[Speeltopic] Mysterieus Eiland #173 - Groep 1.

DeletedUser

Guest
ROBORO FOR EXECUTIONER
Ik zou ook wel beul willen zijn overigens. Dan regel ik het zo dat we morgen gewoon twee lynches hebben in plaats van één. Dit wil ik doen door middel van extra stemmen in het paars. Die zal ik dan wel tellen. Ik wil de deadline voor die stemmen plaatsen op 20:00 zodat alle stemmen op tijd binnen zijn om de beulactie te plaatsen. Zo kunnen de weerwolven geen profijt nemen van deze beulactie om een extra goedje te doden, want feit is dat enkel de weerwolven weten wie ze niet moeten doden (elkaar). Hiermee counteren we dat voordeel voor de weerwolven dus. Ik wil dorp 2 oproepen om hetzelfde te doen.
 

DeletedUser65460

Guest
ROBORO FOR EXECUTIONER
Ik zou ook wel beul willen zijn overigens. Dan regel ik het zo dat we morgen gewoon twee lynches hebben in plaats van één. Dit wil ik doen door middel van extra stemmen in het paars. Die zal ik dan wel tellen. Ik wil de deadline voor die stemmen plaatsen op 20:00 zodat alle stemmen op tijd binnen zijn om de beulactie te plaatsen. Zo kunnen de weerwolven geen profijt nemen van deze beulactie om een extra goedje te doden, want feit is dat enkel de weerwolven weten wie ze niet moeten doden (elkaar). Hiermee counteren we dat voordeel voor de weerwolven dus.

Roboro
 

DeletedUser

Guest
Lol, stemmen ze mij eruit :D. Snappen jullie dit spel wel? Wat een kneuzen zeg die vier.

Regels zijn volgens mij dat ik gewoon alsnog mag schieten na m'n dood hoor, dat is altijd. Wordt sowieso een van de vier wauzen die zo stom is geweest om een van de weinige actieve goedjes eruit te stemmen zal ik alvast verklappen. Stevieunder al gelunched dus three left.
 

DeletedUser32020

Guest
Ik zal even uitleggen waarom ik op Bad-Raptor stemde. Ik moest weer eens werken en had weinig tijd om dat eerder te onderbouwen.

We hebben in dorp 1 nog geen enkele wolf/welp/bandiet/slechtje eruit gehaald, terwijl er toch een aantal vurige discussies zijn tussen spelers zoals blue en roboro. De mensen die we tot nu toe hebben gelyncht waren allemaal goedjes. Het lijkt me logisch dat sowieso een deel van de wolven tussen de inactieven en onopvallenden zwerft.

Net als velen heeft hij veel meeloop stemmen en weinig toevoeging. Als hij erop wordt aangesproken schiet hij heel hard in de verdediging:

Ik ben weer net thuis. Ik ga even kijken of ik iets verdachts zie. Maar idd vind ik EoS ook wel verdacht spelen, al sinds het begin, want mijn eerste stem was op hem. Dus dit is geen meelopen!!!

Daarom stemde ik op hem.

Roboro
 
Reactiescore
770
Roborob
 
Reactiescore
338
Crazysobek ik heb wel gestemd, op EoS namelijk, je bent vergeten mijn stem mee te tellen.

en bedankt voor de stem twan :) ik zou best wel beul willen zijn ja dus ik stel mij iig beschikbaar!

Heb het gezien, heeft geen verschil gemaakt. Zou het morgen even aanpassrn.
 

DeletedUser70435

Guest
Hey, ik ben er. Ik ga morgen de laatste 10 pagina's nog even doorlezen, de rest al gedaan. Wat me tot nu toe is opgevallen, is Big Bear. Morgen meer.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik vind het leuk dat iedereen mee gaat met Roboro, maar ik vertrouw hem nog niets eens en daarbij zitten we al dagen fout en ligt er geen enkele goede theorie. Dus we gaan met een groot aantal wolven in de ronde gewoon hen mee laten bepalen wie er als tweede zal sterven. Dat is erg onverstandig en dat zou Roboro ook moeten weten. Ik zeg we kiezen voor de persoon die we het meeste vertrouwen als een goedje en laten die iemand beulen.

Roboro
 

DeletedUser4045

Guest
Nou jongens, ik denk dat we de wolven moeten zoeken bij de inactievelingen:

- Rukurt
- Bad Raptor
- ll0ll king

De aandacht verleggen op de inactievelingen.
Gewone klassieke wolvenactie, waardoor je zelf buiten schot blijft.

Overigens is lloll King vervangen door Victorious. Beter lezen dus ;)
 

DeletedUser4045

Guest
Ik zal even uitleggen waarom ik op Bad-Raptor stemde. Ik moest weer eens werken en had weinig tijd om dat eerder te onderbouwen.

We hebben in dorp 1 nog geen enkele wolf/welp/bandiet/slechtje eruit gehaald, terwijl er toch een aantal vurige discussies zijn tussen spelers zoals blue en roboro. De mensen die we tot nu toe hebben gelyncht waren allemaal goedjes. Het lijkt me logisch dat sowieso een deel van de wolven tussen de inactieven en onopvallenden zwerft.

Net als velen heeft hij veel meeloop stemmen en weinig toevoeging. Als hij erop wordt aangesproken schiet hij heel hard in de verdediging:



Daarom stemde ik op hem.

Roboro

Ook jij legt de aandacht specifiek op de inactievelingen. Dat zou logisch zijn als daar weinig wolven inzitten.

Gezien de wolvenverhouding vaak 1 op 5 is zouden er vijf wolven in dit deze groep moeten zitten. Dus zeg bijvoorbeeld 4 wolven en een welp ofzo.
Die kunnen dus nooit allemaal inactief zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ohh POTG.
POTG is altijd van het niet hele vele posten, niet van veel verdenkingen posten en meestal geen argumenten geven.

Hier verdedig je heel subtiel potg en met mijn verdere verdenkingen op potg, stem ik voor vrijdag op potg.

Beulstem: blue, die bm
 

DeletedUser66220

Guest
Ik vind het leuk dat iedereen mee gaat met Roboro, maar ik vertrouw hem nog niets eens en daarbij zitten we al dagen fout en ligt er geen enkele goede theorie. Dus we gaan met een groot aantal wolven in de ronde gewoon hen mee laten bepalen wie er als tweede zal sterven. Dat is erg onverstandig en dat zou Roboro ook moeten weten. Ik zeg we kiezen voor de persoon die we het meeste vertrouwen als een goedje en laten die iemand beulen.

Roboro

Lytho, inderdaad zo dacht ik er ook over. Daarom stemde ik ook niet op hem.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het trouwens raar, dat de er op dag 2 geen lunch was.
Bengel was er niet meer, heks misschien? Of was het inactiviteit?
 
Bovenaan