Legends op 21 - poging 4

DeletedUser71860

Guest
Gelukkig dik jij dit topic verder aan met kwaliteitsvolle reacties :D
 

DeletedUser

Guest
Voor kwaliteitsvolle reacties van mij lees je beter het oorlogstopic :cool::D
 

DeletedUser

Guest
ZOep is zeker een legend aan het roer geweest of nog steeds van een van de machtigste stammen ;)
 
Reactiescore
768
Buiten het feit dat Zoepie vandaag jarig is, is het voor mij 1 van de beste leiders die ik heb gehad. Hij is kwalitatief en communicatief erg sterk + hijs ook nog flexibel. Hij nam ook de tijd om leden ( die niets konden) toch wat te leren en daarvoor heb ik zwaar respect richting hem toe.
 

DeletedUser

Guest
owja iedereen mag zeggen dat ik zogenaamd ''stab'' maar als ik het zelf zeg, ohohohoho...
 

DeletedUser

Guest
Jezelf tot een legende prijzen gaat te ver, kan beter weer terug gaan naar classic want een verbetering voor het af is dit zeker niet
 

DeletedUser

Guest
En 't is voor jullie blijkbaar moeilijk om dorpjes van hem te edelen hé.
 

DeletedUser

Guest
Jullie = Fruit, en hoeveel had je er, met nachten bij? Daarnaast is het niet geheel onlogisch dat iemand die meer edels en meer clears heeft dorpjes van een niet-gestackt front kan pakken he. Dat is geen prestatie. Als zelfs Oris het al kan...
 

DeletedUser

Guest
Jullie = Fruit, en hoeveel had je er, met nachten bij? Daarnaast is het niet geheel onlogisch dat iemand die meer edels en meer clears heeft dorpjes van een niet-gestackt front kan pakken he. Dat is geen prestatie. Als zelfs Oris het al kan...

Jij moet niet janken met dat nachten freso nachte vroeger ook en dan ga je mij nu afschrijven dat ik nacht :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waar zeg ik dat dan? Je genacht is enkel nutteloos geweest.
O ja, wie ook altijd zo tegen nachten was, is Warre. Hij vond het zwak dat je dorpen moet pakken met nachten omdat het overdag (bijna) niet lukt. I rest my case.
 
Bovenaan