De Eindlijst

Reactiescore
2.478
Hallo W29,

W29 loopt ten einde net als mijn stop met tw, Ik bied jullie nog een lijstje aan die ik op W22 heb gevonden de wereld waar ik nog een soort van actief was na mijn stop hier.
Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor toch bijna een jaar tijdverdrijf naast mijn school. Ook wil ik mijn excuses nogmaals aanbieden, aan vooral mijn ex stamgenoten dat ik zomaar op del ben gegaan. Kragtwijk zou eigenlijk tot tenminste morgen nog hebben moeten bestaan.

Ik stond toch bekent als de man van het lijstje(tot ergernis van sommige :$) op het AF. Dus ik neem afscheid met mijn laatste lijstje over W29 en wens jullie nog veel plezier/succes om deze wereld af te maken ;)

Spelers:

1. Wie was er DE speler van W29?
De speler die zonder enige twijfel de meeste invloed heeft gehad op W29 is natuurlijk PJ. Hij heeft de stam gevormd die de wereld nu gaat winnen en ervoor gezorgd dat deze ook bij elkaar bleef. Qua skills was en is hij nooit een uitblinker geweest. Op skills is Roland de speler die er nog is DE speler.

2. Wie was de tacticus van W29?
De tacticus van de oorlog winnen voor deze begint is PJ. De tacticus als je ergens voor moet komen was Jack ex spaces. De man met hoe kom je erdoor met zo min mogelijk verlies zijn AFK en Roland

3. Wie was de failerd van W29?
Ik denk ik(kragtwijk) eerst zo'n groten bek dat ik niet op del zou gaan voor ik op vakantie zou gaan en dan toch op del en je stam in de steek laten.

4. Wie was de AF poster van W29?
Dat moet Lars wel zijn geweest.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Levi van spaces, maar simon komt er ook dicht bij in de buurt.

6. Wie was de beste deffer van W29?
Raph heeft het in het begin meer dan goed gedaan. Nu zijn de uitblinker na wat ik heb gehoord toch wel Sutte en Roland

7. Wie was je grootste steun van W29?
Eest wat dat Roy/mlicka. Later werd het mijn co Joey en aan het einde was dat Laurens. Ook aan Lars, Roland en theo heb ik tot het laatste en erna ook veel aan gehad.

8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Para en MT hebben nooit echt veel vv'ers nodig gehad nadat I. was gevallen. Aan de andere kant waren er maar weinig mogelijkheden om vv te dumpen. Deze wereld heeft dus geen grote vv'er gekend.

9. Wie was de verassing van W29?
Theo, eerst een klein k*t acc, maar hij heeft laten zien dat hij bij de toppers van de wereld hoort.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Met C-W-B en RR en dan de 2 originele spelers en mijn eerst co Joey en dan Laurens er bij als 3de co.

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Voor zover ik die heeft iedereen waar ik contact mee had al 1 of 2 andere werelden gevonden.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para!
2. Welke stam leek je het gezelligst van W29?
De stam Salut tot Roy stopte, MT maakte ook een goede indruk na het uiteenvallen.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Change, grootte worden eerst week sterk door de verrassing en daarna alleen berg af.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Ctrl. Met z'n alle naar para! sterke zet en dan ook de buitenbeentjes achterlaten.

5. Welke stammen werkte het beste samen?
GEK, voor de fusie. Alleen was de daadkracht er niet, maar iedereen had alles voor de ander over.

6. Wat was DE BG van W29?
Para! was zij niet voor MT hebben gedaan.

__
Hierbij mijn afscheid in wens iedereen het best in dit spel en natuurlijk ik RL.
 

DeletedUser66129

Guest
aldo toch, ik niet de grootste vv'er? jammer weer :(

wel leuk dat je nog samen met mij de wereld wou eindigen :p
 
Reactiescore
60
Hallo W29,

W29 loopt ten einde net als mijn stop met tw, Ik bied jullie nog een lijstje aan die ik op W22 heb gevonden de wereld waar ik nog een soort van actief was na mijn stop hier.
Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor toch bijna een jaar tijdverdrijf naast mijn school. Ook wil ik mijn excuses nogmaals aanbieden, aan vooral mijn ex stamgenoten dat ik zomaar op del ben gegaan. Kragtwijk zou eigenlijk tot tenminste morgen nog hebben moeten bestaan.

