[Stemtopic] Spelleiding WvW #174, #175 & #176

DeletedUser

Guest
Ah nu ben ik helemaal blij dat ik 3 punten aan Ice & Dream heb gegeven :)
Niet weten welke rollen meespelen; Altijd beter!
Want dan krijg je idd dat irritante afstreepgedoe niet.
 

DeletedUser4045

Guest
Capri, bij deze even een compliment voor jou.
Ondanks dat iedereen jou zo in de zeik neemt en jij allemaal kutopmerkingen naar je toe geslingerd krijgt continu moet ik zeggen dat jij je echt heel pro opstelt. Veel meer dan menig ander hier. Doe je goed. :)

Vrouwen onder elkaar. Voelen zich altijd verboden in een mannen imperium. Mooi om te zien ;)
 

DeletedUser65460

Guest
1 punt voor Victorious > 1 punt omdat hij al eens heeft geleid
2 punten voor Empire of statement > 2 punten omdat ik het Andy gun ondanks kutgedrag tijdje terug
3 punten voor IceScream en Dream-About-It > omdat ik denk dat zij het meest de hele meute onder controle weten te houden ;)

Dankje, ik heb dit gedrag ook aangepast ;).
 

DeletedUser

Guest
Dankje, ik heb dit gedrag ook aangepast ;).
Ah dus in stilte heb je je excuses aangeboden? :p
Maar het is dat we voor dat incident als wolf hebben gespeeld, en ik vond dat een prettige samenwerking. :D
Dat heeft gezorgd voor credits, dus als je genoeg punten hebt: Succes met het spel leiden alvast ;)
 

DeletedUser65460

Guest
Ah dus in stilte heb je je excuses aangeboden? :p
Maar het is dat we voor dat incident als wolf hebben gespeeld, en ik vond dat een prettige samenwerking. :D
Dat heeft gezorgd voor credits, dus als je genoeg punten hebt: Succes met het spel leiden alvast ;)

Haha jup :p
En dankje, ik zal zeker m'n best doen :D
 
Reactiescore
31
Je hoeft je niet te moeien?

Ik wel.

Goed, nu weer aardig en net gedrag naar elkaar zónder de scheldwoorden. Want ik heb absoluut geen zin om hier weer permanent te moeten gaan modden op beledigingen en scheldwoorden. Daar worden jullie niet vrolijk van en ik ook niet.

Laatste kans, gedraag je sportief en behandel elkaar met respect.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri, bij deze even een compliment voor jou.
Ondanks dat iedereen jou zo in de zeik neemt en jij allemaal kutopmerkingen naar je toe geslingerd krijgt continu moet ik zeggen dat jij je echt heel pro opstelt. Veel meer dan menig ander hier. Doe je goed. :)

Bedankt! De eerste keer volgens mij dat ik dit hoor!

*wordt

En is dat dan een probleem? Dat is toch leuk dat het een keer lastig wordt en dat het geen afstreeppotje wordt zoals we hier al zo vaak meemaken?

Je kannwel bij een mogelijk zeggen: Ka. Even en onevendagen, of alle dagen zijn (bijv).
Je kan het lastig maken door bijv 3 heksen erin te gooien Of 2 DO's, of meerdere jagers.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt! De eerste keer volgens mij dat ik dit hoor!



Je kannwel bij een mogelijk zeggen: Ka. Even en onevendagen, of alle dagen zijn (bijv).
Je kan het lastig maken door bijv 3 heksen erin te gooien Of 2 DO's, of meerdere jagers.

De hoeveelheid rollen zijn precies goed, niemand heeft een overwicht.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt! De eerste keer volgens mij dat ik dit hoor!



Je kannwel bij een mogelijk zeggen: Ka. Even en onevendagen, of alle dagen zijn (bijv).
Je kan het lastig maken door bijv 3 heksen erin te gooien Of 2 DO's, of meerdere jagers.

Ik ga niet in herhaling vallen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
3 Dream-About-it & Ice sCream
2 Big Bear
1 Empire of statement
 

DeletedUser13565

Guest
3: Big Bear
2: DAI en Ice
1: Victorious

waarom heeft bijna iedereen claimen aan :(
 

DeletedUser16768

Guest
3. Victorious
2. Big Bear
1. Empire of Statement

Sorry Ice scream en Dream-about-it. Ik vind jullie zeer goede leiders, maar Ice sCream heeft WIDM al en ik ben bang dat het dan teveel gaat worden om bij te houden. Enige reden waarom ik niet op jullie stem.
 
Bovenaan