Mental vs Heinz.

DeletedUser60039

Guest
Ik snap het niet meer allemaal, je zegt eerst dat je voor Cyan een solli zal doen, maar zie je zelf eens bezig.Moeten WIJ dan zo'n iemand tot te stam laten komen? Iemand die voor onrust binnen de stam zorgt.Ik heb geen problemen meer met je nu nog niet 'met dat kutverleden' toen dat je me nakte me acc hackte vervolgens alle troepen wegstuurde. Cyan weet van mij kant dat ik je totaal niet moet hebben gewoon als 'speler' van mijn kant, nak je ons 'cyan' of 'heinz' dan zal ik je met alle plezier de oorlog verklaren, plus zeg geen dingen dat je niet zult doen.
 
Reactiescore
579
ten eerste kom je niet met nieuwe forumgedeeltes meer. zegt al genoeg. ten tweede hoe weet jij dat lucifer het niet met mij eens is en een weerwoord geeft?? hij zget nooit contact met je te hebben gehad. dit zegt al genoeg denk ik / :D
Nee lummel, dat weet ik... omdat mijn informant dat heeft doorgespeeld... zucht, je blijft echt een hele kortzichtige speler en een vreselijk slechte leider.

Ik snap het niet meer allemaal, je zegt eerst dat je voor Cyan een solli zal doen, maar zie je zelf eens bezig.Moeten WIJ dan zo'n iemand tot te stam laten komen? Iemand die voor onrust binnen de stam zorgt.Ik heb geen problemen meer met je nu nog niet 'met dat kutverleden' toen dat je me nakte me acc hackte vervolgens alle troepen wegstuurde. Cyan weet van mij kant dat ik je totaal niet moet hebben gewoon als 'speler' van mijn kant, nak je ons 'cyan' of 'heinz' dan zal ik je met alle plezier de oorlog verklaren, plus zeg geen dingen dat je niet zult doen.
Kunnen we zo'n actie niet opzetten. Cyan en Mental vs Cleonito, zijn we van hem verlost en gaan we daarna weer onderling oorlog voeren.
 

DeletedUser25148

Guest
Quote Origineel geplaatst door cleonito Bekijk berichten
ten eerste kom je niet met nieuwe forumgedeeltes meer. zegt al genoeg. ten tweede hoe weet jij dat lucifer het niet met mij eens is en een weerwoord geeft?? hij zget nooit contact met je te hebben gehad. dit zegt al genoeg denk ik /
Nee lummel, dat weet ik... omdat mijn informant dat heeft doorgespeeld... zucht, je blijft echt een hele kortzichtige speler en een vreselijk slechte leider.


Ten eerste beledig je meer weer,. ten tweede dit is nooit naar buiten gekomen van lucifer. dit was in pm met hem. dus hier verpraat je je eigen weer eens. wij weten genoeg binnen heinz.





Kunnen we zo'n actie niet opzetten. Cyan en Mental vs Cleonito, zijn we van hem verlost en gaan we daarna weer onderling oorlog voeren.




beetje jammer als je vannacht tegen mij zegt 1vs1 te willen. die uitdaging neem ik graag van je aan. en nu zoiets willen. bang?
 

DeletedUser

Guest
Triador en bang? Dat lijkt me niet. Sterker nog ben ik er van overtuigd dat hij jou alle hoeken van het continent zou laten zien..
 

DeletedUser81928

Guest
Cleo, echt waar. Je kan je gewoon beter stil houden. Niet verkeerd bedoeld maar ik erger me gewoon dood aan je posts. Je p&p voor zover je het wilt noemen werkt bijna alleen maar tegen je. En op de vraag van triador, zat ik het gewoon al even te overwegen. Laat iemand anders het doen voor heinz. Golden haze, voeg mij eens toe op skype als ik je niet al heb. Ben benieuwd als stadsgenoot :p
 
Reactiescore
579
Ten eerste beledig je meer weer,. ten tweede dit is nooit naar buiten gekomen van lucifer. dit was in pm met hem. dus hier verpraat je je eigen weer eens. wij weten genoeg binnen heinz.

beetje jammer als je vannacht tegen mij zegt 1vs1 te willen. die uitdaging neem ik graag van je aan. en nu zoiets willen. bang?
Iedereen, maar dan ook iedereen, gaat je straks uitlachen... als ze weten hoe ik aan die informatie kom :) Ik heb echt nog nooit contact gehad met Lucifertje... dat durf ik te zweren.

