Begin van een nieuw tijdperk

Deleted User - 24028

Guest
Wat een mooie contradictie. Hoe kunnen mensen die niet meer spelen nu nog zijn stammies zijn?

Moet ik de zin even in deeltjes opdelen voor je ?

Dat terwijl jou

stammies die niet meer spelen

de boel hier onderspammen

gelijk zot -_-

"stammies die niet spelen" wordt als een geheel gezien, dat jij met je muggengezift en resisterig propagandagedrag daar waar over begint toont alleen maar aan dat je vind dat ik groot gelijk heb ;)
 

DeletedUser55442

Guest
waar ben ik onfatsoenlijk :eek:

ik geef alleen mijn mening , dat mag toch.
als er hier 1 van ons 2 onfatsoenlijk is dan weet jij wie dat is :rolleyes:

hoe jij met mede stamgenoten omgaat zegt toch genoeg.

dus mijn mening is en blijft dat ik jou een vies mannetje vindt :cool:

iemand een vies mannetje noemen vind ik bijzonder onfatsoenlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63264

Guest
@chip, enige vorm van fatsoen is jou nooit bijgebracht zeker? Hou het een beetje fatsoenlijk.

@Ejo, Jumper2002 is gestopt omdat hij geen zin meer had om tijd aan TW te besteden. TW is een dwingend, verslavend spel wat bergen tijd kost. Ik kan hem geen ongelijk geven.

Hij maakte zich zelf druk met zoveel aanvallen sturen :p Maja na 2 maanden nog geen resultaat te hebben en ik opeens een grote winst op edje gekregen te hebben, zou ik ook gaan stoppen hoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Moet ik de zin even in deeltjes opdelen voor je ?

Dat terwijl jou

stammies die niet meer spelen

de boel hier onderspammen

gelijk zot -_-

"stammies die niet spelen" wordt als een geheel gezien, dat jij met je muggengezift en resisterig propagandagedrag daar waar over begint toont alleen maar aan dat je vind dat ik groot gelijk heb ;)

Ik toon alleen aan dat dit een contradictie is.
Stammies = spelers die in dezelfde stam spelen als jijzelf
Die niet meer spelen = tja, dat spreekt voor zich en dat spreekt de definitie van stammie tegen. Dat ik je op een vriendelijke manier bewust maak van je onoplettendheid, is blijkbaar ook een reden om zo aangebrand te reageren. En dat terwijl je zei dat je anders ging posten. Tjah...
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb nooot gezegd dat ik anders ging posten ;) Ik heb gezegd dat ik anders kan posten als ik dat wil.
Ik post ook anders, jij gaat muggenziften over zaken, iets wat zowel jij als je grote voorbeeld Harmen altijd doen wanneer ze er inhoudelijk (zoals jullie het altijd noemen) niet op kunnen reageren. Daarmee geef je eigenlijk gewoon toe dat de andere partij gelijk heeft.

Je leest verder niet eens mijn post, het betreft "stammies die niet meer spelen" in 1 geheel. Jij behoort tot de groep die ik met dat geheel beschrijf.
 

DeletedUser14626

Guest
Ik toon alleen aan dat dit een contradictie is.
Stammies = spelers die in dezelfde stam spelen als jijzelf
Die niet meer spelen = tja, dat spreekt voor zich en dat spreekt de definitie van stammie tegen. Dat ik je op een vriendelijke manier bewust maak van je onoplettendheid, is blijkbaar ook een reden om zo aangebrand te reageren. En dat terwijl je zei dat je anders ging posten. Tjah...

Beste frozenduck2,

Zou je me een cursus bijdehand doen kunnen geven. Zie dat je het aardig onder de knie hebt.

Met vriendelijke groet,
Piet

Pieter post je hebt je aandacht gehad zo kan je er weer even tegen aan denk ik wel

ga nu maar weer naar een ander forum kan je daar ook weer aandacht krijgen

Beste brengmijnflesseneruit,

Kun je mijn een cursus jaloers doen aanbieden? Zelden iemand gezien die daar zo goed in is als jij. Ik raad wel aan om een cursus 'eerlijk zullen we alles samen delen' te volgen. Aandacht is niet alleen van jou. Zou je mij trouwens nog wat feedback kunnen geven over het veranderen van andermans naam. Vond het erg ruig dat je van Piet, Pieter post maakte, dus heb het ook eens geprobeerd.

Met vriendelijke groet,
Piet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei: ik maak je slechts opmerkzaam op je onachtzaamheid. Da's niet muggeziften. Had dan gezegd ex-stammies ofzo. Voor de rest is het nogal onnozel om te zeggen dat dat bij elkaar hoort, omdat dat juist tegen elkaar ingaat. Dan maakt het helemaal niet uit of het bij elkaar staat of niet. Als ik zeg: ik heb een cadeau gekregen waarvoor ik moest betalen.

Dan boeit het toch niet of dat bij elkaar staat? Het klopt gewoon niet, het is een contradictie.

Ik heb inhoudelijk niets te zeggen, maar in al mijn wijsheid besloot ik toch om je te wijzen op je fout. Jammer dat je mijn wijze raad niet inziet en in je eigen foute redenering blijft geloven.

Beste frozenduck2,

Zou je me een cursus bijdehand doen kunnen geven. Zie dat je het aardig onder de knie hebt.

Met vriendelijke groet,
Piet

Gefeliciteerd met het wereldrecord "meeste domheid in 1 post". Dan heb je toch iets, op hoongelach na, aan je passage hier over gehouden.
 

Deleted User - 24028

Guest
" Mierenneuken, ook wel muggenziften, chicaneren, haarkloven, kommaneuken, of spijkers op laag water zoeken (Van Dale) is het vitten op kleine foutjes en het actief zoeken naar de geringste aanleiding om kritiek te uiten. "

Is dat niet exact wat jij doet dan ? :eek:

Feit is dat jij maar al te goed snapte wat ik bedoelde, en die opmerking alleen maakte omdat je er niks zinnigers over te zeggen hebt omdat je maar al te goed weet dat het ofwel zowel jij als die andere poster hier het moeten aftrappen of ze anders beiden welkom zijn. Welk van de 2 het wordt maakt me niet uit, maar ga geen andere mensen uitsluiten terwijl er anderen hetzelfde doen. (dit is dan tegen Peeta bedoelt)
 

DeletedUser14626

Guest
Beste frozenduck2,

Bedankt voor de felicitaties. Ik zou graag willen dat ik jou ook ergens mee kon feliciteren, maar helaas zou ik niet weten waarmee.

Met vriendelijke groet,
Piet
 

DeletedUser

Guest
Beste frozenduck2,

Bedankt voor de felicitaties. Ik zou graag willen dat ik jou ook ergens mee kon feliciteren, maar helaas zou ik niet weten waarmee.

Met vriendelijke groet,
Piet

Niets is beter dan de redenen waarmee jij gefeliciteerd kan worden.

" Mierenneuken, ook wel muggenziften, chicaneren, haarkloven, kommaneuken, of spijkers op laag water zoeken (Van Dale) is het vitten op kleine foutjes en het actief zoeken naar de geringste aanleiding om kritiek te uiten. "

Is dat niet exact wat jij doet dan ? :eek:

Feit is dat jij maar al te goed snapte wat ik bedoelde, en die opmerking alleen maakte omdat je er niks zinnigers over te zeggen hebt omdat je maar al te goed weet dat het ofwel zowel jij als die andere poster hier het moeten aftrappen of ze anders beiden welkom zijn. Welk van de 2 het wordt maakt me niet uit, maar ga geen andere mensen uitsluiten terwijl er anderen hetzelfde doen. (dit is dan tegen Peeta bedoelt)

Die fout viel me snel op. Het spijt me voor jou dat jij niet dat inzicht had. Voor de rest moet JIJ er geen groter probleem van maken dan het is.
 

DeletedUser14626

Guest
Beste frozenduck2,

Daar geef ik je geen gelijk in. Een wereldrecord behalen was een van mijn stoutste dromen.
Jij hebt me door dik en dun gesteund, door je felicitaties. Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Piet
 

DeletedUser

Guest
Iedereen zijn zin he. De 1 wil opvallen door z'n infame posts, de ander omdat hij een verderfelijk record wint. En de domsten der geest door allebei :D
 

DeletedUser69459

Guest
Welk van de 2 het wordt maakt me niet uit, maar ga geen andere mensen uitsluiten terwijl er anderen hetzelfde doen. (dit is dan tegen Peeta bedoelt)

Ga je nu beweren dat hij enige toevoegende waarde heeft met zijn pogingen tot 'gevatte' opmerking?
 
Reactiescore
219
Beste brengmijnflesseneruit,

Kun je mijn een cursus jaloers doen aanbieden? Zelden iemand gezien die daar zo goed in is als jij. Ik raad wel aan om een cursus 'eerlijk zullen we alles samen delen' te volgen. Aandacht is niet alleen van jou. Zou je mij trouwens nog wat feedback kunnen geven over het veranderen van andermans naam. Vond het erg ruig dat je van Piet, Pieter post maakte, dus heb het ook eens geprobeerd.

Met vriendelijke groet,
Piet

Beste piet paulusma,

Ik heb heel veel cursussen voor je in de aanbieding, als je mij het weer voor morgen vertelt :D

Zo is een van mijn cursussen fries praten, maar dat kan je natuurlijk al.

Oant moarn
 

DeletedUser14626

Guest
Iedereen zijn zin he. De 1 wil opvallen door z'n infame posts, de ander omdat hij een verderfelijk record wint. En de domsten der geest door allebei :D

Beste frozenduck2,

Ik vraag me af waarom jij wil opvallen door allebei? Is 1 weer niet genoeg. Ik zou je een cursus aan moeten bieden om genoegen te nemen met 1.

Met vriendelijke groet,
Piet
 
Bovenaan