Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde meer iets in de zin van een heel overzicht van de oorlog, niet wat belangrijk is of niet.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ohw dus jij wilt een hele post waar geen belangrijke dingen in staan ?
 

DeletedUser

Guest
Zucht. Je weet perfect wat ik bedoel, maar zo'n beetje ambetant doen om ambetant te doen is nogal kinderachtig en doorzichtig hoor, Warre.
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 74,572
Kant 2: 61,289
Verschil: 13,283

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,830
Kant 2: 1,181
Verschil: 1,649

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 692,091,547
Kant 2: 559,141,507
Verschil: 132,950,040

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26,008,621
Kant 2: 10,368,527
Verschil: 15,640,094

chart


Dit is tegen resist, aegon er niet bij gerekend. Als we die erbij rekenen staan we 1997 dorpen voor ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Deleted User - 24028

Guest
Zucht. Je weet perfect wat ik bedoel, maar zo'n beetje ambetant doen om ambetant te doen is nogal kinderachtig en doorzichtig hoor, Warre.

Ik doe niet ambetant om ambetant te doen...
Ik maak je duidelijk dat wat je hier ook lult het niet uitmaakt. Wat voor praatjes jij of anderen hier ook verkopen, feit blijft dat resist ingemaakt wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe niet ambetant om ambetant te doen...
Ik maak je duidelijk dat wat je hier ook lult het niet uitmaakt. Wat voor praatjes jij of anderen hier ook verkopen, feit blijft dat resist ingemaakt wordt.

Oh nee, juist, dat doe je idd niet. Dat ben je. Mijn fout hoor.
Ik vraag toch duidelijk aan iemand anders, in het algemeen, of die persoon een beschrijving wil geven? Waarom zou ik dan weer praatjes verkopen? Daarnaast zei ik ook heel duidelijk objectief, en aangezien objectief per definite op feiten (en dus niet gewoon praatjes of propaganda) gebaseerd is, slaat je hele post werkelijk nergens op.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nou je moet de zin wel volledig lezen he, eender wat jij of iemand anders hier lult, feit blijft dat...
Maar dat jij hier weer praatjes verkoopt klopt toch ook, praatjes dat je een objectieve mening wilt en wanneer iemand die dan geeft het weer niet goed is.

Zometeen ga je mij nog vertellen dat het geen feit is dat wij resist op dit moment inmaken :rolleyes:
Het is dus objectief en op feiten gebasseerd.

Wanneer ga jij nu eens begijpen dat het niet draait om wie het beste verhaaltje vertelt hier ? Jij hebt echt Harmen zijn rol gewoon overgenomen hier he...
 

DeletedUser69459

Guest
Het enige wat hier wordt gepost is haat tegen elkaar. Van ppropaganda hier is al lang geen of amper sprake van. Nu kan je zeggen dat het volledig aan mij ligt, maar dat is het niet. Iemand die nu nog in de waan is dat er hier iemand met een degelijk propaganda niveau rondloopt, kan zich beter vr zijn kop slaan. Ik ga me ook niet meer in een discussie mengen, maakt niet uit wat je hier ook op antwoord. Je m'en fous om het op zen frans te zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat hier wordt gepost is haat tegen elkaar. Van ppropaganda hier is al lang geen of amper sprake van. Nu kan je zeggen dat het volledig aan mij ligt, maar dat is het niet. Iemand die nu nog in de waan is dat er hier iemand met een degelijk propaganda niveau rondloopt, kan zich beter vr zijn kop slaan. Ik ga me ook niet meer in een discussie mengen, maakt niet uit wat je hier ook op antwoord. Je m'en fous om het op zen frans te zeggen.

Jan komt wel met het idee maar hij kan het ook gewoon zelf schrijven uit eigen iniatief hij speelt toch niet meer maar weet nog genoeg volgens mij...
 

DeletedUser

Guest
Nou je moet de zin wel volledig lezen he, eender wat jij of iemand anders hier lult, feit blijft dat...

Voor mijn part maakt Fruit die post of laat Tove hem zelfs maken. Maar dat er hier tenminste iets kwaliteitsvol te lezen valt ipv die domme posts (dank dat jij als voorbeeld daarvoor wou fungeren)

Maar dat jij hier weer praatjes verkoopt klopt toch ook, praatjes dat je een objectieve mening wilt en wanneer iemand die dan geeft het weer niet goed is.

Hahaha, die is goed, objectieve mening. :D:D Meningen zijn per definitie subjectief, Warre. Dat zou je na 6 jaar op dit AF toch wel mogen weten. Daarnaast zou ik juist de eerste zijn die blij is met het feit dat er iets met inhoud te lezen valt. Uiteraard zitten daar dan wel propaganda-dingetjes tussen, maar dat is niet meer dan normaal en accepteert iedereen. Ik ook! :eek:

Zometeen ga je mij nog vertellen dat het geen feit is dat wij resist op dit moment inmaken :rolleyes:
Het is dus objectief en op feiten gebasseerd.

Waarom zou ik jou dat vertellen? Zoals ik ook al op Frans' post zei: de waarheid ligt gewoonweg veel genuanceerder. En dat is juist de doelstelling die ik voor ogen zou hebben met die post: een complete samenvatting van de oorlog, geschreven door iemand die zowel Resists als Fruits kant belicht, de reden voor het nemen van bepaalde stappen probeert te achterhalen, maar vooral gewoon voor leuk leesvoer zorgt.

Wanneer ga jij nu eens begijpen dat het niet draait om wie het beste verhaaltje vertelt hier ? Jij hebt echt Harmen zijn rol gewoon overgenomen hier he...

Dit is propaganda, right? Dat staat te lezen in de naam. Dus het draait wel degelijk om wie de beste verhaaltjes heeft :rolleyes:
Daarnaast, bedankt voor het compliment.

Jan komt wel met het idee maar hij kan het ook gewoon zelf schrijven uit eigen iniatief hij speelt toch niet meer maar weet nog genoeg volgens mij...

Maar dan krijg je reacties zoals die van Warre. Dus gewoo liefst iemand uit Fruit. Anders zijn de mensen van Resist toch maar weer mensen die enkel lullen, die te veel tijd op dit AF doorbrengen, en al die andere bullshit.
 

DeletedUser

Guest
laat tove m maken :D ( geen idee of hij uberhaupt weet heeft van een fatsoenlijke post te maken over stand van zaken in de oorlog xD
 

DeletedUser

Guest
Ik zal 'um eens vragen :D:D

Het zou me echter verbazen dat hij posts met meer dan 2 inhoudsvolle zinnen kan schrijven :D
 

DeletedUser

Guest
Dan hebben we wel een post van hetzelfde niveau zoals peeta ons allemaal noemt :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Wij (Jack) hebben een propagandapost gemaakt (zie andere topic). Dus in plaats van iemand te zoeken die hem wilt maken zou je beter je eigen tijd verdoen aan hem te maken. Want ik dring blijkbaar niet tot je door, dus nogmaals: Er is niemand van Fruit die behoefte heeft aan een lulpost te maken die niks toedraagt tot het eigenlijke doel van TW. Jij hebt toch niks beters te doen, AF is alles wat je nog doet en je vind het zelfs een compliment als ik zeg dat je goed kan lullen op AF maar ingame niks voorstelt. Maak die post gewoon zelf als je dan toch vind dat je de een van de weinige personen bent met de nodige kwaliteiten om zo een post te maken.

En tuurlijk dat het volledige verhaal veel genuanceerder ligt. Maar de waarheid ? Op het uiteinde van heel de post die door iemand (jij ?) gemaakt zal worden draait het toch uit op de conclusie die ik eerder gaf. Namelijk dat resist wordt ingemaakt ! Dat is de waarheid, dat zijn de feiten. Als jij uit die post die nog moet komen (als die er al komt want ik zie het nut er niet van in) een andere conclusie kan trekken dan dat, of beter gezegd deze conclusie niet kan trekken dan is het bij voorbaat al dikke bullshit.

SImpel dus, bespaar de schrijver de tijd van schrijven en de lezers de tijd van lezen, dus eindconclusie staat toch al vast.
 

DeletedUser

Guest
Ochot, we gaan zo weer beginnen: het AF draagt niets bij aan TW. Hallo m'n jongen, je hebt weer mooi wat deuren ingetrapt die al open stonden. Maar laat ik je dan nog iets vertellen: dit is politiek & propaganda. Dit is gewoon praten, maar dat dringt nog steeds niet in jouw kop door. En aangezien er de laatste tijd niets interessants te lezen viel, probeer ik daar tenminste wel voor te zorgen, door iemand aan te zetten tot een leuke post of iets dergelijks. Ik vraag me écht af waarom jij je kop hier altijd laat zien: discussiëren is niet goed, suggesties doen is niet goed, het hele AF is gewoon slecht, een verderfelijk oord met inferieure dwazen. :rolleyes: Ja, dat was sarcastisch, voor moest je het niet weten.
Ik heb nooit beweerd dat ik 1 van de weinigen ben die die kwaliteit heeft, en dat zal je mij ook nooit horen doen. Anders zou ik al helemaal geen suggestie doen ey.