Het gaat hier precies dezelfde kant op als op W36 met Pact. Daar was het zwaartje -eveneens een paranoïde leider- die elke keer de verkeerde aanwees en deze eruit zette en vervolgens daarmee de stam ten val bracht.

Je doet het zelf man. Hij is het echt niet... en jij brengt de stam ten val hierdoor...
 

DeletedUser81928

Guest
Ben benieuwd wie het dan was trioador. maar laten we doorgaan waar we het hier over moeten hebben en dat is de oorlog tussen heinz en mental. Heinz liep een beejte moeilijk te doen tegen ons maar is al weer klaar, dus nu cleo nog even lief doen tegen de rest en dan moeten we nu met 3 leden minder in cyan verder tegen mental ^^
 
Reactiescore
579
Ben benieuwd wie het dan was trioador. maar laten we doorgaan waar we het hier over moeten hebben en dat is de oorlog tussen heinz en mental. Heinz liep een beejte moeilijk te doen tegen ons maar is al weer klaar, dus nu cleo nog even lief doen tegen de rest en dan moeten we nu met 3 leden minder in cyan verder tegen mental ^^
In mijn ogen is het domste wat je kunt doen... Heinz. weer aan je borst drukken. Je zult ze dan wel ergens voor nodig hebben. Ik wens je daarbij ook veel succes.
 

DeletedUser71152

Guest
AF ga ik zeker mijden. heinz zal ik zeker niet verlaten en in de steek laten :) goeie kapitein verlaat het schip als laatste.

Dat jij jezelf een goede kapitein vind wauw je bent de gene die Heinz aan het kapot maken is en dan nagaan mijn co stond achter je toen je leider werd en dan doe je onze forum rechten afnemen, omdat mijn co je simpel weg een mafkees bent.

ten eerste kom je niet met nieuwe forumgedeeltes meer. zegt al genoeg. ten tweede hoe weet jij dat lucifer het niet met mij eens is en een weerwoord geeft?? hij zegt nooit contact met je te hebben gehad. dit zegt al genoeg denk ik / :D

Wij hebben ook nooit contact gehad met Traidor, maar ja dat kunnen we wel zeggen tegen je, maar het heeft geen zin, want je denkt dat je alles zo perfect weet. Ik ben benieuwd wat je volgende zet is.

Quote Origineel geplaatst door cleonito Bekijk berichten
ten eerste kom je niet met nieuwe forumgedeeltes meer. zegt al genoeg. ten tweede hoe weet jij dat lucifer het niet met mij eens is en een weerwoord geeft?? hij zget nooit contact met je te hebben gehad. dit zegt al genoeg denk ik /
Nee lummel, dat weet ik... omdat mijn informant dat heeft doorgespeeld... zucht, je blijft echt een hele kortzichtige speler en een vreselijk slechte leider.


Ten eerste beledig je meer weer,. ten tweede dit is nooit naar buiten gekomen van lucifer. dit was in pm met hem. dus hier verpraat je je eigen weer eens. wij weten genoeg binnen heinz.





Kunnen we zo'n actie niet opzetten. Cyan en Mental vs Cleonito, zijn we van hem verlost en gaan we daarna weer onderling oorlog voeren.




beetje jammer als je vannacht tegen mij zegt 1vs1 te willen. die uitdaging neem ik graag van je aan. en nu zoiets willen. bang?

Achgoss hij word alweer beledigd jou gedrag is een belediging voor iedereen hier. naar wie heb je dit gestuurd of mogen wij dat niet weten? Vast niet, omdat wij jou wat aangedaan hebben.

