.:PM:. vs Sound!, GEK & co

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Knappe dude hoorde ik:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Uhm ....:eek::eek::eek:
 

DeletedUser62454

Guest
Wouw, we schieten al lekker op w29.
Niet een maar twee leiders van van het winnende PM zijn de minst goede leiders die ook ooit heb gekend.
Lekker bezig levi, stabben op w34 wat een verhaal.
Daar kunnen jullie trots op zijn.
Een tegenargument van mijn vertrek van misternice was: dat een leider foute maakt kan, maar we hebben er 4 dus drie zijn er nog.
Dit even terug gebracht naar 2.
 
Reactiescore
559
nah nu niet doen of het in creed van die heilige zijn leon :)
vraag maar eens hoe lang ze al meelezen via het acc arreat ;-)
en de spelers die altijd het hardste geroepen hebben aan zulke pratijken nooit mee te doen draaien nu de vv ^^ :)

maar goed on toppic weer back to w29 :)
 

DeletedUser62454

Guest
nah nu niet doen of het in creed van die heilige zijn leon :)
vraag maar eens hoe lang ze al meelezen via het acc arreat ;-)
en de spelers die altijd het hardste geroepen hebben aan zulke pratijken nooit mee te doen draaien nu de vv ^^ :)

maar goed on toppic weer back to w29 :)

Ik ben degene die altijd het hardst roept.
De ketel verwijt de pot....
Het gaat er meer om dat ik bevestigd krijg dat mijn mening over PM juist is en dat ik er goed aan gedaan heb de wereld te verlaten. Een rovershol is het. :eek:

Verkeerde AF... En zowiezo #care
Rare vent, hoe kun je dat nu zo zeggen.
Wou jij niet op misternice spelen maar was je nooit online of iets in die richting. *Sowieso
 
Reactiescore
559
ik heb je een pb gestuurd :)
aangezien ik dit niet verder op dit forum wil bespreken
 

DeletedUser65921

Guest
Wouw, we schieten al lekker op w29.
Niet een maar twee leiders van van het winnende PM zijn de minst goede leiders die ook ooit heb gekend.
Lekker bezig levi, stabben op w34 wat een verhaal.
Daar kunnen jullie trots op zijn.
Een tegenargument van mijn vertrek van misternice was: dat een leider foute maakt kan, maar we hebben er 4 dus drie zijn er nog.
Dit even terug gebracht naar 2.

Even een paar 100 pagina's terug zoeken hoor, is gewoon een kwestie van de geschiedenis die zich herhaalt.
Levi liet een jaartje ofzo geleden al eens een acc bannen door er op school op in te loggen.

Dit bedoelde ik ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
Wouw, we schieten al lekker op w29.
Niet een maar twee leiders van van het winnende PM zijn de minst goede leiders die ook ooit heb gekend.
.

En uw mening boeit ons in welk opzicht?

Voor de duidelijkheid, ik speel niet op w34, ik doe daar niets. Maar als ik de graad van arrogantie lees van daar kom ik er na de examens mss wel eens piepen :rolleyes:

#Winning
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: .:pM:. vs Sound!, GEK & co

Haha lol:eek::eek::eek:

En uw mening boeit ons in welk opzicht?

Voor de duidelijkheid, ik speel niet op w34, ik doe daar niets. Maar als ik de graad van arrogantie lees van daar kom ik er na de examens mss wel eens piepen :rolleyes:

#Stabbing

Zo klopt het
 
Reactiescore
2.039
Oh wauw so scared for mr pj met zn supportwars.
Jij mag nu dan 2 werelden met vuile spelletjes gewonnen hebben, wij winnen al jaren werelden op pure kracht. ;)

Over arrogant gesproken zeg, gadverdamme..
 

DeletedUser62454

Guest
En uw mening boeit ons in welk opzicht?

Voor de duidelijkheid, ik speel niet op w34, ik doe daar niets. Maar als ik de graad van arrogantie lees van daar kom ik er na de examens mss wel eens piepen :rolleyes:

#Winning


Weer een besluit die sterk geformuleerd is en overloopt van de logica. Ligt de fout niet in het feit dat uw stam ook een zee van tijd had een vervanger aan te duiden voor het account en dus ook de mogelijkheid had het de gegevens van het account te veranderen. Toen Levi van account switchte is alles netjes gebeurd en heb ik ingelogd om te verzekeren dat de overgang ook volgens de regels kon gebeuren. Het ww en dergelijke is netjes doorgegeven, tijd genoeg weinig actie. Jammerlijke fout die terug te traceren is naar laksheid van de leiding van creed me dunkt.
Het terugvorderen van het account na verloop van tijd is stabben? Jullie hebben de tijd gehad en volgens de regels is het account van de speler die het emailadres bezit. Stabben is een concept die voor ieder anders kan ingevuld worden. Imo niet volledig van toepassing hier.
Laag inschatten? Ik denk niet dat deze jongens, en dame, zich laag inschatten daar. Denk dat uw formulering niet echt een goede inschatting is van wat er daar speelt, of ligt dit aan uw formulering? ;)

Juist. :eek:
Tot je volgende uitspraak die ik met genoegen weer de grond in wil boren.
 

DeletedUser72576

Guest
Ik ben degene die altijd het hardst roept.
De ketel verwijt de pot....
Het gaat er meer om dat ik bevestigd krijg dat mijn mening over PM juist is en dat ik er goed aan gedaan heb de wereld te verlaten. Een rovershol is het. :eek:


Rare vent, hoe kun je dat nu zo zeggen.
Wou jij niet op misternice spelen maar was je nooit online of iets in die richting. *Sowieso

Zeg je het spreekwoord nu expres verkeerd? Want het is "De pot verwijt de ketel..." Vrij hypocriet dat jij dan daarna iemand verbetert.
 

DeletedUser13822

Guest
Juist. :eek:
Tot je volgende uitspraak die ik met genoegen weer de grond in wil boren.

Is dat spelen? ik log 1x per dag gedurende 5 dagen....als jij dat spelen noemt heb ik wrs op elke wereld van de .nl-server gespeeld. Kinneke toch.

@Elko. 2 Werelden? Denk dat w29 nog niet gewonnen is en w3 fair gewonnen is. Supportwar? Denk dat weinig supports van mijn kant eruit zijn gegaan, ik gebruik woorden geen mods ;)

@Toverfluit of hoe die puber ook noemt: Stabbing? Lompigheid bij de vijand wordt afgestraft. Stabben is intern mensen verraden, zit ik niet nog steeds in dezelfde alliantie? Eerst leren wat woorden betekenen voor je ze gaat gebruiken. Stay in school boy!
 

DeletedUser5148

Guest
Beste mensen, sta mij toe om hier even wat neer te schrijven:

Ik ken PJ al van w3 en heb zowel daar als hier tegen hem gespeeld. Dat hij hard gaat is een feit, maar hij doet dit op zijn manier. In-game kan iedereen hem aan, dat is een feit. Maar in the end zijn het de resultaten die tellen. PJ beschrijft deze resultaten met één hashtag en dat is zowat de essentie van heel het verhaal hier:

#Winning

Ik heb het zelf meegemaakt. Het voelt niet fijn om te verliezen/je account op ban zien gaan. Het enige wat jullie in-gamehelden kunnen doen is alles mooi opschrijven, analyseren én leren van wat er hier gebeurt. Leer eruit zoals ik dat doe en jullie worden kings die van beide zijden (IG & politiek spel) wat zullen kunnen. Laat het duidelijk zijn dat PJ z'n lack aan IG-skills opheft met zijn inzicht en diplomatie. Inzicht kan je omschrijven als datgene wat ervoor zorgt dat jij je vijand te slim af bent.

Gebruik dit. En win er je volgende werelden mee.
Probeer verbaal niet want PJ eet je op.
 
Reactiescore
2.039
Je bent duidelijk niet veel gewend als je PJ's schrijfskills zo geweldig vind.
Overigens is juist dat ook kenmerkend voor de werelden die hij wint. Teveel goedgelovige mensen. ;)

Scheelt zoveel dat niet elke wereld zo is. :)
 
Bovenaan