

DeletedUser74024

Guest
Ok, good point , dan nog blijft de stelling dat hij mee doet met verschillende om ons te pakken. Wat mij het idee geeft dat hij denkt dat het anders moeilijk wordt.
En dus moet hij niet zeggen dat we uit de hoogte doen.

Denk dat ik in 99% van mijn posts zelfs heel nederig ben. Zo erg dat ambrose er misselijk van werd. Dus die dikke nek zal wel meevallen.

Hmm, ja mijn excuses voor mijn gedrag. Maar ik denk dat velen hier het punt niet snappen. Bijna alle stammen werken met 1-2 stammen samen. Dus dan snap ik niet waarom jij er 100% van overtuigd bent dat het niet zo is.
 

DeletedUser74029

Guest
Beste leden van Delete,

Met deze pm wil ik jullie mededelen dat de massa op Nolife vanavond om 10 uur als aankomst heeft. Door het gebrek aan inventarisatie hebben wij geen specefieke planning gemaakt, dus jullie zullen onderling even moeten overleggen wie wat waar op stuurt en welke dorpen men wilt edelen.

De target voor Delete is de zuidkant van Judah.

Wij hebben een fakemassa op judah gedaan, waardoor hij veel def aan onze kant heeft staan, zodat wij dit kunnen clearen en jullie daar makkelijker kunnen edelen. Het is dus ook noodzakelijk dat jullie dit doen! Zo'n kans zal zich niet snel weer voordoen.

Succes mannen!

mvg,
Kiss My Bow, leider We Can

Had hem dus nog. Ook al was dit nooit gekomen , doe ik hetzelfde die wel aankomt
 
Reactiescore
661
Excuses accepted.

1. Wat ikraar vind is het maken van nieuwe FA voor een nieuw account.

Ik ben robbeke, ook al speel ik onder een andere naam.

2. Het samen spelen meet meerdere stammen, maken van bg snap ik, en velen doen dat

Maar dit is iets anders

Normaal speel je om te winnen. En dus ga je proberen een tegenstander te vernietigen om zelf te verbeteren
Dit is een gecoordineerde aanval met meerdere om een "volgens jullie gevoel" bijna niet te kloppen tegenstander te verslaan. Maar niemand wordt er rechstreeks beter van.
Stel dat we worden verslagen, dan gaan jullie zeggen, nu weer tegen elkaar. Ik zie het zo al gebeuren.
Vorige classic was gewoon perfect hetzelfde scenario, het gevolg is bekend.


Dus samenspelen en samenspelen is niet zomaar hetzelfde.

Constructieve bg <--> destructieve samenhokkerij
 

DeletedUser74024

Guest
Excuses accepted.

1. Wat ikraar vind is het maken van nieuwe FA voor een nieuw account.

Ik ben robbeke, ook al speel ik onder een andere naam.

Ik maak geen nieuw account :D Ik heb gewoon nooit op t AF gezeten. Wel veel gelezen, maar nooit gereageerd. Nu reageer ik gewoon omdat er teveel bullshit op staat. En er zijn dingen die echt niet waar zijn :D
 

DeletedUser74029

Guest
Ja robbeke ik zie het ook wel gebeuren helaas.

Maar met de stam kus so is het inderdaad zo afgesproken dat de bg/nap geld tot we can verloren of gewonnen heeft
Met stop. Is er niks afgesproken , we werken samen en daarom niet tegen elkaar maar er is geen officieele bg/nap dit kan misschien komen.maar misschien ook niet.

Ik snap je punt volledig over wat je zegt en hier ben ik zelf ook bang voor want eerst samen werken en dan vijanden zijn als altijd zonde
Maar so be it.

We hebben allemaal het zelfde doel en dat is smooi niet nog eens laten winnen :)
En zolang dit niet gelukt is zullen we samen werken
 

DeletedUser74000

Guest
Nja , dit is reactie op kiss my bow die delete vroeg om te helpen.
Ik twijfel of ik die pm nog heb maar kiss heeft hem van mij gekregen.

Actie reactie als jullie niet alleen willen kom ik ook met meer

Incorrect. Wij zijn benaderd door delete, niet andersom.
Dat er uiteindelijk niets gebeurde en wij daarom maar eens wat planden doet daar niets aan af.
 
Reactiescore
86
Ja robbeke ik zie het ook wel gebeuren helaas.

Maar met de stam kus so is het inderdaad zo afgesproken dat de bg/nap geld tot we can verloren of gewonnen heeft
Met stop. Is er niks afgesproken , we werken samen en daarom niet tegen elkaar maar er is geen officieele bg/nap dit kan misschien komen.maar misschien ook niet.

Ik snap je punt volledig over wat je zegt en hier ben ik zelf ook bang voor want eerst samen werken en dan vijanden zijn als altijd zonde
Maar so be it.

We hebben allemaal het zelfde doel en dat is smooi niet nog eens laten winnen :)
En zolang dit niet gelukt is zullen we samen werken

Je beseft toch wel dat We Can bij lange na niet 1e staat? Je geeft de overwinning op deze manier gewoon aan de anderen weg, is dat zoveel beter dan dat We Can wint?
 

DeletedUser74029

Guest
Incorrect. Wij zijn benaderd door delete, niet andersom.
Dat er uiteindelijk niets gebeurde en wij daarom maar eens wat planden doet daar niets aan af.

Hun zeggen wat anders. Ik weet niet wie ik moet geloven dus

Je beseft toch wel dat We Can bij lange na niet 1e staat? Je geeft de overwinning op deze manier gewoon aan de anderen weg, is dat zoveel beter dan dat We Can wint?

Eigenlijk , ja ;p

Als ik zelf verlies en we can niet wint ven ik tevree :)
 

DeletedUser74029

Guest
Ik vind het verliezen niet erg :)
Ben geen fan van death by a 1000 cuts , hij was roekeloos en won nog..
Klein beetje wraak maar hoor , weet niet eens of de mensen van dat acc spelen in we can :p
Was wel een grote fan van robbeke maar goed hij zit er nu eenmaal ook bij
 
Bovenaan