Kaarten Wereld8 Topstammen

DeletedUser22017

Guest
ik bedoelde weldegelijk Gem- ( lichtblauw ) en FOG (wit), en, ik heb hetzelfde probleem met Paint :p daar moet je echt niet op vertrouwen om kwaliteit af te leveren :(
 

DeletedUser

Guest
je bedoelt FOG en gummi waarschijnlijk.
'k heb geen Fireworks of Photoshop op deze computer staan, dus moet ik het maar met Paint doen :)eek:) en dat heeft de irritante neiging om de kwaliteit van de kleuren te verzwakken
hierdoor gaan geel en wit (die eerst wel duidelijk te onderscheiden waren) en licht paars en rood op elkaar gaan lijken.

Ik vond het nog net aanvaardbaar om te posten :p
maar de volgende keer doe ik wel beter ;)

Moet je niet opslaan als jpg, maar als gif of png. Dan blijft de kwaliteit hetzelfde. ;)
 

DeletedUser

Guest
Moet je niet opslaan als jpg, maar als gif of png. Dan blijft de kwaliteit hetzelfde. ;)

thx ;)

@Hell-Fish (zalige muziek trouwens :p):
mja, ik zie nu niet onmiddellijk het probleem bij FOG en GeM-
ik kan toch makkelijk dat turkoois van Gem- onderscheiden van het witte van FOG
 

DeletedUser

Guest
Ik heb eens een kaart gemaakt van de top 20 stammen
heel wat moeten foefelen met de kleuren, maar ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn.
clicky
 

DeletedUser

Guest
ik was het beu om altijd maar kaartjes te zien (of te maken) van de top 10 stammen :p
't was eens iets anders nu.

wat ik vooral vreemd vind:
~CK~ is een top 20 stam, maar is zowat verspreid over de hele wereld.... hoe kunnen die mannen nu georganiseerd zijn? En hoe komt het dat ze nog altijd in de top 20 staan??? :eek:
 

DeletedUser

Guest
je had hem beter morgen of overmogen kunnen maken was er namelijk een nieuwe top 20 stam genaamd dicon;) (divine conquest)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kan hier weer even nieuw kaartje gemaakt worden van top 20 stammen want dicon staat er nu namelijk in:D
 

DeletedUser

Guest
we willen in ieder geval deze plaats behouden. wij zijn een fusie tussen divine en cop. 2 stammen uit de top 40 die naast elkaar lagen
 

DeletedUser

Guest
tevens zijn GeM- en TC uit de top 10 geknikkerd en zijn er nieuwe stammen in de top 10 terecht gekomen ^^
 

DeletedUser

Guest
Zozo, DiCon komt er idd bij.

Doelstelling of een topstam, dat moeten we nog bezien.. voorlopig gaan we eens kijken wat we hier kunnen bereiken en de formatie staat nog niet helemaal vast, rest dus te bezien wat we nog meer kunnen verbeteren.

Wat me wel opvalt is dat de spong in punten, hoe relatief klein ook, een enorme stijging geeft op de ranglijst, de top is dus erg gecentreerd.

Heb ik eens een uitdaging in het vooruitzicht :)

gr Redbull80
 

DeletedUser

Guest
vanaf plaats 7 word dat inderdaad zo, maar gummi staat nog ruim bovenaan hoor:p
 
Bovenaan