Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je beseft jimmy, dat je nu wel erg wanhopig begint te klinken. Ik snap niet echt wat je er mee wilt bereiken. 10 posts terug zei je al dat het je laatste zou zijn...
 

DeletedUser72415

Guest
Ik kom sinds vanmiddag weer terug van een paar drukke weken. Als ik jouw verhaal lees dan kan ik enkel zeggen dat het helemaal prima is dat je je stambelang voor je eigenbelang zette. Maargoed, ik neem aan dat elke speler die een beetje stamgevoel heeft dit zou doen. Sterker nog, ik denk dat elke stamleider van een degelijke (van top 20 t\m top 1) stam dezelfde keus zou maken.

Wat betreft de spionage. Ik vind het verkrijgen van informatie door middel van vertrouwen en het daarna doorspelen, ook zeker onder spionage vallen. Ik denk dat je het in het vervolg echt anders moet doen. Denk eraan, dit is enkel een advies van mijn kant. Ik kan nog objectief kijken, en dit is toch waarop ik uitkom.

Het was ook de eerste wereld dat ik het op deze manier aanpakte. Ik vind het zelf niet echt spionage. Maar ik begrijp je standpunt. Het heeft uiteindelijk gewoon ook anders uitgepakt dan gehoopt.
Ik hoopte op een oorlog tussen pi - dei - D tegen serve die nog een tijdje ging doorgaan. Waar enkel nog de actieve leden van zouden overblijven en naar de core groeien.


Ik hoop dat je beseft jimmy, dat je nu wel erg wanhopig begint te klinken. Ik snap niet echt wat je er mee wilt bereiken. 10 posts terug zei je al dat het je laatste zou zijn...

Ik wil hier niks met bereiken om eerlijk te zijn.Ik begrijp jullie keuze. Ik heb de grijze zone te veel bewandeld en ben een zwaar risico geval daardoor. Ik heb het tactisch gezien gewoon verkeerd aangepakt.
Als je constant de grijze zone bewandeld zoals ik deed , welke geloofwaardigheid heb je dan nog ?
Dan is je loyaliteit zelfs niet meer geloofwaardig.
Ik wens jullie nog altijd de overwinning van w36 toe.
No hard feelings.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jimmy,

Het klopt inderdaad dat wij jou altijd al gewantrouwd hebben. Maar dat komt toch echt door je eigen gedrag.
Ten eerste recruit Dei in C35, het betreft hier het account Metin2:

2aecabefd2.png

e6f6721724.jpg
Kaartje is wat onduidelijk, vandaar dat ik het zelf ook nog even aanduid

Zoals je kan zien op de kaart ligt Metin2 direct boven ons (werner). Toen ik die ochtend wakker werd en zag dat er een nieuwe Dei lid boven ons lag brak ff mijn complete voorraad aan klompen. We hadden immers de 515 lijn als grens afgesproken. Echter hebben we hier nooit een probleem van gemaakt, sterker nog we hebben jullie er nooit echt op aangesproken.

Vervolgens zijn we gezamenlijk in de aanval gegaan op LostSouI, een mooie samenwerking met een geslaagd resultaat. Aangezien wij nu buren zouden worden zijn we wederom om tafel gegaan om lijnen af te spreken. De zojuist gerepareerde klompen braken helaas weer, jullie beschuldigden ons van "diefstal" omdat we volgens jullie een paar velden aan ruimte hadden "gestolen". Dit terwijl we juist bereid waren om +/- 30 velden in de breedte en 40 velden in de hoogte af te staan vanwege Metin2.
Na een lange discussie met de nodige irritaties zijn we er uiteindelijk toch uitgekomen. Wel met een rare nasmaak maar goed.

