De laatste 100 spelers van w12

DeletedUser26555

Guest
Ik vind het niveau van W12 persoonlijk wel erg laag :p
Oftewel komt het gewoon doordat de mensen totaal geen moeite meer doen om ook maar iets te deffen :eek:

En zelfs barbs edelen duurt een eeuwigheid precies, er ligt in het oosten nog voor 100Mil punten aan barbs en per dag worden er misschien 100 dorpjes geedeld in totaal, terwijl en tientallen spelers rondliggen :eek:

hetzelfde was in w10 daar deed de vijand waaronder ik niets... of toch bijna niets er waren er enkele.
Maar eigenlijk was het niet door inactiviteit dat sangu daar is gestopt maar gewoon door dat zij 1 dorp namen en er 2 waren kapot geschoten van hun(kata's) dat niveau lag daar ook wel erg laag bij de vijand toch...
 

DeletedUser

Guest
W24 was niet laag :eek:

Team isi : niet laag
Team Tai (oud team): niet laag
en zo kan ik nog wel verder gaan :)

Wel jammer dat je op w12 bij de vijand zit :( had je liever bij mij in de stam :D

Je noemt nou inderdaad net de uitzonderingen....maar W24 hing van stabben aan elkaar toch?

En W12 is lang geleden, maar volg het nog wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67299

Guest
als je w24 al een stab wereld vond, moest je eens op w28 gespeeld hebben :p daar was het nog ergen :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
hetzelfde was in w10 daar deed de vijand waaronder ik niets... of toch bijna niets er waren er enkele.
Maar eigenlijk was het niet door inactiviteit dat sangu daar is gestopt maar gewoon door dat zij 1 dorp namen en er 2 waren kapot geschoten van hun(kata's) dat niveau lag daar ook wel erg laag bij de vijand toch...

w10 was ook dé noobwereld. Elke keer als Sangu de oorlog verklaarde stopte die stam al na een week..

en w12, wat een mooie tijd had ik hier toch. Ben nog 1 van de eerste leden van reborn!!
 
Reactiescore
0
Het gaat eventjes hard met de afvallers: DIJKINGS van LoF is BB geworden.

Nog 78 spelers over.......:D
 
Reactiescore
1.089
Er zijn zat werelden met accounts boven 20 mil, waar wel wat te beleven is hoor. Hier is het niveau echter vrij dramatisch. Men edelt hier liever bb's, dan dat er aan oorlog gedacht wordt.

Ik vind het niveau van W12 persoonlijk wel erg laag :p
Oftewel komt het gewoon doordat de mensen totaal geen moeite meer doen om ook maar iets te deffen :eek:

En zelfs barbs edelen duurt een eeuwigheid precies, er ligt in het oosten nog voor 100Mil punten aan barbs en per dag worden er misschien 100 dorpjes geedeld in totaal, terwijl en tientallen spelers rondliggen :eek:

Zeker in de begin jaren van w12 was het niveau vrij hoog hoor, en zeker heel interessant. Overal op w12 waren er stammen die een gooi konden doen naar de overwinning van w12. W12 was heel interessant. Een van de leukste werelden van Tw (in w12's begin jaren weliswaar)

Ik denk dat het nu drastisch is gedaald door wat Magnar al noemde. Duo leugen en bedrog dacht dat je oorlog zou terug brengen als je alle spelers die onder permanente vv stonden op barbaar zou gooien. Men vergat echter dat de edels die voor de oorlog gebruikt werden, vervoglens werden ingezet om de barbaren op te ruimen.

En als er 1 iets demotiverend is, dan is het wel tonnen barbarendorpen opruimen, en voila. Zo ontstond een vicieuze cirkel.
 

DeletedUser

Guest
Zeker in de begin jaren van w12 was het niveau vrij hoog hoor, en zeker heel interessant. Overal op w12 waren er stammen die een gooi konden doen naar de overwinning van w12. W12 was heel interessant. Een van de leukste werelden van Tw (in w12's begin jaren weliswaar)

Ik denk dat het nu drastisch is gedaald door wat Magnar al noemde. Duo leugen en bedrog dacht dat je oorlog zou terug brengen als je alle spelers die onder permanente vv stonden op barbaar zou gooien. Men vergat echter dat de edels die voor de oorlog gebruikt werden, vervoglens werden ingezet om de barbaren op te ruimen.

En als er 1 iets demotiverend is, dan is het wel tonnen barbarendorpen opruimen, en voila. Zo ontstond een vicieuze cirkel.

Wie of wat is "Duo leugen en bedrog"? Fokke & Sukke?

