Einde Wereld 16

DeletedUser35742

Guest
Het Mental van TheHappinessFactory is inderdaad gevallen nadat Astra* de oorlog verklaarde aan Mental toen Mental al oorlog had met Nilva, Fallen en nog een andere rimstam. Daar hebben we toen met de actieve leden naar Dice. gegaan, vervolgens FUL en vervolgens het nieuwste Mental waartegen Nilva gewoon keihard onderuit ging hé G.
FUL waartegen Nilva viel had maar 8 leden. Het klopt dat je ooit de eerste veldslag hebt gewonnen, maar de oorlog heeft Nilva duidelijk verloren tegen het laatste Mental/FUL ;)

Ik kan begrijpen dat je het niet zo fijn vond dat GOH XL tot 2x toe fuseerde. (GOH + 40+en GOH XL + Astra*), dat vonden wij ook niet fijn waardoor vele mensen onterecht in het winnende kamp kwamen en later nog de wereld verziekten met die oorlog maargoed. Dat FUL diplomatisch de sterkste stam is geweest op W16 is in jouw ogen misschien een verwijt maar ik vind het een compliment. Wij hebben alles perfect uitgestippeld en uitgespeeld en mogen onszelf zeker terechte winnaars noemen.. ;)

Je weet dat je mijn favoriete forumposter bent en dat komt omdat je zo goed bent in propaganda G, daarom zul je nooit of te nimmer toegeven aan wat ik en Seggg hierboven vermelden.

PS: Ik vermeld zeer zeker Curam nergens in mijn posts omdat die stam gedurende heel W16 onzichtbaar was. Je kan zeggen dat wij verkozen om niet deel te nemen aan CCC16, maar liever er voor uitkomen dan zo maar half te strijden zoals Curam.

??? Het uiteindelijke Mental was een stam waar we niet meer tegen wilden spelen omdat het lafbekken en stabbers waren en slechts de leftovers van een stam die we al lang en breed verslagen hadden. We werden niet door jullie weg gespeeld, we wilden niet tegen jullie spelen omdat jullie stijl van stabben en nog meer stabben ons niet beviel. Ik was overigens samen met besuikerd de eerste die op delete ging (30 augustus/1 september) en in de aanloop daar naartoe was er helemaal geen sprake van aangevallen worden door Mental als stam. Zelfs helemaal niks. 2 accounts die fuseerden met Curam wat voor een heleboel rode bolletjes zorgde, en de gebruikelijke over en weer verliezen vs Astra* of de Astra* spelers in GoH XL, maar Mental nee. Wat jullie hebben 'gesloopt' waren accounts die niks meer deden in een stam die op het punt stond op barbaar te gaan. Wat voor de duidelijkheid alleen maar was omdat we tegen zoveel stabs niet opkonden.

Van tegen FUL vallen was dan ook nooit sprake, we vielen dan vooral tegen GoH XL. Maar volgens jouw logica is je eerste Mental dan toch ook tegen ons gevallen en niet Astra*:confused: De eerste fusie van GoH XL boeide ons geen donder. Met uitzondering van Carrrlo waren de GoH spelers ruk, en we lagen daar niet, en we hadden geen banden met GoH voor het fuseerde met 40+. De 2e fusie was er eentje die tegen alle gemaakte afspraken inging en niks meer dan een ordinaire stab. Dat jij nou net degene bent die moet beginnen over sommige onterechte winnaars (sommige van de accounts in GoH XL toen deze de wereld wonnen ken ik zelfs helemaal niet) is komisch. Je verliest van ons, je stabbed de hele wereld, gaat vervolgens samenwerken met 1 van de stammen die gestabbed zijn door FUL (maar die door de aanname van de Astra* spelers óók ons hebben gestabbed), en noemt jezelf vervolgens de terechte winnaar omdat er door julle wangedrag geen leuke mensen meer over zijn die nog met of tegen jullie willen spelen?

De delete van Nilva als stam was er letterlijk, 100% eentje omdat we ons niet konden vinden in het stabben van letterlijk heel de wereld. Vandaar dus mijn claim dat jullie overwinning er eentje geboren uit pure armoede is. Maar jij klaagt over aangevallen worden door GoH XL op het einde?:) Over Curam: dat waren stuk voor stuk leuke mensen en met een deel van hen heb ik nog verder mogen spelen op W24. Als jij oprecht meent dat het beter is om toe te geven dat je iedereen genaait hebt (FUL) dan om gewoon leuk je best te doen maar niet zo heel goed te zijn (Curam) dan denk ik dat ik wel snap waarom je in de waan bent dat je terecht een wereld hebt gewonnen.
 
Reactiescore
1.089
Wow wat lul jij nou uit je nek man? Heb je het Nilva vs Astra* topic nooit gelezen? Er waren maanden aan een stuk dat Astra* de volledige aandacht op ons had liggen/had kunnen hebben (niet onze schuld als dat niet het geval was), en heb je ooit de SCREENSHOTS van de oorlog gezien? We hadden minder dan een keer zoveel verslagen tegenstanders als aanvaller op het eind maar wel 4.5x zoveel overgenomen dorpen. Wat nou geen tegenstand, en wat nou Astra* heeft zich nooit op ons gefocust? Discussie is prima, liegen nog altijd niet.