Ondertussen is er wat contact geweest tussen de 2 accounts, hier kwamen vaak gesprekken uitvoort die niet bepaald vertrouwen hebben geschept. Zo praatte je over Croix alsof je hem liever kwijt als rijk was:

[19-3-2014 14:43:03] Sander | Katje | Werner: Kizt trouwens net te kijken
[19-3-2014 14:43:11] Sander | Katje | Werner: jij gaat helemaal geen front krijgen met Borno of wel?
[19-3-2014 14:43:14] Jimmy | DaGGa Wilssens: Jullie hebben.NG en.hier zijn ze zich aan het verenigen.
[19-3-2014 14:43:22] Jimmy | DaGGa Wilssens: Ik hoop van wel
[19-3-2014 14:43:40] Sander | Katje | Werner: Omdat Croix jouw zuiden afsnijdt namelijk
[19-3-2014 14:43:51] Jimmy | DaGGa Wilssens: Maar croix gaat toch zo weg zijn
[19-3-2014 14:43:58] Jimmy | DaGGa Wilssens: Als.borno zijn ding doet
[19-3-2014 14:43:58] Sander | Katje | Werner: Weg?
[19-3-2014 14:44:14] Jimmy | DaGGa Wilssens: You know. Noble noble
[19-3-2014 14:44:34] Sander | Katje | Werner: Nja ik neem toch aan, dat jullie als Dei, er alles aan doen om dat te voorkomen :p
[19-3-2014 14:44:45] Jimmy | DaGGa Wilssens: Misschien (angel)
\

Ondertussen stond er zelf wat def van je bij Pulverization:

[19-3-2014 14:59:04] Jimmy | DaGGa Wilssens: Blijkbaar stond er 2 def dorpen bij pulver.

Het zijn maar 2 defjes, maar alsnog. Onze BG eind januari van start gegaan:
jan 30
18:03 De stam vormt nu een alliantie met Dei!.


Dus een foutje lijkt me dat ook niet, dat is bewust naar "de gezamenlijke vijand, zoals jij het noemt" gestuurd.

Dan op 28-03 probeer je, op een in mijn ogen, slinkse wijze wederom onze edelruimte te beperken:

[28-3-2014 10:14:48] Jimmy | DaGGa Wilssens: Maar ik wou risamara en patje1980 edelen
[28-3-2014 10:14:57] Jimmy | DaGGa Wilssens: en dan patje gebruiken om dorpen te ruilen met u
[28-3-2014 10:15:15] Sander | Katje | Werner: ik zla ff de kaart erbij pakken
[28-3-2014 10:15:16] Sander | Katje | Werner: 1 sec
[28-3-2014 10:15:25] Jimmy | DaGGa Wilssens: allejah , als je dat ziet zitten. Patje ligt net buiten mijn lijn
[28-3-2014 10:15:37] Jimmy | DaGGa Wilssens: maar te ver voor u om het uit te schakelen , had jij of jamiliaan aangegeven
[28-3-2014 11:33:32] Sander | Katje | Werner: zo kheb de kaart er ff bij gepakt
[28-3-2014 11:33:34 | 11:33:36 bewerkt] Sander | Katje | Werner: kzal is ff kijken
[28-3-2014 11:38:14] Sander | Katje | Werner: Wit = risamara
rood = patje
[28-3-2014 11:38:19] Sander | Katje | Werner: http://puu.sh/7MwW8/4ec8752836.png
[28-3-2014 11:38:38] Sander | Katje | Werner: Patje ligt wel echt volledig in mijn gebied, dus ik weet neit hoe jij die ruil dan in gedachten had?
[28-3-2014 11:43:58] Jimmy | DaGGa Wilssens: Gewoon beetje baan de zijkant zodat ik breder front heb met serve
[28-3-2014 11:45:26] Sander | Katje | Werner: Dus, ik laat jou een gedeelte van mijn gebied in edelen, om ver volgens die dorpen van jou te edelen in ruil voor ruimte in het zuiden? :p
[28-3-2014 11:46:06] Jimmy | DaGGa Wilssens: Haha. Komt het op neer. XD


Hij stelt dus voor om een speler te edelen (die volledig in mijn gebied ligt) waarna hij die dorpen wel wil ruilen voor extra ruimte voor hem in het zuiden... Nice try Jimmy, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Als vervolgens de communicatie tussen jou en Borno ook nog is uitlekt waarin duidelijk staat hoe jij met hem aan het overleggen bent om ons een kopje kleiner te maken, gelijktijdig dat je met mij aan het praten bent over borno etc.

