IR.vs IR

DeletedUser

Guest
Gewoon zoals gewoonlijk 800 kata op de boerderij.

Dat is dan ook de enige overwinning aan deze aanval. De rest was een groot fiasco. planning was totaal 8 clears voor elk edel dorp, dat is dus niet gelukt doordat gorilla niet mee kon doen. Anders schat ik dat we er nog wel door heen waren gekomen bij de helft van de dorpen. Verder was de planning af en toe dusdanig dramatisch dat clears dubbel waren ingepland :p.
Gefeliciteerd IR
 

DeletedUser

Guest
planning was totaal 8 clears voor elk edel dorp, dat is dus niet gelukt doordat gorilla niet mee kon doen. Anders schat ik dat we er nog wel door heen waren gekomen bij de helft van de dorpen

dan had er ook wel meer op je staan te wachten

maar mooie aanval, het leek zowaar op kattepis

199 scouts
150 lc
2 kata's
3 edels
Verdeeld over 5 aanvallen :(
 

DeletedUser

Guest
dan had er ook wel meer op je staan te wachten

maar mooie aanval, het leek zowaar op kattepis

199 scouts
150 lc
2 kata's
3 edels
Verdeeld over 5 aanvallen :(

Tja daar haal je de verdediger van de dag niet. Ik had echt verwacht dat ik dat dorp zou overnemen! Jammer dat het niet gelukt is.....
 

DeletedUser72457

Guest
Volgende keer massa op rukmuss dan. Als hij hier al bang ban wordt. Pgoeeee
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser72457

Guest
Welke rapportjes wil je hebben? Hier zijn de statistieken van de stam IR tegen IR. en hun bondgenoot.

Zijde 1:
Stammen: IR., MMMC
Zijde 2:
Stammen: IR

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,888
Kant 2: 2,329
Verschil: 441

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10
Kant 2: 20
Verschil: 10

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,464,658
Kant 2: 16,251,189
Verschil: 5,786,531

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 83,090
Kant 2: 171,381
Verschil: 88,291

chart


Hier is alleen iets over te zeggen: Heer Jaws. Deze zat in de stam toen de oorlog begon en kreeg gelijk een massa over zich heen. Deze is gewonnen door IR., echter is er het een en het ander over te zeggen. Het lid is verwijderd door een lack (weet het Nederlands niet) aan activiteit en reactievermogen op een massa-aanval. Er zijn in die periode een dorp of 10 overgenomen, dus die moeten bij IR. opgeteld worden.

Compleet voegen we hem niet toe aan onze kant, dit omdat hij nog steeds speelt en vrolijk al mijn BBs ging edelen. Vrij gemakkelijke doelwitten en die behoren niet meer tot onze stam, na de eerder besproken massa. Voor mijn conclusie wie er voor staat in deze oorlog zou ik zeggen: IR. (met punt), dit omdat zij wel een aantal acties meer hebben laten zien dan wij. Los van wat er eventueel kan komen hebben zij 2 meer 'massa-aanvallen' gedaan en dus meer initiatief laten zien. Wij hebben slechts verdedigd, maar dat kan soms ook iets van een winst in zich hebben. Zeker als ze er niet doorkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72457

Guest
Kunnen er wel aan toe voegen dat we langzaam dorpjes beginnen te snoepen, als ik het zo zie :).
 

DeletedUser

Guest
Hier is alleen iets over te zeggen: Heer Jaws. Deze zat in de stam toen de oorlog begon en kreeg gelijk een massa over zich heen. Deze is gewonnen door IR., echter is er het een en het ander over te zeggen. Het lid is verwijderd door een lack (weet het Nederlands niet) aan activiteit en reactievermogen op een massa-aanval. Er zijn in die periode een dorp of 10 overgenomen, dus die moeten bij IR. opgeteld worden.

747.png



Gewoon ff klikken
 

DeletedUser

Guest
Ik niet hoor :p Ik weet wat het betekend :p
Ook al zeg je een lack aan activiteit, reactievermogen dan moet je aan de context toch kunnen afleiden dat je gebrek bedoeld :p
Het was voor de minder geoefende internetgebruikers onder ons.
 

DeletedUser72457

Guest
Ja, ik weet het Kevin :p. Het gaat vaak goed, soms kost het moeite ghehe.
 

DeletedUser58574

Guest
Het originele IR is blijkbaar de eerste slag aan het slaan, als ik goed tel al 14 dorpjes binnen.
 

DeletedUser58574

Guest
Vraag me af waar broodjekebap nu is met zijn sarcasme na zulke verloren dorpen ;)
 
Bovenaan