Mental vs Heinz.

Reactiescore
1.367
Show me some printscreens? :D
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser25148

Guest
Toen jij geen leider was, speelde niemand wat door... nu wel.

Dat die laatste massa wel succes had, lag aan het feit dat er 3 andere stammen mee deden en wij ons niet op jullie konden concentreren. Dus ik zou maar een toontje lager zingen.



wij weten hier beter dat er toen al werd doorgespeeld. zo denkt de gehele stam erover. ookal namen we 1 target. exact de fake dorpen waren leeg en de clears waren gestacked. terwijl elk dorp evenveel aanvallen kregen , dat is toch duidelijk dat de lijsten werden doorgemeld. maar ik stop met discuseren met jou. we hebben degene die het doorspeeld van forum verwijdert dus de tijd dat jij je info kreeg is voorbij

Wie wel? Niemand denk ik!

BTW:

Gecondoleerd Cyan... Cleonito in je inbox voor een sollicitatie... de proud leader of Heinz. dat moet toch wel een dieptepunt zijn :cool:



weet niet wat jij als sollicitatie ziet als ik alleen een opmerking maakte van ppfffff nog mensen nodig bij jullie. maar dit zegt genoeg je maakt hier mooi puntje :)
 
Reactiescore
579
Wij willen jou zeker niet hebben... en knap dat de informatie hier dan nog binnen stroomt... als jij degene die info doorgespeeld heeft, al hebt gevonden :)
 

DeletedUser25148

Guest
Heb de stamchat geleaved en Maks komt dan vervolgens op mij af. Ik doe mijn verhaal, hij ziet de fouten van de rest in, maar vraag mij af of hij besef heeft van zijn reactie op het AF.

Ronduit belachelijk.


mvg,
Kevin
cleonito vandaag om 15:59 uur
nou hier ook. zie nu dat er info van ons weg lekt naar mental. ben er nu ook klaar mee/. zoeken jullie nog gemotiveerde leden lol



weet niet wat jij hier dan als sollicitatie in ziet.

Wij willen jou zeker niet hebben... en knap dat de informatie hier dan nog binnen stroomt... als jij degene die info doorgespeeld heeft, al hebt gevonden :)


zeker niet van ons forum meer
 
Reactiescore
579
Update: belangrijkste zaken

- Er zijn heel wat interne problemen tussen cleonito en Lucifer
- cleonito is niet langer leider, Meistershizzle is nu alleen leider
- Meistershizzle heeft vv aangevraagd, hij is er niet vanavond
- Cleonito heeft gesolliciteerd bij Cyan

Dus snel je handtekening veranderen :p
 
Reactiescore
57
wij weten hier beter dat er toen al werd doorgespeeld. zo denkt de gehele stam erover. ookal namen we 1 target. exact de fake dorpen waren leeg en de clears waren gestacked. terwijl elk dorp evenveel aanvallen kregen , dat is toch duidelijk dat de lijsten werden doorgemeld. maar ik stop met discuseren met jou. we hebben degene die het doorspeeld van forum verwijdert dus de tijd dat jij je info kreeg is voorbij





weet niet wat jij als sollicitatie ziet als ik alleen een opmerking maakte van ppfffff nog mensen nodig bij jullie. maar dit zegt genoeg je maakt hier mooi puntje :)

Wil me verder niet met deze discussie bemoeien, maar één tip Cleonito. Stop met het AF en draag het grootste gedeelte van je leidingstaken over.

Een stamleider onderscheidt zich vooral door karakter en inzicht, beide bezit jij niet op het gebied van leidinggeven. Je bent wellicht een actieve speler, schik je dan vooral in die rol. Misschien kan je meer bijdragen aan Heinz door je tijd te besteden aan VV's draaien of af en toe (helpen) een aanval te organiseren.

Intern en extern ben je slecht bezig voor Heinz., stop daar mee. Waarom zeg ik dit? Omdat wanneer Heinz valt, waar de signalen op wijzen, de wereld een stukje saaier wordt.
 

DeletedUser25148

Guest
AF ga ik zeker mijden. heinz zal ik zeker niet verlaten en in de steek laten :) goeie kapitein verlaat het schip als laatste.
 
Reactiescore
579
En dat zegt een lichtmatroos, die nog niet eens zeebenen heeft... Je bent wss op voorhand al afgewezen :) en kunt niet anders dan doorgaan.
 

DeletedUser28257

Guest
Ik zou hier een popcorn opmerking kunnen geven...

Maar wat er op dit moment op de wereld gebeurd is ronduit be-la-che-lijk. Het niveau blijft maar dalen.
Beter herorganiseren jullie jezelf in Heinz of disbanden jullie en zorgen jullie dat jullie allemaal bij één van de topstammen terecht komen en worden de kaarten herverdeeld.

De strijd met Heinz was vanaf het begin af aan al zielig. En nu is het gewoon te dom voor woorden. Dat cleonito nog steeds niet is afgezet, gekickt, weggeëdelt, noem maar op... Ik begrijp het niet.
 

DeletedUser25148

Guest
Update: belangrijkste zaken

- Er zijn heel wat interne problemen tussen cleonito en Lucifer
- cleonito is niet langer leider, Meistershizzle is nu alleen leider
- Meistershizzle heeft vv aangevraagd, hij is er niet vanavond
- Cleonito heeft gesolliciteerd bij Cyan

Dus snel je handtekening veranderen :p


regaeer als laatste hier nog even op.


1: raar he je lek
2: oud forum gedeelte wat inmiddels weg is dus ik zat goed met mijn lek
3: ook oud.
4: was geen sollicitatie maar meer sarcastische opmerking.
5: hoef ik niet te veranderen. ben nog steeds trotse leider hoor,
 

DeletedUser72524

Guest
AF ga ik zeker mijden. heinz zal ik zeker niet verlaten en in de steek laten :) goeie kapitein verlaat het schip als laatste.

Cleonito, ik zal je wel gaan missen :(. Lach me altijd dood om je misplaatste opmerkingen.
 
Reactiescore
579
regaeer als laatste hier nog even op.


1: raar he je lek
2: oud forum gedeelte wat inmiddels weg is dus ik zat goed met mijn lek
3: ook oud.
4: was geen sollicitatie maar meer sarcastische opmerking.
5: hoef ik niet te veranderen. ben nog steeds trotse leider hoor,
Nee, niet het lek... je gaat er nog wel spijt van krijgen... om de verkeerde aan te pakken.

Ik beloof een ieder hier t.z.t. (na de val van Heinz.) uit de doeken te doen... hoe we aan deze informatie komen. Zal je verrassen, zoveel is zeker. Je ondergraaft je eigen stam, door de verkeerde uit te kiezen. Iemand is het niet met jou eens, geeft je weerwoord en dan is dat degene die info doorgeeft??? Je bent echt niet goed bij je hoofd.
 

DeletedUser25148

Guest
Nee, niet het lek... je gaat er nog wel spijt van krijgen... om de verkeerde aan te pakken.

Ik beloof een ieder hier t.z.t. (na de val van Heinz.) uit de doeken te doen... hoe we aan deze informatie komen. Zal je verrassen, zoveel is zeker. Je ondergraaft je eigen stam, door de verkeerde uit te kiezen. Iemand is het niet met jou eens, geeft je weerwoord en dan is dat degene die info doorgeeft??? Je bent echt niet goed bij je hoofd.



ten eerste kom je niet met nieuwe forumgedeeltes meer. zegt al genoeg. ten tweede hoe weet jij dat lucifer het niet met mij eens is en een weerwoord geeft?? hij zget nooit contact met je te hebben gehad. dit zegt al genoeg denk ik / :D
 
Bovenaan