Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser50691

Guest
ik had nog keuze jij niet geloof ik zo in je buurt

en ik ga trouwens wel strijdend ten onder maak je daar maar niet druk om :D
 

DeletedUser72415

Guest
Laat Dagga lekker een manier vinden waarop hij zelf denkt dat hij het goed doet.

Jij bent gewoon een dikke profiteur. Ik heb u nog defence gestuurd tegen borno. En ik heb nog een hoop clears naar de frontdorpen van borno gestuurd om ze leeg te clearen voor u.
Maar een merci kan er niet vanaf.
Anyway. Dit is mijn laatste post. Ik heb nu betere dingen te doen dan mij bezig houden met een virtueel leven... Mijn relatie redden.
En weerstand kan je nog verwachten op DaGGa. Daar zullen mijn ex-co's wel voor zorgen hoop ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Fré je kent mij helemaal niet. Wat weet je nou over mij? Je lult uit je nek man. En zoals je zelf aangaf was het als bg zijnde naar jullie toe.

[23-4-2014 1:27:49] Ramon : maar waarom zou ik in vredesnaam treinen door laten
[23-4-2014 1:27:59] Fré: omdat dat een reden heeft :p
[23-4-2014 1:28:03] Fré: Als bg zijnde naar ons toe :p

Staat er toch echt heel duidelijk. Misstap van .Pi? welke misstap? Hypocrisie? Sorry Fré heb echt geen idee waar je het over hebt. ;)

Ja hoor, we kennen jullie wel. Maar dat is weer w23crap, en dat laten we even ginds. Ik sprak inderdaad in op ramon als bgzijnde. Echter, eerlijk als ramon is, we kennen hem wel allemaal, maakt dat geen reet uit ;). Dus ja, hypocrisie ten top.

Ach ik heb een sloopmassa op borno uitgevoerd zoals er was afgesproken met Werner,roetsj en chzsing. En dat hakken op jullie dat was door mijn ex-co tom en niet door mezelf.
Kon ik bij serve ? Ja ik kon zelfs maanden geleden al naar serve vertrekken. Maar uiteindelijk gekozen om tegen serve te gaan strijden als mijn fusie met metin2 in orde was.en ik heb effectief een sloopmassa uitgevoerd op borno en dat kan .chasing dreams bevestigen...
Dus stop maar met die insinuaties. Ik heb Werner ondersteuning gestuurd tegen borno toen hij erom vroeg. Ik heb front dorpen voor Werner gecleart toen hij deze week er nog om vroeg. Zo een slechte bondgenoot was ik. Ik gebruikte info dat ik kreeg vanuit serve om aan jullie te bezorgen. Dus cut the fucking crap.
Werner de walvis zag ik als een bg . en ik heb werner helemaal niet verkocht aan borno.

Jullie willen borno en dan lig ik in de weg voor werner. end of story.

En plannen ? Je weet mijn plannen echt niet. Hoewel ik eerst op delete stond.hebben mijn co & ex-co's gezegd dat zij dagga zullen overnemen.
Ikzelf stop want het heeft mij een relatie gekost. Erg om te zeggen. Maar het is zo.
Ben ik groot geworden door internen ? Klopt min of meer. Ik heb mijn fusiepartner gebruikt als dorpenuitbouwer om meer rim dorpen te hebben en meer safezone tegen SERVE.
Echter heb ik ook wel de nodige skills. Ben ik de beste in het defenden van een account ? Nee absoluut niet. Er zijn mensen die beter zijn in snipen , cancelsnipen etc dan mij. Ik ben absoluut niet een top speler.
Maar heb wel accounts groot gemaakt in het verleden , ook zonder internen.
Bovendien kan .chasing dreams bevestigen dat heel mijn cluster tactisch ingedeeld was en dat hij er niets op aan te merken had.

Veel gecrap. Maar nu dus, na alle commotie, je had het nooit zo bedoeld? Is het dat wat je wil bekomen? Ach jongetje toch. Als het je een relatie van 5j heeft gekost, moet er toch flink wat fout zitten hoor ;). Zeker voor een account die niet anders deed dan internen en amper werk kostte.
 
Reactiescore
30
Bovendien kan .chasing dreams bevestigen dat heel mijn cluster tactisch ingedeeld was en dat hij er niets op aan te merken had.

