.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1206

Guest
Ik had wel stam deff, maar idd niet veel, maar jij weet zelf ook wel dat ik niet iemand ben die alle stamdeff eist om mijn eigen acc vol te zetten, en de rest te laten zitten zonder deff;)

Ja joh, ik ga natuurlijk zeggen dat ik van borno verlies van te voren?:D
Iedereen zegt dat hij de vijand wel pakt, maar ikzelf wist dat het ook lastig ging worden tegen Mark, helemaal omdat mijn gehele team om mij weg viel, desondanks had ik me wel verheugd op de strijd met |D|, ik kende er veel mensen in, enkel vind ik het zéér jammer dat sommige spelers waarmee ik voorheen goed mee heb samengewerkt nu ineens zo zijn veranderd en arrogant gaan doen, die mensen weten wel wie ik bedoel, dus die zien maar wat ze ermee doen:)

Ik blijf nog spelen om vooral oud Pi te kloten, en mijn focus ligt allang niet meer op |D|, dus daar maak ik me niet druk om:D
Ik speel als ik tijd en zin heb, en zin om Jitter en CoC te kloten is er altijd wel, enkel de tijd :D


Doe wat je wilt. Mensen denken nog wel een 2e x na voordat ze jou volgende keer zullen vragen op een account :).

Vind t wel bijzonder dat je nu weer actief bent. Iedereen had het beste met BTH voor en we vielen alleen maar aan omdat we geen dorpen naar D wilde zien gaan. Zoals ik ook aangaf in de pm naar jou die je niet beantwoorde. En ik vind het al helemaal een grap dat je die dorpen met liefde naar D ziet gaan. Zal is aan Lean vragen of ie het PW wil veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Ik las toenstraks iets over DaCapital.. Die was toch al vrij vlug uit .Pi?

Klopt als een bus! DaCapital had ons al gecontacteerd toen Serve nog bestond. Destijds was het echter absoluut niet mogelijk om hem te recruiteren en dat hadden we ‘m ook vriendelijk laten weten. Ten tijde van .Pi kwam het account DaCapital weer aankloppen, waar nog steeds de afstand tussen ons stammencluster en DaCapital erg groot was. Desondanks hebben we naar mogelijkheden gekeken om DaCapital toch uiteindelijk in onze stam te laten passen, Die mogelijkheden vonden we ook. DaCapital wilde nooit echter als spion fungeren en dat respecteerden wij ook.

Ramon, een leider van .Pi en bekend onder de naam De Patro Vostro, kwam hier echter voortijdig al achter. Hij vroeg een oud bekende en vertrouwenspersoon van DaCapital, om bij hen hun plannen te checken. Ramon kwam hierdoor achter de toekomstplannen van DaCapital en DaCapital kon niet anders dan vroegtijdig .Pi al verlaten.

Je mag mijn naam wel weg halen want dit klopt niet.
Was namelijk jessey die erachter kwam en met de stukjes skype gesprek kwam.
 
Reactiescore
2.303
Ik had wel stam deff, maar idd niet veel, maar jij weet zelf ook wel dat ik niet iemand ben die alle stamdeff eist om mijn eigen acc vol te zetten, en de rest te laten zitten zonder deff;)

Ja joh, ik ga natuurlijk zeggen dat ik van borno verlies van te voren?:D
Iedereen zegt dat hij de vijand wel pakt, maar ikzelf wist dat het ook lastig ging worden tegen Mark, helemaal omdat mijn gehele team om mij weg viel, desondanks had ik me wel verheugd op de strijd met |D|, ik kende er veel mensen in, enkel vind ik het zéér jammer dat sommige spelers waarmee ik voorheen goed mee heb samengewerkt nu ineens zo zijn veranderd en arrogant gaan doen, die mensen weten wel wie ik bedoel, dus die zien maar wat ze ermee doen:)

Ik blijf nog spelen om vooral oud Pi te kloten, en mijn focus ligt allang niet meer op |D|, dus daar maak ik me niet druk om:D
Ik speel als ik tijd en zin heb, en zin om Jitter en CoC te kloten is er altijd wel, enkel de tijd :D

nee niet veel uiteraard niet, hoeveel incomings kregen we deff toen we 1 dorpje pakten een stuk of 8? :p
Het was trouwen ik die als eerst een succesvolle dag qua edelen had op je :D

Niet alle eer aan mark geven ;(
 

DeletedUser71655

Guest
Doe wat je wilt. Mensen denken nog wel een 2e x na voordat ze jou volgende keer zullen vragen op een account :).

Vind t wel bijzonder dat je nu weer actief bent. Iedereen had het beste met BTH voor en we vielen alleen maar aan omdat we geen dorpen naar D wilde zien gaan. Zoals ik ook aangaf in de pm naar jou die je niet beantwoorde. En ik vind het al helemaal een grap dat je die dorpen met liefde naar D ziet gaan. Zal is aan Lean vragen of ie het PW wil veranderen.

Mensen denken ook nog wel 2x na voor ze bij jou acc komen co'en, die honderden euro's en nog steeds geen acc hebben in de top, schaam je...

Actief ben?
Ik doe enkel smiddags even 10min en s'avonds ben ik er nu gewoon, dat jij dat direct als 'actief' vind...

Iedereen had het beste voor met BTH?
Uhu, daarom was ik gestopt en vroeg niemand de vv om nog enigsinds iets te redden, dus nee iedereen dacht ach BTH internen we wel en dan zien we dan wel weer, maar helaas dat ging niet door deze keer:D
En nee, ik zie de dorpen niet met liefde naar |D| gaan, anders had ik ze wel gegeven en alles doorgelaten, ik deffde gewoon alle treintjes die ik zag hoor, weeral kom je af met onzin, kun jij uberhaupt iets anders dan met onzin af komen?

Je mag mijn naam wel weg halen want dit klopt niet.
Was namelijk jessey die erachter kwam en met de stukjes skype gesprek kwam.

Klopt, plots werd er iets in een oude chat gezegt, en daar zag ik dat, dus nee niemand heeft gevraagd naar oude contacten, die spelers hebben gewoon info gestrooid zonder dat ze wisten dat er iemand van Pi in de chat zat.

nee niet veel uiteraard niet, hoeveel incomings kregen we deff toen we 1 dorpje pakten een stuk of 8? :p
Het was trouwen ik die als eerst een succesvolle dag qua edelen had op je :D

Niet alle eer aan mark geven ;(

Toen was ik allang weg?
Jij weet zelf ook wel dat de eerste dagen het acc helemaal niet hard gestacked was, enkel daarna kwam de co en die kon heel veel deff aanvragen, en die heeft dat idd gedaan:p
Op het hoogte punt waren er zo,n 500 os bevelen, maar speer/boog en zw waren gescheiden bij sommigen, dus weet niet hoeveel precies.

Geen idee wie aan het aanvallen was, weet enkel dat Mark een goeie aanvaller is, en dacht dat hij actiever was:D
 

DeletedUser67609

Guest
Ramon heeft het weer verpest voor .Pi net als hij op w30 deed :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan