FUL/Mental-forum

DeletedUser20611

Guest
Beste forumgangers,

Allereerst leuk dat jullie hier nog steeds af en toe komen kijken.
Ten tweede heb ik dit topic geopend omdat ik nog met een vraag zat over W16.

In de tijd dat FUL oorlog had met 40+ is er via mijn account eens ingebroken en is het hele FUL-forum verwijderd of verplaatst/gestolen. De dader is nooit bekend geraakt.
Zoals zovelen dacht ik aan Robbie in die tijd maar die ontkent tot op de dag vandaag er iets mee te maken te hebben.

Wij hebben het in die tijd bewust intern gehouden ipv te beginnen schreeuwen over valsspel etc maar ben toch benieuw of er ondertussen iemand is die er mij iets meer over kan vertellen..

Mvg Muchas,
 
Reactiescore
1.089
Ik kan me wel iets vaags herinneren, maar volgens mij was dat het 'oude' high5 forum, toen het allang gevallen was en die stam slechts bestond uit sandam en mitchel. We zouden hun (als astra zijnde) namelijk rekruteren, en het zou dan interessant zijn het archief van hun te lezen. Over oorlogen van voorheen en dergelijke
Was ook met goedkeuring van ze.

We hadden ook een deel van 40+/gohxl forum. Dat had hij volgens mij wel geregeld. Hoe weet ik niet. Maar was allemaal archief spul, dus gedateerd.
Maar FUL forum heb ik nooit gezien, terwijl ik op gegeven moment oprichters rechten had met mac duck acc. Kan zijn dat hij het elders heeft bewaard, maar was voor leiders/gewone leden niet te zien.

En we hadden sowieso gedeeld forum met jullie.Heb zelf wel eens vv mogen draaien bij jullie. Dus begrijp logica ook niet zo snel.
Dus denk t ook niet nee.

Wel toevallig was dat deze archieven nagenoeg tegerlijkertijd beschikbaar werden
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het 40+ forum hadden we doordat er een oude co van 1 vd leiders nog kon inloggen op dat account. 40+ stak de schuld op Joek maar die had er helemaal niets mee te maken :p
 

DeletedUser20611

Guest
Het 40+ forum hadden we doordat er een oude co van 1 vd leiders nog kon inloggen op dat account. 40+ stak de schuld op Joek maar die had er helemaal niets mee te maken :p
Ja die arme vent.. Heeft nog solli bij ons gedaan toen.. :rolleyes:
 

DeletedUser41607

Guest
Volgens mij had Tom (toen op darkruler) dit gewoon aan Robbie gegen. Hij was vervolgens ook de gene die het hardste riep dat Joek de schuldige was. Maar ik dacht dat er meer voorgevallen was met Joek, dat het niet zomaar vingertje wijzen was ook al was dit onterecht.
 

DeletedUser20611

Guest
Wat kinderachtig zeg

Hoe gaat het met jou Boer Teun, speel je nog?

Volgens mij had Tom (toen op darkruler) dit gewoon aan Robbie gegen. Hij was vervolgens ook de gene die het hardste riep dat Joek de schuldige was. Maar ik dacht dat er meer voorgevallen was met Joek, dat het niet zomaar vingertje wijzen was ook al was dit onterecht.

Ons hele interne forum was weg, dus niet enkel het gedeelde.
Er was via mijn account door een vreemd IP-adres ingelogd op het moment van de verdwijning.
 

DeletedUser20611

Guest
Nein, speel al zeer geruime tijd niet meer.
Speel enkel af en toe een speed, geloof dat ik 1ste sta dit seizoen.

Netjes netjes! Als je je verveelt: Sydsney1 , Gig Graham II en ik zijn weer begonnen op W37.
 

DeletedUser63410

Guest
Naar mijn weten is het nog steeds Loth geweest. In die tijd daagde hij me veelvuldig uit op diplomatiek gebied en wist hij hoe belangrijk ons bondgenootschap was.

W16 archiveren was één van mijn paradepaardje hier ben ik ook altijd open en eerlijk over geweest. Deze archieven waren ook openlijk te zien voor wie Astra* lid was, op aanvraag mochten Mental leden het zelfs doorspitten. Dit alles om meer en betere propaganda aan te moedigen.

De archieven die in mijn bezit waren:
-Astra*
-Het oude Mental
-High 5
-O2
-GOH
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Geen idee. Maar ik reageer maar om te reageren

Ps: Love you all
 

DeletedUser

Guest
naar mijn weten is het nog steeds loth geweest. In die tijd daagde hij me veelvuldig uit op diplomatiek gebied en wist hij hoe belangrijk ons bondgenootschap was.

W16 archiveren was één van mijn paradepaardje hier ben ik ook altijd open en eerlijk over geweest. Deze archieven waren ook openlijk te zien voor wie astra* lid was, op aanvraag mochten mental leden het zelfs doorspitten. Dit alles om meer en betere propaganda aan te moedigen.

De archieven die in mijn bezit waren:
-astra*
-het oude mental
-high 5
-o2
-goh

:d
 
Bovenaan