Ik vind je een schande voor tw Cleo en dat meen ik. Wat je ons gedaan heb is fout, maar daar kom je nog wel achter, want deze actie gaat de val van Heinz beteken en dat is geen grapje of een bedreiging ik beloof het je zelfs en wat ga je me nu doen net als de vorige keer waarschuwen? Daar ben je nu al te laat voor.
 

DeletedUser71152

Guest
Speciaal voor jou Cleo om het nog even wat leuker te maken:

@willemwever@ 23.06.14 13:44
Goedemiddag,

Wat is er toch allemaal aan de hand met Cleo en jullie als ik vragen mag?

Gerwin

Lucifertje 23.06.14 13:53
Cleo heeft onze forumrechten afgenomen, omdat mijn co hem tegen sprak met de volgende discussie:
cleonito 22.06.14 18:40
hoor van meeerdere kanten dat je info lekt???? hoe komen hun hier bij

Lucifertje 22.06.14 18:48
Waar heb jij het over?? Ben je gewoon maar willekeurig iemand aan het aanwijzen.
volgens mij ben ik een van de enigen die zelf anderen os stuurd. En zelf niets krijg als ik nodig heb!
zeg mijnmaar tegen wie? Waarover of wat jij vermoedt want vind dit eenbeetje wanhopig

cleonito 22.06.14 18:51
niks krijgt? heb jij 1 dorp opgegeven, weetnie gheeft je menig pm gestuurd. en wie heb jij os gestuurd vandaag. plus jou odd is weer eens niet gestegen.

Lucifertje 22.06.14 19:01
Uhm ik denk dat jij niet helemaal goed kijkt. Maarja, ga verder niet keer in op jouw onzin want heb langzaam het gevoel dat jij de stam bent aant verdelen. Had nooit op jou moeten stemmen! Maar helaas dan maar. Het is eigenlijk wel lachen dat jij deze zelfde beschuldigingen uit naar anderen. Verde naar dat dorp was os onderweg, en van weet nie krijg ik ook ondersteuning. Dus je weet nog niet waar je over praat denk ik zo.
ik denk zelfs dat jij een beetje goeie contacten hebt! Jij was degene die in de stam riep dat mijn aanvallen niet serieus waren.
en dit is ook mijn laatste bericht aan jou want ben jou een beetje zat op deze manier. Als jij denkt dat je zo met mensen omgaat moet je dat vooral doen

cleonito 22.06.14 19:14
wij weten voldoende

Lucifertje 22.06.14 19:16
Jep dat denk ik ook. Ga het maar zo spelen nu. Mij kapot maken voor jouw spelletjes. Zijn genoeg mensen in de stam die jou door hebben hoor. Dus wie is wij dan? Moet ik jou serieus nemen?

cleonito 22.06.14 19:22
je reactie's spreken boekdelen he

cleonito 22.06.14 19:23
we zullen zien of ik fout zit. voorlopig kan je niet op het forum. kijken of alle info nu ook uitlekt

Lucifertje 22.06.14 19:25
Haha zeker weten lekt ie uit want ik heb bewijs wie de mol is

cleonito 22.06.14 19:26
nou wie dan. want dat roep je al zo lang

Lucifertje 22.06.14 19:27
Haha sorry mensen die ik vertrouw zou ik het rustig vertellen. Ik heb nu echt bewijs. Je hoeft me niet te geloven want dat doe jij met niemand

cleonito 22.06.14 19:28
je komt niks. elke week zeg je hetzelfde. daarme bewijs je juist dat jij het bent. als je het weet zeg je het nu

Lucifertje 22.06.14 19:30
Nee ik zeg niets. Heb het 100% in handen op de app. Dus je kan zeggen wat je wilt. Ik ben het niet hoor maar denk lekker zo verder? Ga je iedereen blocken op forum die iets tegen jou zegt?

cleonito 22.06.14 19:31
je weet zelf ook dat ik niks tegen je had en heb. laatste weken was ik zelfs je maatje maar door 1 ding dat ik hoor schiet jij helemaal uit je bol. zegt genoeg. je verteld niks over jou zogenaamde mol. dat wijst genoeg uit

cleonito 22.06.14 19:34
jij weet ook wel dat ik gewoon wil dat degene uit de stam gaat en we verder kunnen,. zolang jij niks zegt blijf je verdachten ja. meerdere aantijgingen nu hoor.