Ik stond toch bekent als de man van het lijstje(tot ergernis van sommige :$) op het AF. Dus ik neem afscheid met mijn laatste lijstje over W29 en wens jullie nog veel plezier/succes om deze wereld af te maken ;)

Spelers:

1. Wie was er DE speler van W29?
De speler die zonder enige twijfel de meeste invloed heeft gehad op W29 is natuurlijk PJ. Hij heeft de stam gevormd die de wereld nu gaat winnen en ervoor gezorgd dat deze ook bij elkaar bleef. Qua skills was en is hij nooit een uitblinker geweest. Op skills is Roland de speler die er nog is DE speler.

2. Wie was de tacticus van W29?
De tacticus van de oorlog winnen voor deze begint is PJ. De tacticus als je ergens voor moet komen was Jack ex spaces. De man met hoe kom je erdoor met zo min mogelijk verlies zijn AFK en Roland

3. Wie was de failerd van W29?
Ik denk ik(kragtwijk) eerst zo'n groten bek dat ik niet op del zou gaan voor ik op vakantie zou gaan en dan toch op del en je stam in de steek laten.

4. Wie was de AF poster van W29?
Dat moet Lars wel zijn geweest.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Levi van spaces, maar simon komt er ook dicht bij in de buurt.

6. Wie was de beste deffer van W29?
Raph heeft het in het begin meer dan goed gedaan. Nu zijn de uitblinker na wat ik heb gehoord toch wel Sutte en Roland

7. Wie was je grootste steun van W29?
Eest wat dat Roy/mlicka. Later werd het mijn co Joey en aan het einde was dat Laurens. Ook aan Lars, Roland en theo heb ik tot het laatste en erna ook veel aan gehad.

8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Para en MT hebben nooit echt veel vv'ers nodig gehad nadat I. was gevallen. Aan de andere kant waren er maar weinig mogelijkheden om vv te dumpen. Deze wereld heeft dus geen grote vv'er gekend.

9. Wie was de verassing van W29?
Theo, eerst een klein k*t acc, maar hij heeft laten zien dat hij bij de toppers van de wereld hoort.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Met C-W-B en RR en dan de 2 originele spelers en mijn eerst co Joey en dan Laurens er bij als 3de co.

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Voor zover ik die heeft iedereen waar ik contact mee had al 1 of 2 andere werelden gevonden.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para!
2. Welke stam leek je het gezelligst van W29?
De stam Salut tot Roy stopte, MT maakte ook een goede indruk na het uiteenvallen.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Change, grootte worden eerst week sterk door de verrassing en daarna alleen berg af.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Ctrl. Met z'n alle naar para! sterke zet en dan ook de buitenbeentjes achterlaten.

5. Welke stammen werkte het beste samen?
GEK, voor de fusie. Alleen was de daadkracht er niet, maar iedereen had alles voor de ander over.

6. Wat was DE BG van W29?
Para! was zij niet voor MT hebben gedaan.

__
Hierbij mijn afscheid in wens iedereen het best in dit spel en natuurlijk ik RL.

Tnx voor de complimenten, en je houdt het goed bij want vanavond hebben we inderdaad de 75% bereikt volgens de ranglijst, maar daar zal nog wel een afronding in zitten. Ook ik zal het lijstje maar eens invullen:

Spelers:

1. Wie was er DE speler van W29?
Lastig, er zijn er wel meer die ik hier wil noemen. Ik denk dat de accounts Drasp, Lord Ranekevo (ibra gonzaa) en de Hagenezen (MrSjeeiks) toch een grote basis hebben moeten leggen voor de overwinning in defensief opzicht. Offensief kwam het vooral van Space, Simon, Nivelle, Amalthea en AFK.

2. Wie was de tacticus van W29?
Ben benieuwd of iemand hier een ander antwoord gaat geven als PJ, ik in ieder geval niet. Bij zijn manier van werken kun je vraagtekens zetten, maar effectief is het zeker wel.

3. Wie was de failerd van W29?
Mag ik zeggen bijna heel Inf? Ze hadden me omringt en stond geheel zonder stacks. Als ook maar 1 iemand daar de moeite had genomen om eens iets tegen me te beginnen had ik in grote problemen kunnen komen. Gelukkig deden ze dat niet. Verder heeft iemand als donkeykong het toch ook goed verprutst.

4. Wie was de AF poster van W29?
Lars en Laurens, heerlijk hoe die op elkaar in kunnen gaan.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Space staat ruim eerste, maar ik denk dat Lars toch wel degene is die er het meest mee bezig is geweest.

