Kaarten Wereld8 Topstammen

DeletedUser19099

Guest
Achja, lastig een waardeoordeel te geven over 2 stammen met totaal verschillende manieren van spelen. Fog bestaat nog, groeit nog en valt niet uit elkaar zoals veel stammen. In principe best grappige tactiek, die halve stam is moraalbreker voor Djock en gezien de statistieken en rang werkt dat ook nog goed.
Gummi doet het ietswat anders, edelen iets harder buiten de eigen stamdorpen om. :D

Denk dat je er een halve stam naast zit ;)

Djock internt of edelt toch echt alles alleen en geen enkele andere speler claired dorpen voor hem als moraalbreker.

Maargoed dat terzijde,

Gummi verliest inderdaad minder dorpen extern.

Waarom verliezen wij er zoveel? mede door dehardekern die gestopt is en Gem de dorpen jat ( deze komen toch wel terug)

Dat is natuurlijk geen excuus, daarnaast wil ik ook even zeggen dat de prestatie van gummi natuurlijk veel beter is aangezien die in het centrum liggen van de wereld.
 

DeletedUser3435

Guest
1. Jij bent gestopt, zonder de OS van het almachtige TC haal je niets.
2. Gummi had geen nood aan TC, ook toen waren deze stats in ons voordeel. Ik maak ze al iets langer en daaruit blijkt dat wij al zeer lang 1 of 2 staan.

Ik ben tijdelijk gestopt :) ik heb een leven DC sorry hoor....
 

DeletedUser

Guest
Dat je RL voor gaat is 1 ding. Maar dat je door een spelletje geen leven meer zou hebben .. Je kan het ook overdrijven bedoel ik :)
 

DeletedUser14201

Guest
Hey Krepox die kunnen we in het rijtje zetten van gefaalde stammen als stamleider :D
 

DeletedUser16768

Guest
We zullen zien wat er allemaal gebeurt bij NAN.
Het is wel duidelijk dat er maar enkele stabiele stammen zijn, daar hoorde TC niet bij en de nieuwe stam van Krepox ook blijkbaar niet.
Wie daar wel bij horen, Gummi en FOG. Fog internt veel maar is wel een stabiele stam.
 

DeletedUser16381

Guest
We zullen zien wat er allemaal gebeurt bij NAN.
Het is wel duidelijk dat er maar enkele stabiele stammen zijn, daar hoorde TC niet bij en de nieuwe stam van Krepox ook blijkbaar niet.
Wie daar wel bij horen, Gummi en FOG. Fog internt veel maar is wel een stabiele stam.

je vergeet chiq. neem ik aan;)
 

DeletedUser3435

Guest
Hey Krepox die kunnen we in het rijtje zetten van gefaalde stammen als stamleider :D

Dankzij jouw toevoeging weer,word alles opgehelderd.
Denk je dat ik de enigste leider was in N|a|N?
En NaN is stabieler dan FOG of wie dan ook.Gummi niet,dat geef ik ook toe,maar Necare aut Necari is gewoonweg nieuw.

Het is de harde kern van TC buiten Ferdy81,Doa dud of anti(wrschlk aant slijmen bij gummi),Princeps.
 

DeletedUser14201

Guest
Hey Krepox die kunnen we in het rijtje zetten van gefaalde stammen als stamleider :D

Wat ik zeg is inderdaad verhelderend. Jij stopt, dus je stapt uit de leiding. Als stamleiding heb je gefaald, aangezien je die straks niet meer bent ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Wat ik zeg is inderdaad verhelderend. Jij stopt, dus je stapt uit de leiding. Als stamleiding heb je gefaald, aangezien je die straks niet meer bent ;)
Naja dankzij jou stop ik nu niet seg :rolleyes: Ik stop tijdelijk nog eens.Mijn prive heeft ook een interessante wending genomen waardoor ik niet meer zoveel online kan zijn.Maar binnen een paar weekjes of een maand,ben ik weer full-time.
 

DeletedUser

Guest
Naja dankzij jou stop ik nu niet seg :rolleyes: Ik stop tijdelijk nog eens.Mijn prive heeft ook een interessante wending genomen waardoor ik niet meer zoveel online kan zijn.Maar binnen een paar weekjes of een maand,ben ik weer full-time.

Heel logisch ook. Je stopt wegens privé omstandigheden (logisch :)) maar neemt er wel een wereld bij, maar soit.. ik zal mn mond houden en er verder niks aan vuil maken.
 

DeletedUser3435

Guest
W8 ook niet. Als je de nodige tooltjes hebt hoef je alleen maar aan te vallen :)

Grr ik laat me steeds verleiden :p

Ik heb ook de nodige tooltjes,en daar heb ik het niet over...Het is dat ik dag en nacht actief heb moeten zijn(in het mogelijke) voor die bananen die langst alle kanten zitten.Dat was ik beu ;) maar bon dit is toch verleden tijd,nu is w7 mijn hoofdwereld.
 

DeletedUser

Guest
Iemand nog een idee voor een apart soort kaartje? :)

Off topic:
Misschien word het ook eens tijd om een topic aan te maken die over "relatie" problemen op W8 gaat. Aangezien toch de helft van de topics daar over gaan. :p
 
Bovenaan