En barbs edelen is leuk :(
 

DeletedUser37502

Guest
Zeker in de begin jaren van w12 was het niveau vrij hoog hoor, en zeker heel interessant. Overal op w12 waren er stammen die een gooi konden doen naar de overwinning van w12. W12 was heel interessant. Een van de leukste werelden van Tw (in w12's begin jaren weliswaar)

Ik denk dat het nu drastisch is gedaald door wat Magnar al noemde. Duo leugen en bedrog dacht dat je oorlog zou terug brengen als je alle spelers die onder permanente vv stonden op barbaar zou gooien. Men vergat echter dat de edels die voor de oorlog gebruikt werden, vervoglens werden ingezet om de barbaren op te ruimen.

En als er 1 iets demotiverend is, dan is het wel tonnen barbarendorpen opruimen, en voila. Zo ontstond een vicieuze cirkel.


Kerel je bent al lang weg en je weet totaal niet waar je over praat.
Magnar is 1 van de grootste kneuzen van w12 met zijn mooie babbel maar echte skills ho maar.

Enkel het niveau was hoog, maar absoluut niet door degene die nu nog over zijn bij Mercy of phx, daar wordt ik niet warm of koud van. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Kerel je bent al lang weg en je weet totaal niet waar je over praat.
Magnar is 1 van de grootste kneuzen van w12 met zijn mooie babbel maar echte skills ho maar.

Enkel het niveau was hoog, maar absoluut niet door degene die nu nog over zijn bij Mercy of phx, daar wordt ik niet warm of koud van. :)

Ik had het niet over Magnar of skills of de huidige spelers op w12 of een comibnatie daarvan. Laat ik dat even rechtzetten. Ik speel inderdaad al een tijdje hier niet meer, dus kan daar geen beweringen over doen.
En dat doe ik ook niet.

Ik had het over duo leugen en bedrog, daarmee bedoelde hij & ik Famdecibel en Duckje. Die verzonnen die belachelijke regel om permanente vv's op barbaar te gooien - > gevolg massa's barbs.
Omdat iedereen barbs loopt te edelen (werd een aantal keer genoemd door andere hier) is waarschijnlijk het niveau zo gedaald.

Waar het vroeger veel hoger was, of in ieder geval veel interessanter.

Wie of wat is "Duo leugen en bedrog"? Fokke & Sukke?

Famdecibel en Duckje
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26555

Guest
w10 was ook dé noobwereld. Elke keer als Sangu de oorlog verklaarde stopte die stam al na een week..

en w12, wat een mooie tijd had ik hier toch. Ben nog 1 van de eerste leden van reborn!!

Laurens zeker?:p

Ik heb jou nog vaak gevolgd op w16 forum zonder dat je het wist:p
was eigenlijk op w16 fora aan het kijken omdat ik een vriend van me daar goed kende die denk ik bij jou zat of niet weet zijn accountnaam niet goed maar zijn echte naam was Dylan.
 
Reactiescore
1.089
Laurens zeker?:p

Ik heb jou nog vaak gevolgd op w16 forum zonder dat je het wist:p
was eigenlijk op w16 fora aan het kijken omdat ik een vriend van me daar goed kende die denk ik bij jou zat of niet weet zijn accountnaam niet goed maar zijn echte naam was Dylan.

Komen we helaas niet zo ver mee :p waren een aantal Dylans op w16 :p
 

DeletedUser14626

Guest
Even de zooi een beetje opfleuren met stats :)


Zijde 1:
Stammen: Reborn
Zijde 2:
Stammen: PHX

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,952
Kant 2: 245
Verschil: 1,707

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,555,432
Kant 2: 2,221,024
Verschil: 16,334,408

chart


----------------------------------------
Zijde 1:
Stammen: Reborn
Zijde 2:
Stammen: PHX, Mercy.

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,969
Kant 2: 610
Verschil: 1,359

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,720,269
Kant 2: 5,732,697
Verschil: 12,987,572

chart
 

DeletedUser

Guest
Je kan dan wel zo trots zijn op jullie stats tegen PHX, maar jullie delven wel het onderspit tegen Mercy :eek::rolleyes:
 

DeletedUser14626

Guest
Je kan dan wel zo trots zijn op jullie stats tegen PHX, maar jullie delven wel het onderspit tegen Mercy :eek::rolleyes:

Wacht maar tot PHX weg is en Reborn zich kan focussen op Mercy. Balen dat dat nog jaren gaat duren gezien het chronisch edeltekort hier op deze wereld.

Daarbij, de oorlog is pas officieel pas net gestart. Helaas staan we ook daar flink achter tegen Mercy.

Reborn vs Mercy

Reborn vs PHX
 
Bovenaan