Lijkt me behoorlijk gek, dat als 40 + en goh en high5^2 allemaal ook aanvallen, we constant alle aandacht op nilva hadden. Is ook totaal niet waar. Als dat wel waar was, zouden we dikke verliezen hebben geleden in het noorden, en minder tegen Nilva aan.
Zowel aanvallend als defensief moesten we onze krachten verdelen over 4 fronten, astra heeft daarin niet volledig kunnen focussen op nilva. Die overigens dan alsnog maar 1 front had gehad.

Dus die vlag gaat wel op hoor.

Ben je voor het gemak de Mental vs Nilva oorlog vergeten (door ons gewonnen) of High 5 vs Nilva (omgezet in een NAP en later BG bij een min of meer gelijke stand). Wij nooit getest? Hahahaha. Als je zoals je zegt niet zo goed weet wat er allemaal is gezegd of gebeurd, zeg dan ook niks.

Dit is al door J. gezegd

CCC16 was een initiatief van FUL (Yero). En juist FUL was degene die hun deelname faketen. Toen dit uitkwam -nota bene doordat Astra* zich verlulde- hebben GoH XL en Nilva de afspraak gemaakt om NOOIT Astra* leden te rekruteren. CCC16 eindigde op een moment dat wij voor de 4 deelnemende stammen clearmolens aan het doen waren. Voordat het de beurt van GoH XL was, viel dat pact. Uit sympathie voor GoH XL heeft Nilva toen alsnog een berg clears voor GoH XL de deur uit gestuurd, ook mede om de goede banden te onderstrepen.

Dat was de opzet van Lil-John de FFF16 / CCC16.

Ook even voor de duidelijkheid, dit account heeft verder niks te maken met welk organisatie-aspect van CCC/FFF16 dan ook ^^

Mooie post yero!

Alleen ik moet je wel betrappen op een foutje, namelijk dat ik CCC16 of FFF16 of FAIL16;) bedacht zou hebben. Dat was namelijk hét idee van Bob, de orginele Veduki bespeler, ik was er op tegen.



Hoe wij nooit getest zijn met rang 1 verslagen tegenstanders als aanvaller, als rang 1 stam met een overweldigende rang 1 op de stammenoorlogen stats pagina is mij pas echt een raadsel. Maar dat zal komen omdat jij van logica of beredenerd vermogen nooit gehoord lijkt te hebben. Maar vooruit, ergens kan ik me nog wel voorstellen dat iemand uit een stam die door ons is gesloopt Nilva naar beneden wil halen. Jammer genoeg had ik jou altijd hoog zitten.
Onterecht, blijkt. Dan troost ik me maar met de gedachte dat ik die pruts account van je heb gesloopt:)

Ja als aanvaller, maar je wordt toch op meerdere vlakken getest? Dat weet je net zo goed als ik.
Tuurlijk, jullie zijn aanvallend over Astra* heen gewalst. Dat heb ik ook nooit ontkent.
Maar astra kreeg wel meer stammen over zich heen, en dat heeft wel flink in jullie voordeel gewerkt.

Zoals ik zei wij moesten onze aanvallende EN defensieve krachten verdelen over 3/4 stammen. Jullie zowel aanvallend als defensief maar over 1 stam, en jullie hadden aanvallend aspect ook nog veel hulp. Dat kan je niet ontkennen.


En wat is er vreemd aan om de stab van FUL als 1 van de redenen aan te dragen waarom wij het uiteindelijk niet hebben gered. Omdat FUL ons (en de rest van de wereld) heeft gestabbed, gingen zij van een stam waar we een gezamenlijk doel mee hadden, naar een stam waar we oorlog mee zouden gaan krijgen. Astra*/de Astra* spelers hadden we al oorlog mee, GoH XL KREGEN we oorlog mee omdat ze zich niet aan de afspraken hielden. Wat deze wereld eigen lijkt te zijn. Dus we gaan van 1, naar 3 tegenstanders, en alles wat we hebben is 1 waardeloze BG en weinig zin om nog door te spelen omdat het spelplezier ons is afgenomen door het...wangedrag van anderen, maar DAT is geen goede reden om aan te voeren voor het op delete zetten van onze accounts?

Zoals J. al zei, jij plaatst een diplomatische goeie zet onder het mom backstab.

Stel ze hadden het niet gedaan, dan hadden nilva en curam (& goh xl) FUL alsnog met een overmacht weggespeeld als de fff16 afgelopen zou zijn. Dat weet je net zo goed als ik, je mag immers de wereld niet beeindigen met 3 bg's. En daarna zouden jullie samen met Curam GoH XL aanpakken. Je kon het precies tekenen, zo wilde jullie de wereld eindigen.

Was het dan een backstab van jullie? Vast en zeker had dan iedereen hoog en laag geschreeuwd van niet.
FUL heeft het spel diplomatischer gespeeld dan jullie. En daarmee hebben ze de overwinning binnengesleept.


En nee, jullie kregen geen oorlog met GoH XL, jullie verklaarden zelf de oorlog aan GoH XL. Terwijl jullie met het meest multizijdige account van heel wereld w16 - die ook ver buiten het stam clusterlag - slechts met 1 speler van GoH XL/nieuwe recruits front hadden...