Dat zegt helaas niet zoveel als hij een stuk of 5 treinen gewoon doodloopt op een inactief account. Maargoed, 't kan een co geweest zijn.
 

DeletedUser72415

Guest
Ja hoor, we kennen jullie wel. Maar dat is weer w23crap, en dat laten we even ginds. Ik sprak inderdaad in op ramon als bgzijnde. Echter, eerlijk als ramon is, we kennen hem wel allemaal, maakt dat geen reet uit ;). Dus ja, hypocrisie ten top.



Veel gecrap. Maar nu dus, na alle commotie, je had het nooit zo bedoeld? Is het dat wat je wil bekomen? Ach jongetje toch. Als het je een relatie van 5j heeft gekost, moet er toch flink wat fout zitten hoor ;). Zeker voor een account die niet anders deed dan internen en amper werk kostte.

Ik deed wel meer werelden dan enkel w36 :) Dat niet alleen TW hier de schuldige van is klopt ook wel.
Feit dat het mijn relatie kost is omdat ik 24/24 bereikbaar was voor mijn stamgenoten en daardoor te veel bezig was met mijn smartphone. En op die smarthphone ook games spelen.
Dat kan Nathan/tom/wiebe van .chasing dreams alleen maar bevestigen.
Ach Fré , je weet goed genoeg dat ik regelmatig beetje info naar jullie heb doorgespeeld. En jullie wisten goed genoeg dat ik mijn contacten in serve gebruikte in het voordeel van dei of D. Niet voor mezelf.

Ax4spLC.png


En zo had ik dat ook gedaan bij werner ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Jij bent gewoon een dikke profiteur. Ik heb u nog defence gestuurd tegen borno. En ik heb nog een hoop clears naar de frontdorpen van borno gestuurd om ze leeg te clearen voor u.
Maar een merci kan er niet vanaf.
Anyway. Dit is mijn laatste post. Ik heb nu betere dingen te doen dan mij bezig houden met een virtueel leven... Mijn relatie redden.
En weerstand kan je nog verwachten op DaGGa. Daar zullen mijn ex-co's wel voor zorgen hoop ik.

lol, meen je dit nou werkelijk waar serieus? Je noemt twan een profiteur?
Hij kan af en toe verschikkelijk vervelend/onvolwassen zijn maar hij is geen profiteur.
Overigens snap ik je gedachtengang wel aangezien |D| overal lak aan heeft en puur voor de winst gaat, maar dan alsnog is je reactie op twan over de top.

Ik neem maar aan dat je reactie pure frustratie is en je er morgen weer anders tegenaan kijkt?
 

DeletedUser63354

Guest
Jij bent gewoon een dikke profiteur. Ik heb u nog defence gestuurd tegen borno. En ik heb nog een hoop clears naar de frontdorpen van borno gestuurd om ze leeg te clearen voor u.
Maar een merci kan er niet vanaf.
Anyway. Dit is mijn laatste post. Ik heb nu betere dingen te doen dan mij bezig houden met een virtueel leven... Mijn relatie redden.
En weerstand kan je nog verwachten op DaGGa. Daar zullen mijn ex-co's wel voor zorgen hoop ik.

lol, meen je dit nou werkelijk waar serieus? Je noemt twan een profiteur?
Hij kan af en toe verschikkelijk vervelend/onvolwassen zijn maar hij is geen profiteur.
Overigens snap ik je gedachtengang wel aangezien |D| overal lak aan heeft en puur voor de winst gaat, maar dan alsnog is je reactie op twan over de top.

Ik neem maar aan dat je reactie pure frustratie is en je er morgen weer anders tegenaan kijkt?

Het is ook wel grappig dat ik in Ingame helemaal niks met deze shit te maken heb gehad en dat ik af en toe eens even op het forum kijk. Ik neem het vervolgens een soort voor hem op en dan krijg je dit :D Ja sorry hoor :p
En nikki, betreft volwassenheid. Ik ben enkel onvolwassen als ik dat wil doen ja, met dit soort dingen ben ik gewoon 'normaal' heur :D
 

DeletedUser72415

Guest
lol, meen je dit nou werkelijk waar serieus? Je noemt twan een profiteur?
Hij kan af en toe verschikkelijk vervelend/onvolwassen zijn maar hij is geen profiteur.
Overigens snap ik je gedachtengang wel aangezien |D| overal lak aan heeft en puur voor de winst gaat, maar dan alsnog is je reactie op twan over de top.

