De laatste 100 spelers van w12

DeletedUser

Guest
Nope W12 gaat echt heel sloom, zit totaal geen actie meer in, buiten zo nu en dan eens wat duizenden clears op elkaar gooien die dan te pletter lopen op stacks van 100K sp en 100K zw :(

Misschien wordt het tijd dat we een massastam oprichten en de wereld eindigen? :D
 

DeletedUser26555

Guest
Nope W12 gaat echt heel sloom, zit totaal geen actie meer in, buiten zo nu en dan eens wat duizenden clears op elkaar gooien die dan te pletter lopen op stacks van 100K sp en 100K zw :(

Misschien wordt het tijd dat we een massastam oprichten en de wereld eindigen? :D

Er zit wel nog actie in maar niemand heeft er nog zin in om door te zetten. Het niveau daalt omdat de doorzetters overheersen en niet meer echt de mensen met skills ik zeg wel dat ik niet iedereen over de dezelfde kam scheer maar degene met skills zijn gewoon inactiever...


Weet je elke wereld is al niet meer leuk van met de spelers boven de 20 mio beginnen te gaan.
Ervaar ik toch
 

DeletedUser14626

Guest
Er zit wel nog actie in maar niemand heeft er nog zin in om door te zetten. Het niveau daalt omdat de doorzetters overheersen en niet meer echt de mensen met skills ik zeg wel dat ik niet iedereen over de dezelfde kam scheer maar degene met skills zijn gewoon inactiever...


Weet je elke wereld is al niet meer leuk van met de spelers boven de 20 mio beginnen te gaan.
Ervaar ik toch

Er zijn zat werelden met accounts boven 20 mil, waar wel wat te beleven is hoor. Hier is het niveau echter vrij dramatisch. Men edelt hier liever bb's, dan dat er aan oorlog gedacht wordt.
 

DeletedUser26555

Guest
Er zijn zat werelden met accounts boven 20 mil, waar wel wat te beleven is hoor. Hier is het niveau echter vrij dramatisch. Men edelt hier liever bb's, dan dat er aan oorlog gedacht wordt.

ja, maar de meeste toch wel

ik vind dat w13 er meer actie is maargoed toen ik daar speelde weet niet nu;)
 

DeletedUser14626

Guest
ja, maar de meeste toch wel

ik vind dat w13 er meer actie is maargoed toen ik daar speelde weet niet nu;)

Nu niet meer, heb daar een jaartje terug even gespeeld. Niveau was toen ook om te huilen.
Mer ik heb niets gezegd over w12, krijg opeens tegenstand.
 
Reactiescore
0
Er zijn zat werelden met accounts boven 20 mil, waar wel wat te beleven is hoor. Hier is het niveau echter vrij dramatisch. Men edelt hier liever bb's, dan dat er aan oorlog gedacht wordt.
Het niveau is hier nog redelijk, hoor, wanneer ik het vergelijk met enkele andere werelden. :)

En ja, BB's wegwerken is een ellende, maar in feite zijn we al een jaar bezig de rotzooi van de TW-mods op te ruimen. Die vonden het nodig om alle v.v. accounts op delete te zetten, en zelfs het vinden van vervangende spelers werd door de mods van W12 (het edele duo Duckje en FamDecibel, beter bekend als het duo Leugen & Bedrog) de nek omgedraaid. Zonder de edelkostenhalvering die tegelijkertijd werd doorgevoerd was W12 bijna helemaal op delete gegaan.

Maar goed, intussen hebben we weer een slachtoffer: Vaandeldrager is weggeëdeld.

Nog 80 spelers over...... :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Het niveau is hier nog redelijk, hoor, wanneer ik het vergelijk met enkele andere werelden. :)

En ja, BB's wegwerken is een ellende, maar in feite zijn we al een jaar bezig de rotzooi van de TW-mods op te ruimen. Die vonden het nodig om alle v.v. accounts op delete te zetten, en zelfs het vinden van vervangende spelers werd door de mods van W12 (het edele duo Duckje en FamDecibel, beter bekend als het duo Leugen & Bedrog) de nek omgedraaid. Zonder de edelkostenhalvering die tegelijkertijd werd doorgevoerd was W12 bijna helemaal op delete gegaan.

Maar goed, intussen hebben we weer een slachtoffer: Vaandeldrager is weggeëdeld.

Nog 80 spelers over...... :D

Die regel was ook echt belachelijk. W12 is maar ook een goed voorbeeld van mijn tegenargument toendertijd.

Oorlog word juist vermeden door spelers op barbaar te gooien. Maar goed. Inderdaad Leugen & Bedrog vonden het wel een goede regel. Jammer toch.
 

DeletedUser14626

Guest
Het niveau is hier nog redelijk, hoor, wanneer ik het vergelijk met enkele andere werelden. :)

En ja, BB's wegwerken is een ellende, maar in feite zijn we al een jaar bezig de rotzooi van de TW-mods op te ruimen. Die vonden het nodig om alle v.v. accounts op delete te zetten, en zelfs het vinden van vervangende spelers werd door de mods van W12 (het edele duo Duckje en FamDecibel, beter bekend als het duo Leugen & Bedrog) de nek omgedraaid. Zonder de edelkostenhalvering die tegelijkertijd werd doorgevoerd was W12 bijna helemaal op delete gegaan.

Maar goed, intussen hebben we weer een slachtoffer: Vaandeldrager is weggeëdeld.

Nog 80 spelers over...... :D

Is die tweede edelkostenhalvering ook al geweest? Zo nee, dan mag die snel komen. Heb een edeltekort van al dat internen van PHX :)
 

DeletedUser26555

Guest
Is die tweede edelkostenhalvering ook al geweest? Zo nee, dan mag die snel komen. Heb een edeltekort van al dat internen van PHX :)

Anders mag je wel paar edels van me lenen :p heb er nog 900 tal:p

Trouwens het is door ~R~H~ dat er geen meer is, wij waren altijd de nee stemmers tegen edelhalvering...
 

DeletedUser67299

Guest
dus jullie waren de boosdoeners :eek:

wij wouden ook halvering :p omdat er te veel bb dorpen bij kwamen op korte tijd :p
 

DeletedUser37502

Guest
Is die tweede edelkostenhalvering ook al geweest? Zo nee, dan mag die snel komen. Heb een edeltekort van al dat internen van PHX :)



Van mij mag die ook herzien worden en alsnog doorgevoerd worden. Kan wel wat edels gebruiken. :D
 

DeletedUser

Guest
Het niveau is hier nog redelijk, hoor, wanneer ik het vergelijk met enkele andere werelden. :)

En ja, BB's wegwerken is een ellende, maar in feite zijn we al een jaar bezig de rotzooi van de TW-mods op te ruimen. Die vonden het nodig om alle v.v. accounts op delete te zetten, en zelfs het vinden van vervangende spelers werd door de mods van W12 (het edele duo Duckje en FamDecibel, beter bekend als het duo Leugen & Bedrog) de nek omgedraaid. Zonder de edelkostenhalvering die tegelijkertijd werd doorgevoerd was W12 bijna helemaal op delete gegaan.

Maar goed, intussen hebben we weer een slachtoffer: Vaandeldrager is weggeëdeld.

Nog 80 spelers over...... :D

Vaandeldrager, die speelde ook overal....

W24 is inmiddels al klaar, en als er ergens een verzieke wereld was met een laag niveau, dan daar wel....
Overigens wel gewonnen, dat scheelt dan weer
 

DeletedUser67299

Guest
W24 was niet laag :eek:

Team isi : niet laag
Team Tai (oud team): niet laag
en zo kan ik nog wel verder gaan :)

Wel jammer dat je op w12 bij de vijand zit :( had je liever bij mij in de stam :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het niveau van W12 persoonlijk wel erg laag :p
Oftewel komt het gewoon doordat de mensen totaal geen moeite meer doen om ook maar iets te deffen :eek:

En zelfs barbs edelen duurt een eeuwigheid precies, er ligt in het oosten nog voor 100Mil punten aan barbs en per dag worden er misschien 100 dorpjes geedeld in totaal, terwijl en tientallen spelers rondliggen :eek:
 
Bovenaan