Wat anti borno uitspraken:

[28-3-2014 10:05:46] Jimmy | DaGGa Wilssens: Ja , borno laat ik ook nog even met rust
[28-3-2014 10:05:56] Jimmy | DaGGa Wilssens: ik wil borno gelijk met jullie te grazen nemen

[woensdag 19 februari 2014 22:12] WelnesscoachTom: want na lost staat borno op het menu?

[20-2-2014 18:38:04] WelnesscoachTom: wouden jullie na de souls tegen Serve al beginnen?

[19-3-2014 14:38:08] Jimmy | DaGGa Wilssens: Borno gaag niet gemakkelijk worden


De anti werner uitspraken zijn hier (clicky) te vinden

DaGGa op 01.04. om 11:07 uur
1) ik heb het niet voor werner
2) ik heb het niet voor roetsjbaan/Chasing dreams.
3) jullie moeten maar eerst mijn dei front proberen te verkleinen


En dan vandaag onderstaand zeggen over Chasing Dreams aKa Tukker4life
b577f4280c.png


Dus ja Dagga, je speelt een smerig dubbelspel en dat heeft het vertrouwen flink beschadigd. Dat in combinatie me de acties in het verleden heeft de BG doen breken.

Vwb de OS en clears die we van jou hebben ontvangen, daar zijn we je dankbaar voor en eerlijk is eerlijk die heb je ook gewoon keurig gestuurd. Echter wil ik erbij zeggen dat toen wij daar om hebben vroegen, het joinen van Borno geen feit was. Op die momenten was er een BG tussen Dei en |D| en was er geen sprake om deze op te zeggen. Ondanks de nare smaak die wij hadden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
En nu heeft DaGGa de aanval geopend op de Werners, zich dus niet houdend aan de spertijd. Wij hadden ook de aanval kunnen openen met onze nieuwe rekruten maar wij hadden besloten dat niet te doen om ons toch aan de afspraken te houden die bij het sluiten van de BG gemaakt zijn.

Maar goed. Zeer duidelijk. :) We will serve you the |D|.
 

DeletedUser

Guest
Die ODD gaan jullie nu wel krijgen :D

En Werner, nu heel leuk dat je ons verwijt dat we jullie verweten over diefstal, maar je weet dondersgoed dat jullie een afspraak hadden gemaakt over een edellijn met onze voorganger, en toen wij kwamen werd die edellijn plots 10 velden in ons nadeel opgeschoven.
Dan ben ik nog coulant geweest om jullie er 5 cadeau te doen, dus je moet niet zeuren.

Ik hoop trouwens dat je geniet van de clears, succes met opbouwen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72415

Guest
En nu heeft DaGGa de aanval geopend op de Werners, zich dus niet houdend aan de spertijd. Wij hadden ook de aanval kunnen openen met onze nieuwe rekruten maar wij hadden besloten dat niet te doen om ons toch aan de afspraken te houden die bij het sluiten van de BG gemaakt zijn.

Maar goed. Zeer duidelijk. :) We will serve you the |D|.

Ik speel er zelf niet meer op. Tom , die ex-co heeft DaGGa in handen genomen

Jimmy,

Het klopt inderdaad dat wij jou altijd al gewantrouwd hebben. Maar dat komt toch echt door je eigen gedrag.
Ten eerste recruit Dei in C35, het betreft hier het account Metin2:

2aecabefd2.png

e6f6721724.jpg
Kaartje is wat onduidelijk, vandaar dat ik het zelf ook nog even aanduid

Zoals je kan zien op de kaart ligt Metin2 direct boven ons (werner). Toen ik die ochtend wakker werd en zag dat er een nieuwe Dei lid boven ons lag brak ff mijn complete voorraad aan klompen. We hadden immers de 515 lijn als grens afgesproken. Echter hebben we hier nooit een probleem van gemaakt, sterker nog we hebben jullie er nooit echt op aangesproken.

