.Pi VS Tables & N-S

DeletedUser

Guest
Wat zijn jullie toch een stel jankerts echt, ga in godsnaam ergens anders door blijven janken of doe het gezellig bij elkaar. stelletje kleuters.
Ik heb nu die vv van pyra en ik doe het zeer netjes dus ophouden met dat gejank crybabies.

En dan kunnen we nu miss weer terug naar de orde van de dag helaas D hier in dit toppic geen aandacht voor jullie, en als de rest nu ook zo verstandig is om het gewoon te negeren en ontoppic te blijven dat maakt het voor Tables en N-S ook plezieriger

Ik hou wel van paar relletjes hier:D
 

DeletedUser68252

Guest
Lieve mensen ik snap dat het hoog zit tussen D en Pi maar wat al eerder is aangekaart, dit is het toppic over N-S Tables en Pi en niet Pi en D dus laten we ontoppic blijven :)

Exact de reden waarom het AF tegenwoordig word gemolesteerd door moderatoren, een dergelijke discussie die voort komt uit het doelonderwerp van een topic word al niet meer getolereerd. Deze discussie heeft te maken met het beleid wat Pi voert, hoe Pi te werk gaat en dat mag iedereen wel openbaar weten. Dat het jullie niet uit komt, is natuurlijk een 2e. :D

Verder nog succes aan beide kanten.
 

DeletedUser

Guest
Exact de reden waarom het AF tegenwoordig word gemolesteerd door moderatoren, een dergelijke discussie die voort komt uit het doelonderwerp van een topic word al niet meer getolereerd. Deze discussie heeft te maken met het beleid wat Pi voert, hoe Pi te werk gaat en dat mag iedereen wel openbaar weten. Dat het jullie niet uit komt, is natuurlijk een 2e. :D

Verder nog succes aan beide kanten.

En het komt jou wel uit natuurlijk ;).

Als neutrale kijker hou ik toch meer van de statistieken en p&p tussen de stammen. Niet het eeuwige gekibbel tussen |D| en .pi over wie er nou fout zat. :)
 
Reactiescore
31
Exact de reden waarom het AF tegenwoordig word gemolesteerd door moderatoren, een dergelijke discussie die voort komt uit het doelonderwerp van een topic word al niet meer getolereerd. Deze discussie heeft te maken met het beleid wat Pi voert, hoe Pi te werk gaat en dat mag iedereen wel openbaar weten. Dat het jullie niet uit komt, is natuurlijk een 2e. :D

Verder nog succes aan beide kanten.

Oh nou bedankt. Als er normaal gediscussieerd wordt vanuit het doelonderwerp wordt het toegelaten. Maar mensen moeten elkaar zo nodig gaan beledigen of onzin te gaan schreeuwen zonder na te denken.
Propaganda en discussies mogen, zolang het enigszins met dit onderwerp te maken heeft en zolang men elkaar met respect behandeld.
 

DeletedUser68252

Guest
Oh nou bedankt. Als er normaal gediscussieerd wordt vanuit het doelonderwerp wordt het toegelaten. Maar mensen moeten elkaar zo nodig gaan beledigen of onzin te gaan schreeuwen zonder na te denken.
Propaganda en discussies mogen, zolang het enigszins met dit onderwerp te maken heeft en zolang men elkaar met respect behandeld.

Dat is helaas niet te merken aan het beleid dat gevoerd word, en dan spreek ik in het algemeen over de grootste groep moderatoren, regelmatig worden er tot ongenoegen van vele AF posters discussies van waarde verwijderd die te maken hadden met een dergelijk doel onderwerp.
 

DeletedUser34036

Guest
Ik zie liever stats over de oorlog. Het voorgaande lees ik allemaal vluchtig en ik weet niet eens waar het over gaat ?

Dus als iemand stats heeft Graag
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zie liever stats over de oorlog. Het voorgaande lees ik allemaal vluchtig en ik weet niet eens waar het over gaat ?

Dus als iemand stats heeft Graag

Je weet meestal niet waarover gaat als je het vluchtig leest :p
 
Reactiescore
31
Dat is helaas niet te merken aan het beleid dat gevoerd word, en dan spreek ik in het algemeen over de grootste groep moderatoren, regelmatig worden er tot ongenoegen van vele AF posters discussies van waarde verwijderd die te maken hadden met een dergelijk doel onderwerp.

Snap ik. Echter worden de meeste discussies te ver doorgetrokken dat het weer offtopic gaat. Dit soort dingen zijn, en blijven, altijd erg lastig in te schatten. Ikzelf probeer dat altijd zo goed mogelijk te doen, maar ja, dat blijft altijd lastig want je speelt natuurlijk niet zelf op de wereld.


Anyhow, wat zijn de oorlogsstatistieken?
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: .Pi
Zijde 2:
Stammen: N-S, Tables

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203
Kant 2: 14
Verschil: 189

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,753,223
Kant 2: 111,839
Verschil: 1,641,384

chart
 

DeletedUser68973

Guest
Zijde 1:
Stammen: .Pi
Zijde 2:
Stammen: N-S, Tables

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203
Kant 2: 14
Verschil: 189

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,753,223
Kant 2: 111,839
Verschil: 1,641,384

chart

Lol :D
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan