De Noobs versus de Stabbers

Reactiescore
255
Zijn al die creed! shitnoobs hier nou nog steeds? :D (grapje)

bunny-is-unimpressed-by-your-jokes.gif
 

DeletedUser71930

Guest
Iemand vertelde mij op 2 januari 2014, we zijn weg binnen 14 dagen, ik antwoordde, ik zal er alles aan doen om te zorgen dat het er 15 worden:)

Ik meen mij ook nog te herrineren dat jullie zeiden dat je het maar een maand hoefde vol te houden omdat er dan hulp kwam en wij weggespeeld zouden worden :)
 

DeletedUser63804

Guest
Vitalise, goed zo. Nu schets je tenminste een realistisch beeld. Ongeacht welke kant deze op wijst.
Behaalde successen in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, jij zou dat donders goed moeten weten.
Tjah , Vitalise weet tenminste hoe je successen kan behalen op een wereld , kun jij nog wat van leren ;)
 

DeletedUser67973

Guest
en ik kan me herinneren dat jij iets zei over een lijstje maken:rolleyes:
 
Reactiescore
2.039
Ik ben zelf fan van guards maar vind hun houding op het moment te overmoedig. Weet zelf van vv's nog dat het een hele hechte stam is, misschien wel de meest hechte stam op w34 maar de kwaliteit is nog niet van een optimaal niveau bleek op acc's waar ik vvde. Ik denk dat een wat terugnemender houding en een wat meer investering in de kwaliteit van de stam wat beter past. Alle statistieken staan , ondanks jullie goede wil voor de toekomst , nog altijd de verkeerde kant op. Eerst die ombuigen en dan zo doen is een beter optie en ja ik weet er alles van :p

Ik denk oprecht dat creed! hechter is als stam.
 

DeletedUser

Guest
Aantal stam veranderingen: 116

VS

Aantal stam veranderingen: 59

Met de sidenote dat Creed in feite sinds dag 1 bestaat ;)
 

DeletedUser73185

Guest
We zullen het allemaal zien. Discussie hier gaat heen en weer met dezelfde argumenten, we zullen zien hoe het loopt! :D
 

DeletedUser73185

Guest
Ik heb geen idee hoe je dat noemt, op en neer, heen en weer, tegen elkaar ofzo. Allemaal hetzelfde :p
 

DeletedUser67973

Guest
Heen en weer noem ik de discussie in de top 20 chat die nergens heen gaat.
Het enige wat je hier ziet is dat jullie argumenten onderuit gehaalt worden.
 
Bovenaan