Jij snapt het doel van het AF ook gewoon niet volgens mij. Deze plaats is juist bedoeld om te schrijven & lezen. Maar zelf wil je niet schrijven en daarnaast blok je dan ook nog initiatieven af. Wat voor nut heb jij hier dan? Die post zou ook niet bedoeld zijn om andere conclusies dan de jouwe te trekken, maar gewoon nog eens een leuke samenvatting van de oorlog met daarbij informatie van binnen beide stammen. Voor jullie is dat uiteraard geen probleem om info van Resist te krijgen, maar voor Resist'ers & mensen die niet op W21 spelen, kan dat wel eens leuk zijn. Iets leuks lezen is altijd amusant. En aangezien we van jou nooit posts te zien krijgen die normale mensen ook zouden maken of dat jij hier ooit iets deftigs post, probeer ik maar iemand aan te zetten. Dat het jou niet interesseert, kan me geen fuck schelen. We weten allemaal dat jij aan dusdanige zelfoverschatting leidt dat je denkt dat alles om jou(w mening) draait, dus aan jouw mening hecht ik sowieso al geen belang. Maar leer 'ns dat er ook andere mensen bestaan en dat die dingen die jij nutteloos vindt, misschien wel leuk vinden. Want dat dringt nog steeds niet door.
 

DeletedUser

Guest
Ochot, we gaan zo weer beginnen: het AF draagt niets bij aan TW. Hallo m'n jongen, je hebt weer mooi wat deuren ingetrapt die al open stonden. Maar laat ik je dan nog iets vertellen: dit is politiek & propaganda. Dit is gewoon praten, maar dat dringt nog steeds niet in jouw kop door. En aangezien er de laatste tijd niets interessants te lezen viel, probeer ik daar tenminste wel voor te zorgen, door iemand aan te zetten tot een leuke post of iets dergelijks. Ik vraag me écht af waarom jij je kop hier altijd laat zien: discussiëren is niet goed, suggesties doen is niet goed, het hele AF is gewoon slecht, een verderfelijk oord met inferieure dwazen. :rolleyes: Ja, dat was sarcastisch, voor moest je het niet weten.
Ik heb nooit beweerd dat ik 1 van de weinigen ben die die kwaliteit heeft, en dat zal je mij ook nooit horen doen. Anders zou ik al helemaal geen suggestie doen ey.

Jij snapt het doel van het AF ook gewoon niet volgens mij. Deze plaats is juist bedoeld om te schrijven & lezen. Maar zelf wil je niet schrijven en daarnaast blok je dan ook nog initiatieven af. Wat voor nut heb jij hier dan? Die post zou ook niet bedoeld zijn om andere conclusies dan de jouwe te trekken, maar gewoon nog eens een leuke samenvatting van de oorlog met daarbij informatie van binnen beide stammen. Voor jullie is dat uiteraard geen probleem om info van Resist te krijgen, maar voor Resist'ers & mensen die niet op W21 spelen, kan dat wel eens leuk zijn. Iets leuks lezen is altijd amusant. En aangezien we van jou nooit posts te zien krijgen die normale mensen ook zouden maken of dat jij hier ooit iets deftigs post, probeer ik maar iemand aan te zetten. Dat het jou niet interesseert, kan me geen fuck schelen. We weten allemaal dat jij aan dusdanige zelfoverschatting leidt dat je denkt dat alles om jou(w mening) draait, dus aan jouw mening hecht ik sowieso al geen belang. Maar leer 'ns dat er ook andere mensen bestaan en dat die dingen die jij nutteloos vindt, misschien wel leuk vinden. Want dat dringt nog steeds niet door.


Je wilt gewoon een herhaling van Jack zijn post over de nieuwe nummer 1. Daar staat namelijk het hele verloop van de oorlog zo'n beetje in namelijk.

Dat die feiten jou niet aanstaan is daarom geen reden om een nieuwe post te maken waarin Resist in een wat beter daglicht word gesteld. Want dat is volgens mij jouw bedoeling. Feit is dat Resist nog steeds niets in te brengen heeft de laatste maanden op een paar kleine winstjes na..
 
Bovenaan