Jij lijkt onze verklaringen als excuses te zien. Dat is niet zo. Als Curam niet doet wat het wel moet doen (ons bijstaan), en GoH XL wel doet wat het niet moet doen (Astra* rekruteren) en FUL heel de wereld stabbed, dan denk ik dat wij met recht over prima verklaringen kunnen spreken. En dan alsnóg was de reden voor ons om op grijs te gaan (met accounts als MansonM en gusten als al dan niet tijdelijke uitzondering), dat we niet met zoveel stabbers op een wereld wilde spelen.


-Curam waardeloos als BG/op strijdvlak.
-Astra* een zwakke verzameling van de meest nare persoonlijkheden die ik ooit op een spelletje heb gezien.
-FUL stabbers van heel de wereld
-GoH XL stabbers richting hun laatste BG.

Ik weet niet of het excuses zijn. Maar door enkele gegevens lijkt het er zeker wel op.
Het feit blijft dat jullie de oorlog hebben gestart vanwege de recruits. Jullie wisten waar je aan toe was. Dit ging totaal niet als gepland.

Toen werd er overal op het forum geschreven dat nilva gestopt was door eigen toedoen, door inactiviteit en door de wanvertoning van curam.

Het is nooit een kwestie van niet durven geweest, wel van geen zin of geen tijd. De schuld ligt voornamelijk bij onszelf, maar niet de onvoorwaardelijke steun van Curam hebben is een vrij zwaar wegende factor geweest:)

En nu worden de stab/diplomatische zet van FUL, en de recruits - verder weg liggen van Nilva kon bijna niet- van Astra* als hoofdreden gezien? Van welke die eerste alweer bijna een jaar verleden tijd was toen JULLIE de oorlog begonnen.

Bovendien, vind ik niet dat jullie iets te klagen hebben. En dat is nou ook mijn hele punt. Als FUL wel mee had gedaan in de FFF16 dan hadden jullie na het einde ervan FUL ''gestabt'' (naar jou definitie). Of was het alsnog op een 2 tegen 2 situatie uitgelopen, wat zich ook aan het einde afspeelde.
Het zou nu gewoon een eerlijke strijd worden. Beide partijen waren evenwichtig verdeeld. Maar toen bleek dat men liever op barbaar ging, in een oorlog die ze notabene zelf waren gestart...

Ja dan lijken het inderdaad op excuses..


Nu zul jij dat vast afdoen als zwakke excuses want ja dat word van jou als slechte tegenstander verwacht, maar iedereen hier weet wel beter. Het is tekenend maar uitermate komisch dat de 2 ultieme stabbers de wereld winnend hebben af weten te sluiten over de rug van elke andere speler en stam. FUL stabbed heel de wereld inclusief GoH XL. GoH XL stabbed Nilva, wat FUL in de kaart speelt. FUL en GoH XL werken samen en winnen zo de wereld. Niks goede diplomatie, niks goed kunnen spelen, niks eer en geweten. Stab stab stab = win.

Ja dit is echt inderdaad complete onzin...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
??? Het uiteindelijke Mental was een stam waar we niet meer tegen wilden spelen omdat het lafbekken en stabbers waren en slechts de leftovers van een stam die we al lang en breed verslagen hadden. We werden niet door jullie weg gespeeld, we wilden niet tegen jullie spelen omdat jullie stijl van stabben en nog meer stabben ons niet beviel. Ik was overigens samen met besuikerd de eerste die op delete ging (30 augustus/1 september) en in de aanloop daar naartoe was er helemaal geen sprake van aangevallen worden door Mental als stam. Zelfs helemaal niks. 2 accounts die fuseerden met Curam wat voor een heleboel rode bolletjes zorgde, en de gebruikelijke over en weer verliezen vs Astra* of de Astra* spelers in GoH XL, maar Mental nee. Wat jullie hebben 'gesloopt' waren accounts die niks meer deden in een stam die op het punt stond op barbaar te gaan. Wat voor de duidelijkheid alleen maar was omdat we tegen zoveel stabs niet opkonden.

Van tegen FUL vallen was dan ook nooit sprake, we vielen dan vooral tegen GoH XL. Maar volgens jouw logica is je eerste Mental dan toch ook tegen ons gevallen en niet Astra*:confused: De eerste fusie van GoH XL boeide ons geen donder. Met uitzondering van Carrrlo waren de GoH spelers ruk, en we lagen daar niet, en we hadden geen banden met GoH voor het fuseerde met 40+. De 2e fusie was er eentje die tegen alle gemaakte afspraken inging en niks meer dan een ordinaire stab. Dat jij nou net degene bent die moet beginnen over sommige onterechte winnaars (sommige van de accounts in GoH XL toen deze de wereld wonnen ken ik zelfs helemaal niet) is komisch. Je verliest van ons, je stabbed de hele wereld, gaat vervolgens samenwerken met 1 van de stammen die gestabbed zijn door FUL (maar die door de aanname van de Astra* spelers óók ons hebben gestabbed), en noemt jezelf vervolgens de terechte winnaar omdat er door julle wangedrag geen leuke mensen meer over zijn die nog met of tegen jullie willen spelen?

