Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser72415

Guest
Hoe je het draait of keert.
Jullie verweten Borno's join richting |D|, terwijl .Pi en jullie Dei! veel harder stabben.

Hoe je het nu draait of keert. Er is maar 1 verliezer. Je ex-BG dei!. Pi wint erbij door de helft van serve te rekruteren en jullie hebben borno en .chasing dreams.
Dus op het einde van de rit is er maar 1 verliezer.
Dei. Dus begin niet over wie dei het meest stabt.
Tot de laatste dag nog clears voor Werner de walvis uitsturen zodat walvisje borno kon edelen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
zit niet altijd mee he had je van te voren kunnen weten voordat je ons ging aanvallen dat als Serve valt gedeelte naar .Pi zou gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe je het nu draait of keert. Er is maar 1 verliezer. Je ex-BG dei!. Pi wint erbij door de helft van serve te rekruteren en jullie hebben borno en .chasing dreams.
Dus op het einde van de rit is er maar 1 verliezer.
Dei. Dus begin niet over wie dei het meest stabt.
Tot de laatste dag nog clears voor Werner de walvis uitsturen zodat walvisje borno kon edelen ...

Je speelde gigantisch vuil en dubbelspel, en jankt nu als men je afwijst? Om daarna een snood plannetje te hebben jezelf te blokkeren? Werkelijk? Hou dan de eer aan jezelf en zet op delete.


Er zit hem een verschil in de manier waarop er verbroken wordt. Wij geven netjes aan, en wachten met recruit tot sperperiode voorbij is, gezien borno niet onder de BGvoorwaarden besproken is. .Pi recruit zonder enige verantwoording tov Dei! En al helemaal als je ziet wat er gebeurt. De recruits van .Pi beweren(met name Sj44kie) dat borno Dei! allang stabde door al sinds 22 april met ons in gesprek te gaan. Bij sj44kie zou er dus op een halve voormiddag beslist geweest zijn dat die mocht joinen. :rolleyes: Om maar het verschil in recruteringsbeleid aan te halen :p
 

DeletedUser

Guest
Vergeet de uitspraken van Dagga niet over Werner ten tijden dat de BG nog actief was ;) Hij heeft altijd al een dubbelspel gespeeld :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoe je het draait of keert.
Jullie verweten Borno's join richting |D|, terwijl .Pi en jullie Dei! veel harder stabben.

Zoals al meerdere keren aangegeven verwijten wie Emile helemaal niks. Het ging mij om de stab richting Dei!. Ik dacht dat Emile hier alles vanaf wist en dat ik voor niks op Croix. liep te bashen. Mijn excuses als Emile niks van de doorgelaten treinen af wist. ;)
 

DeletedUser57683

Guest
Zoals al meerdere keren aangegeven verwijten wie Emile helemaal niks. Het ging mij om de stab richting Dei!. Ik dacht dat Emile hier alles vanaf wist en dat ik voor niks op Croix. liep te bashen. Mijn excuses als Emile niks van de doorgelaten treinen af wist. ;)

Jullie willen het gewoon niet snappen he.
Ten tijde dat Borno Croix aanviel, lag de VV gewoon bij Dei.
Juist omdat D er een verdraait standpunt in had, hebben wij die VV niet weer aangenomen.
 

DeletedUser15483

Guest
Je speelde gigantisch vuil en dubbelspel, en jankt nu als men je afwijst? Om daarna een snood plannetje te hebben jezelf te blokkeren? Werkelijk? Hou dan de eer aan jezelf en zet op delete.


Zover ik het heb begrepen is DaGGa aan het lijntje gehouden door Serve voor een tijdje, daarna gebruikt door |D| om een Serve lid aan te nemen die dan binnenkort in |D| komt te zitten. Dit allemaal is nooit geheim geweest, dus moest hij gigantisch vuil spelen is hij niet de enigste hoor ;) Just saying.
 

DeletedUser

Guest
Zover ik het heb begrepen is DaGGa aan het lijntje gehouden door Serve voor een tijdje, daarna gebruikt door |D| om een Serve lid aan te nemen die dan binnenkort in |D| komt te zitten. Dit allemaal is nooit geheim geweest, dus moest hij gigantisch vuil spelen is hij niet de enigste hoor ;) Just saying.

