Jaaroverzicht: 1 jaar W33

DeletedUser

Guest
1 Rushing Sandy [[.R!.]] 28,11 Mil.
Hoeveel off dump jij op jezelf :eek:

aangezien je bij stamoorlog toch echt met de ODA op
13 Rushing Sandy [.R!.] 20 15 9.023.386 939.933

13 komt:O

1 Marwolaeth DRIVE 57 0 17.657.494 1.054.005

zelfs ik sta hoger
 

DeletedUser54299

Guest
Maar we waren nog niet klaar met het lekkerste kontje verkiezen:eek:
 

DeletedUser

Guest
1 Rushing Sandy [[.R!.]] 28,11 Mil.
Hoeveel off dump jij op jezelf :eek:

aangezien je bij stamoorlog toch echt met de ODA op
13 Rushing Sandy [.R!.] 20 15 9.023.386 939.933

13 komt:O

1 Marwolaeth DRIVE 57 0 17.657.494 1.054.005

zelfs ik sta hoger

Omdat ik altijd voornamelijk bezig ben geweest op VTX en die pas heel recent bij de oorlog is gekomen. Maar ik bespeur enige jaloersigheid op mijn nr. 1 ODA rang? :cool:
 

DeletedUser71937

Guest
als tim terug is zal hij zelf ranking moeten maken, iemand anders mag dat ook op zich nemen.
 

DeletedUser

Guest
@relatino0

Juist, even vergeten. Maar is niet echt relevant op het moment.

Je vraagt om de reden van je nominatie, dan geef ik je de reden. Is het eerst 'oude koeien uit de sloot' halen bij een jaar nominatie en daarna 'niet relevant op het moment' terwijl het over iets van een weekje geleden gaat. :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54299

Guest
Je vraagt om de reden van je nominatie, dan geef ik je de reden. Is het eerst 'oude koeien uit de sloot' halen bij een jaar nominatie en daarna 'niet relevant op het moment' terwijl het over iets van een weekje geleden gaat. :confused:

Laat hem lekker joh, hij leeft in zijn eigen wereldje waarin ie denkt dat ie alles beter weet en de beste is. Hopeloos hoe erg dat is.
 

DeletedUser

Guest
Je vraagt om de reden van je nominatie, dan geef ik je de reden. Is het eerst 'oude koeien uit de sloot' halen bij een jaar nominatie en daarna 'niet relevant op het moment' terwijl het over iets van een weekje geleden gaat. :confused:

Het leek mij te gaan voor een nominatie voor "lekkerste kontje" dus ik begrijp niet wat het verband is tussen die twee.

Laat hem lekker joh, hij leeft in zijn eigen wereldje waarin ie denkt dat ie alles beter weet en de beste is. Hopeloos hoe erg dat is.

Daar gaan we weer de kinderachtige toer op...

Waarom zou ik alles beter weten en denken dat ik de beste ben? Geef me een voorbeeld dat dit aantoont?
Ik vind het eerder hopeloos hoe jij achter R en voormalig retro loopt als een hondje..
 
Bovenaan