Lucifertje 22.06.14 19:41
Dat klopt en ik zeg niets omdat ik dit vertel aan betrouwbare leiding. De naam gaat rond op andere werelden dus doe rustig alsof je iet geloofd dat ik het weet. De e hte leiding krijgt antw. Ik wil ook heel graag dat diegene uit de stam gaat. Maar mijn argumenten en bewijzen zijn zo goed datdat zeker zal gebeuren

cleonito 22.06.14 19:43
zeg het dan gewoon . ik ben de enige leiding die nog wat intereseert en dat weet je zelf ook.

cleonito 22.06.14 19:49
en je spreekt jezelf tegen. kan zo de pm's erbij pakken en forum gedeelte waar je bijna smeekt dat ik moet blijven regelen als ik aftreedde. en nu ik bij het vuur kom word je paranoia. als je niet verteld wie het is ben je het zelf. althans weet het wel zeker bijna

En dat terwijl wij helemaal geen info lekken altijd voor de stam klaar stonden en we achter hem stonden en dan flikt hij ons dit. tja dan heb je aan mij de verkeerde

Greetz,
David
Team doof het [player]Lucifertje[/player]


@willemwever@ 23.06.14 13:59
Tja, dat ik weet hebben wij niet eens een spion om eerlijk te zijn.
Op het forum gedraagd hij zich ook altijd vreemd vind ik, verdraaid alles maar wat hij kan verdraaien. Kijk van deze situatie niet raar van op om eerlijk te zijn.

Jij verliest dorpjes en dan ben je ook nog blijkbaar de spion?:p

Gerwin

Lucifertje 23.06.14 14:02
Ja precies wat Cleo doet slaat nergens en wij zijn helemaal klaar met

Greetz,
David
Team doof het [player]Lucifertje[/player]
 
Reactiescore
579
De actie - waarvan Heinz. geheel op de hoogte was- en zich dus had kunnen voorbereiden (SYG, uit Mental: biervertier en Siete die mochten edelen):

Zijde 1:
Stammen: SYG
Spelers: siete, biervertier
Zijde 2:
Stammen: Heinz.

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 2
Verschil: 31

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 294,606
Kant 2: 19,249
Verschil: 275,357

chart
 

DeletedUser35742

Guest
Dat is best in lijn met wat ie Nilva heeft geflikt. Overal rondbazuinen dat ik AF posts van hem heb aangegeven (is niet zo), en als je dat aan hem uit probeert te leggen op het gedeelde forum wat wij met Heinz hadden, delete ie alle inhoud van dat forum gewoon. Hij levert geen bewijs of wat dan ook, wijst gewoon met z'n vingertje en zegt 'jij hebt dat gedaan, dat is jouw schuld, jij bent verantwoordelijk' etc.
 

DeletedUser71152

Guest
Leuke stats, maar Traidor je hebt zelf toch ook al moeten weten dat Heinz noob is

Dat is best in lijn met wat ie Nilva heeft geflikt. Overal rondbazuinen dat ik AF posts van hem heb aangegeven (is niet zo), en als je dat aan hem uit probeert te leggen op het gedeelde forum wat wij met Heinz hadden, delete ie alle inhoud van dat forum gewoon. Hij levert geen bewijs of wat dan ook, wijst gewoon met z'n vingertje en zegt 'jij hebt dat gedaan, dat is jouw schuld, jij bent verantwoordelijk' etc.

Je hebt het tegen mij neem ik aan?
 

DeletedUser71152

Guest
Dan gok ik op het laatste, maar Cleo helpt Heinz naar de ondergang en ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor Heinz daadwerkelijk valt en ik zal het met veel plezier aanschouwen en er bijna een feestje om geven
 
Bovenaan