Ik neem maar aan dat je reactie pure frustratie is en je er morgen weer anders tegenaan kijkt?

Ik noem heel het werner de walvis account profiteurs. Niet Twan. Dan heb ik het over Sander & Jamilian.
Jamilian vroeg mij clears te sturen naar borno om hem te clearen , omdat zij na hun eerste wave zonder clears zaten.
Eerste wat ik deed was een 2de wave focussen op het front dat tussen werner & borno was.
Ik focusde bij de 2de wave niet eens het front van mijn stamgenoot. Zij vroeger erom en ik deed het.
Als je nadien hoort van iemand dat het door Werner de walvis is dat je niet kan toetreden tot |D| voel je u gebruikt door hen...
92 clears die tussen de 4 & 36uur lopen elke keer eruit sturen als ze allemaal terug waren. En dan doe je niets voor |D| ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Het is ook wel grappig dat ik in Ingame helemaal niks met deze shit te maken heb gehad en dat ik af en toe eens even op het forum kijk. Ik neem het vervolgens een soort voor hem op en dan krijg je dit :D Ja sorry hoor :p
En nikki, betreft volwassenheid. Ik ben enkel onvolwassen als ik dat wil doen ja, met dit soort dingen ben ik gewoon 'normaal' heur :D

je punt is?
Je trol buien blijven scheit irritant.

Ik noem heel het werner de walvis account profiteurs. Niet Twan. Dan heb ik het over Sander & Jamilian.
Jamilian vroeg mij clears te sturen naar borno om hem te clearen , omdat zij na hun eerste wave zonder clears zaten.
Eerste wat ik deed was een 2de wave focussen op het front dat tussen werner & borno was.
Ik focusde bij de 2de wave niet eens het front van mijn stamgenoot. Zij vroeger erom en ik deed het.
Als je nadien hoort van iemand dat het door Werner de walvis is dat je niet kan toetreden tot |D| voel je u gebruikt door hen...

je weet toch hopelijk wel dat dit het hele princiepe is van een bg?
Je hoort je bg's ook niet te recruiten..

Vind het daarom ook raar dat je zegt dat zei je gebruikte..
Zo ken ik er ook een paar.

Jij hebt |D| gebruikt, want zonder |D| had serve de volledige focus op dei kunnen leggen en ze weg kunnen werken..
 

DeletedUser63354

Guest
Ik deed wel meer werelden dan enkel w36 :) Dat niet alleen TW hier de schuldige van is klopt ook wel.
Feit dat het mijn relatie kost is omdat ik 24/24 bereikbaar was voor mijn stamgenoten en daardoor te veel bezig was met mijn smartphone. En op die smarthphone ook games spelen.
Dat kan Nathan/tom/wiebe van .chasing dreams alleen maar bevestigen.
Ach Fré , je weet goed genoeg dat ik regelmatig beetje info naar jullie heb doorgespeeld. En jullie wisten goed genoeg dat ik mijn contacten in serve gebruikte in het voordeel van dei of D. Niet voor mezelf.

Ax4spLC.png


En zo had ik dat ook gedaan bij werner ...

Als ik dit zo zie ben ik ook blij dat ik hier niks mee te maken heb gehad. Ik hou niet van spionage.

Ik noem heel het werner de walvis account profiteurs. Niet Twan. Dan heb ik het over Sander & Jamilian.
Jamilian vroeg mij clears te sturen naar borno om hem te clearen , omdat zij na hun eerste wave zonder clears zaten.
Eerste wat ik deed was een 2de wave focussen op het front dat tussen werner & borno was.
Ik focusde bij de 2de wave niet eens het front van mijn stamgenoot. Zij vroeger erom en ik deed het.
Als je nadien hoort van iemand dat het door Werner de walvis is dat je niet kan toetreden tot |D| voel je u gebruikt door hen...

Ik weet de situatie niet precies gezien ik niet aanwezig was deze weken (de tijdsomvang die het heeft geduurd om al deze shit te laten gebeuren), maar wat ik wel weet is dat mijn medespelers aardig klaar met je zijn omdat jij ook afspraken met Borno had om ons kapot te maken. Ik weet niet aan wiens kant je nou uiteindelijk stond en of je nu wel of geen smoesjes aan het verzinnen bent (geweest). Daar gaat het ook allemaal niet meer om.

Ik wens je nog veel succes in Rl, succes met die relatie en laat dit een les zijn voor iedereen die informatie doorspeelt, hoe goed het ook bedoelt moge zijn.

je punt is?
Je trol buien blijven scheit irritant.

Laten we vooral verder gaan op het Algemeen Forum over buien in spamchats waarbij we ook nog stamgenoten zijn (geweest). Tsja, niet echt relevant hé, beetje verdraaid.
 

DeletedUser72415

Guest
Als ik dit zo zie ben ik ook blij dat ik hier niks mee te maken heb gehad. Ik hou niet van spionage.



Ik weet de situatie niet precies gezien ik niet aanwezig was deze weken (de tijdsomvang die het heeft geduurd om al deze shit te laten gebeuren), maar wat ik wel weet is dat mijn medespelers aardig klaar met je zijn omdat jij ook afspraken met Borno had om ons kapot te maken. Ik weet niet aan wiens kant je nou uiteindelijk stond en of je nu wel of geen smoesjes aan het verzinnen bent (geweest). Daar gaat het ook allemaal niet meer om.

Ik wens je nog veel succes in Rl, succes met die relatie en laat dit een les zijn voor iedereen die informatie doorspeelt, hoe goed het ook bedoelt moge zijn.



Laten we vooral verder gaan op het Algemeen Forum over buien in spamchats waarbij we ook nog stamgenoten zijn (geweest). Tsja, niet echt relevant hé, beetje verdraaid.

Er waren helemaal geen afspraken. Bovendien wist |D| altijd perfect waarmee ik bezig was.
Serve was onze gemeenschappelijke vijand. En ik deed er alles aan om dei! , D en .Pi een extra voordeel te geven. met het gevolg dat ze mij niet vertrouwen maar constant wantrouwden.
Bovendien heb ik ook op deze manier een TW-vriend (croix.) een tijd uit de vuurlinie kunnen houden en kon ik mij om alle gemak voorbereiden op een zware oorlog tegen serve. Mijn voorbereiding was eigenlijk vorige week afgerond. Had genoeg safezone bij elkaar gespaard. Safezone dat nu geen safezone meer is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Laten we vooral verder gaan op het Algemeen Forum over buien in spamchats waarbij we ook nog stamgenoten zijn (geweest). Tsja, niet echt relevant hé, beetje verdraaid.

maar ik moet jou de komende drie jaar nog afvallen om je terug te pakken (devil)
Dat ik nu in je voordeel post is alleen maar omdat (tjah hoe zeg je dat netjes) er een minder fijn persoon zonder de juiste kennis dingen beweert die niet waar zijn.
 

DeletedUser63354

Guest
Er waren helemaal geen afspraken. Bovendien wist |D| altijd perfect waarmee ik bezig was.

Ik denk dat je je ook wel kunt inbeelden dat |D| twijfelt aan jouw loyaliteit als er op het forum pm's worden gezet waarin jij zegt Werner kapot te willen spelen met 2 man. Waar jouw loyaliteit dan ook ligt, bij |D| of bij Serve, je kunt je voorstellen dat dit dan niet goed valt ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Er waren helemaal geen afspraken. Bovendien wist |D| altijd perfect waarmee ik bezig was.
Serve was onze gemeenschappelijke vijand. En ik deed er alles aan om dei! , D en .Pi een extra voordeel te geven. met het gevolg dat ze mij niet vertrouwen maar constant wantrouwden.

kijk, je zegt het eigenlijk zelf al.
Serve was jullie gemeenschappelijke vijand, dus waarom zou die bg er dus zijn??
Lijkt me logisch dat die bg nu dan niet meer nodig is en vrij netjes opgezegt word :)

Overigens je weet wat ze zeggen?
Eens een spion altijd een spion.
 

DeletedUser63354

Guest
maar ik moet jou de komende drie jaar nog afvallen om je terug te pakken (devil)
Dat ik nu in je voordeel post is alleen maar omdat (tjah hoe zeg je dat netjes) er een minder fijn persoon zonder de juiste kennis dingen beweert die niet waar zijn.

Wanneer komen de posts waarin jij beweert dat ik een meisje ben, Nikki? :D:D:D

kijk, je zegt het eigenlijk zelf al.
Serve was jullie gemeenschappelijke vijand, dus waarom zou die bg er dus zijn??
Lijkt me logisch dat die bg nu dan niet meer nodig is en vrij netjes opgezegt word :)

Overigens je weet wat ze zeggen?
Eens een spion altijd een spion.

opgezegd wordt*
 

DeletedUser63354

Guest
neuh dat zou zwakzinnig zijn.
Ik denk dat ik ga beweren dat jij de man met het groene mes bent (devil)

Volgens mij bestaat die al. Was een keer een fanboy die me mail ging schrijven. Heb toen gezegd dat ie een andere naam moest zoeken :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb effectief een sloopmassa uitgevoerd op borno en dat kan .chasing dreams bevestigen...

Bovendien kan .chasing dreams bevestigen dat heel mijn cluster tactisch ingedeeld was en dat hij er niets op aan te merken had.

Dit kan ik beide bevestigen idd, je account zag er goed uit qua indeling. Dat je gewoon goed je aanvallen hebt gestuurd op borno weet ik ook, want ik heb genoeg rapportjes gezien dus daar geef ik je ook zeker de credits voor die je verdient.
 

DeletedUser72415

Guest
kijk, je zegt het eigenlijk zelf al.
Serve was jullie gemeenschappelijke vijand, dus waarom zou die bg er dus zijn??
Lijkt me logisch dat die bg nu dan niet meer nodig is en vrij netjes opgezegt word :)
Overigens je weet wat ze zeggen?
Eens een spion altijd een spion.

Ik was helemaal geen spion. In mijn ogen ben je pas een spion als je daadwerkelijk deel uitmaakte van Serve. Wat op geen enkel moment het geval was. Ik was stamleider van dei!. Ik bewandelde misschien iets te veel de grijze zone wat het wantrouwen enkel maar vergrootte
Het was allemaal tactisch doordacht.
En utieindelijk als je het bekijkt is .Pi gewoon oud-.Pi + serve. Dus eigenlijk is er geen gemeenschappelijke vijand verdwenen
Ik denk dat je je ook wel kunt inbeelden dat |D| twijfelt aan jouw loyaliteit als er op het forum pm's worden gezet waarin jij zegt Werner kapot te willen spelen met 2 man. Waar jouw loyaliteit dan ook ligt, bij |D| of bij Serve, je kunt je voorstellen dat dit dan niet goed valt ;)

Nee, dat begrijp ik volkomen dat een BG stam je dan wantrouwt.
Mijn eigen stam wist dat ik de grijze zone bewandelde. Maar geen enkel moment twijfelden zij aan mijn loyaliteit. En waarom ? Ze moesten maar clears of OS vragen. En ongeacht de afstand had ik ze gestuurd. Wat ik ook meermaals heb gedaan. Ik had zelfs croix. gestackt bovenop mijn eigen dorpen die op 4 uur edel afstand lagen.
.chasing dreams zei eens een keer midden in de nacht. van hey man. Kan je druk uitoefenen op vaagling mijn clears lopen op met je neus op de feiten. Ik ben mijn bed uitgekropen,Ik zette mijn eigen plannen opzij en ik smeet al mijn clears op de speler die hij wou.
Heb je dan geen hart voor je stam of BG ?


Dit kan ik beide bevestigen idd, je account zag er goed uit qua indeling. Dat je gewoon goed je aanvallen hebt gestuurd op borno weet ik ook, want ik heb genoeg rapportjes gezien dus daar geef ik je ook zeker de credits voor die je verdient.

Bedankt. Dat apprecieer ik maatje. Jij mag dan wel naar |D| vertrekken. Mijn buddy blijf je :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Ik kom sinds vanmiddag weer terug van een paar drukke weken. Als ik jouw verhaal lees dan kan ik enkel zeggen dat het helemaal prima is dat je je stambelang voor je eigenbelang zette. Maargoed, ik neem aan dat elke speler die een beetje stamgevoel heeft dit zou doen. Sterker nog, ik denk dat elke stamleider van een degelijke (van top 20 t\m top 1) stam dezelfde keus zou maken.

Wat betreft de spionage. Ik vind het verkrijgen van informatie door middel van vertrouwen en het daarna doorspelen, ook zeker onder spionage vallen. Ik denk dat je het in het vervolg echt anders moet doen. Denk eraan, dit is enkel een advies van mijn kant. Ik kan nog objectief kijken, en dit is toch waarop ik uitkom.
 
Bovenaan