Top/Flopstammen

Reactiescore
254
Congrats Break.

PA punten mogen overigens wel naar mij, mocht iemand ze kwijt willen. :D :D :D :D
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
1.089

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd break:) Ik heb een lange tijd mogen deel uitmaken van deze stam en daar naast slechte ook enorm goede en fijne tijden beleefd. Wereld 18 blijft voor mij de 'heimwee' wereld om het maar zo te zeggen, wat was dat een goede tijd. AF forum hier werd meeste van allemaal gelezen volgens mij. Complimenten aan de mensen die het karwei afgemaakt hebben, dat is ook een prestatie om nog bijna een jaar lang (?) te edelen als een routine klus om t allemaal af te maken.

Congratz aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen en bedankt voor de top tijd daarzo<3 men weet wel wie ik bedoel, wietse tom thijs pepijn andere mark nog een mark nog een mark eric erik sander anton meriton hahahaa jordi<3 gilles de la tourrette, laurens en een heleboel anderen:)

Jaaaa gefeliciteerd jongens!
En dan zoals onze bloemkool zei met pension, verplicht :cool:!

Snik, menno. Hoe kan ik jou nou vergeten, HELD!:D
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Break. Toch nog wat spreekwoordelijk eremetaal binnengehaald, zij het de minst gewilde variant. Jullie hebben grootse daden mogelijk gemaakt, dank daarvoor. Uitstekende figuranten. Nogmaals gefeliciteerd, dikverdiend.
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan TLS voor de 2de plaats en natuurlijk TNO voor de 3de plaats. Leuke strijd geweest.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Break. Toch nog wat spreekwoordelijk eremetaal binnengehaald, zij het de minst gewilde variant. Jullie hebben grootse daden mogelijk gemaakt, dank daarvoor. Uitstekende figuranten. Nogmaals gefeliciteerd, dikverdiend.

images


Flosje toch. Zelfs Krepox was, toen hij écht op zijn topniveau zat, niet zo'n zielig figuur als jij bent. Je overtreft alles met je gezwans. Paar moeilijke woordjes die nagenoeg altijd op niets uitkomen.
Mocht je dat 'van nature' zo doen zou ik je eens laten nakijken. Ik kots me werkelijk een ongeluk elke keer dat ik naar jou posts kijk. Maar nu geef ik je weer te veel aandacht :(.

Gefeliciteerd break:) Ik heb een lange tijd mogen deel uitmaken van deze stam en daar naast slechte ook enorm goede en fijne tijden beleefd. Wereld 18 blijft voor mij de 'heimwee' wereld om het maar zo te zeggen, wat was dat een goede tijd. AF forum hier werd meeste van allemaal gelezen volgens mij. Complimenten aan de mensen die het karwei afgemaakt hebben, dat is ook een prestatie om nog bijna een jaar lang (?) te edelen als een routine klus om t allemaal af te maken.

Congratz aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen en bedankt voor de top tijd daarzo<3 men weet wel wie ik bedoel, wietse tom thijs pepijn andere mark nog een mark nog een mark eric erik sander anton meriton hahahaa jordi<3 gilles de la tourrette, laurens en een heleboel anderen:)



Snik, menno. Hoe kan ik jou nou vergeten, HELD!:D

Ahwww <3 Eensgelijks broeder :boer:. Nu wel met TW-pensioen gaan hé. Dat verdien je ;). Spreek je nog wel es :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nee nee, ik ben een hele carriere nog aan het tegemoet gaan:p

Kom eens skype man of spreek me prive op AF aan
 
Bovenaan