Dagga heeft zichzelf een toekomst in |D| verbrod door ten tijde van die spionagesituaties zo hard op |D| in te hakken, omwille van gebakken lucht die Serve serveerde. Vervolgens gaat hij tegelijkertijd bij werner en Serve verder slijmen. Bij Serve in de hoop een plaatsje te bemachtigen, en bij Werner alles beloven borno kapot te maken. Diezelfde borno die hij effectief als vriend beschouwde. (iets wat hij hem expliciet zei, maar nooit aan de wernertjes vermeldde). Dat zegt al voldoende over jimmy als speler zijnde. Om zijn laatste plannetjes van sloopmassas en ban te realiseren, dat maakt het plaatje die we al vn het begin omtrent jimmy hadden, helemaal compleet. Een speler die het ietwat te hoog in zijn bol heeft, en groot kwam via intern.
 

DeletedUser

Guest
Zoals al meerdere keren aangegeven verwijten wie Emile helemaal niks. Het ging mij om de stab richting Dei!. Ik dacht dat Emile hier alles vanaf wist en dat ik voor niks op Croix. liep te bashen. Mijn excuses als Emile niks van de doorgelaten treinen af wist. ;)

Zoals ik al eerder had aangegeven lag de VV gewoon bij Dei. D heeft hier niets mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
[23-4-2014 1:25:01] Fré: laat treinen van borno ff doorlopen, wil je .
[23-4-2014 1:25:25] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:25:29] Ramon :D: waarom
[23-4-2014 1:25:30] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:25:33] Fré: Trust me ;)
[23-4-2014 1:25:43] Fré: Everything has a reason
[23-4-2014 1:25:56] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:26:02] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:26:12] Fré: heb vv doorgeplaatst omdat mijn TBR fucked is door vv's :p
[23-4-2014 1:26:17] Fré: en heb hem nu wel nodig :p
[23-4-2014 1:27:49] Ramon :D: maar waarom zou ik in vredesnaam treinen door laten
[23-4-2014 1:27:59] Fré: omdat dat een reden heeft :p
[23-4-2014 1:28:03] Fré: Als bg zijnde naar ons toe :p

Nope, D. Heeft hier niets mee te maken. :rolleyes:
 

DeletedUser72415

Guest
Je speelde gigantisch vuil en dubbelspel, en jankt nu als men je afwijst? Om daarna een snood plannetje te hebben jezelf te blokkeren? Werkelijk? Hou dan de eer aan jezelf en zet op delete.


Er zit hem een verschil in de manier waarop er verbroken wordt. Wij geven netjes aan, en wachten met recruit tot sperperiode voorbij is, gezien borno niet onder de BGvoorwaarden besproken is. .Pi recruit zonder enige verantwoording tov Dei! En al helemaal als je ziet wat er gebeurt. De recruits van .Pi beweren(met name Sj44kie) dat borno Dei! allang stabde door al sinds 22 april met ons in gesprek te gaan. Bij sj44kie zou er dus op een halve voormiddag beslist geweest zijn dat die mocht joinen. :rolleyes: Om maar het verschil in recruteringsbeleid aan te halen :p

Janken , ik jank niet omdat jullie mij afwijzen. Want ik wist dat die kans groot was en dat had ik ook verwacht toen jullie de bg verbroken met dei!. Dan wist ik dat ik target nummer 1 ging zijn. Zeker toen er speculaties over borno naar D kwamen.
Ik heb clears gestuurd naar borno toen werner erom vroeg. Ik heb defense naar werner gestuurd wanneer hij erom vroeg. IS dat dan vuil spel naar D toe. Nee ik hielp hem nog.
Maar jah , dat ik mezelf wou laten blokkeren. Was trouwens niet mijn idee maar een idee van iemand uit dei!.
Ga ik dit doen ? Nee ik heb erover nagedacht en dat hoort niet bij mijn stijl.
En voor het eerst ga ik misschien op delete vlak voor een oorlog. Gewoon omdat geen tijd heb om zoveel front te verdedigen.


En nog iets. Jullie BORNO zegt zelf dat ik mijn clears maar eens op werner de walvis moet sturen.

