Begin van een nieuw tijdperk

Reactiescore
768
Het is gewoon een feit dat je een grote mond hebt :D En wat te arrogant bent, dus wat dat betreft pas je precies in het resist plaatje :D En volgens mij had je de vorige massa op jou ook best lang een vv'er op je acc zitten :D

En jah ik maak wel is conclusie's die nergens op trekken :D Maar dat doe ik al veel langer :p Heb daar het monopoly op :D Mag alleen ik doen :p Btw jij plaatst ook wel vaker conclusies die nergens op trekken :D

O god. Mister groene smiley begint weer :D
 

DeletedUser62436

Guest
Het is gewoon een feit dat je een grote mond hebt :D En wat te arrogant bent, dus wat dat betreft pas je precies in het resist plaatje :D En volgens mij had je de vorige massa op jou ook best lang een vv'er op je acc zitten :D

En jah ik maak wel is conclusie's die nergens op trekken :D Maar dat doe ik al veel langer :p Heb daar het monopoly op :D Mag alleen ik doen :p Btw jij plaatst ook wel vaker conclusies die nergens op trekken :D

last van een smiley syndrome ?
 

DeletedUser62436

Guest
Hij was ook wel vrij komisch, tot hij zich als baby begon te gedragen en een grote bijdrage leverde aan de val van plague....
 

DeletedUser64036

Guest
Max jij leeft ook nog :) :) :)


Peeta, hou je mond nu maar, of ga je het zelf oplossen ipv weg te lopen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72568

Guest
Weer een speler uit resist. Het Fruittijdperk is te overweldigend voor de meesten.
Slechts een enkeling kan de strijd aan. Nu is de vraag, wie is die enkeling? Welke resist speler(lees: interner) kan opstaan tegen het machtige Fruit? See it in the next episode of Fruit vs Resist.
 

DeletedUser64036

Guest
Ik heb ruim op voorhand aan gegeven dat ik er voor een maand uitging jongen :p En relax is hoe dan ook nooit in de problemen gekomen toen ik afwezig ben... Dus ik heb niets fout gedaan jongen, jij wel, grote mond en dan gaan lopen...
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb ruim op voorhand aan gegeven dat ik er voor een maand uitging jongen :p En relax is hoe dan ook nooit in de problemen gekomen toen ik afwezig ben... Dus ik heb niets fout gedaan jongen, jij wel, grote mond en dan gaan lopen...

Nou kijk, jullie zijn/waren? met 4 op --relax-- met een gemakkelijk front, zeker aangezien je nog stamdef had. Ik vraag mij af of jij het 3 maanden vol zou hebben gehouden in je eentje op muay. En dan is het ook maar de vraag hoeveel vv's je hebt gedaan de afgelopen maanden. Zelfs clears sturen naar oriskany moest ik zelf doen met relax...
 

DeletedUser64036

Guest
Heb ik altijd al geweten jorny :p Maar heb hem maar laten doen.. En zie wat hij nu gaat doen? Gaat hij zelfs nog verwijten naar mij zitten gooien en de schuld op mij zitten schuiven...
 

DeletedUser69459

Guest
Doe ik dat? Neen. Ik zeg alleen dat jij wel de laatste bent die commentaar op mij mag leveren. Waarom hoor ik van Jozien dat 1account weer de vv's bij elkaar aan het verzamelen is, en dat is niet het account --relax--. Ik weet ook wel dat ik bijlange na niet deed wat ik in w22 wel deed, maar ik deed nog steeds relatief veel vv's. Ik had ook examens, aan wie moest ik vv. geven? De aanvallen tijdens de examens heb ik zelf moeten deffen.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik altijd al geweten jorny :p Maar heb hem maar laten doen.. En zie wat hij nu gaat doen? Gaat hij zelfs nog verwijten naar mij zitten gooien en de schuld op mij zitten schuiven...

Resist is ook medeplichtig... Kijk maar naar de stammenoorlog, dan kan je zeggen dat je eigenstraatje schoon is qua verliezen maar resist niet...
 
Bovenaan