=PM= Vs. Radium

DeletedUser

Guest
Dat je hier dan nog rondzwermt wijst er op dat we maar eens moeten doorbashen.
 

DeletedUser68420

Guest
De gehele tijd zeuren over terroristman, jullie weten er duidelijk niks van af. :')
 

DeletedUser64946

Guest
Zolang de spelers er niet meteen mee ophouden, zoals terroristman.



Terroristman is al maanden inactief. Af en toe online voor een paar bb dorpjes.
Dus ons bespaar de arrogantie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68420

Guest
Kijk, iemand die er dus duidelijk goed onderzoek naar heeft gedaan! (Of stiekem bij terroristman in de stam zat, maakt geen verschil :p)
Bedankt voor deze verrijkende woorden! :D
 

DeletedUser

Guest
Terroristman is al maanden inactief. Af en toe online voor een paar bb dorpjes.
Dus ons bespaar de arrogantie.

Toch de afgelopen maand 75 dorpen gepakt maar goed gezien het allemaal pure clusterfucks waren ben ik blij dat hij weg is.


De gehele tijd zeuren over terroristman, jullie weten er duidelijk niks van af. :')

Onnozele post, zolang er niks gezegd word kunnen wij er niks vanaf weten he :eek:
 

DeletedUser

Guest
2s7cc9y.jpg


Om hier toch weer wat leven in te blazen, al geven de stats een zwaar vertekend beeld door het account terroristman. Maar dat kan na morgenochtend allemaal veranderen, er loopt namelijk weer een massa vanuit Radium! Toch een kleine 2000 incs gok ik, verspreid over 2-3 accounts.
 

DeletedUser71152

Guest
Ah je bent de gene die mij eerst weg gespeeld heb :(
Op een account waar ik geen kans gemaakt had nu wel :bijl:
 

DeletedUser25273

Guest
=PM= inderdaad en zou de stats ook posten als ze nadelig voor ons zouden zijn hoor demo, wat leven in de brouwerij brengen naast het |D|/.PI gebash is wel leuk.

Op Absurd. trouwens

Je legt teveel in mijn woorden. Enige waar ik op doelde is dat iedereen weet dat =PM= voor staat nog vanwege terroristman en dat uit deze stats bleek dat jij aan die kant meevecht. Het was dus geen oordeel.
 

DeletedUser20781

Guest
Je legt teveel in mijn woorden. Enige waar ik op doelde is dat iedereen weet dat =PM= voor staat nog vanwege terroristman en dat uit deze stats bleek dat jij aan die kant meevecht. Het was dus geen oordeel.

Moet je wel zeggen dat Radium het zelf heeft veroorzaakt de aanvallen op terroristman, als hun niet in het cluster waren gaan edelen hadden we nooit geweten dat het een inactief account is, en hadden we het waarschijnlijk ook niet eens aangevallen..

En ondanks dat de stats voor ons beter staan nu door terroristman valt het nog te verwijten aan de vv'ers. :)
Je kan toch net zo goed deffen op een ander account als op je eigen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Moet je wel zeggen dat Radium het zelf heeft veroorzaakt de aanvallen op terroristman, als hun niet in het cluster waren gaan edelen hadden we nooit geweten dat het een inactief account is, en hadden we het waarschijnlijk ook niet eens aangevallen..

En ondanks dat de stats voor ons beter staan nu door terroristman valt het nog te verwijten aan de vv'ers. :)
Je kan toch net zo goed deffen op een ander account als op je eigen?

Mwah, dat valt te zien, ik denk dat de het wel een rol speelt. Als ik een dorp verlies op een ander account vind ik t wel erger, maar eigenlijk kan t me niet zo veel schelen:p. Zolang het account niet ten onder gaat en ik geen 100 dorpen verlies :D
 

DeletedUser47506

Guest
Zdwd de hoogste verdediger gegeven tot nu toe op w36.
 
Bovenaan