6. Wie was de beste deffer van W29?
De drie bovengenoemde lijken me een prima lijstje

7. Wie was je grootste steun van W29?
In eerste instantie Lars en Wesley, daarna veel samen gewerkt Fred en Roland

8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Runeskater, en ik zeg het expres zo. Daar blijken heel veel VV's heen te gaan, meer als de meesten weten :)

9. Wie was de verassing van W29?
uhm, ik wordt hier vaak genoemd wat heel leuk is, maar doordat ik er pas in een later stadium doorheen ben gekomen heb ik niet echt een goed idee wat andere spelers konden voor deze wereld. Ik weet in ieder geval dat Jory op zn eerste wereld bezig is, en aangezien hij toch top 10 staat is dat wel een verrassing.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Twas leuk geweest als Aldo wat langer was blijven hangen, en dan graag samen met Gijs, Yannick en Jonas hem aanvallen

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Niet echt een idee, veel spelers van W29 zitten ook op W34 dus ik hoop daar op een gezellige strijd.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para! was zeker de grootste, maar toch denk ik dat MT de betere was (en dan vooral niet mezelf). MT heeft het vooral na de splitsing een tijdje heel zwaar gehad, maar gelukkig hadden we een goede bondgenoot.

2. Welke stam leek je het gezelligst van W29?
MT was zeer gezellig, dat kan ook niet echt anders als je Lars en Fred in 1 stam stopt

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Change, Crisis, Sound, Storm (of is het inmiddels weer wat anders)

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
-

5. Welke stammen werkte het beste samen?
MT-Para, dat mag duidelijk zijn.

6. Wat was DE BG van W29?
Para voor MT, expres in deze volgorde :)
 
Reactiescore
60
Reactiescore
1.018
Een beetje achter bij de rest:D Beetje zoals Change dat ook deed. Maar wouter, maak zelf eens een lijstje dan;)
Dank jullie wel Thei en Aldo:)
 

DeletedUser13822

Guest
Spelers:

1. Wie was er DE speler van W29?
De speler is geen goeie award aangezien een speler nooit consequent over de volledige wereld de beste was of kan zijn. Iedereen in dit spel heeft zijn ups en downs. Ik kan dus geen één speler nomineren maar één squad: D-cup. Voor de niet-PM speler waarschijnlijk onbekend maar o zo efficient. Het is misschien wat arrogant maar naar mijn mening hebben deze spelers de doorslag gegeven op moeilijke tijden zonder afbraak te doen aan de andere spelers van de stam. Deze kleine kern bepaalde de momenten van toeslaan in ons deel van de wereld maar stippelde ook de tactiek voor deze wereld. Als ik één ding ga onthouden van w29 is het de chats van deze squad. Kortom: Levi, Jack, Sven, Gijs, Jonas, Yannick, Tanas, Billy en Monique! Bedankt om de harde Dcup-kern te vormen!

2. Wie was de tacticus van W29?
Deze vraag beantwoorden zonder mezelf te vernoemen is moeilijk #NoEgo. Maar ook hier een vermelding van BillyGeets, good job Bro.

3. Wie was de failerd van W29?
Denk dat er hier wel enkele namen passen: Ricky, Laurens, Bas, Richard en nog iemand uit het zuiden, tears of dingske. Onbelangrijke namen vergeet je snel.

4. Wie was de AF poster van W29?
Raphgo!

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Space bison, niemand anders kan hier genoemd worden

6. Wie was de beste deffer van W29?
Raphgo van Sjeeks, hard stand moeten houden.
Billy en tanas van UQ om van een onmogelijk Fluffie account hét account UQ te maken.
Manu en heel het team van Ibra gonzaa

7. Wie was je grootste steun van W29?
Dcup! Billy, Tanas, Levi, Gijs, Jonas en Yannick. Maar in het speciaal toch Monique, zonder wie ik deze wereld niet zou kunnen spelen.

8. Wie was de grootste vv-er van W29?
In para en MT werd veel met vv's over en tweer gegooid, niet echt één iemand die er bovenuit steekt. Er waren meerdere mensen bij wie je vaak terecht kon. Zo'n mensen maken een stam, tijd steken in accounts van andere.

9. Wie was de verassing van W29?
Positieve verrassing is toch wel Theo, als MB zo doorgroeien

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Manu van Ibra, Nik van Perarsu, Rieks van perarsu en Raphgo van sjeeks

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Geen idee wie er nog door zal gaan, voor mij betekent dit het afscheid van TW.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
Para!
2. Welke stam leek je het gezelligst van W29?
Para ! - MT chat en de Dcupchat

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Change

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Para !

5. Welke stammen werkte het beste samen?
De coalitie MT - Para

6. Wat was DE BG van W29?
Para en MT hebben elkaar tijdens de moeilijke momenten van de andere altijd rechtgehouden, mooi BG!
 

DeletedUser67973

Guest
:eek: wat is dat dan want dat heb ik niet gelezen denk ik
 
Reactiescore
499
Valt nog mee dat Vincent moet bij falerd staat
 

DeletedUser

Guest
@ Dr. Hannibal Lecter, z'n lijstje maken is toch niet zo iets voor mij, dan moet ik teveel jullie naam zetten (a) :)
@ theonl2, de storm is zo juist geweest, daar door hebben jullie 75% gehaald
 
Reactiescore
0
mijn naam komt nergens voor:(
de meest inactieve speler van Para!:D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
@kragtwijk, je bent sowieso de enige toenmalige vijand die dat zo ziet en het sportief heeft opgepakt, complimenten.



1. Wie was er DE speler van W29?
Ibra Gonzaa, Blend, Top deffers die er heel veel tijd in hebben gestopt.

2. Wie was de tacticus van W29?
PJ, uitleg niet nodig.

3. Wie was de failerd van W29?
RR, Donkeykong.

6. Wie was de beste deffer van W29?
Blend, Ibra gonzaa, bij mijn weten de enige accounts die vele malen veel hebben moeten deffen zonder dat er heel veel stackmogelijkheden waren, En het resultaat over het algemeen goed was.

7. Wie was je grootste steun van W29?
Aan het begin Yourick, Sam, Mea. Later PJ en Steven en Quinten.

8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Runeskater, doet nog altijd veel vv's. Niemand zal meer inzet getoond hebben dan hij, op een gewonnen wereld de motivatie hebben om vele accounts draaiende te houden. Zelfs na de 75% zal hij op sommige nog doorgaan :)

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Yoerick, Sam, en toch ook, laurens wel.


Stammen

2. Welke stam leek je het gezelligst van W29?
Control in de actieve periode was het gezelligst, de samenhorigheid was groot.
Mogelijk dat GEK het ook nog een beetje had, maar MT en Para niet.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
De stammen die pas geleden GEK vormden, Inf.
 

DeletedUser65921

Guest
7. Wie was je grootste steun van W29?
Eest wat dat Roy/mlicka. Later werd het mijn co Joey en aan het einde was dat Laurens. Ook aan Lars, Roland en theo heb ik tot het laatste en erna ook veel aan gehad.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Met C-W-B en RR en dan de 2 originele spelers en mijn eerst co Joey en dan Laurens er bij als 3de co.

Thanks man!
Eens zien of ik de tijd vind om nu al lijstje te maken.

yes, volgens PJ ben ik een faalerd :p

Ik ook! (highfive)

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Yoerick, Sam, en toch ook, laurens wel.

Danku :)

En die van Theo is blijkbaar niet gequote :eek:
Maar de vernoeming van 4 vind ik eigenlijk de leukste van allemaal :D
En als 6 over mij gaat (die snap ik niet zo goed!) ook daarvoor bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, lijstjes..

Denk dat iedereen die het gehad heeft met W29 maar naar 1 ding uitkijkt, en dat is het einde. Back to life, back to basic.
De lijst is afhankelijk uit welk kamp je komt en wat je ervaring is geweest, goed dan wel slecht. Lijstjes zeggen me niets. Is een persoonlijke inbreng hoe je de lijst gaat invullen. En iedereen zal zijn eigen mening hebben over de lijst.
 
Reactiescore
556
Hmm, lijstjes..

Denk dat iedereen die het gehad heeft met W29 maar naar 1 ding uitkijkt, en dat is het einde. Back to life, back to basic.
De lijst is afhankelijk uit welk kamp je komt en wat je ervaring is geweest, goed dan wel slecht. Lijstjes zeggen me niets. Is een persoonlijke inbreng hoe je de lijst gaat invullen. En iedereen zal zijn eigen mening hebben over de lijst.

helemaal mee eens :)
 

DeletedUser13822

Guest
Eens BD, maar daarom is het ook eens leuk te kijken wie welke impact waar heeft gehad. Iedereen weet dat een lijst puur subjectief is en zwaar beinvloed door eigen ervaring en ligging.
 

DeletedUser

Guest
In tegenstelling tot het volledige lijstje te nomineren en op te noemen, wil ik gewoon het top team van deze wereld vermelden: D-cup, bestaande uit MT en Para ! spelers. Helaas spelen er velen niet meer mee. Geen enkele groep heeft zoveel bereikt.

Wegens:
-sfeer
-samenwerking
-invloed op de hele wereld
-massaal aantal vv's gedraaid
-prestaties op het slagveld: meerdere continenten winst geboekt

Ik onthoud niet graag de laatste maanden van W29, maar wel de periode dat D-cup I. en Salut naar huis speelde.
Gentlemen, it has been a privilege playing with you.
 
Bovenaan