Mental vs Heinz.

Reactiescore
579
Leuke stats, maar Traidor je hebt zelf toch ook al moeten weten dat Heinz noob is
Ik denk dat er net zoals in elke stam, een deel beginner is, een deel ervaren en de rest ertussen in. Niet iedereen is een noob. Echter is het de taak van een leider, om er een goed geoliede machine van te maken, een team. Ze te motiveren etc. En volgens mij is daar is mis gegaan... en toen kwam Cleonito en werd het nog veel erger :)
 

DeletedUser57831

Guest
De reden waarom ik gestopt ben is heel die historie...

Een paar constructieve spelers in Heinz. Een paar zeer goede spelers, maar iemand heeft de boel verziekt...
Ik was het beu...

Ik vind het zeer vreemd dat Lucifertje als mol zou aangewezen worden... Heb NOOIT zoiets in hem gezien... Integendeel...
Dat hij nu naar Mental overstapt na al deze zever, kan ik zelfs op zekere hoogte begrijpen, maar keur ik niet goed.
 

DeletedUser65910

Guest
Ik reageerbijna nooit op AFmaar wordt nu es tijd.
ik mark (Team Payback w28).
(Team Lucifer) w37. De dader volgens cleo dus.

ik weet niet of je wel es Theo Maassen hebt gezien zou je weten wat hij zou zeggen.
weg!!!! Heb je niets aan jammer.

een compilage van alles wat zich afspeeld.
pakweg 3 dagen geleden werd ik vals beschuldigd door cleonito dat ik spions was, mijn rechten werden afgenomen.
ik ben de stam uitgestapt en daarna kwam het.
sorry ik had je nooit vals moeten beschuldigen, je kan terug komen, leider worden alles wat je wilt.
ik wordt bij Mental vriendelijk en super ontvangen en de eerste pm was. Zie je wel dat je het toch was??
Je draait om als een blad aan een boom.
weg!!! Heb ooit een vriendin gedumpt omdat ze me niet vertrouwde, denk je dan dat ik terug kom?? Tuurlijk niet.
ik heb mijn hele leven moeten vechten, knokken en dat is wie ik ben. Als vertrouwen op is heb je de verkeerde tegenover je.
als ik klaar ben ben ik klaar.
Mij beschuldig je niet vals. Never nooit.

Ik ben helemaal klaar met dit gedoe, gaat helemaal nergens over.
Als je mark zegt dan zeg je eerlijk en oprecht!! Ik naai niemand, en gelukkig zit ik nu in een stam waar ze me vertrouwen.

dit moet nu es helemaal klaar zijn, ik zou zeggen ga de politiek in. Kan je wijzen en draaien! Verwijten gooien en vervolgens anderen de schuld geven.
respect telt in het leven altijd, voor.mensen en ook in spelletjes.
Dat kan een grote les zijn! Gooi je frustratie nooit op anderen. Heb ik in mijn leven nog nooit gedaan! Ik vecht zelf.
 

DeletedUser81928

Guest
Ik reageerbijna nooit op AFmaar wordt nu es tijd.
ik mark (Team Payback w28).
(Team Lucifer) w37. De dader volgens cleo dus.

ik weet niet of je wel es Theo Maassen hebt gezien zou je weten wat hij zou zeggen.
weg!!!! Heb je niets aan jammer.

een compilage van alles wat zich afspeeld.
pakweg 3 dagen geleden werd ik vals beschuldigd door cleonito dat ik spions was, mijn rechten werden afgenomen.
ik ben de stam uitgestapt en daarna kwam het.
sorry ik had je nooit vals moeten beschuldigen, je kan terug komen, leider worden alles wat je wilt.
ik wordt bij Mental vriendelijk en super ontvangen en de eerste pm was. Zie je wel dat je het toch was??
Je draait om als een blad aan een boom.
weg!!! Heb ooit een vriendin gedumpt omdat ze me niet vertrouwde, denk je dan dat ik terug kom?? Tuurlijk niet.
ik heb mijn hele leven moeten vechten, knokken en dat is wie ik ben. Als vertrouwen op is heb je de verkeerde tegenover je.
als ik klaar ben ben ik klaar.
Mij beschuldig je niet vals. Never nooit.

Ik ben helemaal klaar met dit gedoe, gaat helemaal nergens over.
Als je mark zegt dan zeg je eerlijk en oprecht!! Ik naai niemand, en gelukkig zit ik nu in een stam waar ze me vertrouwen.

dit moet nu es helemaal klaar zijn, ik zou zeggen ga de politiek in. Kan je wijzen en draaien! Verwijten gooien en vervolgens anderen de schuld geven.
respect telt in het leven altijd, voor.mensen en ook in spelletjes.
Dat kan een grote les zijn! Gooi je frustratie nooit op anderen. Heb ik in mijn leven nog nooit gedaan! Ik vecht zelf.
oh plz nee niet de politiek in :S
 

DeletedUser57831

Guest
Cleonito zit nu in Cyan...

Hier gaat Cyan toch spijt van krijgen volgens mij...
Om de een of andere reden zie ik hier een gigantisch voordeel voor Nilva uitkomen ^^
 
Bovenaan