.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Niet persé een goede stam hoor, moet gewoon mensen hebben die me amuseren zodatk hier blijf:p. Overigens is het hilarisch dat hij mij beschuldigd van rennen ookal was hij diegene die ons genaaid heeft door ILE op delete te zetten meteen nadat wasps leavde. Zonder 1aanval, hoezo noem je mij runner? hahaha:p
 

DeletedUser71655

Guest
Haha Edit je het ook ff dat je het treintje niet hebt kunnen snipen ;). waarom timen als het zonder ook bij je lukt :D

En Jessey ik heb je natuurlijk nooit willen helpen.. 100% van mijn def stond alleen maar bij jou maar dat is natuurlijk niet helpen :D

Zozo, je treintje was gesplit, en daardoor is m,n snipe niet gelukt, maar alsnog had je het dorpje niet omdat je edels lui waren:D

Het enige wat je deed, was deff sturen ja, maargoed als er geen vv is heeft het alsnog geen nut

Je hebt Iron-law amper gevv't, ik heb jouw account meer gevv't dan het mijne. Weet je nog met je, 'bananass heeft een vv nodig', ik draaide heel veel vv's als het om deffen ging. En nu kan jij dit ontkennen, maar iedere Breaker weet dat ik beter ben dan jij en dat ik Bananass. meer heb gevv't dan wie dan ook. Het was tenslotte mijn account voor jij erop kwam, of vergeet je dat? Iedere speler van w18 weet dat, en iedere speler die een beetje logisch nadenkt weet dat.

Ik heb Iron vaak genoeg in de nacht gevvt hoor;).
Die ene keer dat Aus kwam snachts, ging je bedelen als ik een vv wilde doen, kom op zeg:D

Bananass heeft een vv nodig? weet je dat heel zeker want op Bananass heb ik niet vaak vv gevraagd?
Het was jou acc idd, maar wat zegt dat over het vv'en? volgens mij niets?

En ja je zult misschien beter zijn dan ik, maargoed als ik op jouw niveau zo arrogant word, laat mij dan maar op dit niveau;)


Iron-law? Heb ik volledig opgebouwd en staande gehouden omdat niemand anders dat durfde, ja jij ook niet angsthaas. Mark kwam er pas later op, ik defte, je zal Mark's verhaal hier ook rond horen hoor Jessey. Bedelen om je vv? Ja, snachts ja. Overdag NOOIT. Ik bedel niet om vv's als het niet nodig is, zou jij beter ook eens doen, dat bedelen en stamdef enz aanvragen, niet?:eek: Je vergeet Abdelya, nu Dacap. Geloof me jessey, ik ben beter dan jij ooit zal worden. En dat mag jij vinden, maar genoeg spelers weten hoe ik def, alleen raar dat jij er nooit bent achtergekomen, ofwel?

Moet ik een voorbeeld aan nemen?
Als ik er zelf ben doe ik het zelf wel, maar ik ben niet zo levensloos met 30 graden continue binnen te gaan zitten, en een aantal van |D| blijkbaar ook niet want of sommigen zijn niet zo actief meer, of ze zijn gequit.

Weet je wel waar je over praat?
Ik heb enkel vv gevraagd als ik weg moest, als niemand dan wilt, tsja pech ik ga me er niet druk om maken met het warme weer.
Daarbij heb ik nooit om stamdeff gebedeld, weeral sla je de plank volledig mis, mijn acc stond zelfs onder stacked, kun je zelfs aan mark vragen, omdat ik niet wilde dat de leden bij N-S zonder deff kwamen te staan etc.


Je vooroordelen zijn hilarisch maar nergens op gebaseerd. Dus hup, ren weg van deze wereld en neem bth ineens mee. 1noobaccount minder.:D

Ik speel lekker door, speciaal voor jou:)


Jij hebt Bananass. verknalt, BTH verknalt. Moet ik serieus verder gaan? :p

You serious?
Ik heb Bananass verknald?:D
Ik ben pas van Bananass gegaan toen |P| weg was, en de oorlog met EQUI eraan kwam, en net zoals jou had ik geen zin in die oorlog;)

Wat betreft dragonsshield, laurens.

Beste Co van mij ooit op TW en heb voor hem de meeste respect op TW. Wereld 18 heeft hij Iron-Law overeind geholpen, veel werk besteed en samen later flink gebaasd.
Wereld 34 is niet zijn toedoen dat UP is gevallen, dat was heel choice.

Ik had ook respect voor hem, maar nu hij zo arrogant gaat doen verliest die al mijn respect:)
UP is niet enkel door heel Choice gevallen, dan kun je net zo goed zeggen dat BTH door heel Pi is gevallen, wat niet waar is, want ik heb er ook een aandeel aan.

En jessey heeft gefaald op bth, punt. Vooraf denken dat je zonder stacks het tegen mij afkan hebben nog weinig mensen gekund:) Afstraffing is er geweesd.
Al vind ik het aandeel van .pi qua vv werk ook weinig.

Er waren wel stacks, maar niet heel veel nee;)
Daarbij gingen de eerste 2dagen gewoon goed, je kon 3 dorpjes pakken en al je edelclears werden afgeblocked of voorgeedelt en na-geedelt.
Maar ik had wel meer deff willen hebben, maar de eerste aanvallen liepen al toen N-S naar ons toekwam voor een NAP, en dan is de NAP er en dan word die na 1 dag weer beeindigt omdat sommigen van Pi zo irritant deden, en ik ben nu eenmaal niet iemand die de rest zonder deff laat, dan maar mijn eigen acc kapot:)

Pi heeft in totaal(toen ik nog speelde en er vol voor wilde gaan) 1 dag gevvt, en dat was vooral Cembio, verder niemand.
Dan vind ik dat nog niet eens zo gek, want met dat weer tw'en doe ik zelf ook niet, enkel dan alle schuld op mij afschuiven, is zeer laf, en daarom ben ik nu aan het deffen tegen Pi:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je las verkeerd jessey, ik doelde erop dat je geen stamdef had:p en dat je die beter had aangevraagd. Want je noemt mij nu arrogant maar jij was diegene die zei 'ik pak borno' terwijl Mark een zéér moeilijke speler is om tegen te spelen als deffer:p
 

DeletedUser38246

Guest
Niet persé een goede stam hoor, moet gewoon mensen hebben die me amuseren zodatk hier blijf:p. Overigens is het hilarisch dat hij mij beschuldigd van rennen ookal was hij diegene die ons genaaid heeft door ILE op delete te zetten meteen nadat wasps leavde. Zonder 1aanval, hoezo noem je mij runner? hahaha:p

Hoe de fuck heb je dan zo lang in Astra gezeten :D:D:p
 

DeletedUser

Guest
Even een gesprekje:
[17:06:22] Laurens: heeft ile
[17:06:25] Laurens: onze vv vaak gedaan
[17:06:26] Laurens: o.o
[17:06:34] David: Wel af en toe
[17:06:37] David: Maar toen het meest nodig was
[17:06:40] David: Deden ze het niuet
[17:06:42] David: express
[17:07:07] David: maar vooral draakje toen vgm

[17:03:28] Laurens: wij stopte toch tegelijk met ILE?
[17:03:33] David: ja
O, bedoel je die 'idioot' die op delete ging toen wasps leavde? Hilarisch was dat, daardoor stopte ik op UP. Dus nee schat, het spijt me maar ik ben ongeveer 10dorpjes verloren op UP in de tijd dat ik er speelde. Dagelijks aanvallen, ja die 5aanvallen per dag lieten me wel schrikken zeg!!!! Hahahaha, tjonge jonge. Moet ik er Alex of David bijhalen? Het was hun idee om te quitten en overigens was het choice's wankunde die dit veroorzaakte.

Als jullie dit een fail van mij vinden, is het ook een fail van jou, aangezien jij ook stopte. Wegloper dat je bent. Ironisch ben je wel ja. Next time.;)

En dat terzijde, als je Daan bent, ben je mijn aandacht eigenlijk niet waard..

Ah David :D De vent die telkens om vv kwam smeken, en als ie zn zin niet kreeg mensen uit ging schelden, ja das was leuk inderdaad :D Dat logje is schattige bullshit trouwens, ik heb zelfs toen ik enorme ruzie met hem had nog de vv aangenomen, puur om Alex niet te naaien. Ik weet trouwens niet hoe jij 5 aanvallen in je hoofd haald, jullie kregen elke dag ladingen kata's over je heen, voor een aardig deel te danken aan die grote bek van je die je telkens opentrok maar nooit waarmaakte ;)

Ik ben inderdaad "die idioot" die van ILE is gegaan omdat zuid opgegeven was. Dat dat allang met de leiding en de rest van zuid besproken was had je geweten als je niet daarvoor al gekapt was met spelen en ons met de vv opgescheept had.

Leuk dat je het op mij wil afschuiven dat je gequit bent, ik begrijp dat je je enorme ego niet wil beschadigen, maar helaas heb je gewoon een te grote bek daar gehad en ben je niet eens in de buurt gekomen van die waar te maken, als je dat op mij af wil schuiven moet je dat vooral doen ;)

Alex mag je er best bij halen trouwens, hij weet hoe vaak ik jullie vv heb gedaan hoewel ik David en jou wel uit kon kotsen.

AANVULLING:

Niet persé een goede stam hoor, moet gewoon mensen hebben die me amuseren zodatk hier blijf:p. Overigens is het hilarisch dat hij mij beschuldigd van rennen ookal was hij diegene die ons genaaid heeft door ILE op delete te zetten meteen nadat wasps leavde. Zonder 1aanval, hoezo noem je mij runner? hahaha:p

Zoals ik al zei, dat is meerdere keren uitgebreid besproken dat het zonde was om er tijd in te stoppen omdat we geen kans maakten. Jammer dat jij dit niet meegekregen omdat je daarvoor al geen fuck meer uitvoerde. In tegenstelling tot jou ben ik trouwens niet gequit, ik ben op een ander account gaan spelen om de stam te helpen.



Wat betreft dragonsshield, laurens.

Beste Co van mij ooit op TW en heb voor hem de meeste respect op TW. Wereld 18 heeft hij Iron-Law overeind geholpen, veel werk besteed en samen later flink gebaasd. Dat je hem hier van falen durft te beweren is complete onzin.
Wereld 34 is niet zijn toedoen dat UP is gevallen, dat was heel choice. Reden dat laurens van UP is gestopt is dezelfde reden als ik van 34 ben gestopt.

Op w36 deft laurens keurig zonder stamdef moeiteloos de aanvallen. Kunnen veel mensen zijn voorbeeld volgen. Reden dat ik laurens bij de top 5 spelers van heel TW NL schaar is dat hij met weinig middelen zich staande kan houden MITS hij een goede co (mij uiteraard:p) / goede stam om zich heen heeft, anders verzaakt hij het wel ja wat iedereen zou doen in die situaties.

En jessey heeft gefaald op bth, punt. Vooraf denken dat je zonder stacks het tegen mij afkan hebben nog weinig mensen gekund:) Afstraffing is er geweest.
Al vind ik het aandeel van .pi qua vv werk ook weinig.

Wat valt dit me van je tegen zeg Mark... Jij was op dat moment leiding, en je weet als geen ander dat we het zuiden opgegeven hadden omdat het een kansloze missie was. Je weet ook dat Laurens toen allang weg was. Dat je nu een beetje zijn billen loopt te likken en de schuld van t deleten van zuid op de rest van de stam schuift is gewoon laag. Dat je ons overal af loopt te kraken sinds je weg bent is al laag, maar dit is nog een paar treetjes verder omlaag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik ken je amper dude. Ik herinner me jou nieteens dus zo belangrijk was je niet. Jij was diegene die stopte zonder een gevechtje. Ik stopte wel snel op UP ja, maar niet door de aanvallen. Gewoon geen zin meer, rotstam etc.

Ik schuif mijn quiten niet op jou af hoor. Wat interesseert mij dat nou, als je logisch nadenkt weet je dat w34 of choice of uberhaupt 1speler van choice buiten mijn co's en mark me werkelijk niks interesseerde.

Nou nee, niet een groot deel daardoor. AEAP en brigitte kata'de voor me al aangezien ik probeerde een nap te maken ivm kata's. Het was overigens door jullie account dat AEAP in de eerste plaats leavde en ons naaide. Ons front stond ongestacked en opeens aanvallen, ja. Door jou ja. Aangezien wij AMPER stamdef kregen en elke stamdef die we aanvroegen kwam te laat door wankunde.

En ik heb nooit een discussie gehad met Jack of aeap. Ik wou dat ze bleven in de stam omdat ik wist dat als ze leavde, het sws fucked up zou zijn. Wat gebeurt er? Jullie blijven drama maken, account leavet, gaat naar de vijand en valt ons aan. Een 80% off account met 70% front en 0.0 overlevingskans in die situatie. Daarna ging jij op delete, en wasps leavde.

Dat wil dus zeggen, aangezien je het steeds van je af laat vallen: Jij liet ons achter, alleen in dat gebied. Je stabte ons maar ach, wat kan mij dat schelen. Je probeert je eigen hachje hier steeds te redden door op UP te boren, maar als je zelf een top 5 account hebt gemaakt en het dan op delete zet omdat je een gevecht niet aankan. Tja. Wat voor speler ben je dan?

Je mag zoveel als je wil zeggen dat ik faalde, maar UP was het drama-accountje, voor mij ook al en na mij zo te zien ook. Je mag gerust heeeeeel die fail op mij afschuiven, maar het interesseert me werkelijk geen bal wat jij denkt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik ken je amper dude. Ik herinner me jou nieteens dus zo belangrijk was je niet. Jij was diegene die stopte zonder een gevechtje. Ik stopte wel snel op UP ja, maar niet door de aanvallen. Gewoon geen zin meer, rotstam etc.

Ik schuif mijn quiten niet op jou af hoor. Wat interesseert mij dat nou, als je logisch nadenkt weet je dat w34 of choice of uberhaupt 1speler van choice buiten mijn co's en mark me werkelijk niks interesseerde.

Nou nee, niet een groot deel daardoor. AEAP en brigitte kata'de voor me al aangezien ik probeerde een nap te maken ivm kata's. Het was overigens door jullie account dat AEAP in de eerste plaats leavde en ons naaide. Ons front stond ongestacked en opeens aanvallen, ja. Door jou ja. Aangezien wij AMPER stamdef kregen en elke stamdef die we aanvroegen kwam te laat door wankunde.

En ik heb nooit een discussie gehad met Jack of aeap. Ik wou dat ze bleven in de stam omdat ik wist dat als ze leavde, het sws fucked up zou zijn. Wat gebeurt er? Jullie blijven drama maken, account leavet, gaat naar de vijand en valt ons aan. Een 80% off account met 70% front en 0.0 overlevingskans in die situatie. Daarna ging jij op delete, en wasps leavde.

Dat wil dus zeggen, aangezien je het steeds van je af laat vallen: Jij liet ons achter, alleen in dat gebied. Je stabte ons maar ach, wat kan mij dat schelen. Je probeert je eigen hachje hier steeds te redden door op UP te boren, maar als je zelf een top 5 account hebt gemaakt en het dan op delete zet omdat je een gevecht niet aankan. Tja. Wat voor speler ben je dan?

Je mag zoveel als je wil zeggen dat ik faalde, maar UP was het drama-accountje, voor mij ook al en na mij zo te zien ook. Je mag gerust heeeeeel die fail op mij afschuiven, maar het interesseert me werkelijk geen bal wat jij denkt.

Nee, nee je probeert t totaal niet op mij af te schuiven hoor.

Dat je me niet herinnert zegt meer over jou dat over mij, aangezien ik het grootste deel van de tijd voor jullie heb lopen nachten, maarja als jij er nooit bent heb je dat gemist natuurlijk, begrijpelijke vergissing ;)

Het was mijn fout dat Aeap wegging? Jack had ongeveer ruzie met 90% van de stam, maar dat is puur aan mij en mijn co's te danken geweest natuurlijk (y) Wij hadden zeker een aandeel, maar op een paar na was iedereen boos op ze.

Wist je trouwens dat wij het al die tijd vol hebben gehouden zonder stamdef, uitgezonderd de laatste massa? Dus dat is een rukargument. Er is jullie trouwens vaak zat duidelijk gemaakt dat jullie defensiever moesten spelen, of desnoods wat bb's pakken voor extra def, als je dat niet doet moet je ook niet janken dat je geen def hebt he :)

Voor de 4e keer, zuid kapte ermee na overleg, dat jij dat niet mee hebt gekregen zegt wederom meer over jou dan over mij.

Ik ben inderdaad gestopt omdat ik het gevecht niet aankon, lag dat aan de skillverhouding? Ja, voor een deel wel, ik loop namelijk niet (in tegenstelling tot jij) overal te verkondigen dat ik zo'n geweldige speler ben. Waarom? Omdat ik dat ook niet ben. Alleen hebben we het wel maandenlang bijna solo volgehouden tegen 2 stammen + stabbende mb's, dus zo ongelofelijk slecht waren we nou ook weer niet. We waren reeël en wisten dat we het niet zouden redden, dan kan je beter de stekker eruit trekken en je tijd nuttig besteden op een ander acc binnen de stam, wat ik dan ook gedaan heb :)
 
Reactiescore
7.918
Mag ik jullie er even aan herinneren dat het hier nog steeds om een online spel gaat? Speer en zwaardvechters enzo..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Uh? Ik was diegene die David en Alex duidelijk maakte dat we defensiever moesten worden. Eerlijk, als je nadenkt weet je dat ik een deffer ben en ik dus def nodig heb. Ik wou clusteren en vgm weet je ook wat het antwoord was toen? "Nee, dat zijn farms". Ik speelde toen amper een week op het account en ook Alex was er tegen, wat kan ik dan doen? Daar ben ik het eens met je.

Maar ja, klopt. Zovaak was ik er niet op UP, maar vertel me dan, hoe kan het mijn fail zijn geweest? En kan best, maar laatste tijden toen ik dus actiever speelde, vv'de je amper tot nauwelijks. Draakje deed vv vanaf de ochtend tot de middag tot ik online was. Ik herinner me jou dus amper. Het spijt me, snap dat je op je teentjes bent getrapt, maar dat hoort erbij.

@Global, speer en zwaardvechters, voer jij daar oorlog mee?:'(
 

DeletedUser

Guest
Uh? Ik was diegene die David en Alex duidelijk maakte dat we defensiever moesten worden. Eerlijk, als je nadenkt weet je dat ik een deffer ben en ik dus def nodig heb. Ik wou clusteren en vgm weet je ook wat het antwoord was toen? "Nee, dat zijn farms". Ik speelde toen amper een week op het account en ook Alex was er tegen, wat kan ik dan doen? Daar ben ik het eens met je.

Maar ja, klopt. Zovaak was ik er niet op UP, maar vertel me dan, hoe kan het mijn fail zijn geweest? En kan best, maar laatste tijden toen ik dus actiever speelde, vv'de je amper tot nauwelijks. Draakje deed vv vanaf de ochtend tot de middag tot ik online was. Ik herinner me jou dus amper. Het spijt me, snap dat je op je teentjes bent getrapt, maar dat hoort erbij.

@Global, speer en zwaardvechters, voer jij daar oorlog mee?:'(

Ik ben niet op mn teentjes getrapt hoor, je info klopt gewoon niet :p Draakje deed standaard de ochtend en de middag, ik deed standaard de nacht, en (delen van) de middag als er niemand van jullie was.
 

DeletedUser71655

Guest
Je las verkeerd jessey, ik doelde erop dat je geen stamdef had:p en dat je die beter had aangevraagd. Want je noemt mij nu arrogant maar jij was diegene die zei 'ik pak borno' terwijl Mark een zéér moeilijke speler is om tegen te spelen als deffer:p

Ik had wel stam deff, maar idd niet veel, maar jij weet zelf ook wel dat ik niet iemand ben die alle stamdeff eist om mijn eigen acc vol te zetten, en de rest te laten zitten zonder deff;)

Ja joh, ik ga natuurlijk zeggen dat ik van borno verlies van te voren?:D
Iedereen zegt dat hij de vijand wel pakt, maar ikzelf wist dat het ook lastig ging worden tegen Mark, helemaal omdat mijn gehele team om mij weg viel, desondanks had ik me wel verheugd op de strijd met |D|, ik kende er veel mensen in, enkel vind ik het zéér jammer dat sommige spelers waarmee ik voorheen goed mee heb samengewerkt nu ineens zo zijn veranderd en arrogant gaan doen, die mensen weten wel wie ik bedoel, dus die zien maar wat ze ermee doen:)

Ik blijf nog spelen om vooral oud Pi te kloten, en mijn focus ligt allang niet meer op |D|, dus daar maak ik me niet druk om:D
Ik speel als ik tijd en zin heb, en zin om Jitter en CoC te kloten is er altijd wel, enkel de tijd :D
 

DeletedUser57683

Guest
Ik ben niet op mn teentjes getrapt hoor, je info klopt gewoon niet :p Draakje deed standaard de ochtend en de middag, ik deed standaard de nacht, en (delen van) de middag als er niemand van jullie was.

Ik deed helemaal niets dus hou mij erbuiten s.v.p. :cool:
 

DeletedUser62454

Guest
UP heeft onverwacht delen van onze mb geedelt (2x) dus dat werkte al niet in jullie voordeel.
En als ik me niet lelijk vergis waren we niet zo gek op alex door zijn eerdere leave en gedrag.
Wel heef Mark doe boel naar ons toe netjes afgespoten en jij ook(naar mij in iedegval), maar feit blijft dat laurens even te kijk is gezet op w34 door zijn grote zelfvertrouwen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan