FTW vs Add

Reactiescore
533
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Quote van 9 daagjes terug, blijkbaar heb je de halve wereld nodig daarvoor.
bingo kaart is bijna vol:
po0Face
Innovation
the deadone
Rudinio
Richie92
complex
Herrezen Draak
mcburgers
Moraalschipper
King kirito

van de zusterstam:
mea culpa\
hertog remi
Dagobert Duck
Stargate
stefpepertje
Vlemis
Met alle respect, maar is de ooraak daarvoor niet dat je cluster (waar jij zelf niet aan kan doen) gewoon echt rot is.

En zet nooit zusterstam en dan als eerste naam mea culpa.

PS: dankje en proficiat voor het eindelijk killen van die clears... Leefden al veel te lang.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Met alle respect, maar is de ooraak daarvoor niet dat je cluster (waar jij zelf niet aan kan doen) gewoon echt rot is.

En zet nooit zusterstam en dan als eerste naam mea culpa.

PS: dankje en proficiat voor het eindelijk killen van die clears... Leefden al veel te lang.

Uhmm nee? waarom zou dat de oorzaak zijn? Meer als de helft van die spelers hebben geen front met me... dat ik daardoor een makkelijker doelwit ben dat is wat anders, is nog niet de reden om met 13 man aan te vallen (wat ik overigens niet veroordeel hoor)

Excuus, bondgenoot is betere benaming of NAP?
Poo.
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Quote Origineel geplaatst door Jorg5101 Bekijk berichten
Welk account kan ik afstrepen op mijn bingo kaart? of speel je op een account al boven genoemd?
Staat in zijn sig

Ahh ik zie het! had niet gezien dat het een klikbare link was.
 

DeletedUser51729

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Quote van 9 daagjes terug, blijkbaar heb je de halve wereld nodig daarvoor.
bingo kaart is bijna vol:
po0Face
Innovation
the deadone
Rudinio
Richie92
complex
Herrezen Draak
mcburgers
Moraalschipper
King kirito

van de zusterstam:
mea culpa\
hertog remi
Dagobert Duck
Stargate
stefpepertje
Vlemis

Telt ondersteuning sturen ook mee voor de bingokaart? :D
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Nee hoor, vind het alleen een beetje naïef om de ene week te zeggen dat je zo goed bent dat je alles solo doet, en de volgende week val je de persoon met de slechtste clusters van wereld 31 aan met meer als 13 personen :')

We hadden het over WAO he, M M krijgt een andere behandeling :")
400 clears geblockt van 14 spelers, you do the math.

Concludeer toch dat het effect heeft gehad want talloze frontdorpjes staan leeg volgens TBR. :D
PS: zei nooit dat we zo goed zijn dat ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Jorg, het enige wat ons nog een beetje serieuse tegenstand bied is MM. WAO stelt niks voor, daar hebben we voornamelijk te maken met een edeltekort.

Oh en ik heb je dood natuurlijk gewoon aangevraagd. Ik zei gewoon: "Ik wil jorg wel van de wereld hebben eig" En zo geschiedde.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

We hadden het over WAO he, M M krijgt een andere behandeling :")
400 clears geblockt over 14 spelers, you do the math.

Concludeer toch dat het effect heeft gehad want talloze frontdorpjes staan leeg volgens TBR. :D

Haha leuk programma TBR jammer dat er geen reet van klopt, denk je serieus dat alle troepen stil staan continu? 400 clears... hmm denk toch meer richting de 500 geblockte clears;) daarbij komt dat er van de spelers: HD, Mcburgers, Complex, Rudinio, P00face de meeste clears nog moeten binnen komen :)


Ohhh dus tegen WAO durf je 1 vs 1 maar tegen MM niet :rolleyes: probeer je er niet uit te lullen, je bent gewoon dom om zulke reacties te plaatsen die je zelf ontkracht een week later

Jorg, het enige wat ons nog een beetje serieuse tegenstand bied is MM. WAO stelt niks voor, daar hebben we voornamelijk te maken met een edeltekort.

Oh en ik heb je dood natuurlijk gewoon aangevraagd. Ik zei gewoon: "Ik wil jorg wel van de wereld hebben eig" En zo geschiedde.

Klopt, neemt niet weg dat de uitspraak van bandsasmakeherdance een beetje raar is (op zijn zachtst gezegd)

Dat laatste onderstreepte deel is nog lang niet van toepassing helaas voor jou :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Vertel hoeveel incomings heb je nu?

Moet er nog wat bij? :D
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Ohhh dus tegen WAO durf je 1 vs 1 maar tegen MM niet :rolleyes: probeer je er niet uit te lullen, je bent gewoon dom om zulke reacties te plaatsen die je zelf ontkracht een week later

Je quote een deel van de post die over Swiss vs WAO ging. En dan voornamelijk over Poo tegen 5 WAO'ers.
Vervolgens praat je over M M, je veronderstelling klopt gewoon niet..

Heeft niks met durven maar met het slim uitspelen van je tegenstander te maken. WAO kon moeilijk preventieve def leveren dus solo of een klein groepje was voldoende om de speler helemaal van de kaart te vegen. MM heeft behalve meer defence ook minder front, logisch dat er preventieve defence bij karak staat..

Karak heeft defence van stamgenoten dus praat niet over 1 vs 1. .
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Karak heeft defence van stamgenoten dus praat niet over 1 vs 1. .

Nogal logisch als je 1500 incomings krijgt van 14 verschillende spelers...
Nogal logisch dat je dan defence gaat aanvragen bij je stammies, daar zijn ze dan toch voor.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Ben je werkelijk zo dom? of loop je te trollen?

Tuurlijk ging die post over WAO vs swiss toen ja, betekend niet dat wat je dan zegt alleen maar daar over gaat... Je zegt (en ik herhaal)
Je moet samen met je stam je vijanden overwinnen, betekend echter niet dat je met 5 accounts op 1 iemand moet. Swiss leden doen dat gewoon solo.. geen 5 mensen voor nodig, efficiëntie maat.
Dat is in een directe reactie op mijn post:
5e tegelijk op je vliegen, tja vandaar de naam tribalwars )

Ik zeg dus dat ik dat gewoon goedkeur, aangezien het spel niet voor niets tribalwars heet. Jij zegt in reactie dat dat 'niet tof' is en dat swiss gewoon 1 vs 1 doet om vijanden te verslaan.
Dus nu zeg ik weer tegen jou, waar is je stellige bewering van toen gebleven door nu met 13e op het slechtst verdedigbare cluster van w31 aan te vallen? Ik spreek niet over 1 tegen 1, dat hoef ik ook niet, is onlogisch... maar moet ik nu begrijpen dat het bij jullie alleen 1 vs 1 is als de situatie voor jullie goed is? Als je iets anders bedoeld moet je het maar eens goed omschrijven, want je lult er nu alleen maar omheen
 

DeletedUser71625

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Nogal logisch als je 1500 incomings krijgt van 14 verschillende spelers...
Nogal logisch dat je dan defence gaat aanvragen bij je stammies, daar zijn ze dan toch voor.

In -ST- is dat wel normaal om geen OS aan te vragen. Je red je eigen hachje maar.
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Ben je werkelijk zo dom? of loop je te trollen?

Tuurlijk ging die post over WAO vs swiss toen ja, betekend niet dat wat je dan zegt alleen maar daar over gaat

Zal het is rustig voor je uitleggen Jorg.

Je moet samen met je stam je vijanden overwinnen, betekend echter niet dat je met 5 accounts op 1 iemand moet. :rolleyes: Swiss leden doen dat gewoon solo.. geen 5 mensen voor nodig, efficiëntie maat. :)

Wat onderstreept is heeft betrekking tot de oorlog die swiss (nu ftw) en wao voeren. Dus het ging nog steeds over dat onderwerp. Jij interpreteert dingen die niet kloppen, zo geef jij je eigen draai aan het verhaal. Nja, ik ben dom dus jij vult wel voor mij in wat ik denk? :)

Nee, ik voerde simpelweg propaganda waar dit forum overigens voor bestemd is.
Wacht jij maar gewoon op een forum speciaal voor mierenneukers en grammar nazis...
 

DeletedUser63648

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Het is heel simpel. Binnen MM is er op dit moment maar 1 logisch target: Karak. Val aan daar waar de zwakke plekken zitten. Er is sowieso niet extreem veel front met MM. En iedereen had geen zin meer in jullie, dus werd WAO een klein beetje uitgesteld.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Zal het is rustig voor je uitleggen Jorg.



Wat onderstreept is heeft betrekking tot de oorlog die swiss (nu ftw) en wao voeren. Dus het ging nog steeds over dat onderwerp. Jij interpreteert dingen die niet kloppen, zo geef jij je eigen draai aan het verhaal. Nja, ik ben dom dus jij vult wel voor mij in wat ik denk? :)

Nee, ik voerde simpelweg propaganda waar dit forum overigens voor bestemd is.
Wacht jij maar gewoon op een forum speciaal voor mierenneukers en grammar nazis...

Grammar nazi ben ik zeker niet, dan mag je je partner in crime Cgrain aankijken. Mieren neuken doe ik ook niet, je maakt gewoon een opmerking die je een week later ontkracht. Ik vul niet in wat jij denkt, als je iets plaatst moet je het goed plaatsen. Dat het toen over WAO ging in dat gesprek en je plaatst dan die opmerking, daar geef je aan dat jullie als stam geen 5 man nodig hebben om 1 iemand neer te halen. Je had het over jullie stam zijnde en dus niet over jullie stam vs WAO.

Dus je zegt dat WAO noobs zijn omdat ze met 5e op Poo gingen, maar swiss/FTW was zo pro dat ze iedereen gewoon 1vs1 aanpakte en zonder problemen wonnen? Interpreteer ik je stukje nu wel juist?

Het is heel simpel. Binnen MM is er op dit moment maar 1 logisch target: Karak. Val aan daar waar de zwakke plekken zitten. Er is sowieso niet extreem veel front met MM. En iedereen had geen zin meer in jullie, dus werd WAO een klein beetje uitgesteld.

we hebben met 6 spelers van ons front met jullie... dus genoeg front zou je zeggen, dat ik het logisch doel ben dat snap ik ook wel. Dat je het zo over ons weg spelen hebt had ik toch wel al meer resultaat verwacht als wat jullie nu halen, maargoed dat gaat vast allemaal nog wel komen.:eek:

Heel deze reactie slaat echter niet op wat ik daarstraks duidelijk maakte, je mag aanvallen hoe je wilt hoor, maar ga niet eerst lopen verkondigen dat je zo pro bent door het 1 vs 1 te doen en vervolgens met 13 man aanvallen.

Complex, richie, the dead one, king kirito, allemaal spelers die makkelijk een 1 vs 1 hadden kunnen doen. Ook als je die redenatie van bandsmakeherdance aanhoudt.
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Bedankt Jorg eindelijk weer wat te doen op Complex :)
 

DeletedUser68249

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Toevoeging, target devonnoa, aanvallers waren: poo, mcBurgers, rolex, viezeaap, mrstardasian en nog wat enkele mb's

Of was dat Omdat ik en bruno defften?
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Toevoeging, target devonnoa, aanvallers waren: poo, mcBurgers, rolex, viezeaap, mrstardasian en nog wat enkele mb's

Of was dat Omdat ik en bruno defften?

Kevin jij kan echt vet goed deffen joh! :edelman:
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Toevoeging, target devonnoa, aanvallers waren: poo, mcBurgers, rolex, viezeaap, mrstardasian en nog wat enkele mb's

Of was dat Omdat ik en bruno defften?

*Beperking:

Poo. en Mcburgers vielen alleen aan.
Of defte jij niet? :x

Greetz
 
Bovenaan