De laatste 100 spelers van w12

DeletedUser37502

Guest
Ik had het niet over Magnar of skills of de huidige spelers op w12 of een comibnatie daarvan. Laat ik dat even rechtzetten. Ik speel inderdaad al een tijdje hier niet meer, dus kan daar geen beweringen over doen.
En dat doe ik ook niet.

Ik had het over duo leugen en bedrog, daarmee bedoelde hij & ik Famdecibel en Duckje. Die verzonnen die belachelijke regel om permanente vv's op barbaar te gooien - > gevolg massa's barbs.
Omdat iedereen barbs loopt te edelen (werd een aantal keer genoemd door andere hier) is waarschijnlijk het niveau zo gedaald.

Waar het vroeger veel hoger was, of in ieder geval veel interessanter.



Famdecibel en Duckje


Dan heb ik je volkomen verkeerd begrepen mijn excuus dan bij deze. Wat dat andere betreft hou ik me ver vandaan en kan ik ook niks over melden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37502

Guest
Je kan dan wel zo trots zijn op jullie stats tegen PHX, maar jullie delven wel het onderspit tegen Mercy :eek::rolleyes:


De zweetdruppels druipen al door mijn bilnaad.

Jij bent neem ik aan de oude ruimteduim, die via RH naar Ice is gegaan en nu in phx een account heeft ; zeg ik dat goed :confused:
 
Reactiescore
1.089
Dan heb ik je volkomen verkeerd begrepen mijn excuus dan bij deze. Wat dat andere betreft hou ik me ver vandaan en kan ik ook niks over melden.

Geeft niks hoor, kan de beste overkomen toch :D

De zweetdruppels druipen al door mijn bilnaad.

Jij bent neem ik aan de oude ruimteduim, die via RH naar Ice is gegaan en nu in phx een account heeft ; zeg ik dat goed :confused:

Haha :p
 

DeletedUser60435

Guest
Anders mag je wel paar edels van me lenen :p heb er nog 900 tal:p

Trouwens het is door ~R~H~ dat er geen meer is, wij waren altijd de nee stemmers tegen edelhalvering...

Niet iedereen bij RH hoor want ik was de enige die voor gestemd heeft EN dankzij die ene stem is het erdoor gekomen dusja... het is zoals je het bekijkt haha :D

De zweetdruppels druipen al door mijn bilnaad.

Jij bent neem ik aan de oude ruimteduim, die via RH naar Ice is gegaan en nu in phx een account heeft ; zeg ik dat goed :confused:

Is idd de oude ruimteduim... Verrader eerste klas net als Renee'tje (ex thebos) die nu op Familieland zit te prutsen... De oude garde bij PHX was tenminste nog iets maar tegenwoordig...
 
Reactiescore
0
En daar is het volgende barbarenveld op onze wereld verschenen: Tenjenho van ToF is op grijs gegaan, en laat welgeteld 818 dorpen (tijdelijk?) door de barbaren besturen! :)

Nog slechts 77 spelers over..... :D
 

DeletedUser

Guest
Vind wel leuk dat mensen als Jeffrey, Sacradote, Chief Matsu, Azerty en TerrorBeast gewoon nog leven. Ze zijn zo inactief als wat en zijn nou niet bepaald heel groot.
 

DeletedUser26555

Guest
Vind wel leuk dat mensen als Jeffrey, Sacradote, Chief Matsu, Azerty en TerrorBeast gewoon nog leven. Ze zijn zo inactief als wat en zijn nou niet bepaald heel groot.

Oscar safe liggen en elke dag actief dus waarom niet?

En ik moet dringend es gaan slapen, want begin echt raar te doen.
 
Reactiescore
0
Kornekes, stamloos na het opheffen van LoF, heeft de delete-knop weten te vinden. :)

R.I.P.

Nog slechts 75 spelers over.......:D
 

DeletedUser

Guest
Kornekes, stamloos na het opheffen van LoF, heeft de delete-knop weten te vinden. :)

R.I.P.

Nog slechts 75 spelers over.......:D

Hmm Mercy en PHX gaan goed de laatste weken :p
Zal wel spoedig richting de 70 gaan :D
 
Bovenaan