Spotprenten & Propaganda

Reactiescore
746
Spelers uit FTW druk aan het vissen naar reacties vanuit Add:
1234p69.jpg

Blijkbaar bijten ze wel he slimmeke. Kijk naar het FTW vs Add forum. Nog nooit zo actief geweest. lol
 

DeletedUser

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

hahaXd

ljikt een backstabber poo:O

dat kan toch niet:$
 

DeletedUser

Guest
og jeetje,

was niet zo bedoeld hoor!
en zeg toch niet dan FTW backstabbs:p

magere hein stabbt daar;)

en warom heeft M M nu weer gestabbt dan?:S
 

DeletedUser

Guest
leg eens uit poo.?

ben wel benieuwd wie je dan als stabber ziet(rock)
 
Reactiescore
746
En nu reageert Poo niet :mad:

Sorry dat ik een leven heb.

Ik heb het over de Swiss/MM tijd. Tijdens de BG waren er plannetjes om Swiss te clusterfucken (wat werd gedaan!), om Swiss weg te edelen etc etc etc...

Dat is maar 1 van de vele dingen. Voor de andere verwijs ik jullie door naar de vele discussies die zijn gevoerd in de vele topics die hier zijn.
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik een leven heb.

Ik heb het over de Swiss/MM tijd. Tijdens de BG waren er plannetjes om Swiss te clusterfucken (wat werd gedaan!), om Swiss weg te edelen etc etc etc...

Dat is maar 1 van de vele dingen. Voor de andere verwijs ik jullie door naar de vele discussies die zijn gevoerd in de vele topics die hier zijn.

Ehm tja, clusterfucken is nou niet echt stabben. Maar ok.
 
Reactiescore
533
Re: Spotprenten & Propaganda

hahaXd

ljikt een backstabber poo:O

dat kan toch niet:$
Haha :p

Kiekeboe, bamn Add. dood.
Ik zie het zitten :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is het wel. Maar ok, je probeert weer alles goed te praten. Ik verwacht ook niet meer. lol

Wat moet ik goedpraten? Clusterfucken is gewoon een handige tactiek om je tegenstanders te verslaan, en ik vind dat je nu een beetje neerbuigend aan het praten bent Joris...
 
Reactiescore
533
Wat moet ik goedpraten? Clusterfucken is gewoon een handige tactiek om je tegenstanders te verslaan, en ik vind dat je nu een beetje neerbuigend aan het praten bent Joris...
Ik zie er weinig handige tactiek aan.

Speel eens een spel op een leuke respectvolle manier ipv zo je zwaktes te gaan tonen. Is eigenlijk net hetzelfde als 80/90% def te gaan spelen. ===> Tribalwars verkrachten.
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik een leven heb.

Ik heb het over de Swiss/MM tijd. Tijdens de BG waren er plannetjes om Swiss te clusterfucken (wat werd gedaan!), om Swiss weg te edelen etc etc etc...

Dat is maar 1 van de vele dingen. Voor de andere verwijs ik jullie door naar de vele discussies die zijn gevoerd in de vele topics die hier zijn.

Destijds was er echt geen plan om Swiss te clusterfucken hoor. Zoals je weet hebben wij daar ook een pesthekel aan. Wat me wel opvalt is dat een paar Oud-MM'ers dat standpunt hebben laten vallen.

En toentertijd zat de wereld ook iets anders in elkaar. Swiss wat nu voor een groot deel FTW is lag toen veel zwakker. Swiss had nog de ruimte om M M te vermijden. Dit terwijl in M M alle phalanxen richting Swiss gingen :p

Dus plannen om uiteindelijk Swiss aan te vallen waren er maar dat lijkt me ook logisch.

PS:. Het was een NAP :D


Ik zie er weinig handige tactiek aan.

Speel eens een spel op een leuke respectvolle manier ipv zo je zwaktes te gaan tonen. Is eigenlijk net hetzelfde als 80/90% def te gaan spelen. ===> Tribalwars verkrachten.

Meestal zijn het de spelers die zich onveilig voelen en dus niet aan de winnende hand zijn die gaan cf'en. Cf'en is eigenlijk alleen nuttig als je veel def over hebt omdat je het vertikt om aan stamgenoten te geven die het hard nodig hebben. Maar goed je hebt er helaas mee te dealen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan