Clustercontest Wereld 36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73000

Guest
wat een debiel initiatief is dit ook ... hoelang zijn we hier nu al over bezig?

Alright. Door de huidige situatie van Dao Mechong die het wat te drukjes heeft neem ik de running van deze clustercontest over.

Om te beginnen zetten we al direct een deadline op.
Jullie kunnen nog inzenden tot woesndag 2 juli. Dan zal de jury zich beraden over de verschillende clusters en zal een uitslag volgen.

Moge de beste winnen!

Zoals aangegeven zal morgen de deadline zijn en gaat de jury in beraad wie er gewonnen heeft etc. We moeten iedereen natuurlijk wel de tijd gunnen hun cluster in te zenden :D
 
Reactiescore
2.303
Oke sorry voor het opjagen :p
 

DeletedUser73000

Guest
Haha je jaag ons niet op hoor zeg het alleen even als opheldering voor iedereen :)
 

DeletedUser

Guest
jaagT

En plaats her en der eens een komma, dat doet sommige zinnen goed.
 

DeletedUser73000

Guest
Goed bij deze wil ik even doorgeven dat er geen inzendingen meer geaccepteerd worden. De jury zal de komende dagen in beraad gaan wie er gewonnen heeft. Dank voor alle inzendingen we laten het z.s.m. weten :)
 

DeletedUser

Guest
is onze inzending er nou ook? weet niet of mn co's mee hebben gedaan.
 

DeletedUser73000

Guest
is onze inzending er nou ook? weet niet of mn co's mee hebben gedaan.

Ja jullie inzending zit er ook bij. Jullie hadden er 3 ingestuurd 1 van eerst, met erbij wat het straks zou zijn. En daarna hebben jullie er 1 ingestuurd van nu, en alleen die van nu nemen we mee in beraad :)
 
Reactiescore
746
Right. Aangezien ik geen reactie krijg van de juryleden (shame on them) gaat dit niet door. Mijn excuses hiervoor, en hopelijk gaat het in de toekomst beter.
 
Reactiescore
1.139
We kunnen er ook gewoon een beoordeel het cluster topic van maken
net zoiets als golden awards maar dat je dan voor alle 4 de punten je top 3 samenstelt

Vorm
1.
2.
3.

Front/Save verhouding
1.
2.
3.

Compactheid
1.
2.
3.


Farm mogelijkheden
1.
2.
3.

Voorbeeldje

Vorm
1. Borno perfect bijna rond
2. CoC net de aarde inclusief maan :D
3. De penno Breed groot cluster niet perfect rond maar toch zonder rare uitsteeksels of jumps :)

Front/Save verhouding
1. Sjg heeft erg mooi stukje front niet te klein maar ook zeker niet te groot en heeft breede opbouw daar achter.
2. Bravehart ligt er mooi snijdt zijn stam zelfs net door midden :D verder ook mooi stukje front :)
3. Lucntime aangezien ze een nap met n-s hebben houdt ie een mooi stukje front met |D| over en een lekkere save daar achter

Compactheid
1. Draak perfect aan elkaar gesloten cluster zonder fucks
2. Boka iets dunner op bepaalde plekken maar verder erg dicht op elkaar ge-edelt en zelfs geen bb's meer er in
3. Snakeman erg dicht cluster zonder fucks bijna geen bb's ook


Farm mogelijkheden
1. Katze Erg veel bb's mooi in de rim en bestrijkt een enorm gebied
2. Bth bestrijkt ook een mooi gebied en reddelijk veel bb's ook al zijn ze die sinds kort aan het opruimen :(
3. Asteria* 2 clusters en goed veel bb's ook redelijk veel in de rim mooi farm gebied dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan