.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1206

Guest
Mensen denken ook nog wel 2x na voor ze bij jou acc komen co'en, die honderden euro's en nog steeds geen acc hebben in de top, schaam je...

Actief ben?
Ik doe enkel smiddags even 10min en s'avonds ben ik er nu gewoon, dat jij dat direct als 'actief' vind...

Iedereen had het beste voor met BTH?
Uhu, daarom was ik gestopt en vroeg niemand de vv om nog enigsinds iets te redden, dus nee iedereen dacht ach BTH internen we wel en dan zien we dan wel weer, maar helaas dat ging niet door deze keer:D
En nee, ik zie de dorpen niet met liefde naar |D| gaan, anders had ik ze wel gegeven en alles doorgelaten, ik deffde gewoon alle treintjes die ik zag hoor, weeral kom je af met onzin, kun jij uberhaupt iets anders dan met onzin af komen?



Klopt, plots werd er iets in een oude chat gezegt, en daar zag ik dat, dus nee niemand heeft gevraagd naar oude contacten, die spelers hebben gewoon info gestrooid zonder dat ze wisten dat er iemand van Pi in de chat zat.



Toen was ik allang weg?
Jij weet zelf ook wel dat de eerste dagen het acc helemaal niet hard gestacked was, enkel daarna kwam de co en die kon heel veel deff aanvragen, en die heeft dat idd gedaan:p
Op het hoogte punt waren er zo,n 500 os bevelen, maar speer/boog en zw waren gescheiden bij sommigen, dus weet niet hoeveel precies.

Geen idee wie aan het aanvallen was, weet enkel dat Mark een goeie aanvaller is, en dacht dat hij actiever was:D

Haha helaas weet ik het nieuwe wachtwoord nu en jij niet. :D dus ga maar lekker weer ergens anders een accountje verknallen knul
 

DeletedUser71655

Guest
Haha helaas weet ik het nieuwe wachtwoord nu en jij niet. :D dus ga maar lekker weer ergens anders een accountje verknallen knul

Je denkt toch niet dat ik niet weet dat jij onzin hebt lopen verkopen?:D
Zodra Lean er is zal ik het hele verhaal eens vertellen, eens zien als je dan nog zo blij bent:D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik ben niet op mn teentjes getrapt hoor, je info klopt gewoon niet :p Draakje deed standaard de ochtend en de middag, ik deed standaard de nacht, en (delen van) de middag als er niemand van jullie was.

Niet elke nacht hoor, maar ja, je bent een nachtspeler, wat verwacht je, dat je geen vv's hoeft te draaien?:p
 

DeletedUser

Guest
als je toch delen van skype op Af zet doe ik het ook

[8-7-2014 12:58:19] sjaakmans// Tw: stel dat ze die niet inlevert aan jullie he
[8-7-2014 12:58:30] J\sjaakmans// Tw: dan val ik ze later aan omdat ze van mij zij
[8-7-2014 12:58:31] sjaakmans // Tw: n
[8-7-2014 12:58:39] sjaakmans // Tw: weet niet waarom ze daar edelt
[8-7-2014 12:58:42] sjaakmans // Tw: nieteens haar gebied

[8-7-2014 13:02:34] sjaakmans// Tw: nee
[8-7-2014 13:02:39] sjaakmans // Tw: daar heb je haar niet mee
[8-7-2014 13:02:45] sjaakmans// Tw: je moet gewoon haar aanvallen op die CF
[8-7-2014 13:02:54] sjaakmans // Tw: of de rest van die cf eerst pakken ofzo

[8-7-2014 13:03:48] sjaakmans // Tw: je bent niet de enigste die ruzie met haar heeft hoor
[8-7-2014 13:04:24] sjaakmans// Tw: geloof me dat je haar beter kan aanvallen dan ireq in edelen
[8-7-2014 13:04:43] ringo: nee ik val niet iemand an die nap heeft

[8-7-2014 13:08:52] ringo: iedereen danst naar d epijpen van Coc
[8-7-2014 13:08:55] sjaakmans // Tw: neehoor
[8-7-2014 13:09:00] sjaakmans // Tw: helemaal neit zelfs
[8-7-2014 13:09:10] sjaakmans // Tw: ze loopt elke keer te huilen over dit en dat
[8-7-2014 13:09:13] sjaakmans// Tw: niemand luistert er meer naar
[8-7-2014 13:09:19] ringo: maar ik ga me gereed maken voor werk zie vanavond wel wat het oplevert
[8-7-2014 13:09:25] sjaakmans// Tw: er was toch ook de afspraak dat die dorpen naar jullie zouden gaan?
[8-7-2014 13:09:35] Ringo: nee ze wilde niet ruilen
[8-7-2014 13:09:35] sjaakmans // Tw: en dat play wat inleverde ergens?
[8-7-2014 13:09:44] sjaakmans// Tw: dan maar aanvallen :p
[8-7-2014 13:09:47] Ringo: play wilde wel maar coco niet
[8-7-2014 13:09:47] sjaakmans // Tw: ik help je wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
zo sneu zo triest dat er gesprekken er zelfs voor worden getoond :D

Heerlijk hoe jullie zitten strijden om stumpert van w36 :D
 

DeletedUser72441

Guest
ComaToes op 09.07.2014 om 18:50 uur op 09.07.2014 om 20:51 uur
ComaToes op 09.07.2014 om 17:30 uur op 09.07.2014 om 18:19 uur

Wauw, 3.5uur...

Verder heeft Monique Joris gevraagd voor BTH, hebben we een gesprek gehad, en hij kwam er op idd, enkel toen ik zei dat ik ging stoppen, heeft hij Dorine er bij gevraagd, enkel bleef ik gewoon doorspelen zonder dat jullie het wisten(ik wilde geen gezeik veroorzaken omdat er ergens anders de prio's lagen).

Verder, die deff is pas aangevraagd toen Joris er was, en toen moest het nog lopen, en toen waren de ergste verliezen al geleden.



Ik heb nooit gezegt het alleen af te kunnen, enkel ben ik niet iemand die overal deff weg trekt en andere stamgenoten in de steek laat, de NAP met N-S werd na 1dag alweer beeindigt en daardoor heb ik geen deff gevraagd.



Zucht, lees nou eens!
Ik heb m,n co nooit in de steek gelaten, verder zoals ik al zei, ik trek geen deff bij stamgenoten weg als ze zelf niet safe zitten.



Dag 3 stond het acc er nog prima voor zelfs, dus kom geen onzin verkopen wil je?
elke nacht werden weer alle edels klaargezet om te recappen, maar als de 4de dag niemand wil vv draaien, ja op die dag is veel misgegaan ja.

Goh jij leugenachtig wezentje. Inderdaad Monique heeft Joris aan je account gekoppeld. dus maw iemand van Comatoes. Verder heb ik Dorine gekoppeld aan Joris omdat, en ik quote joris "Ik helemaal alleen speel op BTH en ook even een adempauze nodig heb, want van jessey hoor ik niets meer."

We hebben inderdaad naast de 350def die we verzonden hebben 3.5 uur vv gedraaid op BTH, WAAR zat jij dan? oohja aan het strand ofzoiets? hoeveel uur had jij op die snikhete dag op je eigen account gespendeerd? Geef de schuld maar aan je stam. Facts are facts.
De Verliezen wwaren inderdaad al geleden toen joris op je account kwam. Omdat je geen def wou van de stam ookal werd ze aangeboden. En je de eerste dagen ofwel niet veel hebt gedaan. ofwel heb je zitten ODD geilen tot op het punt dat je geen def troepje meer over had? joris mocht op zijn 2de dag de troepen op 4 uur looptijd gaan zoeken? Dan heb JIJ toch wel iets misdaan die eerste dagen?.
Ga nu ook niet zeveren over die nap met n-s. De ex tables laeden zijn door .pi zwaar genomen toen we na ons toetreden de dag erna te horen krijgen dat er ineens een nap was met n-s. Had ik dat geweten was ik wellicht niet eens toegetreden. Dus zever aub niet over geen os krijgen. je was gewoon te arrogant om def aan te vragen ofwel te lui om een stacklijst te maken.

Verder spreek je jezelf tegen. je zegt dat na dag 3 alles goed stond nog? maar als ik me niet vergis is joris op dag 3 of 4 begonnen op je account. Die heeft meteen stacklijstjes gemaakt en die zijn meteen verstuurd. Maar dan waren de verliezen al geleden zeg je? Make up your mind if you are telling us lies. please.


Je denkt toch niet dat ik niet weet dat jij onzin hebt lopen verkopen?:D
Zodra Lean er is zal ik het hele verhaal eens vertellen, eens zien als je dan nog zo blij bent:D

voor 1 keer moet ik sjaakie gelijk geven (dat doe ik niet vaak). Maar jij bent nu toch wel (samen met ringo) de grootste blaaskaak en verdraaier van de waarheid op w36
 

DeletedUser

Guest
Ga nu ook niet zeveren over die nap met n-s. De ex tables laeden zijn door .pi zwaar genomen toen we na ons toetreden de dag erna te horen krijgen dat er ineens een nap was met n-s. Had ik dat geweten was ik wellicht niet eens toegetreden.

lol je bedoelt dat .pi zichzelf zwaar genomen heeft door het uitschot van tables aan te nemen.
Je mag van geluk spreken bij mij kwamen jullie er niet in en had je er ook nooit ingekomen en had je nog steeds in dat nietige tables gezeten.
Vind het eigenlijk wel grappig dat je jessey een odd geiler noemt ik kan me namelijk nog wel zakitaki herrineren waar jij de eerste dag van de aanval VV had en alle mobiele def op offerde om troepen te slopen van een intern account en zo bij de edelaars def tekort kwam.
Mattie is ook lachwekkend zeg voor de zoveelste keer een stam opgericht snap niet dat jullie hem blijven volgen het flopt toch telkens.
 

DeletedUser

Guest
en speciaal voor sjaakmans ik heb COC (T...) net gesproken op skype en haar aangeboden via mijn wachtwoord op skype zelf heel het gesprek terug te lezen dan kan ze zelf zien wat je gezegd heb en ik niet degene ben die delen weg gelaten of vervalst heeft.
 
Reactiescore
2.303
lol je bedoelt dat .pi zichzelf zwaar genomen heeft door het uitschot van tables aan te nemen.
Je mag van geluk spreken bij mij kwamen jullie er niet in en had je er ook nooit ingekomen en had je nog steeds in dat nietige tables gezeten.
Vind het eigenlijk wel grappig dat je jessey een odd geiler noemt ik kan me namelijk nog wel zakitaki herrineren waar jij de eerste dag van de aanval VV had en alle mobiele def op offerde om troepen te slopen van een intern account en zo bij de edelaars def tekort kwam.
Mattie is ook lachwekkend zeg voor de zoveelste keer een stam opgericht snap niet dat jullie hem blijven volgen het flopt toch telkens.

Jij hebt ook niet echt veel recht van spreken, door wie kwam de leiding over op jessey? :)
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt ook niet echt veel recht van spreken, door wie kwam de leiding over op jessey? :)

jessey was helemaal geen leider.
lean en yorin hadden een solli geschreven voor leider en zijn door de stam gekozen.
 

DeletedUser71655

Guest
Goh jij leugenachtig wezentje. Inderdaad Monique heeft Joris aan je account gekoppeld. dus maw iemand van Comatoes. Verder heb ik Dorine gekoppeld aan Joris omdat, en ik quote joris "Ik helemaal alleen speel op BTH en ook even een adempauze nodig heb, want van jessey hoor ik niets meer."

Vraag Joris zelf dan?
Ik heb in de nacht bekend gemaakt dat ik stopte, en diezelfde dag maar dan in de avond sprak ik Joris pas weer, en in de nacht heb ik gezegt dat ik terug kwam.

[10-7-2014 02:03:02] Jessey: Ok, ik kan eventueel terug komen
[10-7-2014 02:03:08] Jessey: maar ik zonder me volledig af van de stam
[10-7-2014 02:03:29] Jessey: niemand hoeft dus te weten dat ik terug weer speel de komende tijd:p

We hebben inderdaad naast de 350def die we verzonden hebben 3.5 uur vv gedraaid op BTH, WAAR zat jij dan? oohja aan het strand ofzoiets? hoeveel uur had jij op die snikhete dag op je eigen account gespendeerd? Geef de schuld maar aan je stam. Facts are facts.

Je blijft maar doorhameren op die deff, maar ik heb niks aan je deff gehad omdat ik toen niet eens (actief) deffde, de enige die hier een leugenachtig wezen is, dat ben jij.
Als je even leest vind ik het helemaal niet erg dat niemand zin heeft om te deffen als het 30 graden is, enkel is het daarintegen wel zeer laf om als ik terug kom te zien dat iedereen de schuld op mij schuift, terwijl verder niemand de vv gevraagd heeft.

De Verliezen wwaren inderdaad al geleden toen joris op je account kwam. Omdat je geen def wou van de stam ookal werd ze aangeboden. En je de eerste dagen ofwel niet veel hebt gedaan. ofwel heb je zitten ODD geilen tot op het punt dat je geen def troepje meer over had? joris mocht op zijn 2de dag de troepen op 4 uur looptijd gaan zoeken? Dan heb JIJ toch wel iets misdaan die eerste dagen?.

Lees nou even jongen, de eerste 2dagen zijn er 3 dorpjes verloren gegaan, en Joris kwam veel later pas op het account.
Even wat feitjes:
Joris kwam op 8 Juli op het account.
[8-7-2014 16:29:12] Jessey: Hallo Joris | Nilmoni, ik wil u graag als contactpersoon toevoegen.

Enkel kwam de massa op de 30ste pas.

Clicky

Het account heeft dus van de 8-9 dagen maar 2dagen echt onder goed beheer gestaan, aangezien niemand de vv wilde en ik niet heel veel tijd meer had, en toen Joris er op kwam was het acc nog in een redelijke staat.

Het stond namelijk:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 25
Verschil: 16

16 dorpjes in de min, wil je me nu echt vertellen dat de ergste klap in die 8-9 dagen geweest is?:D
Jij bent lang niet wijs:D

Ga nu ook niet zeveren over die nap met n-s. De ex tables laeden zijn door .pi zwaar genomen toen we na ons toetreden de dag erna te horen krijgen dat er ineens een nap was met n-s. Had ik dat geweten was ik wellicht niet eens toegetreden. Dus zever aub niet over geen os krijgen. je was gewoon te arrogant om def aan te vragen ofwel te lui om een stacklijst te maken.

Nee, als je even leest ben ik niet iemand die deff gaat trekken als jullie er zonder zouden zitten, daarbij -zoals je zag- ben ik de eerste dagen goed doorgekomen, enkel als mjnd dan met 20 extra clears per dorp komt, en ik vraag om shortrange deff van CoC, en dat krijg ik dan niet, tsja dan gaat er heel wat stuk ja, vind je het gek?:D

Verder spreek je jezelf tegen. je zegt dat na dag 3 alles goed stond nog? maar als ik me niet vergis is joris op dag 3 of 4 begonnen op je account. Die heeft meteen stacklijstjes gemaakt en die zijn meteen verstuurd. Maar dan waren de verliezen al geleden zeg je? Make up your mind if you are telling us lies. please.

Sjonge jonge, lees de feitjes hierboven, zoals je daar ziet kan je zien dat ik niets uit mijn duim zuig, en dat jij dat in tegenstelling tot mij, dus wel doet:)


voor 1 keer moet ik sjaakie gelijk geven (dat doe ik niet vaak). Maar jij bent nu toch wel (samen met ringo) de grootste blaaskaak en verdraaier van de waarheid op w36

Na deze post vol met weerleggingen kan ik ook zeggen dat jij een van de grootste blaaskaken van w36 bent, helaas jongen je mengt je in iets waar je niets, maar dan ook niets vanaf weet;)

jessey was helemaal geen leider.
lean en yorin hadden een solli geschreven voor leider en zijn door de stam gekozen.

True, Lean en Yorin zouden in eerste instantie leider worden en ik zal een bij rolletje krijgen en soms wat helpen beslissen, enkel toen hun verdwenen kwam het op mij neer ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan