Wie wint W21? Resist of Fruit?

Deleted User - 24028

Guest
In dat geval zouden wij jullie wat goede spelers moeten regelen, iets waar jullie duidelijk gebrek aan hebben.
 

DeletedUser

Guest
Pff wat had ik graag zo'n front als flippie willen deffen zeg. Resist durfdee nooit mijn hele front onder aanval te leggen :mad: Nu oris eruit is krijg ik ze opeens wel op die kant logica zit er ook niet in :p
 

DeletedUser69459

Guest
Pff wat had ik graag zo'n front als flippie willen deffen zeg. Resist durfdee nooit mijn hele front onder aanval te leggen :mad: Nu oris eruit is krijg ik ze opeens wel op die kant logica zit er ook niet in :p

Nja, het argument van oriskany om niet aan te vallen was dat hij maar 16mobiele defdorpen had en dat hij anders tegenaanvallen kon verwachten :|
 

DeletedUser69459

Guest
en jullie maar zeggen dat ie zoveel deff op eiste :rolleyes:

Heb ik nooit gezegd. Ik was dan ook tegen de kick van oriskany. Maar hij vroeg 3k defdorpen+ zijn eigen def( zeker 2k) vind ik persoonlijk teveel voor dat front. Mr ik stack dan ook niet overdreven.( nee jorn, het is niet omdat er stacks dat tot 30lijnen diep dat het overdreven is, omdat je cf's hebt 30lijnen diep (facepalm))
 

DeletedUser

Guest
Heb ik nooit gezegd. Ik was dan ook tegen de kick van oriskany. Maar hij vroeg 3k defdorpen+ zijn eigen def( zeker 2k) vind ik persoonlijk teveel voor dat front. Mr ik stack dan ook niet overdreven.( nee jorn, het is niet omdat er stacks dat tot 30lijnen diep dat het overdreven is, omdat je cf's hebt 30lijnen diep (facepalm))

Wat boeit mij t nu hoe diep je stackt :eek: dorpen pak ik toch wel let maarop:) kijk maar hoe bang oris was :D maareh 2 k stam def is nog best redelijk hoor. Bij mij stond er dan ongeveeer hetzelfde maar dan exclusief mijneigen def.
 

DeletedUser69459

Guest
Lezen kan je ook weeral niet. Hij vroeg/had 3k stamdef en meer dan 2k def van zichzelf. Geen 2k stamdef zoals jij hier zegt :eek:
 
Bovenaan