Vervolgens zijn we gezamenlijk in de aanval gegaan op LostSouI, een mooie samenwerking met een geslaagd resultaat. Aangezien wij nu buren zouden worden zijn we wederom om tafel gegaan om lijnen af te spreken. De zojuist gerepareerde klompen braken helaas weer, jullie beschuldigden ons van "diefstal" omdat we volgens jullie een paar velden aan ruimte hadden "gestolen". Dit terwijl we juist bereid waren om +/- 30 velden in de breedte en 40 velden in de hoogte af te staan vanwege Metin2.
Na een lange discussie met de nodige irritaties zijn we er uiteindelijk toch uitgekomen. Wel met een rare nasmaak maar goed.

Ondertussen is er wat contact geweest tussen de 2 accounts, hier kwamen vaak gesprekken uitvoort die niet bepaald vertrouwen hebben geschept. Zo praatte je over Croix alsof je hem liever kwijt als rijk was:

[19-3-2014 14:43:03] Sander | Katje | Werner: Kizt trouwens net te kijken
[19-3-2014 14:43:11] Sander | Katje | Werner: jij gaat helemaal geen front krijgen met Borno of wel?
[19-3-2014 14:43:14] Jimmy | DaGGa Wilssens: Jullie hebben.NG en.hier zijn ze zich aan het verenigen.
[19-3-2014 14:43:22] Jimmy | DaGGa Wilssens: Ik hoop van wel
[19-3-2014 14:43:40] Sander | Katje | Werner: Omdat Croix jouw zuiden afsnijdt namelijk
[19-3-2014 14:43:51] Jimmy | DaGGa Wilssens: Maar croix gaat toch zo weg zijn
[19-3-2014 14:43:58] Jimmy | DaGGa Wilssens: Als.borno zijn ding doet
[19-3-2014 14:43:58] Sander | Katje | Werner: Weg?
[19-3-2014 14:44:14] Jimmy | DaGGa Wilssens: You know. Noble noble
[19-3-2014 14:44:34] Sander | Katje | Werner: Nja ik neem toch aan, dat jullie als Dei, er alles aan doen om dat te voorkomen :p
[19-3-2014 14:44:45] Jimmy | DaGGa Wilssens: Misschien (angel)
\

Ondertussen stond er zelf wat def van je bij Pulverization:

[19-3-2014 14:59:04] Jimmy | DaGGa Wilssens: Blijkbaar stond er 2 def dorpen bij pulver.

Het zijn maar 2 defjes, maar alsnog. Onze BG eind januari van start gegaan:
jan 30
18:03 De stam vormt nu een alliantie met Dei!.


Dus een foutje lijkt me dat ook niet, dat is bewust naar "de gezamenlijke vijand, zoals jij het noemt" gestuurd.

Dan op 28-03 probeer je, op een in mijn ogen, slinkse wijze wederom onze edelruimte te beperken:

[28-3-2014 10:14:48] Jimmy | DaGGa Wilssens: Maar ik wou risamara en patje1980 edelen
[28-3-2014 10:14:57] Jimmy | DaGGa Wilssens: en dan patje gebruiken om dorpen te ruilen met u
[28-3-2014 10:15:15] Sander | Katje | Werner: ik zla ff de kaart erbij pakken
[28-3-2014 10:15:16] Sander | Katje | Werner: 1 sec
[28-3-2014 10:15:25] Jimmy | DaGGa Wilssens: allejah , als je dat ziet zitten. Patje ligt net buiten mijn lijn
[28-3-2014 10:15:37] Jimmy | DaGGa Wilssens: maar te ver voor u om het uit te schakelen , had jij of jamiliaan aangegeven
[28-3-2014 11:33:32] Sander | Katje | Werner: zo kheb de kaart er ff bij gepakt
[28-3-2014 11:33:34 | 11:33:36 bewerkt] Sander | Katje | Werner: kzal is ff kijken
[28-3-2014 11:38:14] Sander | Katje | Werner: Wit = risamara
rood = patje
[28-3-2014 11:38:19] Sander | Katje | Werner: http://puu.sh/7MwW8/4ec8752836.png
[28-3-2014 11:38:38] Sander | Katje | Werner: Patje ligt wel echt volledig in mijn gebied, dus ik weet neit hoe jij die ruil dan in gedachten had?
[28-3-2014 11:43:58] Jimmy | DaGGa Wilssens: Gewoon beetje baan de zijkant zodat ik breder front heb met serve
[28-3-2014 11:45:26] Sander | Katje | Werner: Dus, ik laat jou een gedeelte van mijn gebied in edelen, om ver volgens die dorpen van jou te edelen in ruil voor ruimte in het zuiden? :p
[28-3-2014 11:46:06] Jimmy | DaGGa Wilssens: Haha. Komt het op neer. XD


Hij stelt dus voor om een speler te edelen (die volledig in mijn gebied ligt) waarna hij die dorpen wel wil ruilen voor extra ruimte voor hem in het zuiden... Nice try Jimmy, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Als vervolgens de communicatie tussen jou en Borno ook nog is uitlekt waarin duidelijk staat hoe jij met hem aan het overleggen bent om ons een kopje kleiner te maken, gelijktijdig dat je met mij aan het praten bent over borno etc.

Wat anti borno uitspraken:

[28-3-2014 10:05:46] Jimmy | DaGGa Wilssens: Ja , borno laat ik ook nog even met rust
[28-3-2014 10:05:56] Jimmy | DaGGa Wilssens: ik wil borno gelijk met jullie te grazen nemen

[woensdag 19 februari 2014 22:12] WelnesscoachTom: want na lost staat borno op het menu?

[20-2-2014 18:38:04] WelnesscoachTom: wouden jullie na de souls tegen Serve al beginnen?

[19-3-2014 14:38:08] Jimmy | DaGGa Wilssens: Borno gaag niet gemakkelijk worden


De anti werner uitspraken zijn hier (clicky) te vinden

DaGGa op 01.04. om 11:07 uur
1) ik heb het niet voor werner
2) ik heb het niet voor roetsjbaan/Chasing dreams.
3) jullie moeten maar eerst mijn dei front proberen te verkleinen


En dan vandaag onderstaand zeggen over Chasing Dreams aKa Tukker4life
b577f4280c.png


Dus ja Dagga, je speelt een smerig dubbelspel en dat heeft het vertrouwen flink beschadigd. Dat in combinatie me de acties in het verleden heeft de BG doen breken.

Vwb de OS en clears die we van jou hebben ontvangen, daar zijn we je dankbaar voor en eerlijk is eerlijk die heb je ook gewoon keurig gestuurd. Echter wil ik erbij zeggen dat toen wij daar om hebben vroegen, het joinen van Borno geen feit was. Op die momenten was er een BG tussen Dei en |D| en was er geen sprake om deze op te zeggen. Ondanks de nare smaak die wij hadden.

Ik ben heel open naar jullie toe geweest dat dit blijkbaar gebeurd was ...
En ik heb nadien er alles aan proberen te doen om de banden te verbeteren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dagga ik vraag me eigenlijk af wat je gedaan had als die serve accounts bij |D| niet gevallen hadden.
Ik heb namelijk het idee dat je eigenlijk zeer zeker naar serve wilde maar omdat |D| flink opstoomde je toch voor |D| gekozen hebt.
En hoe zit het nu tussen jou en borno de afspraken over een nap of bg zijn nergens meer te vinden maar je hebt wel geroepen we hadden alleen een nap.
En als beide BG's je voor geen meter vertrouwen dan doe je toch iets niet goed.
 

DeletedUser

Guest
En Werner, nu heel leuk dat je ons verwijt dat we jullie verweten over diefstal, maar je weet dondersgoed dat jullie een afspraak hadden gemaakt over een edellijn met onze voorganger, en toen wij kwamen werd die edellijn plots 10 velden in ons nadeel opgeschoven.
Dan ben ik nog coulant geweest om jullie er 5 cadeau te doen, dus je moet niet zeuren.

Ik hoop trouwens dat je geniet van de clears, succes met opbouwen :)

We hadden een afspraak gemaakt tussen de beide stammen. Dat er bij jullie geen interne communicatie aanwezig is, is niet mijn probleem.
Toen jij mijn buurman werd gingen wij er dus vanuit dat jij op de hoogte was van die afspraak. Jij komt vervolgens direct met een ander voorstel, in ons voordeel. Dat slaan wij dus niet af ;)

Ik speel er zelf niet meer op. Tom , die ex-co heeft DaGGa in handen genomen



Ik ben heel open naar jullie toe geweest dat dit blijkbaar gebeurd was ...
En ik heb nadien er alles aan proberen te doen om de banden te verbeteren...

Je hebt inderdaad aangegeven dat er contact was tussen jou en server / borno. Als je had uitgelegd wat je aan het doen was en je was wat betrouwbaarder over gekomen dan had ik daar begrip voor gehad.

En ja, je hebt inderdaad geprobeerd om de banden te verbeteren. Dat ging ook de goede kant op. Nadat je OS had gestuurd steeg het vertrouwen wel, ook na de aanval op borno. Maar als ik dan de PM"s tussen jou en borno lees dan kan ik niet anders dan je weer gaan wantrouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72415

Guest
Dagga ik vraag me eigenlijk af wat je gedaan had als die serve accounts bij |D| niet gevallen hadden.
Ik heb namelijk het idee dat je eigenlijk zeer zeker naar serve wilde maar omdat |D| flink opstoomde je toch voor |D| gekozen hebt.
En hoe zit het nu tussen jou en borno de afspraken over een nap of bg zijn nergens meer te vinden maar je hebt wel geroepen we hadden alleen een nap.
En als beide BG's je voor geen meter vertrouwen dan doe je toch iets niet goed.

Ik had sowieso al voor |D| gekozen. Dat wist .chasing dreams al maanden. En hij wist dat wat ik deed puur uit stambelang van dei! was.
Eigenlijk is er zelfs nooit zoiets als een NAP geweest. Toch niet zover ik weet. Hij heeft dat ooit geinsinueerd omdat we vaak met elkaar aan het praten waren en elkaar niet aanvielen.
Zijn pm was zowat in deze context "Wij hebben in principe een nap met elkaar. Misschien moeten we maar eens praten over een PBG"
Ik heb daar bewust nooit een antwoord op gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Ik had sowieso al voor |D| gekozen. Dat wist .chasing dreams al maanden. En hij wist dat wat ik deed puur uit stambelang van dei! was.
Eigenlijk is er zelfs nooit zoiets als een NAP geweest. Toch niet zover ik weet. Hij heeft dat ooit geinsinueerd omdat we vaak met elkaar aan het praten waren en elkaar niet aanvielen.
Zijn pm was zowat in deze context "Wij hebben in principe een nap met elkaar. Misschien moeten we maar eens praten over een PBG"
Ik heb daar bewust nooit een antwoord op gegeven.

DaGGa op 17.04. om 19:37 uur
Je mag mij afschilderen zoveel je wil. Je weet dat het nooit verder is gekomen dan een NAP. We hebben nooit de kans gekregen om een PBG te bespreken ...

Met vriendelijke groet,

Jimmy | DaGGa


Dan snap ik deze pm niet van jou.
 

DeletedUser72415

Guest
We hadden een afspraak gemaakt tussen de beide stammen. Dat er bij jullie geen interne communicatie aanwezig is, is niet mijn probleem.
Toen jij mijn buurman werd gingen wij er dus vanuit dat jij op de hoogte was van die afspraak. Jij komt vervolgens direct met een ander voorstel, in ons voordeel. Dat slaan wij dus niet af ;)



Je hebt inderdaad aangegeven dat er contact was tussen jou en server / borno. Als je had uitgelegd wat je aan het doen was en je was wat betrouwbaarder over gekomen dan had ik daar begrip voor gehad.

En ja, je hebt inderdaad geprobeerd om de banden te verbeteren. Dat ging ook de goede kant op. Nadat je OS had gestuurd steeg het vertrouwen wel, ook na de aanval op borno. Maar als ik dan de PM"s tussen jou en borno lees dan kan ik niet anders dan je weer gaan wantrouwen.

Heb je het dan over nieuwe pm's of over de oude pm's ? Want ik heb geen nieuwe pm's gestuurd die tegen u of D gericht waren sinds die oude pm's zover ik weet...
Dat ik opener had moeten zijn naar jullie toe en mijn tactisch plan had moeten uitleggen aan |D| of aan u, is een fout van mij geweest. Geef ik eerlijk toe. Maar ik heb alles gedaan in stambelang van dei! en onrechtstreeks in het stambelang van |D|.
Ik heb gewoon iets te veel een grijze zone bewandeld,wat ik normaal nooit doe.
Ik heb hiermee tijd gekocht voor mij & Werner.
Borno viel werner eerst niet aan omdat wanneer hij kenbaar maakte hij het ging doen. Ik zei van kijk : Als je dat doet , gaan ze verwachten dat ik ga ingrijpen.
Door die tijd kon ik mijn safezone uitbreiden & werner de walvis kon zijn safezone ook uitbreiden.Want hij wou die confrontatie zolang mogelijk uitstellen.
Maar ja, uit dit kan ik weer leren. Dan mag het tactisch nog zo goed in elkaar zitten. Uiteindelijk kan je het als een boomerang effect terug krijgen.

DaGGa op 17.04. om 19:37 uur
Je mag mij afschilderen zoveel je wil. Je weet dat het nooit verder is gekomen dan een NAP. We hebben nooit de kans gekregen om een PBG te bespreken ...

Met vriendelijke groet,

Jimmy | DaGGa


Dan snap ik deze pm niet van jou.

Jah , beetje ingewikkeld. We vielen elkaar gewoon niet aan. Maar er waren verder geen afspraken over een echte NAP of een PBG.
Vandaar ik ook direct in de aanval ging toen het gevraagd werd.
Was er een echte nap besproken met een overgangstermijn dan had ik mij daaraan gehouden & dan had ik dit kenbaar gemaakt aan D & Dei! dat ze hiermee rekening moesten houden.
Dit kan borno ook helemaal niet voorleggen ? Hij voelt zich de gebeten hond. Terwijl hij dit ook op elk moment kon doen wanneer het hem uitkwam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Je bent een schijnheillige speler jimmy die immens gefaald heeft :D

Je blijft wel denken dat ik je vriend ben he? :p

DaGGa vandaag om 12:35 uur
Ik ga nu all-out op werner
Kut backstabbers van |D|
Als je nog wat wilt doen met je account, gooi er ook op los xD

Succes

Nuja je backstabde zelf maar dit vond ik wel grappig:
DaGGa op 21.04. om 18:08 uur
Spijtig man. Wordt mijn co op w38 ? Ik zou graag samen met u op een account domineren :) xD

Met vriendelijke groet,

Jimmy | DaGGa
 

DeletedUser72415

Guest
Je bent een schijnheillige speler jimmy die immens gefaald heeft :D

Je blijft wel denken dat ik je vriend ben he? :p

DaGGa vandaag om 12:35 uur
Ik ga nu all-out op werner
Kut backstabbers van |D|
Als je nog wat wilt doen met je account, gooi er ook op los xD

Succes

Nuja je backstabde zelf maar dit vond ik wel grappig:
DaGGa op 21.04. om 18:08 uur
Spijtig man. Wordt mijn co op w38 ? Ik zou graag samen met u op een account domineren :) xD

Met vriendelijke groet,

Jimmy | DaGGa


Haha sorry maar die ene PM van vandaag is TOM.
Heb ik gefaald ? Misschien wel ja. Maar het is uiteindelijk maar een spel.
Maar uiteindelijk was mijn doel wel geslaagd. Alleen pakt het voor mij verkeerd uit.
Maar zoals ik al eerder zei : No hard feelings , ik wens D nog altijd de eindoverwinning toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Je bent zelf top 25 waardig Bappos, heel goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Iemand hoeft niet in de top 25 te staan om top 25 waardig te zijn, dus in feite kunnen ze het over iedereen hebben.:D

Zolang we het maar niet meer over de top 25 mooiste vrouwen hebben. De kans dat die TW gaan spelen is te klein.

Wereld 36 dus vanaf nu weer.
 
Bovenaan