.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71655

Guest
En Sjaakmans is wederom degene die de opzegtermijn niet kan afwachten want die begint al met aanvallen terwijl de opzegtermijn 5 aug afloopt

Sjonge jonge, dat is een schok voor mij Jitter zal dat namelijk nooit doen *kuch*

ja zo kennen we onze ringo weer... schelden waarheden verdraaien en leugens verkopen. of was het nieuwe woordje hiervoor "luidop fantaseren"

Zoals Draakje al zei, omschrijf je nu jezelf?


trouwens jessey. ben ik nu echt de enige die het concept vooredelen en dan recappen met getimde aanvallen een seconde (ofzo) na de laatste edelclear snapt en toe kan passen ofzo? dat lijkt me toch wel sterk?
bij weinig def of gewoon geen zin om teveel def te verspelen ga je dus met 3 edels je dorp aanvallen zodat je toestemming naar 0 of minder zakt bij de eerste van de 4 edelclears van de vijand. de vijand valt vervolgens enkele keren zijn eigen clear aan in je dorp. waardoor een laatste ietswat verzwakte clear overblijft. die clear jij dan met edeltjes erachter (2stuks zodat je toestemming niet blijft hangen)

Misschien snap je nu al iets meer over het verdedigen op edelclears :)

Weeral, als je niet weet waarover je praat, ga dan geen dingen roepen waar je niks vanaf weet?
Als je daadwerkelijk intresse had getoond voor het acc, had je geweten dat ik zoveel mogelijk met vooredelen het heb geprobeerd af te handelen, enkel had ik front met borno,cheshire en Peuter Power en ik kon van te voren niet weten dat enkel Borno kwam met edelclears, oftewel ik had te weinig edels daar staan om alles daarmee voor te edelen.

Rustig man, je zet jezelf voor gek op zo stom internet spel:p

Wauw, dat komt uit iemand's mond die met 30 graden dorpjes edelde van mij:D

Jessert, stop nou met reageren je hebt je zegje gedaan.
Jij hebt fouten gemaakt en Pi ook.
Jij met je onderschatting en laksheid,
Pi had ook wel wat meer (uitgezonderd comatoes) kunnen helpen. net of jou andere stamleden via vv wel het ineens konden tegenhouden.

Verliezen tegen mij is niet de grootste schande :D

Ten eerste, waarom noem je me in godsnaam Jessert? Enkel diegene met wie ik goed om ga zeggen dat, en jij bent dat duidelijk niet meer sinds je veranderd bent in een arrogante zak.
Ten tweede ik ga echt niet stoppen met reageren als die egoistische gastjes mij zwart gaan praten?

Plus, ik heb je niet onderschat, ik weet dat de aanvallende kant een sterkere kant van jou is, desondanks dacht ik dat we het wel konden redden met het team dat er voorheen op zat, enkel omdat Lean en Yorin afhaakte en niet terug kwamen(zoals ze wel beloofd hadden), wist ik dat het lastiger ging worden, maar het was alsnog wel te doen, dat zag je de eerste 2dagen ook wel, maar ook jij weet dat je niet solo/bijna solo massa's kan deffen, dat heb jij zelf meegemaakt op w18 waar je keer op keer door equi werd aangevallen en alles goed deffde, enkel had jij nog een stam achter je die vaak een vvtje draaide, ik had dat niet, en was dus al snel klaarmee hele dagen een acc te deffen die uiteindelijk toch stuk ging omdat ik het niet kon opbrengen week in week uit continue te deffen, ik had het best nog een week kunnen uit stellen om een week continue binnen te zitten, maar ik had daar gewoon geen zin in omdat het verloren tijd was, want het acc ging toch vallen omdat er geen vv'ers waren;)

En het is zeker geen grote schande om van jou te verliezen nee, enkel is er wel een verschil tussen een leuke battle, of tussen zo op deze manier verliezen.
En toch moet ik zeggen dat ik me er wel op verheugde tegen jou te strijden, toen je nog normaal sprak dan tenminste, want sinds je zo arrogant doet vind ik je maar een idioot, maargoed dat is mijn mening.
 

DeletedUser72441

Guest
Omschrijven jullie nu jezelf, oh nee wacht, zodra jullie doorhebben dat jullie zulke discussies niet kunnen winnen omdat jullie geen feiten kunnen tonen, negeer je spelers en neemt ze hun forumrechten af :rolleyes:

??? ben jij ook aan het fantaseren ofzo?:confused:
 

DeletedUser72441

Guest
Behoorlijk idd.
In die fantasie komen dingen als Aes, Ireq en Chairs voorbij :rolleyes:

daar noem je net 2 spelers op die gestopt zijn en hun stam hebben laten vallen. Aes was liever bezig met zijn andere werelden dan hier iets uit te steken en op Ireq was er 1 speler die stopte wegens tijdsgebrek, dus de andere 4 co's hebben er dan ook maar de brui aan gegeven... Get your facts straight boy
 
Reactiescore
3.539
Fre is de beste speler op w36 hij heeft mij op skype niet gezegd dat ik dit hier moest posten :rolleyes:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
He bah heb ik hiervoor dit episch stukje proza geschreven? Ik had toch wel beter verwacht..

N-S, kunnen jullie me beloven dat jullie niet zo snel ragequitten als ik iets ga schrijven? Want =PM= ga ik de moeite niet voor doen.

Muchos gracias in advancos.
 

DeletedUser

Guest
daar noem je net 2 spelers op die gestopt zijn en hun stam hebben laten vallen. Aes was liever bezig met zijn andere werelden dan hier iets uit te steken en op Ireq was er 1 speler die stopte wegens tijdsgebrek, dus de andere 4 co's hebben er dan ook maar de brui aan gegeven... Get your facts straight boy

Hugo had iets veel anders aan de hand dan op w38 spelen... Get your facts straight boy
 

DeletedUser57683

Guest
daar noem je net 2 spelers op die gestopt zijn en hun stam hebben laten vallen. Aes was liever bezig met zijn andere werelden dan hier iets uit te steken en op Ireq was er 1 speler die stopte wegens tijdsgebrek, dus de andere 4 co's hebben er dan ook maar de brui aan gegeven... Get your facts straight boy

Leer lezen :D
Verbind even de stukjes aan elkaar en kom dan terug met een antwoord dat te maken heeft met het onderwerp.

Jullie die waarheden verdraaien en leugens vertellen.
Dat was het onderwerp.
Niet spelers die stopten :rolleyes:
Zal het maar op de leeftijd schuiven ;)
 

DeletedUser57683

Guest
Heeft ie net nog maar eens bewezen met wat ie zegt over aest, dat van die waarheden verdraaien. :p

Ach, ze hadden ook een prachtig stukje op Tables forum gezet over D, heel mooi geschreven, vol met meningen en feiten :rolleyes:
Zelfs Pi had het niet beter kunnen verzinnen, oh excuus, bedoel natuurlijk kunnen verwoorden.
Maarja, toen de discussie op het punt van feiten neerleggen kwam, waren ineens mijn forumrechten weg :rolleyes:

En iemand met die reputatie beweerd ook nog eens een objectieve Blog te willen schrijven. :rolleyes:
Spijtig dat ze het in die Blog niet gewoon houden bij de feiten die ze hard kunnen maken, de opkomst en ondergang van Ordo 8.1 ofzo :D
 

DeletedUser72441

Guest
Mijn co, die de blog wou schrijven is een oud tw-weekblad schrijver die zo degelijk probeerde de visie te weerleggen van elke partij die enigzinds belang maakt in deze wereld. Maar daar vond jij je te lekker voor om daar op te antwoorden. Verder is het raar hé dat een vv buiten de stam geen rechten heeft 0.0

Verder ben jij wel erg goed om oude koeien uit de gracht te halen? ik herinner me niet eens dat ik rechten heb afgenomen van een account. ik weet zelf nog maar vaag dat iemand van D ergens aan het noord op een account zat (Had ik toen zelf rechten?) eerlijk, ik weet dat niet meer hoor. Ik houd geen logboek bij van wat waar wanneer gebeurt is. dingen zijn gebeurt. sommige goed andere slecht en de meeste zitten er ergens tussenin. Ik richt mij op de toekomst en leer uit het verleden ipv er in te blijven hangen.

Verder kwam ik aes wel actief tegen op een andere wereld terwijl hij deze constant onder vv liet...

Wacht maar tot we ordo 10.89 oprichten ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan