Fictieve top 20

DeletedUser19123

Guest
All about the D-cup, leave en vorm een nieuwe stam samen met uw overrated spelers? Ge doet mij kriebelen om te leaven makker, ge doet de rest van de stam geen krediet aan terwijl zij niet minderwaardig zijn!

Had je iets anders verwacht dan? Is altijd al zo geweest, iedereen volgde als een blinde kip:)
 

DeletedUser3166

Guest
Nja eigenlijk heb je gelijk lkkrhoor. Maar helaas heeft hij het niet door en moet ik de grotere persoon zijn volgens sommige.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
D- cup volgde PJ niet blindelings hoor.
dingen die pj zei waren vrij doordacht, dus waren de meeste het er wel mee eens.
maar onenigheden zijn er ook een enkele keer geweest.
 

DeletedUser

Guest
Geliefd ben ik hier toch al niet, zal wel een lijstje maken :)

Gebaseerd op prestaties / stamwaarde op deze wereld:

1. Runeskater
2. Away From Keyboard
3. Ranekevo / Ibra gonza
4. drasp
5. Space Bison
6. Angeleyes
7. Simon Says
8. Nivelle
9. Ultimate Question
10. Misternice
11. Error
12. Vikanov
13. Lipides
14. Roald97

Gebaseerd op vaardigheden, inzet etc.

1. Runeskater
2. Nivelle
3. Ranekevo / Ibra gonza
4. Theonl
5. Away From Keyboard
6. Roald97
7. Vikanov
8. SQRT.
9. Space Bison
10. Barmhartige samaritaan
11. Drasp
12. QA 2880

Altijd moeilijk om precies te zeggen, aangezien je nooit precies iemands verleden kan weten.
Moeilijk kan inschatten wie wat heeft gepresteerd via vv's. Ranking maakt hier weinig uit.

waarom zet je jezelf zo hoog neer op die ranglijsten? of was deze wereld uiteindelijk zo noob :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
waarom zet je jezelf zo hoog neer op die ranglijsten? of was deze wereld uiteindelijk zo noob :eek:

Ik weet dat jij jezelf op 1. zou zetten, ik niet.
Daarnaast ben ik ook van mening dat jij niets kan inschatten op deze wereld.
Mij niet, mijn lijst niet en mijn stamgenoten niet.

Ik wil het best beargumenteren als jij dat prefereerd ;)
Betreft stamwaarde behoor ik zeker in de top 15 van de 59 leden binnen PM.
Simpelweg omdat ik behoor tot de spelers die gevv'ed hebben toen het nodig was, en omdat ik samen met 3 leden de overstap naar para heb gemaakt. Wat de wereld beinvloed heeft, ten goede van het voormalige Paranoia. Waardoor ik mezelf wel op een schamele plek 14 durf te zetten.

Inzet, spreekt voor mijn stamgenoten wel voorzich. Maar jij heb er uit geen kijk op en post gewoon een waardeloze irrelevante reactie, lijk wel gek dat ik er nog op in ga. Enkel mijn inzet tegen het rekruten van spelers buiten de stam was al redelijk. Daarnaast, heb ik in tegenstelling tot de meeste nog wel de drive om nog een gevechtje met Mea te doen. Wat ook weer getuigd van inzet. Daarnaast, zoals al vermeld heb ik in oorlogen vrij veel gevv'ed en plande ik wel eens wat aanvalletjes met wat andere spelers uit D-cup. Bijvoorbeeld op Neo I, of op S.vanneste en .Cuppycake ;)

Zoek een keer een frontaccountje tegen mij, begin langzamer toch wel te twijfelen aan je.
Vroeger kon je nog enigzins P & P, daar voel je je nu al te goed voor. Daarnaast, behoor jij niet in het lijstje van grote namen maar toch plaats je jezelf hoger dan alle anderen. Om je maar weer even te attenderen op je hoge arrogantie niveau.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
whoa whoa, Roald op w29 hoor ik niet op 1 hoor :p daar was ik veelte inactief voor en vond ik het niet leuk genoeg voor om door te gaan.
Ik ben nog steeds goed op de hoogte wat er gebeurd op w29, zoals jij donders goed weet :) ik spreek namelijk veel van je huidige stamgenoten.
Ik kan jou wel degelijk inschatten, maar die bewijzen moeten even op zich wachten tot mea tijd voor me heeft :)

Je behoort tot de top15 van 59 leden omdat je je stam gestabt hebt, wat "de wereld beinvloed" heeft. klinkt bekent (w19 een belletje rinkelen?) maar klinkt ook als een stab.
Je zult ongetwijfeld veel VV gedraaid hebben en daar kan ik respect voor hebben, maar ik ben 100% dat er echt wel meer dan 13mensen hogere waarde voor de stam waren dan jij Roald.

Je herhaalt inzet, wat eigenlijk hierboven al beschreven staat, maar waar het mij om gaat is dat je niets zegt over je skills. Je beweert eigenlijk dat je meer skills hebt dan
9. Space Bison
10. Barmhartige samaritaan
Waarbij ik ieder geval van deze twee weet dat ze je slapend nog zouden ownen :eek: (zonder moeite zelfs :eek:)

Front accountje ga ik graag met je aan, maar dan wil een accountje dat op orde is zodat we de laatste paar weken van w29 een leuke battle kunnen hebben. Kom maar met voorstellen dan benader ik de spelers wel :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Je behoort tot de top15 van 59 leden omdat je je stam gestabt hebt, wat "de wereld beinvloed" heeft. maar ik ben 100% dat er echt wel meer dan 13mensen hogere waarde voor de stam waren dan jij Roald.

Een inactieve passieve stam verlaten met de intentie iedereen mee te nemen is niet stabben.
Al helemaal niet als je zelf moeite doet om een oplossing te vinden, je geen reactie krijgt en de rest van de leiding passief is. Maar ik heb geen zin om het hele verhaal nogmaals te posten, zoek het maar terug.

Je beweert eigenlijk dat je meer skills hebt dan
9. Space Bison
10. Barmhartige samaritaan
Waarbij ik ieder geval van deze twee weet dat ze je slapend nog zouden ownen :eek: (zonder moeite zelfs :eek:)

Er staat heel erg duidelijk: ''Altijd moeilijk om precies te zeggen, aangezien je nooit precies iemands verleden kan weten. Moeilijk kan inschatten wie wat heeft gepresteerd via vv's. Ranking maakt hier weinig uit.''

Deze reactie is dus weeral irrelevant.

Front accountje ga ik graag met je aan, maar dan wil een accountje dat op orde is zodat we de laatste paar weken van w29 een leuke battle kunnen hebben. Kom maar met voorstellen dan benader ik de spelers wel :)

Leuk dat je iig niet weigerd. Uiteraard krijg je tijd om je accountje op orde te hebben.
Zal niet op w29 zijn, daar zijn geen gelijkwaardige accounts meer in mijn omgeving.
Zoek er maar één in Add. (w31). Daar kunnen ze wel wat vv'ers gebruiken. Ongetwijfeld dat je dan een keer een weekje tegen mij vv'ed.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67973

Guest
als jij de vv van kouchov neemt en hardcode de mijne kunnen jullie wel battlen. Enige voorwaarde is wel dat m'n edels opgemaakt worden:D

En even for the record met het stabben doelde hij denk ik niet op jouw overstap naar para, maar hoogswaarschijnlijk de situaties rond Cwb/rr, Teunole en talloze andere situaties. Verder moet ik ook even een kanttekening plaatsen dat je lijstje van geen kant klopt maja het is een mening en daar zullen we het maar bij laten.
 
Reactiescore
499
:eek:
 

DeletedUser

Guest
als jij de vv van kouchov neemt en hardcode de mijne kunnen jullie wel battlen. Enige voorwaarde is wel dat m'n edels opgemaakt worden:D

En even for the record met het stabben doelde hij denk ik niet op jouw overstap naar para, maar hoogswaarschijnlijk de situaties rond Cwb/rr, Teunole en talloze andere situaties. Verder moet ik ook even een kanttekening plaatsen dat je lijstje van geen kant klopt maja het is een mening en daar zullen we het maar bij laten.
Nja lijstje van geen kant klopt. Bij het eerste gedeelte horen imo alleen nog maar accounts die actief zijn dus zouden AFK, en Angeleyes al weg vallen. Daarbij vind ik het vrij vaag dat bijv. Theo niet in dat rijtje staat, maar goed.

Bij het tweede gedeelte is Barmhartige natuurlijk compleet lachwekkend. En voor QA hadden ook misschien wel iemand anders gepast. Maar goed, het zijn lijstjes en ik zou bij ieder lijstje tot nu toe wel wat mensen veranderen.

Daarbij is de mening van Hardcode natuurlijk compleet lachwekkend, aangezien Roald wel dergelijk op die positie thuishoort, en misschien wel hoger. Maar goed, dan hebben we het ook over iemand die waarschijnlijk niet zoveel van W29 afweet, en al helemaal niet de wereld voor 100% volgt. Ik bedoel, als je zegt dat Barmhartige slapend Roald ownt, dan overschat je het account Barmhartige totaal, of je hebt gewoon een zwak voor idioten en baseert je mening daarop.
 

DeletedUser19123

Guest
D- cup volgde PJ niet blindelings hoor.
dingen die pj zei waren vrij doordacht, dus waren de meeste het er wel mee eens.
maar onenigheden zijn er ook een enkele keer geweest.

zo te lezen heb je veel gemist en waarschijnlijk maar 1 kant gehoord:)
Iedereen weet dat de mooi praters meestal zogenaamd gelijk hebben, ze verdraaien feiten in hun eigen voordeel terwijl de waarheid achterwege gelaten word;) de 2de wereld oorlog is daar een mooi voorbeeld van en zo zijn er nog wel talloze voorbeelden te noemen.
 

DeletedUser66129

Guest
Jammer dat ik niet eens ertussen sta :eek:

Als je lijstje met Prestatie's/stamwaarde maakt, doe het dan goed :p
 

DeletedUser70993

Guest
Stamwaarde staat Juriaap1 stipt op #1 voor TNW.

Laat maar weer zien hoe nutteloos deze lijstjes zijn
 

DeletedUser65921

Guest
Nja lijstje van geen kant klopt. Bij het eerste gedeelte horen imo alleen nog maar accounts die actief zijn dus zouden AFK, en Angeleyes al weg vallen. Daarbij vind ik het vrij vaag dat bijv. Theo niet in dat rijtje staat, maar goed.

Bij het tweede gedeelte is Barmhartige natuurlijk compleet lachwekkend. En voor QA hadden ook misschien wel iemand anders gepast. Maar goed, het zijn lijstjes en ik zou bij ieder lijstje tot nu toe wel wat mensen veranderen.

Daarbij is de mening van Hardcode natuurlijk compleet lachwekkend, aangezien Roald wel dergelijk op die positie thuishoort, en misschien wel hoger. Maar goed, dan hebben we het ook over iemand die waarschijnlijk niet zoveel van W29 afweet, en al helemaal niet de wereld voor 100% volgt. Ik bedoel, als je zegt dat Barmhartige slapend Roald ownt, dan overschat je het account Barmhartige totaal, of je hebt gewoon een zwak voor idioten en baseert je mening daarop.

Wat heb jij tegen mij :mad:
 

DeletedUser67973

Guest
Iedereen probeerd z'n eigen stam op te hemelen denk ik....
 
Reactiescore
60
Nja lijstje van geen kant klopt. Bij het eerste gedeelte horen imo alleen nog maar accounts die actief zijn dus zouden AFK, en Angeleyes al weg vallen. Daarbij vind ik het vrij vaag dat bijv. Theo niet in dat rijtje staat, maar goed.

Bij het tweede gedeelte is Barmhartige natuurlijk compleet lachwekkend. En voor QA hadden ook misschien wel iemand anders gepast. Maar goed, het zijn lijstjes en ik zou bij ieder lijstje tot nu toe wel wat mensen veranderen.

Daarbij is de mening van Hardcode natuurlijk compleet lachwekkend, aangezien Roald wel dergelijk op die positie thuishoort, en misschien wel hoger. Maar goed, dan hebben we het ook over iemand die waarschijnlijk niet zoveel van W29 afweet, en al helemaal niet de wereld voor 100% volgt. Ik bedoel, als je zegt dat Barmhartige slapend Roald ownt, dan overschat je het account Barmhartige totaal, of je hebt gewoon een zwak voor idioten en baseert je mening daarop.

Thanks :eek:
 
Bovenaan