Goede aanvallen/ Grappige verdedigen

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser60969

Guest
Het eerst bericht wat je ziet als je wakker wordt:D

Verdediger: @willemwever@
Doel: 092 | Fissa vossaass (459|453) C44

Aantal: 6950 3426 0 1533 607 0 0 997 0 9 0 0 0
Verliezen: 6950 3426 0 1533 607 0 0 997 0 9 0 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 14 naar level 0

Ik zag nog wel berichten daarvoor :D
 

DeletedUser61932

Guest
Hier zitten ook leuke berichten tussen. ;)

Toestemming: Gedaald van 18 naar -9
Toestemming: Gedaald van 21 naar -7
Toestemming: Gedaald van 18 naar -9
Toestemming: Gedaald van 31 naar -4
Toestemming: Gedaald van 19 naar -13
Toestemming: Gedaald van 19 naar -11

En dan heb je ook nog eens pech.
Toestemming: Gedaald van 24 naar 2
 

DeletedUser68936

Guest
Om eerlijk te zijn, er was een kleine miscommunicatie hier. Maar alles inmiddels redelijk onder controle :cool:

Amper een kwartier verder of dit komt al weer binnen:D

Verdediger: @willemwever@
Doel: 029 | Apreski mit mie! (469|455) C44

Aantal: 889 1169 5690 0 802 2120 417 543 205 70 0 0 0
Verliezen: 889 1169 5690 0 802 2120 417 543 205 70 0 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 0
Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 29 naar level 28
 

DeletedUser35742

Guest
Als je als stam tussen de 5000 en 10000 aanvallen stuurt zal er wel eens wat substandaards en wat succesjes tussen zitten:)
 

DeletedUser

Guest
Bagatelliseer het allemaal maar weer. Als je op 't AF kunt spammen, kun je zeker wel een full offje dodgen.
 

DeletedUser60969

Guest
Bagatelliseer het allemaal maar weer. Als je op 't AF kunt spammen, kun je zeker wel een full offje dodgen.

Ach kan de beste overkomen, zie je wel weer :D
Nee ach door de drukte her en der inderdaad vergeten om clear te dodgen, maar om er meteen zo'n paniek over te maken lijkt wel de nieuwe rage de laatste tijd.

Ik zie hier ook wel in aanvallend opzich fouten, om daar nu het hele forum mee te spammen lijkt me ook wat overbodig.
 
Reactiescore
972
Ach kan de beste overkomen, zie je wel weer :D
Nee ach door de drukte her en der inderdaad vergeten om clear te dodgen, maar om er meteen zo'n paniek over te maken lijkt wel de nieuwe rage de laatste tijd.

Ik zie hier ook wel in aanvallend opzich fouten, om daar nu het hele forum mee te spammen lijkt me ook wat overbodig.

Aanvallend fouten? In welke trend? In deze fase moet je account er wel heel slecht aan toe zijn willen de dorpjes komen binnenstromen, het is nog enkel aftasten wat mij betreft.
 

DeletedUser68936

Guest
Ach kan de beste overkomen, zie je wel weer :D
Nee ach door de drukte her en der inderdaad vergeten om clear te dodgen, maar om er meteen zo'n paniek over te maken lijkt wel de nieuwe rage de laatste tijd.

Ik zie hier ook wel in aanvallend opzich fouten, om daar nu het hele forum mee te spammen lijkt me ook wat overbodig.

Ja, het kan zeker gebeuren, ik heb er ook geen problemen mee:D Vond het gewoon grappig om wat neer te zetten, was geen aanval op iemand persoonlijk ofzo.
 

DeletedUser60969

Guest
Aanvallend fouten? In welke trend? In deze fase moet je account er wel heel slecht aan toe zijn willen de dorpjes komen binnenstromen, het is nog enkel aftasten wat mij betreft.

Neem aan dat je dat zelf ook wel door hebt, maar zijn ook meer schoonheidsfoutjes net als een clear vergeten te dodgen.

Ja, het kan zeker gebeuren, ik heb er ook geen problemen mee:D Vond het gewoon grappig om wat neer te zetten, was geen aanval op iemand persoonlijk ofzo.

Ik vind het ook niet zo erg hoor, kan een boel hebben:cool:
 
Reactiescore
972
Neem aan dat je dat zelf ook wel door hebt, maar zijn ook meer schoonheidsfoutjes net als een clear vergeten te dodgen.



Ik vind het ook niet zo erg hoor, kan een boel hebben:cool:

Komt omdat ik er overdag niet was hè!:p Nja, nu al overgegaan op recappen, krijg jee als je niks dodged.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60969

Guest
Komt omdat ik er overdag niet was hè!:p Nja, nu al overgegaan op recappen, krijg jee als je niks dodged.

Ah dat verklaart het, vond het al vreemd dat het jou dan zou gebeuren xd

Als je alles dodged moet je alsnog recappen :p
En het gevolg van het recappen ligt niet alleen aan het dodgen of niet, heeft wel meerdere oorzaken
Maar zul je nog wel achter komen, al zou die bij Rumpel wel bekend zijn :p
 
Bovenaan