.:PM:. 75% werelddominantie

DeletedUser62454

Guest
Mwah het account heeft zo gefloreerd wegens Jack, maar levi had als eerste ingelogd.
 

DeletedUser62454

Guest
Dat zeg ik toch???
Levi logde als eerst, jack heeft het account omhoog gebracht? Tuurlijk duurde dat even.
Maar levi stelde niet gek veel meer voor zonder jack.
Er is naar mijn weten niet meer echt gefarmed sinds jack weg is, net als de grote groeivoorsprong dat het account had :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je levi zijn aandeel in de "wereldoverwinning" een beetje onderschat. Farmen als een wereld gespeeld is, is dan ook lekker belangrijk.
 

DeletedUser62454

Guest
Farmen --> edels --> Dorpen van de vijand veroveren --> Een oorlog winnen.

Dit is hoe het hoort

Wat ook kan is:
Accounts hacken --> Echte tegenstands worden spelmoe --> Vijanden rekruteren --> De wereld winnen.

Ik zeg niet dat een van de 2 minder effectief is, maar wel zeg ik dat w29 is gewonnen door de tweede.
 

DeletedUser62454

Guest
gefeliciteerd met je 3de post. :eek:
Inderdaad iets om trots op tezijn.
60 leden xd
 

DeletedUser

Guest
Dat zeg ik toch???
Levi logde als eerst, jack heeft het account omhoog gebracht? Tuurlijk duurde dat even.
Maar levi stelde niet gek veel meer voor zonder jack.
Er is naar mijn weten niet meer echt gefarmed sinds jack weg is, net als de grote groeivoorsprong dat het account had :eek:
Als Levi & co een grote voorsprong weer willen is dat niet onreeel. Die voorsprong is gewoon ingehaald door het maximaal uitbouwen van de dorpen door de nummer 1. Als Space Bison dat niet wil, is dat hun goed recht. Blijkbaar vinden ze dat minder belangrijk dan op #1 te eindigen.
Farmen --> edels --> Dorpen van de vijand veroveren --> Een oorlog winnen.

Dit is hoe het hoort

Wat ook kan is:
Accounts hacken --> Echte tegenstands worden spelmoe --> Vijanden rekruteren --> De wereld winnen.

Ik zeg niet dat een van de 2 minder effectief is, maar wel zeg ik dat w29 is gewonnen door de tweede.
Gelukkig is je mening weer op niets gebaseerd. Iedereen die de statistieken er bij haalt weet dat deze wereld toch voor 90% is gewonnen door oorlogen.
gefeliciteerd met je 3de post. :eek:
Inderdaad iets om trots op tezijn.
60 leden xd
Toch zou ik liever een wereld in 2.5 jaar eindigen met 60 leden, dan 5 jaar zitten opgeschept in 1 wereld met 36 leden.
 

DeletedUser73924

Guest
wat gefeliciteerd met je 3de post?

dit is toch dood normaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67973

Guest
Ik denk dat je levi zijn aandeel in de "wereldoverwinning" een beetje onderschat. Farmen als een wereld gespeeld is, is dan ook lekker belangrijk.

Hij heeft wel gedeeltelijk gelijk, sinds Jack eraf is heeft Space eigenlijk niets meer gedaan op de wereld. Kan mogelijk zijn omdat er bij de tegenstnaders ook 0 activiteit was.
 

DeletedUser62454

Guest
Als Levi & co een grote voorsprong weer willen is dat niet onreeel. Die voorsprong is gewoon ingehaald door het maximaal uitbouwen van de dorpen door de nummer 1. Als Space Bison dat niet wil, is dat hun goed recht. Blijkbaar vinden ze dat minder belangrijk dan op #1 te eindigen.
.

Je intepeteerd me totaal verkeerd Tasic, (of leest verkeerd)
Ik zeg dat Het account space bison met jack een goeie voorsprong had op de rest maar nu zonder Jack zelfs ingehaald wordt. Dit heeft niks te maken met wat je nu bedoelt over Benny6max, ik zeg dat levi met de voorsprong op andere accounts (die jack heeft gemaakt) heeft laten ondersneeuwen.




Tasic.;5296491 Gelukkig is je mening weer op niets gebaseerd. Iedereen die de statistieken er bij haalt weet dat deze wereld toch voor 90% is gewonnen door oorlogen. Toch zou ik liever een wereld in 2.5 jaar eindigen met 60 leden zei:
Gelukkig is mijn mening op niks gebaseerd?
Jemig, de wereld is helemaal niet 90% gewonnen door oorlog, alleen de rekruits zijn al meer dan alle dorpen die Para ooit heeft overgenomen van spelers ;)

Naja, op w22 hebben we het nog goed gezellig, we zijn erin geslaagd de grootste stam die in overmacht was overmeesteren en daar zijn we allenmaal trots op. We spelen de wereld af met onze goed werkende bondgenoten en MB stam, :)
Ja daar nemen we tijd voor, maar dat levert ook iets moois op, maar ik kan ook zeggen dat ik w29 heb gewonnen, net als dat jack dat kan zeggen, dat zijn niet de bono's die op het laatst gejoined zijn of de laatste maanden pas zijn gaan spelen.
' Keep that in mind ;)'
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft wel gedeeltelijk gelijk, sinds Jack eraf is heeft Space eigenlijk niets meer gedaan op de wereld. Kan mogelijk zijn omdat er bij de tegenstnaders ook 0 activiteit was.

Er zijn menig spelers die sinds de overwinning zo goed als niets meer hebben gedaan.

Levi zijn input op space bison is wel degelijk groter dan hij doet uitschijnen (toen het er nog toe deed). Maarja ik verwacht dan ook niet hij daar enig idee van heeft.
 

DeletedUser62454

Guest
Er zijn menig spelers die sinds de overwinning zo goed als niets meer hebben gedaan.

Levi zijn input op space bison is wel degelijk groter dan hij doet uitschijnen (toen het er nog toe deed). Maarja ik verwacht dan ook niet hij daar enig idee van heeft.

Sorry, maar ik ben van het account gegaan nog voor de overwinning.
 

DeletedUser

Guest
Je intepeteerd me totaal verkeerd Tasic, (of leest verkeerd)
Ik zeg dat Het account space bison met jack een goeie voorsprong had op de rest maar nu zonder Jack zelfs ingehaald wordt. Dit heeft niks te maken met wat je nu bedoelt over Benny6max, ik zeg dat levi met de voorsprong op andere accounts (die jack heeft gemaakt) heeft laten ondersneeuwen.






Gelukkig is mijn mening op niks gebaseerd?
Jemig, de wereld is helemaal niet 90% gewonnen door oorlog, alleen de rekruits zijn al meer dan alle dorpen die Para ooit heeft overgenomen van spelers ;)

Naja, op w22 hebben we het nog goed gezellig, we zijn erin geslaagd de grootste stam die in overmacht was overmeesteren en daar zijn we allenmaal trots op. We spelen de wereld af met onze goed werkende bondgenoten en MB stam, :)
Ja daar nemen we tijd voor, maar dat levert ook iets moois op, maar ik kan ook zeggen dat ik w29 heb gewonnen, net als dat jack dat kan zeggen, dat zijn niet de bono's die op het laatst gejoined zijn of de laatste maanden pas zijn gaan spelen.
' Keep that in mind ;)'
Op 29 zijn we er ook in geslaagd om stammen die samen meer als 2x (?) zo groot als onze waren te overmeesteren. En hoezo kan jij dat zeggen? Heb je ooit op W29 gespeeld dan? En Jack mag dat wat mij betreft best zeggen, aangezien hij wel degelijk iets heeft bijgedragen aan de overwinning.
 

DeletedUser62454

Guest
Op 29 zijn we er ook in geslaagd om stammen die samen meer als 2x (?) zo groot als onze waren te overmeesteren. En hoezo kan jij dat zeggen? Heb je ooit op W29 gespeeld dan? En Jack mag dat wat mij betreft best zeggen, aangezien hij wel degelijk iets heeft bijgedragen aan de overwinning.

Nah niet zoals w22 dat heeft gedaan, wereld 29 werd al vrij snek snel overmeestert door para en MT terwijl pas in het laatste jaar de grote klappen op w22 zijn gevallen, heel wat meer spel dan w29 naar mijn mening. Ja ik heb w29 gespeeld,gespeeld leuje leuje
 

DeletedUser67973

Guest
Er zijn menig spelers die sinds de overwinning zo goed als niets meer hebben gedaan.

Levi zijn input op space bison is wel degelijk groter dan hij doet uitschijnen (toen het er nog toe deed). Maarja ik verwacht dan ook niet hij daar enig idee van heeft.

Ik heb het ook niet gehad over Levi z'n inzet voor jack eraf ging he, ik kan zoiets moeilijk bekijken wat ik wel kan zien is dat daarna zo goed als niets meer gebeurd is.
 
Reactiescore
1.018
Lightning flesh zei:
Ja daar nemen we tijd voor, maar dat levert ook iets moois op, maar ik kan ook zeggen dat ik w29 heb gewonnen, net als dat jack dat kan zeggen, dat zijn niet de bono's die op het laatst gejoined zijn of de laatste maanden pas zijn gaan spelen.
' Keep that in mind ;)'

Brono zit al vrij lang in MT hoor;)
 

DeletedUser62454

Guest
er staat bono's, oftewel lapzwansen of iets in die richting.
En ja dan heb je gelijk, ik heb het dan onderandere over Shuttle van GEK die nu op Brono speelt.
 
Bovenaan