Ik houd mij gewoon aan de sperperiode. En tegen dan is het account DaGGa weg van w36.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
[23-4-2014 1:25:01] Fré: laat treinen van borno ff doorlopen, wil je .
[23-4-2014 1:25:25] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:25:29] Ramon :D: waarom
[23-4-2014 1:25:30] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:25:33] Fré: Trust me ;)
[23-4-2014 1:25:43] Fré: Everything has a reason
[23-4-2014 1:25:56] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:26:02] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:26:12] Fré: heb vv doorgeplaatst omdat mijn TBR fucked is door vv's :p
[23-4-2014 1:26:17] Fré: en heb hem nu wel nodig :p
[23-4-2014 1:27:49] Ramon :D: maar waarom zou ik in vredesnaam treinen door laten
[23-4-2014 1:27:59] Fré: omdat dat een reden heeft :p
[23-4-2014 1:28:03] Fré: Als bg zijnde naar ons toe :p

Nope, D. Heeft hier niets mee te maken. :rolleyes:


Heb ik dat dan geopperd?
Ik meldde hier al dat Ramon even medeplichtig is hierin als |D| dat is. Iets wat hij wel ontkent ;) Hij heeft immers de vv gehad tot in de late namiddag. Als hij dan zelf vond dat het niet kon, dan kon hij toch wel 12uurtjes deffen, niet?:rolleyes: De hypocrisie druipt er bij jullie van af om zo de misstap van .Pi richting Dei! te verantwoorden.
Begrijpelijk, maar niet erg netjes. Al zijn we van jullie wel niet anders gewend he Lean en Yorin;)


Janken , ik jank niet omdat jullie mij afwijzen. Want ik wist dat die kans groot was en dat had ik ook verwacht toen jullie de bg verbroken met dei!. Dan wist ik dat ik target nummer 1 ging zijn. Zeker toen er speculaties over borno naar D kwamen.
Ik heb clears gestuurd naar borno toen werner erom vroeg. Ik heb defense naar werner gestuurd wanneer hij erom vroeg. IS dat dan vuil spel naar D toe. Nee ik hielp hem nog.

Ja, je hielp hem, maar tegelijkertijd verkocht je hem aan borno. Wat een vriend, prachtig!

Maar jah , dat ik mezelf wou laten blokkeren. Was trouwens niet mijn idee maar een idee van iemand uit dei!.
Ga ik dit doen ? Nee ik heb erover nagedacht en dat hoort niet bij mijn stijl.
En voor het eerst ga ik misschien op delete vlak voor een oorlog. Gewoon omdat geen tijd heb om zoveel front te verdedigen.


En nu trek je je staart in, omdat wij je plannen al weten? :D

GG, WP jongen. Kruip nu maar weer onder je steen. Wie weet maak je op 38 meer kans.


En nog iets. Jullie BORNO zegt zelf dat ik mijn clears maar eens op werner de walvis moet sturen.

Ik houd mij gewoon aan de sperperiode. En tegen dan is het account DaGGa weg van w36.

Waarom ook niet? Dan krijgt D eindelijk nog wat ODD :D Want tis wel es nodig :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb ik dat dan geopperd?
Ik meldde hier al dat Ramon even medeplichtig is hierin als |D| dat is. Iets wat hij wel ontkent ;) Hij heeft immers de vv gehad tot in de late namiddag. Als hij dan zelf vond dat het niet kon, dan kon hij toch wel 12uurtjes deffen, niet?:rolleyes: De hypocrisie druipt er bij jullie van af om zo de misstap van .Pi richting Dei! te verantwoorden.
Begrijpelijk, maar niet erg netjes. Al zijn we van jullie wel niet anders gewend he Lean en Yorin;)

Fré je kent mij helemaal niet. Wat weet je nou over mij? Je lult uit je nek man. En zoals je zelf aangaf was het als bg zijnde naar jullie toe.

[23-4-2014 1:27:49] Ramon : maar waarom zou ik in vredesnaam treinen door laten
[23-4-2014 1:27:59] Fré: omdat dat een reden heeft :p
[23-4-2014 1:28:03] Fré: Als bg zijnde naar ons toe :p

Staat er toch echt heel duidelijk. Misstap van .Pi? welke misstap? Hypocrisie? Sorry Fré heb echt geen idee waar je het over hebt. ;)
 

DeletedUser72415

Guest
Dagga heeft zichzelf een toekomst in |D| verbrod door ten tijde van die spionagesituaties zo hard op |D| in te hakken, omwille van gebakken lucht die Serve serveerde. Vervolgens gaat hij tegelijkertijd bij werner en Serve verder slijmen. Bij Serve in de hoop een plaatsje te bemachtigen, en bij Werner alles beloven borno kapot te maken. Diezelfde borno die hij effectief als vriend beschouwde. (iets wat hij hem expliciet zei, maar nooit aan de wernertjes vermeldde). Dat zegt al voldoende over jimmy als speler zijnde. Om zijn laatste plannetjes van sloopmassas en ban te realiseren, dat maakt het plaatje die we al vn het begin omtrent jimmy hadden, helemaal compleet. Een speler die het ietwat te hoog in zijn bol heeft, en groot kwam via intern.

Ach ik heb een sloopmassa op borno uitgevoerd zoals er was afgesproken met Werner,roetsj en chzsing. En dat hakken op jullie dat was door mijn ex-co tom en niet door mezelf.
Kon ik bij serve ? Ja ik kon zelfs maanden geleden al naar serve vertrekken. Maar uiteindelijk gekozen om tegen serve te gaan strijden als mijn fusie met metin2 in orde was.en ik heb effectief een sloopmassa uitgevoerd op borno en dat kan .chasing dreams bevestigen...
Dus stop maar met die insinuaties. Ik heb Werner ondersteuning gestuurd tegen borno toen hij erom vroeg. Ik heb front dorpen voor Werner gecleart toen hij deze week er nog om vroeg. Zo een slechte bondgenoot was ik. Ik gebruikte info dat ik kreeg vanuit serve om aan jullie te bezorgen. Dus cut the fucking crap.
Werner de walvis zag ik als een bg . en ik heb werner helemaal niet verkocht aan borno.

Jullie willen borno en dan lig ik in de weg voor werner. end of story.

En plannen ? Je weet mijn plannen echt niet. Hoewel ik eerst op delete stond.hebben mijn co & ex-co's gezegd dat zij dagga zullen overnemen.
Ikzelf stop want het heeft mij een relatie gekost. Erg om te zeggen. Maar het is zo.
Ben ik groot geworden door internen ? Klopt min of meer. Ik heb mijn fusiepartner gebruikt als dorpenuitbouwer om meer rim dorpen te hebben en meer safezone tegen SERVE.
Echter heb ik ook wel de nodige skills. Ben ik de beste in het defenden van een account ? Nee absoluut niet. Er zijn mensen die beter zijn in snipen , cancelsnipen etc dan mij. Ik ben absoluut niet een top speler.
Maar heb wel accounts groot gemaakt in het verleden , ook zonder internen.
Bovendien kan .chasing dreams bevestigen dat heel mijn cluster tactisch ingedeeld was en dat hij er niets op aan te merken had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
strijdend ten onder nooit van gehoord?

eerste wat in je op komt is jezelf laten bannen of delete te gaan zeg alweer genoeg over wat speler je bent...
 

DeletedUser72415

Guest
strijdend ten onder nooit van gehoord?

eerste wat in je op komt is jezelf laten bannen of delete te gaan zeg alweer genoeg over wat speler je bent...

1) Mij laten bannen. Was een idee van iemand anders in dei!. Heb ik overwogen om dei meer tijd te geven maar not my kind of style.

2) Ikzelf was eigenlijk sowieso al gestopt. Dat wist Philippe al. Ik probeerde enkel nog een plaats voor mijn co in D te verzilveren.

3) Strijdend te onder gaan was ook in mij opgekomen. Maar zoals ik al zei : TW heeft mij een relatie van 5j gekost , mijn motivatie is nu wel weg en ik had er geen tijd meer voor door mijn werk.
Ik heb je al eens uitgelegd dat ik zware werkweek waarbij ik erg afhankelijk ben van co's en een aantal dagen vrij waar ik alles op mij kan nemen.

4) Jij kon ook strijdend ten onder gaan , maar je hebt ook besloten om .Pi te joinen , zegt genoeg over hoe jij bent als speler hé ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Laat Dagga lekker een manier vinden waarop hij zelf denkt dat hij het goed doet.
 
Bovenaan