XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser13565

Guest
Mooi, kwestie opgelost. 20 voor POTG, 15 voor Knoefkoe, 10 voor Ice sCream.

of 0 voor Ice, 15 knoefkoe, 30 POTG.

Kies maar wat als we maar door kunnen het maakt mij niks uit al is het natuurlijk leuk om veel rood hoog te hebben
 

DeletedUser16768

Guest
Yuri ook weer lekker actief in de blackjack poule.
Alweer paar dagen niks van zich laten horen.
 

DeletedUser52001

Guest
Mooi, kwestie opgelost. 20 voor POTG, 15 voor Knoefkoe, 10 voor Ice sCream.

of 0 voor Ice, 15 knoefkoe, 30 POTG.

Kies maar wat als we maar door kunnen het maakt mij niks uit al is het natuurlijk leuk om veel rood hoog te hebben

Dat laatste is veel te oneerlijk voor de mensen die wel gespeeld hebben, dus dat moet sowieso niet gedaan worden.
 

DeletedUser16768

Guest
IceCream uit het spel lijkt me een betere optie en dan 5-15 of 10-20 oid.
 

DeletedUser65921

Guest
Mooi, kwestie opgelost. 20 voor POTG, 15 voor Knoefkoe, 10 voor Ice sCream.

of 0 voor Ice, 15 knoefkoe, 30 POTG.

Kies maar wat als we maar door kunnen het maakt mij niks uit al is het natuurlijk leuk om veel rood hoog te hebben

IceCream uit het spel lijkt me een betere optie en dan 5-15 of 10-20 oid.

b0a944c993.png


Waarschijnlijk valt Ice af wegens inactiviteit ja.
Nog 3 rondjes poule 3 en we kunnen door.
 

DeletedUser

Guest
Yuri ook weer lekker actief in de blackjack poule.
Alweer paar dagen niks van zich laten horen.

Als ik woensdag al heb laten weten vrijdag en zaterdag er niet te zijn ga ik dat niet vrijdag en zaterdag ook nog melden :D
 

DeletedUser65921

Guest
Poule 3 heeft net ook Blackjack afgewerkt

8bb43fe91c.png


Stand na opdracht 8

De foto-opdracht is hier nog niet bijgeteld!

b67941906a.png


f162341ee0.png


Voorlopig valt enkel Ice af en geef ik de andere inactieven nog één kans, na de volgende opdracht zullen er sowieso meer afvallen, is het niet op inactiviteit dan wel op punten.
De opdracht post ik zometeen, het zal een flashgame zijn en samen met de fotoronde opdracht 9 vervolmaken.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik wil weten waarvoor ik een waarschuwing heb ik was kapot actief deze ronde?

Dit tolereer ik niet!
 

DeletedUser

Guest
Beetje raar dat je voor een keer missen van de deadline van een flashspelletje meer inactiviteitspunten krijgt dan voor het ophouden van het spel voor weet ik hoeveel weken door niet even blackjack te kunnen spelen.
 

DeletedUser65921

Guest
Opdracht 9b

Jullie mogen dit spelletje spelen en me een screenshotje van je score doorsturen.
Veel plezier ermee!

Deadline is zondag 15 juni 22u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Beetje raar dat je voor een keer missen van de deadline van een flashspelletje meer inactiviteitspunten krijgt dan voor het ophouden van het spel voor weet ik hoeveel weken door niet even blackjack te kunnen spelen.

Aantal uitroeptekens maakt eigenlijk niks uit, is of je er hebt of niet dat belangrijk is.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik verwacht nog steeds een fatsoenlijke reactie waarvoor ik die uitroeptekens heb.

[16:01:48] Laura: ja is van de poules
[16:01:58] Laura: elke die niet direct speelde heeft uitroeptekentje

Ik ga ervanuit dat de poules BJ- poules waren, en ik krijg als ENIGE van mijn poule uitroeptekens, nu kan je echt weggaan als dat zo is want ik was vrijwel de actiefste, en heb meerdere malen aangegeven dat ik afgelopen week niet kon. En dan is Senne zelfs zo inactief geweest om op woensdag te vragen waar is Davey tsjah dan breekt mijn klomp!
 

DeletedUser65921

Guest
Ik had er nog niet naar gekeken toen ik het postte, heb het al aangepast.
Uitroeptekens bij Yube en jij zijn weg, jullie poules liepen elkaar vooral mis vond ik.
Voor de rest heb ik van alles 2 uitroeptekens gemaakt zodat het duidelijk is dat ze gelijkwaardig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Poule 3 heeft net ook Blackjack afgewerkt

8bb43fe91c.png


Stand na opdracht 8

De foto-opdracht is hier nog niet bijgeteld!

b67941906a.png


f162341ee0.png


Voorlopig valt enkel Ice af en geef ik de andere inactieven nog één kans, na de volgende opdracht zullen er sowieso meer afvallen, is het niet op inactiviteit dan wel op punten.
De opdracht post ik zometeen, het zal een flashgame zijn en samen met de fotoronde opdracht 9 vervolmaken.

Je kan gerust Marcoknight ook laten afvallen. Die is er al minstens een maand niet meer geweest, indien niet 2 maanden.
 

DeletedUser

Guest
Ik verwacht nog steeds een fatsoenlijke reactie waarvoor ik die uitroeptekens heb.

[16:01:48] Laura: ja is van de poules
[16:01:58] Laura: elke die niet direct speelde heeft uitroeptekentje

Ik ga ervanuit dat de poules BJ- poules waren, en ik krijg als ENIGE van mijn poule uitroeptekens, nu kan je echt weggaan als dat zo is want ik was vrijwel de actiefste, en heb meerdere malen aangegeven dat ik afgelopen week niet kon. En dan is Senne zelfs zo inactief geweest om op woensdag te vragen waar is Davey tsjah dan breekt mijn klomp!

Je was idd de 2de actiefste in onze poule :)
Davey&ik meest actief, Senne minst actief.
 

DeletedUser13565

Guest
Voor je eigen gemak zou ik gewoon minimaal drie man af laten vallen ja.

Ik meen dat de plaatjes opdracht nog verwerkt moest worden? En nog doutzen kroes puntjes. :)

Verder chapeau, we kunnen weer verder.
 

DeletedUser65921

Guest
Ja dat is er nog niet bij.
En meer afvallers maakt nu niet zoveel uit, als marco er niet is speelt hij dit spel niet en vliegt hij er daarna uit.
 
Bovenaan