De delete van Nilva als stam was er letterlijk, 100% eentje omdat we ons niet konden vinden in het stabben van letterlijk heel de wereld. Vandaar dus mijn claim dat jullie overwinning er eentje geboren uit pure armoede is. Maar jij klaagt over aangevallen worden door GoH XL op het einde?:) Over Curam: dat waren stuk voor stuk leuke mensen en met een deel van hen heb ik nog verder mogen spelen op W24. Als jij oprecht meent dat het beter is om toe te geven dat je iedereen genaait hebt (FUL) dan om gewoon leuk je best te doen maar niet zo heel goed te zijn (Curam) dan denk ik dat ik wel snap waarom je in de waan bent dat je terecht een wereld hebt gewonnen.
Ik dacht altijd dat een account op delete na 7 dagen weg was? Volgens de oorlogstatistieken zijn er gedurende 3 maanden overnames geweest van Mental op Nilva hoor.. Achja ik zal wel weer fout zitten natuurlijk. Een account verwijderen duurt inderdaad 3 maand. En al die verslagen tegenstanders in de verdediging van Nilva gedurende die tijd komt zeker en vast ook niet door te stacken hoor. En de snipes die ik me kan herrineren van Nilva zijn vast ook gewoon toevallig aankomsttijden van Nilva OS die nooit gestuurd is tussen de edels van Mental. Gebeurd al eens hé.. :D

Nilva was diplomatisch gezien gewoon de 'domste' stam van W16.. Als je GOH XL de oorlog verklaard en daarvoor ook al Mental terwijl je zogezegd al nietmeer wilt spelen omdat we stabbers zouden zijn dan vraag ik me af hoe dom de personen zijn die met die oorlog instemden? Je reactie begrijp ik volkomen, zo zou ik ook reageren als ik verlies. Ik zou ook van allerlei excuses beginnen verzinnen. CCC16 was een jaar en half voor het einde van W16, had geen enkel verband met het op delete gaan van Nilva, jullie gingen gewoon op delete omdat jullie aan het begin van de oorlog gewoon weggevaagd werden door ons (Mental en GOH XL). Voor het laten vallen van Astra* krijgen jullie van mijn part het volledige krediet, je had ons dan toch niet nodig in CCC16 om ze te laten vallen dus snap niet wat je loopt je klagen over CCC16 want dat is volledig geslaagd, Astra* viel.. Er zit een hele tijd tussen het verwijderen van Nilva en CCC16 hoor want jullie hebben nog heel lang in jullie eentje mooie overnamestats op Astra* gehaald. Maar nogmaals ik snap dat je dingen door elkaar begint te slaan om toch een excuus te kunnen hebben voor het verliezen van W16, dat hoort erbij.

Mental had geen andere keuze dan CCC16 op te blazen om W16 nog te winnen, dat is het enige wat je Mental kan verwijten, verder hebben wij heel de wereld heel net gespeeld met pure oorlogen. Wij hebben Astra*, Fallen, Nilva, 40+, GOH en GOH XL als vijanden gehad en actief oorlog meegevoerd..

In tegenstelling tot jou kan ik gerust zeggen dat Nilva een leuke stam was, een soort blinde stier komt in mij op als beeld om jullie verhaal op W16 te vertellen. Gedreven door haat op Astra* als een stier op een rode lap maar diplomatisch zo blind als een mol..

We zetten best deze discussie stop voor het onze samenwerking op andere werelden gaat beinvloeden G, jij hebt jouw mening en ik de mijne.. Succes verder :p


Ik kan mijn post net zo goed verwijderen. Kroki zegt hierboven al alles..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Precies waar ik ook op doelde. Mooie post!

De spelers van nilva doen massaal boehoe op het forum nu ze op delete zijn gegaan. Nu durven jullie wel? Nu jullie hebben opgegeven, ligt alles aan iedereen behalve aan jullie zelf?

Las toevallig deze reactie nog een keer, vond hem hier wel bij passen eerlijk gezegd.

Ik heb ook wel veel respect gehad hoor voor nilva. Daar niet van. En alle lof voor het laten vallen van astra, al waren daar inderdaad ook andere stammen mee gemoeid.
Maar snap zoals J. zei het punt niet dat je (hokuz) boos word op FUL vanwege de fff16, terwijl die in feite geslaagd is? En ook op andere punten klopt het verhaal gewoon niet.

Jij was ook inderdaad waar J. al op doelde veel eerder gestopt in tegenstelling tot de rest van Nilva.
Wellicht dat dat ook een rol heeft gespeeld, in de verdere val van nilva. Dat zal ongetwijfeld.
Maar het feit blijft wel, dat toen het mooi gevecht zou worden; 2 tegen 2, gelijke grootes. Jullie als eerste de stekker eruit trokken.

ik kan mijn post net zo goed verwijderen. Kroki zegt hierboven al alles..

Ik vind jou post eigenlijk nog wel beter, en een goede aanvulling op die van mij :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
Ik zit nu samen met Hokuz op W37, ben eens benieuwd hoelang het gaat duren want hij blijkt al boos te zijn.. :)
 
Reactiescore
1.089
Ja wist ik, maarja is gewoon meningsverschil
Moet kunnen toch ^^ Ligt gewoon wat gevoelig bij hem, begrijpelijk. Verder is t een prima kerel
 

DeletedUser20611

Guest
Ja wist ik, maarja is gewoon meningsverschil
Moet kunnen toch ^^ Ligt gewoon wat gevoelig bij hem, begrijpelijk. Verder is t een prima kerel

Ik vind hem ook een topper, zou vermoedelijk ongeveer hetzelfde reageren.. (of wegblijven van dit forum :p )

We zijn nu in PM een beetje aan het kletsen :p

HAHAHAHA ik ben gekicked op W37 , schitterend ;)
 
Reactiescore
1.089
Okee...
 
Reactiescore
86
Ik vind hem ook een topper, zou vermoedelijk ongeveer hetzelfde reageren.. (of wegblijven van dit forum :p )

We zijn nu in PM een beetje aan het kletsen :p

HAHAHAHA ik ben gekicked op W37 , schitterend ;)

Je bent uit de vriendenlijst van HoKuZpOkUz verwijderd (nieuw) 25.04.14 14:13
Je werd uit de stam Nil Volentibus Arduum ontslagen (nieuw) 25.04.14 14:12

:D

Oke, dat is best wel grappig:D:D
 
Reactiescore
1.089
Die had ik niet zien aankomen :p
 

DeletedUser35742

Guest
Je lult. Astra* had maandenlang de volledige focus op ons, buiten CCC16. We hadden tenslotte ook veel langer oorlog met Astra*, dan dat CCC16 lang duurde. Ik dacht dat zelfs jij die doodsimpele logica in zou zien.

Zoals J. al zei, jij plaatst een diplomatische goeie zet onder het mom backstab.

Nee, ik noem een stab een stab. Meedoen aan een gezamenlijke actie waar je al van tevoren al nooit van plan was om je volledig op toe te leggen, is een stab. Een stab is een stab. Dat het FUL goed uitkwam is prima, dat lijkt me zeg maar ook de bedoeling als je mensen gaat stabben. Dat heeft niks meer met diplomatie te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
24
Fijn om dit weer eens te lezen, volgde het gisteren al. Wist niet dat het zo erg zou doordraven, ik zal ook maar even ingrijpen :)

Je lult. Astra* had maandenlang de volledige focus op ons, buiten CCC16. We hadden tenslotte ook veel langer oorlog met Astra*, dan dat CCC16 lang duurde. Ik dacht dat zelfs jij die doodsimpele logica in zou zien.

Dit is niet waar
Die paar maanden tot aan de ccc16 waren er ook al veel spanningen. Met o.a. high5^2 en andere stammen in het zuiden en westen. Bovendien, ging het toen nog niet eens zo bar slecht. Pas later toen flinke verliezen van de heer bij nacht, faha, its ridicoulus enzo kwamen toen was er allang sprake van een ccc16, of althans in ieder geval actief front ook bij high5^2. Dit was zelfs al ver daarvoor. Een oorlog - terwijl we nog 2/3 andere hadden lopen - die we ook nog eens wonnen.

Nilva heeft altijd weten de profiteren van het feit dat er meerdere stammen los gingen op astra. Niet zo gek he, gezien astra ook een core stam was. Ook overigens het volledige feit waarom die ccc/ FFF16 was opgezet. Zodat astra aan meerdere kanten klappen kreeg. Dat je dit aspect vergeet, maar wel continue terugwijst op de ccc/fff16 t is uiterst merkwaardig.


Nee, ik noem een stab een stab. Meedoen aan een gezamenlijke actie waar je al van tevoren al nooit van plan was om je volledig op toe te leggen, is een stab. Een stab is een stab. Dat het FUL goed uitkwam is prima, dat lijkt me zeg maar ook de bedoeling als je mensen gaat stabben. Dat heeft niks meer met diplomatie te maken.

Jullie wisten ook van te voren dat als Astra* was weggespeeld jullie kei hard op FUL gingen bashen, terwijl dit niet juist/afgesproken was. Dus jullie zijn wat dat betreft net zo goed stabbers.
FUL had dit grapje gewoon in de smiezen en heeft ingegrepen. Terecht.

Dan troost ik me maar met de gedachte dat ik die pruts account van je heb gesloopt

Volgens mij moet je die discussie die op de vorige pagina stond met De leen en Sseg nog maar eens nalezen.
Sseg die zou sowieso al overstappen naar krovikan (dylanf3 was uberhaupt nooit echt zijn acc). Hij zou dat na ik dacht een vakantie of zoiets dergelijks doen. Hij had ervoor een enkel dorpje verloren aan jou en keunan, en pas in die vakantie of in iedergeval week afwezig, werd dat account stevig gepakt.

Het was bijna niet te verweren die edelclears van jou en keunan, daar had je ook nog mazzel mee. Omdat er vlak voor een massa met dylanf3 was uitgevoerd, de clears daarvan liepen op dikke stacks. Wat bleek had hedzer zijn 500 clears niet ingezet. Dus het was hierbij ook meer geluk dan wijsheid...

Ik had toen namelijk nog 1 dag de vv van dat account. Gezien Abdelya al opgezadeld was met tig andere vv's. Maar 1 dag was niet goed genoeg om alles te kunnen deffen.

Niets afdoende aan je kwaliteiten hoor, vond je over het algemeen wel goede speler, nam nilva op sleeptouw. Maar het acc dylanf3 is nooit echt weggespeeld. Werd volgens mij op barbaar gezet toen het nog 4/5 mil had door de originele speler, nadat wat spionnen en backstabbers het account probeerde over te nemen.
Maar ik was heel inactief in die periode. Dus heel fijnloos kan ik het me niet meer herrineren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Volgens mij moet je die discussie die op de vorige pagina stond met De leen en Sseg nog maar eens nalezen.
Sseg die zou sowieso al overstappen naar krovikan (dylanf3 was uberhaupt nooit echt zijn acc). Hij zou dat na ik dacht een vakantie of zoiets dergelijks doen. Hij had ervoor een enkel dorpje verloren aan jou en keunan, en pas in die vakantie of in iedergeval week afwezig, werd dat account stevig gepakt.

Het was bijna niet te verweren die edelclears van jou en keunan, daar had je ook nog mazzel mee. Omdat er vlak voor een massa met dylanf3 was uitgevoerd, de clears daarvan liepen op dikke stacks. Wat bleek had hedzer zijn 500 clears niet ingezet. Dus het was hierbij ook meer geluk dan wijsheid...

Ik had toen namelijk nog 1 dag de vv van dat account. Gezien Abdelya al opgezadeld was met tig andere vv's. Maar 1 dag was niet goed genoeg om alles te kunnen deffen.

Niets afdoende aan je kwaliteiten hoor, vond je over het algemeen wel goede speler, nam nilva op sleeptouw. Maar het acc dylanf3 is nooit echt weggespeeld. Werd volgens mij op barbaar gezet toen het nog 4/5 mil had door de originele speler, nadat wat spionnen en backstabbers het account probeerde over te nemen.
Maar ik was heel inactief in die periode. Dus heel fijnloos kan ik het me niet meer herrineren.


Het was inderdaad nog op diezelfde pagina te lezen, maar ik zit er niet zo mee hoor :p
Ik heb gewoon leuke tijd gehad in astra, en me stinkende best gedaan ^^ Hokuz was leuke tegenstander dat zeker! Helaas had ik geen clears meer, dat maakte terugveroveren wat lastig inderdaad. En het cluster daarbovenin tegen nilva aan was ook nog niet zo sterk en ook niet compact. Lagen allerlei kleine spelers in die ook aanvallen op mij stuurde :p En waar ik dacht keunan ook op een gegeven moment goed gebruik van maakte door ernaar te jumpen. En had heel weinig edels, waardoor ik ze ook niet kon edelen :(


EDIT:
Wb trouwens
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser41607

Guest
Hokuz, niet alles klopt wat je in je post zegt.
Je hebt de afspraak gemaakt met 40+ niet met gohxl, in 40+ zat namelijk een speler (Tom) die dit allemaal achter de rug van de leiding door regelde etc. Hij is in de tijd van Gohxl uit de stam gezet. Het gezeik over de astra recruits vind ik ook onzin, curam wilde namenlijk overhung, 0wnz en palikir rekruteren. Dit is niet doorgegaan omdat Palikir uiteindelijk toch voor gohxl had gekozen, een keuze die uiteindelijk gohxl gered heeft omdat ons noord-front veel te zwak was.
Kort hierna vroegen krovikan,zonnnn,aragon ook of het eventueel mogelijk was om te rekruteren. Hier hebben wij uiteindelijk groen licht voor gegeven.

Voordat de uitnodigingen verzonden waren heb ik hoogst persoonlijk een PM naar jullie diplomaat gestuurd om dit te laten weten, hier werd vervolgens de spot mee gedreven, maar goed toch een vrij net in mijn ogen van gohxl dat we dit uiteindelijk toch gedaan hebben. Nilva verklaarde hier echter meteen de oorlog op en toen ging alles snel.\

Voor al die recruits in de tijd dat gohxl nog maar net bestond had gohxl een bondgenootschap met curam toen ook Nilva dit nog had. Echter vertrouwde wij curam nooit echt, ze zeiden tegen ons dat ze samen met gohxl de wereld gingen winnen en dat curam wel voor Nilva zorgde als Gohxl voor Ful zorgde (jammer dat ik de PM's van lil john niet meer heb...). Toen we er achter kwamen dat curam overhung, palikir en 0wnz wilden rekruteren wisten we dat het fout zat, deze 3 sterke spelers waren namelijk veel sterker dan ons noord front, daarom hebben we de sollicitatie van palikir ook met beide armen ontvangen. Uiteindelijk was het een ontzettend goede zet van Gohxl, eindelijk kon de al veel geteisterde stam die nooit van groot belang was in de wereld de dienst uit maken. Dit gebeurde zeker niet op de mooiste manier, maar het doel heiligt de middelen laten we maar zeggen.

Al snel bleek dat curam een waardeloze bondgenoot was voor nilva, ik had echter wel meer van nilva verwacht in de laatste oorlog maar ik begrijp opzich ook wel dat dat er niet meer in zat. Het was jammer voor de wereld maar ik vind nog steeds wel dat de terechte stammen hebben gewonnen. Gohxl en mental waren namelijk de meest constante stammen, die eerst elkaar grootste vijanden waren (in een prachtige oorlog die vaak vergeten wordt!) maar wat daarna in een goed werkende GAP veranderde (want ja Joel dat was het toch echt ;) ).
 

DeletedUser20611

Guest
Gohxl en mental waren namelijk de meest constante stammen, die eerst elkaar grootste vijanden waren (in een prachtige oorlog die vaak vergeten wordt!) maar wat daarna in een goed werkende GAP veranderde (want ja Joel dat was het toch echt ;) ).
Ja ik vermoed dat je gelijk hebt ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Dit doet me denken aan vroeger, waar jullie gelijk denken te hebben omdat je toevallig met meerdere mensen dezelfde leugens verkondigt, en iets harder dan ons/mij roept dat je gelijk hebt. Het blijft toch bijzonder. Iedereen die ik hier heb zien posten de afgelopen paar dagen, heeft van begin tot eind de wereld mee gemaakt. Jullie weten voor het grootste deel van alles wat er is gebeurt (hoewel natuurlijk vanuit verschillende perspectieven van elkaar). Maar waarom, als jullie de waarheid kennen, en ik ken de waarheid, en het grootste deel van de mensen die dit ooit terug zullen lezen kent de waarheid, verkondigen jullie alsnog jullie leugens alsof dat toch echt is hoe het is gebeurt?

Nilva word hier genoemd als de diplomatiek minst capabele stam van W16. Onzin, want jullie waren juist degenen die de diplomatiek van voornamelijk Melvin en Cor altijd ophemelden. Het bewijs daarvoor is in de verschillende award en oorlogstopics wel terug te vinden. Jullie zien een achterbakse stab aan voor slimme diplomatiek. Dat is vreemd. Als je als GoH XL zijnde afspraken maakt met je bondgenoot Nilva dat geen van beiden ooit Astra* spelers zullen rekruteren, en je doet dit als GoH XL zijnde toch, is dat een stab. Als je als FUL zijnde zegt deel te zullen nemen aan een collectieve onderming om Astra* weg te spelen, en je faket vervolgens je participatie in die onderneming, dan is dat een stab.

Hoe wil je verkopen dat FUL het slimmer heeft aangepakt dan Nilva? Denk je oprecht dat wij niet óók snapten dat wanneer we Astra* weg zouden werken, FUL ons volgende logische target zou zijn, en wij dat van hen? Sterker nog, het was het ENIGE mogelijke target. We hadden verder alleen front met Astra* die we aan het wegwerken waren, en met Curam welke onze bondgenoot waren. FUL was letterlijk de enige volgende stam die we oorlog konden verklaren. Maar bovenal is een afspraak een afspraak. Wij zijn niet naief om niet net als FUL aan een plan om te backstabben te denken, FUL zijn niks meer dan lafbekken en stabbers om dit wél te doen. Anticiperen op ooit met elkaar oorlog zullen moeten voeren is prima. Stabben is niet prima.

Als er 5 heersende stammen zijn (Astra, GoH XL, FUL, Curam, Nilva), waarvan eerstgenoemde een bonte verzameling vervelende persoonlijkheden is (die we wegspelen), de 2e je stabbed nadat je duidelijke afspraken met ze maakt en er altijd voor ze bent geweest, de 3e heel de wereld stabbed, en de 4e toch een stuk minder goed lijkt te zijn dan dat je van een bondgenoot hoopt, is het niet zo raar dat wij als Nilva uiteindelijk besluiten de boel de boel te laten en onze tijd niet langer aan deze puinhoop te schenken. Het is menselijk hoor om blij te zijn met je overwinning nadat je hemel en aarde moet bewegen om je diverse stabs tot een goed einde te brengen, maar dat dit een bijzonder armoedige wereldoverwinning was staat natuurlijk buiten twijfel. We wilden niet meer met jullie spelen. Dat is heel wat anders dan een gevecht leveren, het afleggen en je meerdere moeten erkennen in een -blijkbaar- betere tegenstander.
 
Reactiescore
1.089
Dit doet me denken aan vroeger, waar jullie gelijk denken te hebben omdat je toevallig met meerdere mensen dezelfde leugens verkondigt, en iets harder dan ons/mij roept dat je gelijk hebt. Het blijft toch bijzonder. Iedereen die ik hier heb zien posten de afgelopen paar dagen, heeft van begin tot eind de wereld mee gemaakt. Jullie weten voor het grootste deel van alles wat er is gebeurt (hoewel natuurlijk vanuit verschillende perspectieven van elkaar). Maar waarom, als jullie de waarheid kennen, en ik ken de waarheid, en het grootste deel van de mensen die dit ooit terug zullen lezen kent de waarheid, verkondigen jullie alsnog jullie leugens alsof dat toch echt is hoe het is gebeurt?

Dit denken wij met ze 4e (ik, sydsney, mac, J.) ook van jou stukken tekst, terwijl wij nog tenminste uit 2 visie's werken (FUL en GoH XL) waar jij er maar 1 hebt (nilva visie). Dus wat dat betreft is het circkeltje rond..

Nilva word hier genoemd als de diplomatiek minst capabele stam van W16. Onzin, want jullie waren juist degenen die de diplomatiek van voornamelijk Melvin en Cor altijd ophemelden. Het bewijs daarvoor is in de verschillende award en oorlogstopics wel terug te vinden.

Dat waren voornamelijk ex astra spelers. Want ik heb hun bijna niet mee gemaakt. Dus lijkt me stug dat bijv. ik ooit maar 1 positief woordje over hun heb gezegd.

Behalve dat is die diplomatiek van hun ver voor het einde van de FFF16. Laat staan voor het eind van de wereld. Dus het mag blijken hoe succesvol ze zijn geweest.

Jullie zien een achterbakse stab aan voor slimme diplomatiek. Dat is vreemd. Als je als GoH XL zijnde afspraken maakt met je bondgenoot Nilva dat geen van beiden ooit Astra* spelers zullen rekruteren, en je doet dit als GoH XL zijnde toch, is dat een stab. Als je als FUL zijnde zegt deel te zullen nemen aan een collectieve onderming om Astra* weg te spelen, en je faket vervolgens je participatie in die onderneming, dan is dat een stab.

Zoals sydsney al zei, die afspraak is gemaakt met 40 + (bovendien lijkt me toendertijd ook geen BG). Niet met GoH XL. Want zoals je nog wel weet komen Carlo en Rob van ~goh~. Toen die in 40 + kwamen (toen het GoH XL werd) waren zij de nieuwe leiders. En was het een nieuwe stam. Die afspraak verviel toen.

Hoe wil je verkopen dat FUL het slimmer heeft aangepakt dan Nilva? Denk je oprecht dat wij niet óók snapten dat wanneer we Astra* weg zouden werken, FUL ons volgende logische target zou zijn, en wij dat van hen? Sterker nog, het was het ENIGE mogelijke target.We hadden verder alleen front met Astra* die we aan het wegwerken waren, en met Curam welke onze bondgenoot waren. FUL was letterlijk de enige volgende stam die we oorlog konden verklaren. Maar bovenal is een afspraak een afspraak. Wij zijn niet naief om niet net als FUL aan een plan om te backstabben te denken, FUL zijn niks meer dan lafbekken en stabbers om dit wél te doen. Anticiperen op ooit met elkaar oorlog zullen moeten voeren is prima. Stabben is niet prima.

Dus zou het net zo n harde backstab zijn als jij nu vind dat FUL heeft gedaan. Dank voor je bevestiging.



Als er 5 heersende stammen zijn (Astra, GoH XL, FUL, Curam, Nilva), waarvan eerstgenoemde een bonte verzameling vervelende persoonlijkheden is (die we wegspelen), de 2e je stabbed nadat je duidelijke afspraken met ze maakt en er altijd voor ze bent geweest, de 3e heel de wereld stabbed, en de 4e toch een stuk minder goed lijkt te zijn dan dat je van een bondgenoot hoopt, is het niet zo raar dat wij als Nilva uiteindelijk besluiten de boel de boel te laten en onze tijd niet langer aan deze puinhoop te schenken. Het is menselijk hoor om blij te zijn met je overwinning nadat je hemel en aarde moet bewegen om je diverse stabs tot een goed einde te brengen, maar dat dit een bijzonder armoedige wereldoverwinning was staat natuurlijk buiten twijfel. We wilden niet meer met jullie spelen. Dat is heel wat anders dan een gevecht leveren, het afleggen en je meerdere moeten erkennen in een -blijkbaar- betere tegenstander.

Je hebt zelf gezegd - en dat heb ik aangetoond (zie vorige post maar) - dat de val van Nilva voornamelijk kwam door inactiviteit en geen zin. Plus dat de geweldige medewerking van Curam ook nog een rol speelde

En dan nu opeens kom je met stabs dit en stabs dat. Het is echt complete onzin wat je zit te verkopen...
 

DeletedUser41607

Guest
Zoals sydsney al zei, die afspraak is gemaakt met 40 + (bovendien lijkt me toendertijd ook geen BG). Niet met GoH XL. Want zoals je nog wel weet komen Carlo en Rob van ~goh~. Toen die in 40 + kwamen (toen het GoH XL werd) waren zij de nieuwe leiders. En was het een nieuwe stam. Die afspraak verviel toen.

Sinds dat ik ben begonnen met spelen in 40+ heeft Nilva ons nooit geholpen als een BG, dit deed Curam wel. Curam draaide vv etc. Toen we de spelers rekruteerden is er door mij persoonlijk een PM naar Nilva verstuurd met de reden waarom en dat we hier over graag in gesprek met Nilva wilden gaan. Dit vind ik meer dan redelijk dat we dit naar een 'BG' gestuurd hebben die al, hoe lang zou het zijn, minimaal een half jaar ons niet eens heeft geholpen in de strijd tegen FUL die 40+ en in het begin van Gohxl verloren ging. Over wat voor soort bondgenootschap praat je dan?

Ik vind het erg kort door de bocht om te denken dat wij allemaal leugens vertellen, dat is natuurlijk grote onzin. Wij vertellen ons verhaal, dat jij het hier om de een of andere reden niet mee ons ben, dat kan best. Maar dan gaan zeggen dat de rest die Hokuz geen gelijk geeft liegt vind ik wel behoorlijk triest.

Daarnaast vind ik het vreemd dat je dingen als de fff16 erbij haalt als de reden dat Nilva gevallen is? Dit is zeker minimaal een jaar voordat Nilva daadwerkelijk gevallen is. Daarnaast is na de rekrutering van de Astra spelers direct een oorlogsverklaring gekomen vanuit Nilva's kant jegens Gohxl. Dit is dus 100% de eigen schuld van Nilva, Gohxl wilde geen oorlog.

Ik zal ook maar niet op w37 gaan solliciteren bij Nilva, ik denk dat ik daar nu niet meer in mag :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan